תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
המחשב עשה ריסטים במשחקים במאמץ וסתם ככה אז בדקתי אותו ב MEMTEST וראיתי שיש שגיאות רציתי לבדוק איזה מהם לא טוב והלוח נהרס ..אז החלפתי לוח אבל שוב יש את בעיה של הריסטים אבל הפעם רק במקים בודדים למשל ברידיק המשחק זה עושה לי ריסט ובקצים זה מראה שהשגיאה קשורה באחד הקבצים של הכרטיס קול AC97 אבל נראה לי בכל זאת שהבעיה היא בזכרונות ולא בקובץ במחשב אבל איך אני יכול להיות בטוח שזה בזכרונות או לא? שאלה שניה אם זה בזכרונות איזה של 512 עדיף לקנות והאם DC איל זכרונות מיוחדים שנועדו ל DC או שכל 2 סטיקים זהים יכולים לעבוד ב DC ? ואיזה זכרונות מומלצים ומאיפה? תודה לעונים.
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום חיפשתי בדביק ולא מצאתי... אני משאיר את המחשב שלי דלוק 24/7 ביום הוא עובד פיקס אבל בזמן האחרון אני לא יודע למה אני קם בבוקר ומגלה שהמחשב שלי עשה ריסט... וזה אף פעם לא קורה ביום... ועוד משהו... יש לי לוח אם שבא עם REALTECK קראתי את זה:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=305362.10 ועדיין לא עובד למישהו יש פתרון?
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום לכולם. מאז שקניתי את המשחק NBA 2K Playground 2 לפלייסטיישן 4 לפני יותר משנתיים, אני כמעט ולא מצליח למצוא משחק ברשת, וכאשר זה כבר קורה, המשחק מאוד מאוד מגומגם (laggy) עד כדי כך שאני לא מצליח לשחק כראוי ולהשיג נצחון. לעומת זאת, כשאני מחובר במצב Coop עם משתמש אחר (מאירופה אגב), החיבור כבר יותר יציב ואני נתקל בלאגים הרבה פחות רציניים, אבל עדיין אפשר לשחק במשחק, ובטח שהחיבור יותר יציב בהשוואה לשלי. בשבוע שעבר החלטתי לנסות את מזלי מול התמיכה של החברה. בפנייתי ציינתי את התופעה. הם הציעו לי לבצע traceroute ו-pathping לאייפי שנתנו לי: 104.255.107.131. את הלוג (המצורף להודעה זו) העברתי אליהם, ולאחר יום קיבלתי תשובה: We've checked the report you sent an…
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
- 2 followers
-
-
תודה לעוזרים. *למה לו להתאמץ ככה?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה התחיל לי לפני כמה ימים... המחשב לא עולה ועושה צפצוף ארוך כזה שאני מדליק אותו (בד"כ הוא עושה צפצוף קטן) הוא נתקע כל 5 דקות וצריך להפעיל מחדש (גם כשאני לא מעמיס עליו) מה לעשות?? אני משתגע!
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום , האם המערכת הפעלה הזאת ( WINDOWS 8.1ׂ) מהרגע שאני מתקין אותה במחשב החדש שלי ..היא תאתר אוטומטית את הדרייבר של המעבד והכרטיס קול והרשת או שאני צריך להסתבך ולהתקין לבד ...? ועוד שאלה קטנה האם אני צריך להתקין לכרטיס מסך שלי דרייבר מ nvidia או מ EVGA כי הוא נקרא EVGA GTX 770 .... ? תודה רבה לכל הועזרים .
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. השבוע החלפתי מחשב וכאשר אני מכבה אותו המסך לא נכנס למצב STANDBY כמו בכול מחשב. המסך מחובר לכרטיס מסך GEFORCE . המנורה של המסך נשארת דלוקה והוא מחפש סיגנל.מסך סמסונג. בתודה. קובי
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הוא כל דקה מופיע פעם ביטלתי אותו אבל אני לא מצליח להיזכר איך ביטלתי אותו זה קרציה כול שניה זה מופיע הינה תמונה:
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
כאשר אני בא להתקין את הוינדוס אז רק בתחילת החלון השחור עוד לפני שעבר לי לחלון הכחול..זה מעביר אותי למסך שחור שכתוב שם: The file azd558ey.sys could not be found.Press any key to continue אז חשבתי אולי בעיה במערכת ההפעלה..והבאתי וינדוס אחר ואותה ההודעה.. יש מצב הבעיה היא בהרד דיסק?
