תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
שלום ותודה מראש על הסבלנות. לאחרונה חיברתי את המחשב שלי לטלויזיה. החיבור עבד יומיים ומשום מה הפסיק לעבוד. כשעבד החיבור, אופציה אחת ויחידה של רזולוציה היתה מתאימה, עכשיו משום מה גם היא לא עובדת . אין מסך שלא הייתי בו או רזולוציה שלא בחרתי בה. בזמן החלפת רזולוציות במחשב, הLCD מקפץ ומקבל אות מהמחשב אך לאחר מכן טוען שהוא לא תומך בפורמט הוידאו. (Unsuported video format) כרטיס המסך - GeForce 8800GT הטלויזיה - Toshiba Regza RV733 37inch הכבל הוא HDMI ל-HDMI שבצד אחד מתחבר למתאם DVI (יציאה שנייה בגי' פורס) ובצד שני לממיר אות דיגיטלי לאנלוגי - משם כבל VGA ל VGA שמתחבר לLCD. עזרתכם בבקשה, תומתום
-
- 4 תגובות
- 911 צפיות
-
-
יש לי בעיה הCD (שכנרא שבק חיים לגמרי) והצורב לא מזההים דיסקים מקוריים
-
- 4 תגובות
- 812 צפיות
-
-
העכבר עובד מצויין מלבד העובדה שהוא מתנתק לכמה שניות לעיתים דיי קרובות, ואני מקבל הודעה לפעמים שאפילו אומרת לי USB DEVICE NOT RECOGNIZED. העכבר הוא בן 3 שנים בערך, ולא אין לי אפשרות לחבר אותו ל PS2. האם זה אומר שסופו הגיע? או שמע יש פתרון?
-
- 4 תגובות
- 880 צפיות
-
-
היי שיחקתי כבר בהרבה משחקים על המחשב וכמעט כולם עובדים יופי. משחקים בודדים עשו לי בעיות כמו קול שנשמע לא בסדר ואף תקיעה של המחשב. (עד שהורדתי את הsound acceleration בdirectx). לאחרונה הייתה לי בעיה עם משחק שגרם למחשב להיתקע והרבה אחרים ששיחקו באותו משחק לא נתקלו באותה בעיה (Rogue Trooper). שלחתי מייל לתמיכה של המשחק והתומך ישר ידע לומר לי שהבעיה קשורה לsound acceleration בdirectx ושצריך להוריד את זה לbasic. אכן, זה באמת פתר לי את הבעיה. מה שרציתי לשאול זה - מדוע כרטיס הקול גורם למחשב להיתקע במשחקים מסוימים? והאם זאת בעיה של כרטיסים מסוימים? לי יש Creative SoundBlaster Audigy Value. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
טוב, אז אני כותב בשם חבר.. בקצרה, המחשב נכבה מעצמו. האורות במארז נדלקו מחדש, אבל כלום לא קרה. הוא כיבה אותו ידנית, וכשניסה להדליק מחדש - כלום. כנראה שמסופק זרם, כי יש אורות על הלוח אם (לא רק הבטריה, גם כרטיס רשת והחיבור בין הספק ללוח אם) הוא ניסה להוציא רכיבים אחד-אחד, אבל כלום לא עזר. כולל הוצאת המעבד, הוא פשוט לא נדלק. זה נשמע מוכר למישהו? אפילו לא POST? רעיונות לדברים שכדאי לנסות?
