עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by hmickey,

    המחשב כאילו נכבה, אך הוא נשאר במעין מצב של כאילו Standby. כדי לכבות אותו לגמרי עלי לסגור את כפתור ההדלקה של ספק הכוח. כל הנסיונות שנסיתי לעשות בהגדרות של הביוס (כמיטב הבנתי וידיעותיי) לא הועילו. דבר נוסף: כשאני מאתחל את המחשב, הוא מגיע ב-Post לנקודה של פירוט אפשרויות ההפעלה ובמקום לפרט את האפשרויות, מופיעה השורה: Fixing firmware, ספירה מהירה עד 100%, אתחול מחדש שלוקח הרבה זמן ואז המחשב עולה בצורה נורמלית. אני מקווה, שניתן לפתור את הבעיה. תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שאני משחק באיזה מישחק(לא משנה איזה) או שאני רואה סרטון או סתם במחשב המחשב שלי ניתקע נגיד בסרטון יש רפיט אל אותו מילה שאמרו נגיד בסרטון וזהוא הוא ניתקע וצריך לעשות ריסט מה הבעיה הזאתי אני מיתחנן עזרה פליזזז

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  3. Started by galala,

    יש לי גוף קירור של vantec ובאתי היום למרוח את ה arcticsilver 5 ואני רואה טביעת אצבע מוטבעת על טבעת הנחושת שיש במרכז אני מנסה להוריד עם אלכוהול 70% לא עוזר זה נישאר! זאת אומרת שזה בא כך מהיצור??? ואם כן אפשר להחליף? הנה כמה טמונות נחמדות:

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by iyehuda,

    מחשב חדש עם מעבד E8400 לוח גיגה בייט זיכרון 4G ופעם בשבועיים אני מקבל את ההודעה הבאה : מישהו יודע מה זה אומר ? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 689 צפיות
  5. Started by pukipc,

    שלום לכולם, יש בעיה קטנה, בכל פעם שאני מחבר דיסק און קי למחשב, הוא מבקש לעבור את כל התהליך של התקנת דרייבר. ממש כמו שהוא מזהה חומרה בפעם הראשונה ומבקש לעבור את כל התהליך של עדכון הדרייבר. יש למישהו רעיון או איזשהו פיתרון לנושא? תודה. משה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by arik_bulldog,

    בלי שום אירוע מיוחד, יום אחד אני מדליק את המחשב והמסך לא מגיב. המסך פעיל, הנורה שלו דולקת, וכשאני מדליק את המחשב בד"כ נורה כחולה נדלקת, אך עכשיו זה לא קורה. בנסף לזה, יש לאחר כמה שניות צליל חזק כזה מהמחשב ל2-3 שניות, משהו שאין בד"כ. למישהו יש מושג מה זה יכול להיות?[br]פורסם בתאריך: 16.09.2009 בשעה 19:19:38 אוקיי, עכשיו המחשב עובד, אבל אני עדיין רוצה לדעת מה היית הבעיה. מה שעשיתי זה פשוט "חיזקתי" כל מני רכבים במחשב, כמו זכרון וכאלה, פשוט נתתי להם דחיפה קלה מתוך הנחה שאולי הם זזו או משהו.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום. לא מזמן קניתי צורב SATA חדש LG H62N למי שמכיר. התקנתי אותו ביציאת הSATA ליד איפה שמחובר ההארד דיסק שלי שגם הוא SATA בלוח Asus k8v-se Deluxe רציתי לפרמט את המחשב, ומשום מה שנכנסתי לביוס לBoot Property כדי להגדיר למחשב להעלות דיסק מהמחשב לפני מערכת ההפעלה ומשום מה בביוס הצורב שלי לא מזוהה,ההארד דיסק שלי כן מזוהה ויש לי אפשרות לבחור אותו,בווינדוס עצמו הצורב מזוהה וגם במסך השני לאחר הפעלת המחשב אני רואה שהצורב מזוהה ומעליו ההארד דיסק, זה נראה משהו כך: RAID_OO WD-80..... RAID_01 LG-H62N.... יש למישהו איזשהו פיתרון לבעיה??! אוסיף עוד שהביוס שלי הוא מעודכן בעידכון האחרון ביותר ושטכנאי מחשבים ששאלתי אותו את השאלה אמר שצריך לשנות דבר מה בביוס ב integertent parrelar או משהו …

