תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
היי, לפני זמן מה שהמחשב עלה לWindows הופיעה לי הודעה של שגיאת lsass ולאחר מכן המחשב התכבה. ניסיתי לפרמט את המחשב\להתקין מחדש את הwindows דרך ההתקנה הרגילה (bootable cd) אך ללא הצלחה כיוון שזה הגיע לשלב מסויים (אחרי ה starting windows) ונכבה המחשב, העברתי את ההארד דיסק שלי למחשב אחר ודרכו התקנתי את הwindows - הפעם בהצלחה לאחר שהעברתי את ההארד דיסק למחשב שלי הwindows עלה ,הגיע למצב שאני רואה את הdesktop אך לאחר כ-2 דקות של שימוש המחשב שוב נכבה. השאלה היא כזאת - לפני שאני מחליף את הספק שלי, ישנה אפשרות אחרת שגורמת למחשב שלי להתכבות מעצמו?..
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
שלום לכולם, כאשר אני מדליק את המחשב לוקח לביוס משהו כמו חצי דקה לזהות את הכוננים, שהם: WD 80GB as Primary Master and LiteOn DVD as Secondary Master, אחרי שהוא מזהה את הכוננים לוקח לו עוד חצי דקה כדי לעבור למסך הבא שבו הוא אמור להפעיל את המערכת הפעלה(Windows2000Pro SP2), כל פעם הוא דורש ממני להכניס את דיסק(כלומר CD) ההתקנה(אשר משמש גם כדיסק איתחול, Bootable CD) כדי שהמערכת הפעלה תעלה, אחרי זה היא עולה בלי בעיות, הבעיה הזאת דיי מטרידה ומעצבנת, יש למישהו רעיונות למה זה ככה? שניסיתי להתקין את Windows 98 עם דיסקט איתחול(כלומר דרך ה-Floppy) הוא לא נתן לי ואמר שיש בעיה. פעם ניסתי שה-Boot Device הראשון יהיה הדיסק הקשיח אבל זה לא עזר.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לחבר שלי מחשב פנטיום 4 , 3 גיגה הרץ וקורה אצלו כמה דקות אחרי הפעלת המחשב, שהמחשב מתחיל לצפצץ ציפצופים ארוכים, ואחרי כמה דקות מפסיק. אז הורדתי את תוכנה SPEEDFAN והיה כתוב שם שחום המעבד כמעט 70 מעלות פלוס מינוס לפעמיים יותר( לא בדקתי בזמן הציפצופים) ומשהו שהיה כתוב שם PWM עם סמל של אש בצד כמו במעבד 50C. אז פתחתי תמחשב וראיתי 5 מאווררים אחד על המעבד אחד על הלוח אם אחד ליד הדיסק קשיח אחד שמוציא אוויר מהמחשב ועל הכרטיס מסך ומכולם יוצא חום מהמאוורים.אז החלטתי לנקות את כל האבק מהמחשב כולל המאווררים והורדתי את פלטת הקירור של המעבד (כדאי לנקות את האבק)ראיתי שהמשחה הטרמית כמעט ולא מדביקה את פלטת הקירור למעבד ושמכעט אין בכלל משחה. אז עכשיו השאלה שלי היא כזאת החום מהמהחשב לא יוצ…
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום וברכה, יש לי רמקולים בחיבור אודיו 3.5 ירוק וכך גם אוזניות (SS V2). ואני חייב לחבר את שניהם ויש לי רק יציאה אחת.. יש משהו שאפשר לעשות?
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום, האם מישהו קיבל הודעה כזו כשניסה uninstall לדריברים של Nvidia? "Yikes - we loaded the nview.dll but have bad fn pointers! please send mail to rclark@nvidia.com" חוצמזה יש לי בעיה בהתקנת הדריבר ואני מקבל בהפעלה: " rundll32 has caused an error in kernel32.dll" וחלון נוסף: "error loading c:\windows\system\Nvcpl.dll a dynamic link library (dll) initialization routine failed" כשאני מנסה לשנות במאפייני מסך - הגדרות - מתקדם, אני מקבל: "rundll32 has caused an error in mmsystem.dll" המערכת: Windows Me Enabled with display adapter from PalitDytona GeForce 2 MX400 64M sdr אנא עיזרו לי בבעיה זו תודה ??? ???