-
- 4 תגובות
- 689 צפיות
-
-
היי, יש ברשותי dell vostro 5459 ויש לו 4GB של זכרון ראם, עם חריץ אחד. אני רוצה לשדרג את הזכרון ל 8GB והשאלה שלי היא כזאת- האם הוא יקבל זכרון DDR4 או לחילופין זכרון DDR3 במהירות 1866? כרגע הוא עם DDR3 1600 , והכל מרגיש קצת איטי, למרות שאני לא עושה דברים כבדים על המחשב. המהירות של הSSD בסדר, עם 500 לקריאה ו120 לכתיבה (גם המהירות של קבצי 4K קטנים בסדר , לא זוכר כרגע) לכן אני חושד יותר בRAM. זכרון מהיר יותר יעשה הבדל? ו8GB? מחשב אחר שלי עובד עם 2*4 והכל מרגיש הרבה יותר מהיר למרות שהוא די ישן (ועם SSD במהירות דומה)
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כמו שאפשר לראות בכותרת,המחשב שלי לא עולה, ועולה לי ההודעה: disk boot failure, insert system disk and press enter זה קרה אחרי שהעברתי תמונות למחשב דרך DISK ON KEY... עזבתי את המחשב כשהDISK ON KEY לא מחובר, ומצאתי את ההודעה הנל.. ניסיתי להפעיל מחדש, ולכבות ולהדליק, וכלום, ההודעה חוזרת על עצמה.. מה לעשות? תודה
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אהלן, יש לי מחשב נייח בן כ 5 שנים. סה"כ עובד בסדר לגיל שלו, מה גם שאני לא עושה בו שימוש כבד מדי. בעיקר אינטרנט ושימוש משרדי (וורד, אקסל וכו') כבר הרבה זמן שיש משהו שמאוד מציק וזה כשאני לוחץ על הלחצן הימני בעכבר בשביל לפתוח תפריט (לדוגמא כדי לראות את "פתח באמצעות" או "מחק" וכו') הפעולה נתקעת. יש את עיגול הטעינה של ווינדוס ואחרי כמה שניות התפריט נפתח. מצד אחד זה נשמע קטנוני אבל כשיש הרבה דברים לעשות עם הלחצן והוא כל פעם נתקע זה מאוד מאט את העבודה. מישהו יודע איך לפתור את זה? אני מצרף תמונה של פרטי מחשב בסיסיים, לא יודע בדיוק מה צריך לצרף. אם צריך עוד משהו אני אחפש. תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש ברשותי מחשב ישן שהיה מצפצף כמו סירנה צליל עולה ויורד ואחרי כמה בדיקות שעשיתי הבנתי שהמעבד מגיע ל85 מעלות ואחר כך נכבה אחרי שהורדתי את המשחה הישנה, שמתי משחה טרמית(מזרק של 3ג') על המעבד ועל גוף קירור ועכשיו המעבד הפסיק לצפצף אלא רק לעיתים רחוקות ואני לא יודע עוד מה לעשות? יש למישהו רעיונות אחרים לפתור את הבעיה הזאת? תודה ופורים שמח!
-
- 4 תגובות
- 999 צפיות
-
-
שלום, מחשב חדש בעיות חדשות . כונן קשיח חדש מבית "ווסטרן דיג'יטל" בנפח של 200ג'יגה מזוהה ע"י WindowsXP Pro. SP1 ככונן קשיח בעל נפח של 137ג'יגה, אף על-פי שבביוס הכונן מזוהה בגודלו המלא, 200ג'יגה. זוהי בעיה ידוע שאת הפיתרון עליה מייקרוסופת מציאה בעמוד http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;303013 . הבעיה היא שגם לאחר התקנת SP1 ועדכון Atapi.sys לגירסה החדשה יותר, עדיין ווינדוס לא מזהה את הכונן בגודלו האמיתי. תודה מראש על כל עזרה
-
- 4 תגובות
- 699 צפיות
-
-
יש לי כרטיס 9550 וכבר כמה ימים שיש תקיעותרציניות במשחקים והמחשב פשוט לא מגיב או שהמשחק נסגר.גם ב WINDOWS יש בעיות עם פתיחת חלונות. הסרתי את כל הדרייברים והתקנתי מחדש דרייברים ישנים יותר[5.11]ועדיין אותה הבעיה.האם הכרטיס נדפק?יש איזושהי דרך לבדוק אם זה באמת הכרטיס?
