עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by 3emi,

    יש לי מסך מעולה של סמסונג שעלה לי בזמנו 2000 שקל וכבר שוכב כמעט שנתיים ללא שימוש אני רוצה להשתמש בו בתור מסך שני בנייד שלי שיש לו יציאת HDMI שלפעמים אני מחבר איתה את הנייד לטלויזיה בסלון מישהו יודע האם קיים מתאם מ HDMI ל DVI האם זה יעבוד לדעתכם ואיפה אני יכול לקנות כזה דבר

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. חברים בבעיה כזאת לא נתקלתי ח יש לי מחשב ישן פנטיום 3 והוא עובד מצוין ברגע שמחברים אליו כונן פלופי תוך כמה שניות הכבל מידע מתחמם בקצה האדום ונשרף ומעלה עשן 5 כוננים בדקתי בכולם זה קורה ניסתי 5 כבלים אחרים כולם נשרפו וכל זה קורה אפילו שהכבל מתח לא מחובר לכונן הפלופי המחשב עצמו עובד תקין עם 2 כבלים IDE והכל מצוין ח כנראה שלוח האם מקצר אבל מישהו נתקל פעם בדבר כזה?

  3. Started by Aviv C,

    אתמול המחשב נכבה לי פשוט באמצע שעבדתי איתו. ניסיתי ללחוץ על כפתור ההפעלה וזה לא הפעיל את המחשב. המסך קיבל חשמל, הרמקולים קיבלו חשמל, הלוח אם קיבל חשמל אבל כפתור ההפעלה לא פעל. חשבתי שאולי הספק כוח הלך אבל אחרי שהוצאתי את הכבל של החשמל של הספק כוח והחזרתי אותו חזרה כפתור ההפעלה כן עבד ועד עכשיו המחשב עובד כרגיל. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  4. שלום לכולם, יש לי בעייה להפעיל משחק מסויים, עכשיו כשבדקתי בפורומים של המשחק נראה כי אני לא היחיד. הרבה אנשים פתרו בעייה זו עם עידכון הדריברים, אמרתי אני יעדכן גם כן. ראיתי שב FIXES ISSUES היה רשום שטופלה בעייה הקשורה להרצת משחקים. עידכנתי את הכרטיס מסך. עכשיו כשבדקתי את הדריברים של הביוס, אני רואה ש: Video BIOS Date: 21/10/05 ו System BIOS Date: 13/11/06 יכול להיות מצב שהדריברים של ה VIDEO בהפרש של מעל לשנה מהדריברים הרגילים? עכשיו כשניסיתי לעשות עידכון לביוס (Phoenix) ראיתי שהם לא נותנים אפשרות כזו, ומפנים אותך לאתר שיעזור לך לעדכן את הביוס - תמורת 30$. ביזיון. מישהו יכול להפנות אותי לדריברים של הביוס הנ"ל ? והאם נראה לכם שעידכון והביוס יכול לפתור את הבעייה עם הרצת המשחק…

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות
  5. אז התחדשתי לי בI5 2500K נחמד כזה ונורא הסתקרני לגבי התדרים והמתח, קיבלתי לא בדיוק את התשובות שציפיתי לקבל =\ CPU-ID נותן לי 1.6 BIOS 3.4 וEASYTUNE מראה בכלל 3.7 כתוצאה ישירה מזה שכל אחד מהם רואה ערך שונה למכפלה. יש מצב מישהו מסביר לי מה הולך פה? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  6. שלום לכולם: לאחר צפייה בסירטון כלשהו ב-Youtube, המסך לפתע נכבה למשך מספר שניות, ואז הופיע מסך כחול. נתונים משני קובצי ה-Dump מ-BlueScreenView מצורפים בקובץ המצורף. מה הגורם לבעייה?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. העלתי את המחשב מחדש נכנסתי לאתר ופתאום המחשב עשה לי ריסט. אמרתי טוב אוליי זה קרא פעם אחת ממשהוא כניראה והשארי אותו ככה. אחרי שתי דקות אני שוב מעלה את המחשב ופתאום עוד פעם עושה ריסט.. עכשיו אני באוברקלוק של ל2300 מגה הרץ מ2000 בדקתי טמפרטורות והכול בסדר איתם. עכשיו הורדתי את המהירות חזרה ל2000 האם יכול להיות שזה נבע מזה? ואם כן אז למה? תודה רבה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות
  8. טוב אז לאח שלי יש מחשב פשוט של AMD ישן יחסית עם לוח אם של ECS K7MOS+ המחשב נדלק ולא קורה כלום המסך לא מגיב ואין צפצוף גם הכפתור של הכיבוי לא מגיב ואני נאלץ לכבות אותו מה כפתור של הספק מה אתם אומרים הבעיה? אם צריך עוד פרטים רק תשאלו! עריכה: עכשיו המחשב נדלק והכל אבל הוא לא מעלה את הוינדוס! אתה יכולים לתת לי דרכים לסדר את בעניין? עריכה: הוא כותב לי ככה: מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  9. תראו הורדתי ויסטה צרבתי את הקובץ ISO דרך ה NERO 7 בדקתי שהויסטה פועלת ופעל אז עשיתי ריסט בשביל לפרמט תמחשב ולהשתדדרג לויסטה אז זה לא מזהה את הויסטה אבל שאני מכניס דיסק של Windows Xp אז זה מזהה אבל בWINDOWS עצמו אחריי שהמחשב עולה אז זה מזהה את הויסטה איך זה יכול להיות בבקשה תעזרו לי