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אז ככה, קיבלתי היום את ה- Audigy 2, וכדי להתקין הייתי צריך להוזיז את הכרטיס רשת. אז הוזזתי, חיברתי מחדש והכל היה בסדר. ככה גם עם הכרטיס, חיברתי אותו שלב שלב, כמו שהיה כתוב בחוברת. כשהגעתי למערכת ההפעלה (Windows XP Pro), רציתי להגיע לפה כדי להתייעץ אתכם לגבי הבעיה בסאונד (שנפתרה כרגע), אבל הרשת שלי לא פועלת. למישהו יש פיתרון? :-\
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
הטמפ' של ה GPU שלי היא 61 מעלות ואני חושב שזה הרבה מדי מדי. האם זה נקרא טמפ' גבוהה מדי או רגילה? הנה תמונה : http://img441.imageshack.us/img441/7949/asbe9.png
-
- 4 תגובות
- 783 צפיות
-
-
בחיבור מכשיר MP4 ליציאת USB,מופיע הודעה: 'התקן עם HI SPEED USB, ויציאת USB במחשב אינה HI SPEED ' ההודעה בחיבור המכשיר גם ליציאות האחרות של המחשב (במחשב החדש אין את הבעיה) איך ניתן לפתוא את הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב דיי ישן פנטיום 4 3.00 לוח אם של foxconn p4m800p7ma סוקט 775 כמובן,עם מערכת הפעלה xp pro sp3. עד לפני כמה ימים היה עליו זיכרון 512MB DDR2,החלטתי שאני קצת משדרג וקניתי זיכרון 1GB DDR2 והוצאתי את ה512MB זאת אומרת שיש רק בסלוט בלוח אם 1GB DDR2 כשאני נכנס לנתוני מערכת אני רואה שזה מזהה לי רק 512MB ולא 1GB. מה אני אמור לעשות בכדי שהמחשב ירוץ על 1GB למה הוא לא מזהה מישהו יודע? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד של טושיבה והוא ממש טוב ועובד חלק, אבל בתקופה האחרונה הוא התחיל לעשות רעשים מהמאוורר בהתחלה התעלמתי כי חשבתי שככה זה, אבל בשבוע האחרון הוא התחיל לעשות רעשים ממש חזקים והיום הוא אפילו נתקע פשוט כמה פעמים והמחשב נהיה כל כך חם שהייתי חייב לכבות אותו. אני חייב תשובה בדחיפות כי בלי המאוורר אני לא מצליח להפעיל את המחשב ( הוא עובד עד שהוא מתחמם מדי ונכבה לבד)
-
- 4 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
שלום חברים אני משתמש במחשב נייד לנובו C940 4K שבו מאיץ גרפי של IRIS INTEL אני עובד עם פיירפוקס ומריץ סרטונים בד"כ שניים במקביל ולאחר כמה זמן הסרטונים מתחילים לגמגם ולהיות איטיים ולהאט את המחשב ! האם הבעיה בפיירפוקס או בבכרטיס הגרפי או בשניהם ?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, אחרי ששדרגתי לחלונות 11 דיסקים קשיחים פנימיים נעלמו (2 רגילים 2 SSD). לא רואים אותם ב"ניהול דיסק" אלה רואם רק את דיסק C. כשאני מבטל את ההתקנה וחוזר בחזרה לחלונות 10 הדיסקים הנעלמים חוזרים. יש למשהו רעיון מה לעשות? תודה
-
- 4 תגובות
- 5.9k צפיות
- 1 follower
-
-
בשרותי אקספי כשניסיתי להתחבר גיליתי להפתעתי איקון חמוד בטריי שאומר לי שהקאבל של הכ רשת אינו מחובר למזלי יש לי עוד כ רשת חיברתי את אותו הקאבל ולהפתעתי הכל עובד עכשיו השאלה האם הכרטס רשת המובנה נידפק ככה פתאום או שזה העיה אחרת? תודה לעוזרים :
-
- 4 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעייה במחשב שאני בטוח שהיא בעיית חומרה. הבעייה שאין לי מושג איזה רכיב בחומרה פגוע אצלי. אחרי פעמים אחדות של ניסיון פירמוט (המחשב נתקע בזמן התקנת הווינדוס), לבסוף הצלחתי להתקין ווינדוס. לאחר מכן, התקנתי דרייברים כרגיל אבל נוכחתי לגלות שהמחשב נתקע בזמן ולאחר התקנת הדרייבר של הכרטיס מסך. תגידו, יכול להיות שמחשב יכול להתקע בגלל בעיות של כרטיס מסך. אני שואל כי זה נשמע לי הזוי, הרי הבעיות הכי שכיחות עם כרטיס מסך הן בעיות תצוגה. לא כך? אודה לכם אם תענו לי על השאלה ונסו לשער איזה רכיב בחומרה שלי נפגע? אני מהמר בין כונן קשיח ללוח- אם. מה אתם אומרים? ושוב אני חוזר, זו לא בעיית תוכנה! פירמטתי עשרות פעמים.