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! לפני כשנה נשרף לי המעבד עקב אי-תפקוד של אחד המאווררים... נסעתי לחנות בה קניתי את המעבד ושם החליפו לי אותו מאז הכרטיס מסך שלי לא מתפקד כראוי... לדוגמא: אם מותקנת אצלי על המחשב מערכת הפעלה Windows Xp Service Pack 3/2 אז כשאני אפילו משנה רזולוציה המחשב עושה הפעלה מחדש... וב SP 1 זה לא ככה... הנה המפרט של המחשב שלי: ------------------------------ מעבד: AMD Athlon 64 3000+ לוח אם: Gigabyte-K8NSC-939 זיכרון ראם: Major 512 Mb DDR400 כרטיס מסך בעייתי(כרגע מנותק): ATI Radeon 9200 128Mb או ש 64 MB כרטיס מסך נוכחי: nVidia Riva TNT2 32 Mb איך אפשר לתקן את הבעיה הזאת?
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום, קניתי את המערכת Microlab X13 לפני כ-9 וחצי חודשים, ב-1/1/12. מסתבר, שכשניתקתי או חיברתי את אחד הרמקולים, משהו בחיבור שם נשבר והוא לא עובד. האם יש דרך פשוטה לשלוף את מה שנשאר בתוך החיבור ולתקן את הרמקול בדרך זולה, או שעליי להפעיל אחריות? מצורפות תמונות.
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה במחשב שהשמע אצלי (האודיו) לפעמים "קופץ" כזה כמו דיסק שרוט! זה קורה לי כשאני שומע מוסיקה, סרטים, באינטרנט וכו'... הנה תמונה של מנהל המשימות: המפרט של המחשב שלי: מעבד: quad 9400 2.66 זיכרון: 2+2 = 4 GB KINGSTON 800HRTZ לוח אם: ASUS P5Q כרטיס קול: REALTEK HD AUDIO אז מה לעשות? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
בעיה של המחשב של חבר שלי הוא רוצה שאני יברר לו . רגע הפעלת המחשב אין ציפצוף רואים רק את הלוגו של אינטל של הלוח , ומיד אחרי זה מופיע הכתובית הזאת . זה ממש ממש ממש דחוף אם מישהו יכול לעזור לי בבקשה.
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
המחשב קבל מכה כשהוא עבד ככל הנראה. וכרגע אני מקבל הודעה כזו כשאני מדליק אותו : Press <home> key to boot from Local Drive אחרי שניה הוא ממשיך ורושם לי : Searching for Boot Record from SCSI Not Found Boot Failure Insert BOOT diskette in A: Press and Key when ready עכשיו הקטע הוא כזה, נתקתי את הארדיסק והדלקתי וקבלתי את אותה ההודעה. משמע הארדיסק מת? אם כן, אשמח להמלצות להארדיסק זול 80-60GB ככה. ובנוסף איך אני יודע שלא הלכו להם עוד חלקים? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שלום, המחשב הנייח שלי לא מתכבה. כאשר אני מכבה את המחשב הוא יוצא מהווינדוס, אך לפתע מופיע החלון הכחול הבא והמחשב נדלק: חיפשתי כל מיני פתרונות לשגיאה באינטרנט - ללא הועיל. מערכת ההפעלה היא WINDOWS 7. מבחינת חומרה: מעבד INTEL CORE I5 760 לוח אם GIGABYTE P55-USB3 זיכרון 4 סטיקים של 2GB כל אחד כרטיס מסך NVIDIA GEFORCE GT220 (את נתוני החומרה לקחתי מ-CPU-Z) אשמח לעזרה עריכה: זה מה שכתוב ב-PROBLEM DETAILS של ווינדוס כשהמחשב עולה חזרה: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional informati…
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכם אולי מישהו מכיר את התופעה,לאחר שהמחשב קר (מנוחת לילה) בהדלקה המאוורר מתחיל מעט להיסתובב ומפסיק מייד המחשב ממשיך לעבוד רגיל ואז אחרי כ ...20 30 שניות הוא מתחיל לעבוד ברציפות ללא בעייה לאחר בדיקות שונות ראיתי בביוס שזה קורה הטמפרטורה נימצאת מתחת ל 19 מעלות ורק אחרי שהיא עולה מעל 22 מעלות אז הוא מתחיל לעבוד כרגיל נאמר לי ממישהוא שזה בסדר וכל עוד הטמפרטורה יורדת מתחת ל 19 מעלות אז הוא יפסיק אני לא יודע אם זה נכון ? האם מישהוא מכיר את זה המעבד הוא 3.0 G אינטל 775 מאוורר מקורי לוח אסוס לא ידוע לי בדיוק איזה אני פשוט עוזר למישהו....