    • 5 תגובות
    • 642 צפיות
  8. שלום רב יש לי מפרט הבא: מעבד: P4 2GHz לוח אם: GA-8IPE1000 Pro-G Gigabyte זיכרון: 2.5 GB כרטיס מסך: ATI 9800 Pro 256MB דיסק קשיח: WD 2500KS כוננים: 2 מאווררים: 5 של 80 Mm בהתחלה (כשנהרסו לי 3 דיסקים כשיחים, אחד של Seagate ושניים של WD שאני מחליף אותם באחריות) הדיסק היה מחובר לחשמל על אותו כבל ששלושה מאווררים וכרטיס מסך. שיניתי את זה וחיברתי אותו לכבל של שני הכוננים, וגם עכשיו הרביעי הלך לעולמו. אני יודעה שהם נהרסו בכך שהיו עושים את הקליקים המפורסמים, המחשב היה נתקע ולאחר הפעלה מחודשת הBios לא היה מזהה אותם. עם הרביעי הדבר קצת שונה: הוא עושה את הקליקים, אך החלונות לא נתקעים, אלה ממשיכים לעבוד רגיל, וגם בהפעלה מחודשת הbios לא עושה בעיות. אבל בדיקה מהירה של התוכנה של WD נכשלה…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by SantaCruz,

    ראשית אני רוצה לפרגן לכל מי שתומך ועוזר באתר פה! עבודה מדהימה! פרטים קצת לפניי: מארז - Aurora 570 מעבד - Intel Core 2 Duo E8500 3.16Ghz קולר - Zalman 7500 (אם אני לא טועה) לוח אם - Asus Striker II Formula כרטיס מסך - X2 GeForce 9600gt הלוח ידוע בבעיות חימום בעיקר באזור ה - NB, לאחר עבודה מרובה הצלחתי "לייצב" את הטמפרטורות אבל עדיין אני לא יודע אם זה מספיק. תמונה מHWMonitor: http://imageshack.us/f/847/tempyf.jpg/ אלה הטמפרטורות הממוצעות, השאלה אם יש צורך בקירור נוסף או שאפשר "לסחוב" ככה? תודה מראש לעוזרים! ושבוע טוב!

    • 5 תגובות
    • 613 צפיות
  10. Started by s432,

    שלום לכולם.. לפני שבוע קניתי ג'ויסטיק כמו של סוני עם חיבור למחשב.. הג'ויסטיק אמור לעשות רטט כשמשחקים אבל משום מה הוא לא עושה את זה .. מישהו יכול לעזור לי עם זה בבקשה? תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 718 צפיות
  11. Started by Money_Man,

    שלום יש לי לוח אם של אינטל דגם GARIBALDI 850 ישנם שתי בעיות: 1. בעת עליית המחשב, לאחר שהביוס עולה הוא רושם תמיד PRESS F1 TO RESUME ורק אז נותן לווינדוס לעלות...איך מבטלים את זה? 2. כאשר המחשב נכבה, עדיין ישנם מאווררים שפועלים, נראה לי שמאווררים רגילים במארז ולא של המעבד...איך פותרים את זה? במצב של היום אני נאלץ לכבות כל פעם את הספק וזה מתיש.. תודה רבה לכל מי שעוזר!!

    • 5 תגובות
    • 638 צפיות
  12. Started by igal_nazar,

    יש לי מחשב פנטיום 3 שני דיסקים קשיחים בנפחים שונים שאחד בעל נפח של 20 ג'יגה והני בעל 40 ג'יגה אין לי מושג מי מבין שניהם הוא המסטר אבל אני רוצה לזרוק את זה בעל ה20 ג'יגה נפח ולהשאיר רק את ה40... איך צריך לשים את הכובע כדי שהדיסק הקשיח יהיה מסטר..??אם אפשר להוסיף תמונה שיהיה ברור אני אשמח תודה

    • 5 תגובות
    • 646 צפיות
  13. Started by m_a_t,

    לפני יומיים קניתי שני מאוררים. אחד מהם חיברתי לחיבור על הלוח אם שלידו רשום systemFan עכשיו אני רוצה לחבר את השני, אבל אין לי לאן? מה לעשות? (לוח אם- k7s5a של ecs)