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
לאחרונה המחשב שלי התחיל להתקע במהלך הרצת משחקים חדשים, זה התחיל (כנראה) מאז שקניתי קירור חדש למעבד, הקודם פשוט היה נתקע ועושה אזעקות. המפרט שלי הוא: מעבד Core2Quad Q6600 כרטיס מסך Geforce 8800GT זיכרון 2GB RAM הקירור למעבד: Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 יש לציין שהקירור הקודם היה בדיוק אותו קירור רק לא Rev. 2, הקירור הזה יושב בצורה קצת שונה מההוא אבל סה"כ הם גם נראים אותו דבר.. בכל אופן, הקירור הנוכחי אמור להיות כמו הקודם אם לא טוב יותר. אבא שלי הלך וקנה אותו בחנות מסויימת, הם התקינו לי אותו בחנות, חזרתי מהבסיס בסוף השבוע שמח וטוב לב עד שראיתי שהמחשב נתקע.. הוא נתקע במשחקים כגון NBA 2k10, Dragon Age, ואפילו Torchlight מדי פעם.. ב-NBA הוא נתקע אחרי דקה או שתיים של מש…
-
- 4 תגובות
- 741 צפיות
-
-
זה המחשב השני שלי, פרטים טכניים: P3 667MHZ 128SDR TNT2 לוח לא ידוע WINXP PRO מחשב של IBM הארור: *** Hardware Malfunction Call your hardware vendor for support NMI: Parity Check / Memory Parity Error *** The System has halted *** עזרה דחוף! המחשב בכלל לא עולה! תודה רבה לכל מי שעוזר!!
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, יש לי כרטיס מסך geforce 5600XT וכל משחק שאני מנסה לשחק בו מראה מסך שחור אבל יש סאונד שלו... לפני שפירמטתי זה היה מופיע לי בטלויזיה והייתי משחק עם המסך של הטלויזיה עכשיו גם זה לא עובד.... עזרה מישהו????
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום, פתחתי פה נושא לפני כמה זמן על בעיה אחרת ואמרו לי לעשות התקנת תיקון לווינדווס. לקחתי את המחשב לחנות קטנה בהרצליה כדי שיעשו את זה. עכשיו, המחשב חזר עם שתי בעיות: 1. כאשר אני מדליק את המחשב הוא לא נדלק ישר, אני צריך ללחוץ על מקש כלשהו במקלדת ואז הוא מתחיל לעלות. 2. אחרי שהוא עלה והגיע למסך של בחירת המשתמשים רק העכבר עובד והמקלדת לא. ניסיתי להיכנס למצב הבטוח אבל אני לא יכול, כי אני צריך לעלות למעלה עם החצים כדי להגיע לאפשרות המצב הבטוח.. ניסיתי גם לחבר מקלדת אחרת שבטוח עובדת, אבל עדיין הייתה אותה בעיה, סימן שכנראה הבעיה היא המחשב. עזרה תתקבל בברכה.
-
- 4 תגובות
- 725 צפיות
-
-
WINXP מותקן לגבי המפרט אז אתם יכולים ללחוץ עליו. אז ככה , יום אחד המערכת הוסיפה לי כונן שאינו קיים פיזית . חשבתי בהתחלה שאם אני יעשה פורמט למחיצה C ויתקין מחדש את המערכת אז הבעיה תפתר אבל לא ככה היה. אם אני מסתכל על ניהול המחשב ואז ניהול דיסקים אז המחיצה לא מוצגת אבל תחת חלון המחשב שלי היא. לא מדובר על איזשהו כונן וירטואלי של CD שאני לא יודע על קיומו כי ביצעתי פורמט והתקנתי את NERO ולא הוגדר ליצור כונן וירטואלי לנרו. כמו כן כשאני מנסה להיכנס לתוך המחיצה אז מוצגת לי הודעת שגיאה שהכונן אינו מפורמט ואני לוחץ על כפתור לפרמט ומערכת מציגה לי שוב הודעה שלא ניתן לפמרט. אני לא יודע מאיפה הדבר הזה צץ פתאום . גם לא מדובר במחיצת הבאפר של כונן הקשיח מכיוון שלא יצרתי ממנו מחיצה…
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
אהלן, הרכבתי את המעבד הנ"ל לפני כמה ימים, שמתי לב שהמאוורר דינמי אבל הוא מעט מרעיש, ברגע שהמעבד עולה 5 מעלות +- גם כן המאוורר מתחיל להסתובב בהתאם, ויש רעש קצת מעצבן ממנו. האם הדבר לגיטימי ואמור להיות ממעבד חדש כזה? המעבד נקנה מאמזון. נ.ב הדבר קורה בעיקר במהירות נמוכה.
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום יש לי פנטיום 4 2.6 512 זיכרון DDR וכרטיס מסך GFORCE FX 5200 128 DDR עכשיו הרצתי GTA 3 על המחשב לבד בלי כל תוכנה אחרת כל כמה שניות היו כמה תקיעות קטנות במשחק. מישהו יכול לעזור?