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  10. Started by davidsystem,

    usb מאחורי המארז פיתום התחיולו לא לעבוד אני סם עכבר ולא נידלרק סמתי גם זיכרון usb גם לא עובד ומיקדימה של מערז עובד מה הבעיה יכול להיות שלוח אם נערס?

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  11. Started by brum,

    אהלן התחלתי לקבל את ההודעה הזו פתאום וכמובן שהווינדוס לא עולה. החלפתי מקלדת - ובכל זאת עדיין אותה ההודעה. חיברתי מקלדת USB אבל כפי ששיערתי עדיין אני מקבל את ההודעה הזו. אשמח אם מישהו יתן עצה בעניין תודה וערב נעים.

    • 4 תגובות
    • 750 צפיות
  12. Started by Amit BL,

    הקיצר המחשב שלי והספאיה שמאחורי זה פשוט גוש כבלים ענקי וזה נורא מציק בעין. החלטתי לשבצ ולטפל באסתטיקה של הכבלים, מה הדרך הטובה ביותר להצמיד לקיר ולמתוח אותם? יש לי את המסמרים האלו עם נפלסטיק הלבן אבל נראה שהם לא עושים את העבודה

    • 4 תגובות
    • 3.6k צפיות
  13. Started by hmickey,

    לא מתאפשר לי לנהל את שומר המסך אצלי במחשב (Windows 7). אפשרות ה-Screensaver מופיעה באפור בהיר מאוד ולא ניתן להיכנס אליה. ייתכן, שנחסמה הגישה ואיני יודע כיצד לבטל חסימה זאת. ניסיתי כל מיני באג-פיקסרים למיניהם ושום דבר לא תיקן זאת. האם מישהו יכול להושעני? תודה מראש, מיקי

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  14. יש לי את הספק הנל ומאז שעברתי ל-9800pro msi r360 המחשב התחיל להתקע פתאום באמצע עבודה,קיבלתי מסך כחול וחח נראה לי שזה גם הרס לי את האינטרנט. המערכת שלי היא: epox 8rda3+ axp 2600@2800 2052mhz 512 ddr 400 שני סטיקים של 512 שזה 1024 מגה 80gb wd sata msi radeon 9800pro r360 smart fan 2 120mm fan cd-rom scsi cd burner floppy scsi pci card נראה לי שהוא לא מחזיק כי אני מרגיש חוזר יציבות גדול של המערכת וגם כל הבעיות שציינתי למעלה? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 659 צפיות
  15. Started by snsn_1,

    האם כרטיס מסך DDR יכול לעבוד על MOTHERBOARD SDRAM והאם נקבל את התפוקה של DDR

    • 4 תגובות
    • 931 צפיות
  16. Started by maor6,

    צהריים טובים לכם.. יש לי בעיה במחשב הוא נכבה לי כל פעם ואני לא יודע למה זה ואיך אני מסדר את זה שהוא לא יכבה לי יותר מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 624 צפיות
  17. Started by naor132,

    ישלי מחשב ובו שתי כוננים C ו D כונן D הוא מלא למרות שאין בוא כלום Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us איך פותרים את זה??

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. 0x0000007b (0x80786b50,0xc0000034 המחשב עולה, אבל רק לאחר שבוחרים בתיקון של הוינדוס, הוינדוס מחפש מה לתקן, לא מוצא כלום ונותן לי להפעיל את המחשב כרגיל. התקיעה מתרחשת כש4 העיגולים של הסמל של וינדוס מסתובבים, והמסך הכחול עצמו מוצג לפחות משניה. אשמח לעזרה, תודה!