    • 5 תגובות
    • 976 צפיות
  14. Started by zgd,

    בPLANETSIDE המחשב מקרטע fps של 16 ו10. ובקרבות אפילו 2 ו1. בכל מקרה המפרט שלי... p4 1.8A P4B266-C ASUS RADEON 9700 PRO BY SAPPHIRE ddr 256 mb pc2100 אלה כל הפרטים הנחוצים... הדרייברים הכי חדשים מותקנים... למה זה עובד כזה גרוע? :-\

    • 5 תגובות
    • 983 צפיות
  15. Started by ilanb0,

    המחשב שלי דולק 24 שעות, ובלילה אני שם אותו על מצב sleep. מה בדיוק פועל במצב זה (ומה לא פועל)? הכי מעניין אותי זה פעילות המאווררים, כי בכל פעם שאני פותח את המארז (כל כמה חודשים לצורך ניקוי או מכל סיבה שהיא), אני מוצא איזה מאוור קטן שאינו פועל ואני נאלץ להחליף אותו).

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  16. Started by enzo,

    לאחרונה המחשב נעשה איטי(וגם האינטרנט) ואף נתקע במצבים מסוימים (כמו למשל התקנה של דמואים חדשים) ואני לא יודע מה הבעיה.אני סורק כל יום את המחשב עם SPYWARE S&D עם TROJAN REMOVER עם SPYWARE DOCTOR ודואג להשאיר את הרג'יסטרי יציב עם REGISTRY MECHANIC. אני גם משתמש באנטי וירוס מקאפי החדש ופיירוול של JETICO . גם בהפעלה של המחשב כשמופיע השולחן עבודה הדיסק קשיח פועל בצורה מוגזמת ולוקח לו איזה 2 דקות "להירגע". אני לא יודע מה הבעיה המחשב נקי מהכל ועדיין איטי. אני גם שולט בתוכנות שעולות עם ההפעלה ויש שם איזה קובץ ctfmon.exe שנמצא ב-SYSTEM32 ואני לא יודע מה הוא עושה ואם להסיר אותו מהתוכניות שעולות עם הפעלת המחשב. צריך עצות נוספות ודרכים לפתור את הבעיות עוד היום......אני מחר סו…

  17. Started by menahem2009,

    שלום יש לי בעיה כשאני משחק משחקים כמו Call of Duty Ghosts או battlefield 4 פתאום יש לי כמו פיקסלים גדולים על המסך והמשחק נתקע גם בסרטים זה קורה לעיתים יותר רחוקות ניקיתי את כל המחשב מאבק עדכנתי דרייברים ולא עזר עשיתי בדיקה occt למשך 10 דקות וזה התוצאות http://www.siz.co.il/my.php?i=wxynznmygymw.png http://www.siz.co.il/my.php?i=nzeyyjgnzm5t.png http://www.siz.co.il/my.php?i=ji3ntwmyyniu.png http://www.siz.co.il/my.php?i=zt5ztyguom5k.png

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by yarz,

    יש לי AMD 3200 Kingstone 512 3200 ddr400 geforcefx 5900 קיבלתי את המחשב והתקנתי ווינדוס, הכל פעל פיקס, עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך והוא עבד משהו טוב. אחרי תקופה מסויימת (שבוע לערך) פרמטתי כדי להתקין את הווינדוס אקספי עם הסרוויס פאק 2. מיד לאחר ההתקנה התקנתי כל מיני משחקים כגון דום3 קאונטר סטרייק וכו. אין לי מושג למה אבל הדום בקושי עובד ובקאונטר יש לי 40 fps מה שאומר שיש בעיה כי לפני שעברתי לסרוויס פאק 2 הכל עבד פיקס לפני המעבר לסרוויס פאק 2 הרצתי דום על high quality ב60 fps כמו כלום והקאונטר לא ירד ממאה. מחקתי הכל פירמטתי והחזרתי לווינדוס הקודם בתקווה שהבעיה תיפתר אך היא נשארה. אין מצב שהבעיה היא בדרייברים כי אני על אותו דרייבר שהשתמשתי כשעוד הכל היה בסדר עזרו לי בבקשה ?…