-
- 4 תגובות
- 867 צפיות
-
-
אהלן, אני חדש פה ושמעתי שקרוב לוודאי שזה הפורום המקצועי ביותר בתחום המחשבים ומהסיבה הזאת אני פונה אליכם עם הבעיה הבאה: נתחיל עם מפרט: מעבד- Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz Penryn BOX קירור למעבד- Scythe JAPAN MUGEN 2 1156 + 1366 SUPPORT לוח אם- Gigabyte GA-P35-DS3L מארז- Coolermaster CM 690 Black +5 fans ספק כוח- Thermaltake Toughpower 600W זיכרון פעמיים- 2GB DDR2-800 DDR2 SDRAM 5-5-5-18 @ 400 MHz כרטיס מסך- Sparkle GTX560 Ti 1GB GDDR5 מסך: ASUS MW221C מערכת הפעלה: Windows 7 Ultimate 64 bit הבעיה שיש לי היא שבמשחקים כבדים (במקרה הזה Battlefield Bad Company 2) יש לי FPS נמוך יחסית ביחס לFPS שהיה לי עם הקירור סטוק על המעבד + HD3870x2 שאת שניהם החלפת…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך??? תודה!! הארד דיסק חדש... תודה.
-
- 4 תגובות
- 806 צפיות
-
-
שלום הזמנתי מחשב נייד מחול אחרי שבוע משום מה לחצתי על אתחול מערכת (איפוס ), ווינדוס 10. ואז מה שקורה קבוע כל כמה שעות 2-3 שאני עובד עם המחשב. הוא נתקע המסך הופך להיות מטושטש מלווה באיזה רעש מוזר שום דבר לא מגיב חוץ מהכפתור הדלקה של המחשב. אז פשוט מכבה ואז המחשב חוזר ואפשר לעבוד בו שוב לעוד זמן. מישהו יודע מה הבעיה? נתקל בה בעבר? ויכול לעזור
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
- 1 follower
-
-
ככה כמו שרשום מאתמול בלילה יש לי את התקלה הזאת אני מקבל את זה בפוסט של הביוס בהפעלת המחשב מה אני צריך לעשות בבקשה עזרה
-
- 4 תגובות
- 885 צפיות
-
-
שלום רב, מעוניין בעזרה איך להגדיל את כונן c. בכונן c כבר לא נשאר לי מקום ואני מעוניין להעביר אליו זיכרון מכונן d. בעצם להגדיל את הנפח של כונן c על חשבון הנפח של כונן d אני מעלה צילום מסך של 2 תוכנות שברשותי. בצילום אפשר לראות את החלוקה הקיימת אצלי במחשב. תודה רבה לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
- 3 followers
-
-
שלום לכולם רכשתי מסך lcd LG 1953tr, יש לי כרטיס מסך Radeon x550 שיש לו יציאה אנלוגית DVI. עידכנתי את הדריברים של הכרטיס והתקנתי את הדריבר של המסך (הדריבר הדיגיטלי). הבעיה היא שכשאני רוצה להשתמש בחיבור ה-DVI מופיעה הודעה כמו בכותרת ואני יכול לעבוד רק עם החיבור האנלוגי. מערכת ההפעלה היא XP pro אשמח להתייחסות
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חבר'ה. לפני כשבוע היתה לי מתקפת וירוסים ענקית - עשרות ניסייונות פריצה בכמה דקות לפי דיווחי האנטיוירוס. האנטיוירוס תפקד והדף את ההתקפות. יום למחרת לא הצלחתי לפתוח את דפדפן הכרום ואתר הבית הפך לאתר של האנטיוירוס ונכתב שם שהאתר נחסם (דף בית של גוגל) כי הוא לא חוקי. הדפדפן של כרום עולה אך לא ניתן להעלות אף קישור כלשהו ומופיע דף לבן. האקספלורר כן עולה אך גם אליו נחסמים כל אתרי גוגל (המייל וכו'), וישנם עוד אתרים כמו בהצדעה שנחסמים לי מאז אותו יום גם דרך הסלולרי שגם הוא מקושר לאותו חשבון בג'ימייל. מקווה שהבנתם מה הבעיה. אני רוצה להבין מה אני יכול לעשות, כי נראה לי שמדובר בבעיית אבטחה כלשהי. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-