    • 4 תגובות
    • 924 צפיות
  19. שלום, יש לי בעיה עצבנית עם המחשב שלי שאני לא מצליח לפתור והיא מציקה לי כבר חודש שלם. קניתי מחשב חדש לפני כחודש, הנה המפרט: מעבד: Quad Core 2.4GHZ 8MB 1066MHZ EQ6600 לוח אם: Intel Buffalo Creek DG33BU זיכרון: ADATA 800MHZ 1GB x4 כרטיס מסך: Winfast nVIDIA Geforce 9800 GX2 1GB כונן קשיח: W.D. 7200 BUFFER 16MB 320G צג: Samsung SyncMaster 151 N 15'' 1024x768 / 75Hz VGA input מארז: מארז n תקן אינטל (Mini Tower) + מאוורר זלמן ספק: ספק עם 400W טהור (לא זוכר כמה A, אבל נאמר לי ע"י יבואן כרטיס המסך שזה יספיק, למרות שבאתרים רשום לפחות 600W). Windows XP Proffesional לא מקורי. אם אני לא טועה החלפתי את המעבד למשהו דומה רק עם עוד חיבור של 8 פינים כדי שהכרטיס מסך יעבוד (כי הוא מתחבר ל6…

    • 4 תגובות
    • 677 צפיות
  20. Started by tidan,

    היי! יש לי בעיה המאוורר של המחשב מרעיש לי בעת הרצת תוכנות משחקים וגלישה באינטרנט הרעש עולה ויורד והוא פשוט משגע אותי מה הסיבה לכך תעזרו לי.....

    • 4 תגובות
    • 975 צפיות
  21. שלום חברים, טוב אז ככה - המחשב שלי התחיל להתכבות פתאום סתם. לא היה ידוע ממה זה קורה. בהתחלה ניקיתי את כל המארז מאבק אבל זה לא עזר. החלפתי מישחה טרמית גם לא עזר, מאוורר במארז גם החלפתי לא עזר. קיצור לאחר ייאוש הלכתי לטכנאי מחשבים פה והוא אמר לי שצריך להחליף ספק כוח. קניתי ספק כוח איכותי 600W של thermaltake. תופתעו אבל גם זה לא עזר. החלפתי מקורות חשמל, כבלים. גם לא עזר... יש לציין שהמחשב לפעמים מתכבה פתאום ככה, ולפעמים הוא מבצע כיבוי בצורה מסודרת. לפעמים הוא גם נדלק לבד... תודה לעוזרים

  22. Started by dids22,

    שלום לאחר מספר תקיעות לא מוסברות / ריסטרטים / מסכים כחולים החלטתי להריץ את memtest לכמה שעות, ואכן התגלו מס' שגיאות. החומרה שלי היא: asus m2n-e (הבנתי שיש בעיות תאימות עם הזכרונות בלוח הזה) 2x1 giga (OCZ26671024V הזכרונות עובדים ב DC על 1T המערכת לא ב OC השאלה מה ניתן לעשות?איך אפשר לדעת אם הבעיה היא בלוח אן בזכרונות עצמם? כמו שניתן לראות הבעיה צצות ב "test 5" - זה אומר לכם משהו? http://img404.imageshack.us/my.php?image=img0019lu0.jpg http://img135.imageshack.us/my.php?image=img0015uj4.jpg תודה!!

    • 4 תגובות
    • 770 צפיות
  23. יש לי מחשב וינדוס 7 שאני מדליק מחשב מופיע לי מסך שחור ורשום fix me firmware data ו לפעמים עובד ולפעמים ככה מה זה אומר?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by dvh40116,

    המחשב של אבא שלי היה צריך לעבור פורמט ל C והתקנה חדשה של וינדוס אני חושב שהוא היה מתחבר לאימייל דרך איזה תוכנה מוזרה כמו אוטלוק או משהו בסגנון POP3 שאיכשהו מתחבר לנטויזיון דרך תהליך מסובך ומסורבל השאלה היא איפה נשמר כל התוכן של האימייל כי היו לו שנים של מיילים האם זה יושב על המחשב על C שפורמט או שזה יושב של השרת של נטווויזן ואם הוא יצליח לגשת שוב למייל היו שם הדברים ואיך עושים את זה כנראה הוא צריך לדבר עם תמיכה על מנת לסדר את התוכנה וכל ההגדרות?

    • 4 תגובות
    • 7.1k צפיות
  25. שלום חברים קיבלתי מתנה לפטופ שנרכש באוקראינה. דגם acer swift 1. הלפטופ מגיע עם מערכת הפעלה endless os 3 שזו מן גרסא ללינוקס. אני לא מסתדר עם מערכת ההפעלה הזו ורוצה לשדרג לווינדוס 10. ניסיתי לעשות בוט דרך הusb אך אין אפשרות כזו בכלל ב bios. יש לי רק אופציה לבחור את מערכת הלינוקס. ניסיתי את כל 3 כניסות ה usb אך ללא הצלחה. האם למישהו יש פתרון?

דיונים חדשים בפורומים