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  19. לפני שחזרתי לבסיס ביום שישי האחרון, המחשב עבד בסדר גמור. לפני כמה ימים אבא שלי מתקשר אלי ואומר שההארד דיסק הלך. יש לציין שבשבוע-שבועיים לפני שחזרתי לבסיס הייתה תופעה מוזרה, שבערך כל 3-4 שניות היה נשמע רעש חלש מההארד דיסק, והנורית במארז שמציינת HDD READ הייתה נדלקת. היום הגעתי הביתה, הדלקתי את המחשב, ואחרי מסך הפתיחה מופיעה ההודעה שבכותרת, עם תוספת של "press alt+ctrl+del to reset". מן הסתם אני משתמש במחשב השני כרגע, אבל יש לי הרבה מידע חשוב על המחשב שנדפק. פתחתי את המארז, וכל הכבלים מחוברים היטב (גם ללוח אם וגם להארד דיסק). יש משהו שאני יכול לעשות לפני שאני לוקח את המחשב לטכנאי?

    • 5 תגובות
    • 760 צפיות
  20. Started by אלון1122,

    בדרך כלל כשאני מדליק את המחשב הוא לא עולה. כל המאווררים מתחילים לעבוד ונראה שמגיע חשמל לכל החלקים, אבל המחשב לא מגיע לשלב של הצפצוף ולמסך של הביוס. המסך נשאר כבוי. אחרי כמה נסיונות של כיבוי והפעלה מחדש הוא עולה. לאחר שהמחשב עולה הוא עובד כרגיל ואין איתו שום בעיה. עשיתי לו בדיקות מאמץ (מעבד וכרטיס מסך) ונראה שאין שום בעיה מבחינת חום/ספק. הבעיה היא רק כשמנסים להדליק אותו. המחשב נבנה לפני 3 שנים מחלקים שנחשבו איכותיים והומלצו בפורום. תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by ofir19,

    קניתי אתמול ארד דיסק 250 גיגה והוא מזהה לי מתוך 250 גיגה רק 233 שזה הפסד של 17 גיגה שזה נורא משמעותי איך משחזרים או מוצאים את ה-17 גיגה בייט?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  22. יש לי מסך 15" יש עכשיו יש לי יציאה לטלויזיה עם אני מחבר את המשחב לטלויזיה אז אני יכול לשחק במישחקים ולהעלות את הרולוציה כי עכשיו אני לא יכול להעלות בגלל המסך..... ואני ישחק בלי לגים?.... ???

    • 5 תגובות
    • 759 צפיות
  23. Started by oded6188,

    לפני כמה ימים המחשב שלי התחיל לפעול ממש באיטיות, אז החלטתי לפרמט אותו אבל הבעיה היא שגם אחרי הפורמט המחשב עדיין לא זז, אני לא מצליח להתקין כמעט שום דבר בלי שההתקנה תיתקע בהתחלה חשבתי שאולי הדיסק התקנה של הווינדוס לא תקין - אבל גם דיסק אחר מביא לי את אותה התוצאה איך אפשר לפתור את זה?

    • 5 תגובות
    • 993 צפיות
  24. Started by oz25,

    אהלן רציתי לשאול איך אני מוחק קבצים שברגע שאני רוצה למחוק אותם עולה לי הודעת שגיאה שהם בשימוש או שהתיקייה שלהם פתוחה למרות שזה בכלל לא נכון ?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by matan560000,

    שלום.. יש לי שתי אר דיסקים במחשב אחד של 80 GB ואחד של 40 GB עכשיו.. יש צופצ'יק לבן קטן כזה שמחברים לCS\MASTER\SLAVE עכשיו ב80 GB הווינדוס שלי מותקן וב40 יש לי את כל המשחקים שירים תוכנות וכו'.. עכשיו על האר דיסק הראשון הצופציק על CS ובשני אין כלום ואתמול זה עבד לי הכל עכשיו אני רק עם אר דיסק אחד כי השני לא עובד למה זה ככה ? והמחשב מבקש ממני ללחוץ F1 כדי שהמשחב יעלה איך מבטלים את זה ? בבקשה תעזרו לי אנ ימשתגע תדוה רבה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 996 צפיות

דיונים חדשים בפורומים