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
אז ככה המחשב עושה ריסטים לבד וגם נתקע עדכנתי את הביוס נראה לי שהצלחתי דרך האתר של IBM דרך תוכנה שלהם איך שהוא חשבתי שזה הסתדר כי בהתחלה לא היו ריסטים רק שנכנסתי לתוכנה EVEREST פתאום נהיו לי ריסטים שוב ואחרי זה המחשב המשיך להתקע עד שהצלחתי להכנס לתוכנה שוב מבלי שהמחשב יעשה לי ריסט שוב וגילתי שם שגיאה שאנלא מבין ממה היא נובעת בדיוק... מה אמורה להיות הבעייה? הפעלתי תתוכנה CCP (אם אנלא טועה) בדיקת טמפרטורה והמצב היה יציב
-
- 4 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לשאול אם יש תוכנה שמציגה את הסיסמא של ווינדוס 10,במידה ושכחתי אותה. אני לא רוצה לאפס את הסיסמה.רק לשחזר אותה. יש כזאת תוכנה? ואם כן,מאיפה מורידים אותה? תודה לכל העוזרים? טל
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב נייד בן חצי שנה ב של חברת DELL מהיום שקיבלתי אותו יש לי תחושה שהסוללה שלו לא מתפקדת כראוי. למחשב יש אחריות ל-3 שנים. לפני שאני פונה לאחריות רציתי לדעת איך אני יכול לאבחן את הבעיה בעצמי ולוודא שאכן קיימת בעיה. למחשב יש מסך מגע ואני חושב שזה קשור לזמן סוללה הנמוך. אני מעריך שבשימוש רגיל הסוללה מחזיק בערך שעתיים וחצי. המחשב מסידרת INSPIRON. יש רעיונות ?
-
- 4 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
היי. טוב אז ככה. הכל טוב ויפה. עד שרציתי לשים משחה טרמית חדשה אז הוצאתי את צלעות הקרור ניקיתי מהם את הישנה. הוצאתי את המעבד מהSOCKET שלו ניקיתי הייטב. הכנסתי בחזרה ואז מרחתי עליו. מרחתי על צלעות הקרור. החזרתי את צלעות הקרור. וכשאני מפעיל את המחשב זה מצפצף שניה אחרי ההדלקה פעם אחת. ואחרי עוד שניה פעם שניה. וזהו כל המאווררים פועלים וכלום אין כלום וזה ציפצף ציפצוף מוזר ופעמיים חשוב לציין שהייתי על OC יציב מאוד של 3GHZ לQ6600 בלי שגיות ותד מקורי לזיכרונות. הלוח אם הוא GA-P35-DS3L. מה זה אומר כשמצפצף פעמיים?
-
- 4 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום. מחשב פנטיום 4 3GH עם GEFORCE 5200FX חדש לגמרי. באמצע משחקים כמו VICE CITY2 (ממש אחרי משהו כמו חצי שעה) אני מפסיק לשמוע סאונד. טכנאי שבדק אמר שזה קשור לכרטיס מסך(...) שמאוד מתחמם. האם זה יכול להיות ? ועוד שאלה: אמנם הכרטיס הוא GEFORCE 5200FX אבל הוא מזוהה גם כ-MSI ע"י EVEREST. וגם קיבלנו דיסק של MSI מולטימדיה ולא של NVIDIA . אז מה הקשר ? ולמה כשאני נכנס לחפש דרייבר עדכני עבורו באתר של NVIDIA אני מגיע למדור כללי כזה עבור XP מבלי שאתבקש לציין את סוג הכרטיס. האם לכל ה GEFORCE אותו דרייבר ? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 591 צפיות
-
-
כוללים כתוביות הכוללות את: PAGE FAULT IN NON PAGE AREA win32k.sys IRQ NOT LESS OR EQUAL ועוד... (לא זוכר את כולן בע"פ) אין מכנה משותף לפעולות שקודמות למסכים הכחולים. גם פעולות הדורשות משאבי מערכת נמוכים וגם כאלו הצורכות משאבי מערכת גבוהים. השגיאה תמיד משתנה. יש לי תחושה חזקה יותר בקשר לRAM. סוג גנרי עלום שם. XP PRO SP1 P3 1000 256RAM 2 HD כ"א 40G WD כ.מסך INNOVISION GF 4 MX4000 128MB אז לפני שאני מתחיל בבדיקות השגרתיות, מה אתם אומרים?