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-
-
היי! יש לי ממש תופעה מוזרה בימים האחרונים שלא נתקלתי בה... בעבודה בווינדוס יש לי פתאום תקיעות כאלה תוך כדי צפצוף הPC SPEAKER, יש פעמים שבהן התקיעה משתחררת ויש פעמים שהמסך הופך שחור ואני צריך לאתחל... שוב, אף פעם לא נתקלתי בתופעה שכזו ויש לי קצת ניסיון, אני יודע שהיו כל מיני ISSUEים עם SEGATE לאחרונה ובאמת המערכת שלי מותקנת על דיסק כזה ששודרג לגירסה SD1A, יכול להיות שבכל מקרה הדיסק גורם לעניין? אני ממש אובד עצות משום שאין לי מושג איך לעלות על מה גורם לתקלה... אודה מאד לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
-
-
קניתי Radeon 9600 Pro 256mb של Gexcube מחקתי ת'דריבר של הכרטיס הקודם Geforce 2 GTS 64mb התקנתי ת'דריבר הכי עדכני שהורדתי מהאתר של ATI כן..ה-catalist 3.8 והפעלתי מחדש את המחשב. עכשיו המחשב זוחל...ממש אפשר לראות למשל כשאני מזיז חלון\סוגר חלון\לוחץ על משהו עד כמה המחשב זוחל... שום משחק לא עובד...ניסיתי להפעיל America's Army וגם GunBound ושניהם לא עבדו... חוץ מזה אני מצליח להגיע רק ל 100hz ב-1024X768 שימו לב למפרט שלי...דרך אגב, אתם המלצתם לי על הכרטיס הזה, אני כמובן לא מאשים אותכם, אתם יכולים לעשות רק טוב כמו שעשיתם עד עכשיו...ברור לי שמשהו לא בסדר וזה יסתדר...או שלא... זה הכל, אני חייב עזרה...בבקשה תעזרו לי! תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 969 צפיות
-
-
אני בדקתי המערכת ההפעלה תיקנה לגמרי . הרצתי MHDD המחשב ניתקע ב-60 אחוז בשתי הקוננים הקשיחחים שלי ואן הוא ניתקע גם לא במערכת ההפעלה זה 100 אחוז בעייה חומרתית יש למישהוא רעיון מה זה יכול להיות.......?
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום לכולם במחשב השני יש לי כרטיס מסך riva tnt 64 כנראה עלך לעולמו .לא מצאתי כרטיס אחר/דומה ,מלבד כרטיס יותר ישן של 3D RAGE שהוא pci השאלה שלי: האם ניתן להרכיב אותו בנתיים ב slots ואם כן הxp יזהא אותו ,והאם צריך למחוק דריבר של הקודם . בתודה max עריכה: אני מצרף תמונה של בכרטיס ה 3d rage pci [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
קיבלתי היום את המחשב החדש: AMD 3800+ DUAL CORE לוח ABIT X800GT הפעלתי את AQUAMARK3 ותוך כדי הוא מוציא אותי מהתוכנה בחזרה לWINDOWS ומופיעה לי השגיאה הזו(תמונה מצורפת) [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום, אז המחשב שלי כמעט בן שנה, מפרט בצד ולא נגעתי בכלום מאז שקיבלתי אותו, חוץ מנקיון כמובן פה ושם. מדי פעם יש וידאוים נתקעים לי בקטעים אקראיים, כשהם נתקעים הם פשוט מגמגמים ממש מהר כמו דיסק תקוע. זה קרה לי לאחרונה פעם אחת בCOD 4, גם בקטע אקראי. זה קרה גם בFALLOUT 3, אבל הבעיה הזו שונה כי התקנתי קובץ טקסטורות גבוה, והסרתי, ועכשיו הבעיה הזו לא קיימת יותר (היא הייתה רק כשעברתי משלב לשלב). המקרים היחידים שזה לא קרה לי באופן אקראי זה כשהתקנתי מחדש FALLOUT 3 וראיתי וידאו (רגיל, לא HD) בו זמנית, הוידאו נתקע. כמובן שבכל הקטעים האלה המשחק/וידאו פשוט נתקעים, ודרוש RESTART (ניסיתי לחכות עד 5 דקות). מאז אני כבר לא רואה סרטים עם FF ברקע, מחשש שאולי משאבים זו הבעיה. הפעם האחרונה הייתה …
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה עםם הכרטיס מסך ואני לא יודע מאיפה היא נובעת. כרטיס המסך הוא Hd4850X2 אין בעיה של חום (נמצא על 38C) ואני רואה ריבועים מוזרים על המסך בצבעים משונים, משתמש בdriver האחרון של ATI. עוד דבר מוזר קרה, חוץ מהריבועים, הכרטיס הפסיק לתמוך ב 3D acceleration. יש למישהו רעיון ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 851 צפיות
-