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
הכל התחיל מזה שה CCC (קטליסט קונטרול סנטר) לא עלה אז הלכתי והורדתי דרייבר חדש ל X1950 pro שלי, ורציתי לעשות התקנה נקיה, הסרת ב אד-רימוב פרוגרמס את הדריברים הישנים ועכשיו כל פעם שאני מעלה את וינדוס הוא עולה רגיל, מעלה את כל התוכנות ואחרי כדקה מוציא אייקון של חומרה ליד השעוון וכותב בבועת קומיקס שה VGA device לא מוכר ואז נתקע, מראה BSOD ומתרסט. אין לי מספיק זמן עד שהוא נופל, והוא תמיד נופל, להתקין את הדרייברים החדשים. מה אני יכול לעשות?? תודה מראש לכל מי שיעזור.
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה קטנה עם המחשב... מעבד סלרון 333A לוח אם של PCPARTNER כרטיס מסךAGP ATI RAGE IIC PRO 8M 128MB SDRAM יש כמה תופעות שכנראה מגיעות מאותו המקור. א) מדי פעם מופיעים פסים רוחב (גובה של פיקסל רוחב של 1-2 ס"מ) על המסך. הפסים זזים עם גלילת המסך. ב) המחשב נתקע מדי פעם. פעולות שניסיתי עד עכשיו: א) החלפת כרטיס מסך - לא עזר ב) ניקוי ושימון המאורר של ה CPU שאלות נוספות: א) מה טווח הטפמרטורות של פעולה תקינה למעבד הזה ב) האם אפשר לבצע בו overclocking ג) איזה מאוורר חזק אפשר לשים עליו
-
- 4 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה שמתי לב שאיני מסוגל לבצע איתחול למחשב כמו שצריך. הפעולה היא פשוטה יחסית - Start > Turn off computer < Reset Windowsמתחיל בתהליך הכיבוי ומבצע איתחול. הבעיה מתחילה כאן, המחשב פשוט לא עולה! בזמן הדלקת המחשב שלי, יש ציפצוף יחיד שכניראה מסמן שהכל בסדר (לעומת ציפצוף ארוך ומשגע במידה ומשהו לא מחובר כהלכה). אחרי האיתחול המסך נשאר שחור - אין שום ציפצוף - והפתרון היחיד לבעיה הוא לכבות את המחשב ולחכות 2-3 דקות עד שתיהיה אפשרות להדליק אותו, אחרת אם לא מחכים ומדליקים, המצב נשאר אותו הדבר. דבר נוסף ששמתי לב אליו הוא: ב- ATI CCC, באפשרות SMARTGART (ראו תמונה מצורפת). AGP Write = OFF - דבר שמונע מהכרטיס מסך לכתוב ישירות לזיכרון הראשי של המחשב ובכך מונע שמירת נ…
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
איך קוראים לתוכנה שאיתה אני יכול לבדוק את הנתונים של המעבד, זיכרון...? בhiren's boot cd זכיתי במחשב ולא הביאו לי מיפרט... אגב יש למישהו מדריך לhiren's boot cd (לא למשהו ספציפי, סיקור של התוכנות....)
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה משהו מוזר בהתחלה היה לי מסך כחול כל פעם שהמחשב "הלך לישון" וחזר לפעולה אז הוא נכנס למסך כחול עכשיו כל פעם שאני לוחץ על התיקייה של הקראק של מאקס פיין 3 הוא עושה לי את זה שוב מצורף תמונה תודה לעוזרים שיהיה סופ''ש נעים
-
- 4 תגובות
- 950 צפיות
-
-
מזה זמן ארוך יש לי תתקלה הזאת.בכניסות usb הקדמיות במארז שלי-כל פעם אני נוגע עם איזה מכשיר usb(ניסיתי הרבה מכשירים-מצלמה דיגי',זכרון נייד ועוד) המחשב מיד עושה restartדבר שממש מפריע ונראה לי גם הוס תמחשב! הערה-זה קורה לפני החיבור אלא במגע בין 2 המתכות של הusb!בבקשה תעזרו!אולי זה מארז תפוק או לא יודע מה. תודה מראש! :
-
- 4 תגובות
- 673 צפיות
-
-
1.איך אני יכול להיות בטוח שהלוח אם הלך? החלפתי ספק והמחשב עדיין לא נדלק ויש נורה ירוקה שדולקת בלוח 2. אמרו לי שאם אני מחליף לוח עם אותו סוג שך צ'יפסט אז אין לי צורך להתקין את הווינדוס מחדש איך אני יכול לדעת איזה צ'יפסט יש לי או לחילופין איזה לוח אני יכול להזמין במקום מה שיש לי? הלוח הוא ASUS P5GD1-VM 3.אחרי שאני מחליף את הלוח איפה אני יכול לראות איך לחבר את הכבלים הקטנים האלה שעושים את ההדלקה והריסט? תודה רבה רבה לכל מי שיעזור לי
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-


