תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
רכשתי כמה חלקים חדשים - לוח, מעבד וזכרונות (ראו מפרט שלי), ומאז הרכישה ולאחר התקנת WIN7, פעם ביום קורה באמצע עבודה שהמחשב נכבה לגמרי (אני שומע את מאווררי ספק הכוח כבים גם הם) ואחרי שנייה המחשב נדלק שוב. בדקתי טמפרטורות, הכול תקין. חשבתי שזה מצב AHCI וביטלתי אותו מהביוס. הייתי אומר שמדובר בספק-כוח, אבל העיתוי של החלפת החלקים גורם לי לחשוב שזה יהיה צירוף מקרים גבוה מידי, שבדיוק שהחלפתי חלקים הספק התחיל לגסוס. בכל אופן, אודה לעזרתם ולאבחון של הבעיה. הייתי לוקח את המחשב למעבדה, אבל הבעיה שהתקלה באה פעם ביום, וכמו שאני מכיר את הדברים, היא לא תחזור במעבדה. אגב, אתמול בבוקר הייתה תופעה מוזרה נוספת שלא חוויתי מעולם: המחשב היה דלוק אבל הכול היה מקרטע ותקוע באופן בלתי נסבל. הרקע של…
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בימים האחרונים החלה תופעה מוזרה במחשב בה בין שניות ועד דקות מרגע הדלקתו הוא פתעום מרסט את עצמו ולפעמים אפילו מרסט את עצמו לפני גמר עליית המערכת. מה שמוזר הוא שחלק מהפעמים הוא עובד כמו שצריך ולא מרסט כלל. לא הותקנ אף תוכנה/חומרה חדשה על המחשב. אין מסך כחול או הודעות שגיעה כלשהן. וינדוס XP SP2 אשמח לעזרה
-
- 6 תגובות
- 855 צפיות
-
-
לאחרונה המחשב התחיל לעבוד ממש לאט, ביחס לאיך שהוא פעל קודם.. היום אני שם לב שאני לא מצליח להתקין שום תוכנה "משמעותית" (משחקים וכאלה, לא דברים קטנים..) אני כל הזמן מקבל CRC Error.. קיבלתי את זה בשלושה משחקים, שניים שניסיתי להתקין מדיסק, ואחד מההארד דיסק. לפעמים הוא נותן את הארור ואז אני יכול לצאת מההתקנה, אבל לפעמים הוא נותן לי מסך כחול כזה כותב שם Phisical mommory core dump ועוד כל מני דברים, אבל הוא עושה לעצמו ריסט אחרי איזה שנייה, אז אני לא מספיק לקרוא.. האם אכן מדובר בזכרון? דרך אגב, המערכת היא Win XP, השאר במפרט..
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מקווה שזה הפורום הנכון. כאני מדליק את המחשב כמעט תמיד לא רואים כלום על המסך (המסך שחור), בדרך כלל אחרי כמה ריסטים או ניתוק וחיבור של הכבל של המסך למחשב זה מסתתדר. משהו יודע מה הבעיה? בעיה בכרטיס מסך?
-
- 6 תגובות
- 695 צפיות
-
-
יש לי את שלושת הדיסקים הבאים sygate 80 GB sygate 320 GB wd 160 MB הם יושבים במרווח במארז ככל האפשר ורק הwd מתחמם כרגע הטמפרטורה שלו 78 האחרים עומדים על 47 ו45 הwindows יושב על דיסק אחר ועל הדיסק הזה יש רק את קיבצי הtemp של הemule ליתר ביטחון סגרתי את הemule אבל הטמפרטורה שלו עדיין לא יורדת האם הוא תקול? הוא עדיין באחריות ואני יכולה להחליף
-
- 6 תגובות
- 821 צפיות
-
-
היי, כותרת תודה
-
- 6 תגובות
- 3.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם! בזמן האחרון נתקלתי בבבעיה שלאחר כמה שעות מזמן הפעלת המחשב הזיכרן הפנימי כולו נכנס לשימוש מה שמאט את המחשב בצורה בלתי נסבלת! בדקתי אם זו איזהו שהיא תוכנה שמעמיסה אבל לא מצאתי שום תוכנה שלוקחת כ"כ הרבה מהזכון(בדקתי את זה ע"י הסתכלות במנהל המישימות, בטאב של תהליכים ששם כתוב כמה זיכרון כל ישום צורך) צריך עזרה דחןף זה משגע אןתי שכל כממה שעות אני צרעל לרסטר את המחשב !!!!!!!!!!!!!!!
-
- 6 תגובות
- 927 צפיות
-
-
כאשר אני מדליק את המחשב שלי נשמע רעש חזק מהמחשב (רעש חזק של משהו מסתובב ) בכל הדלקה. כאשר מערכת ההפעלה עולה הרעש החזק נפסק אבל כאשר מתחלים להפעיל תוכנות או לבצע פעולות במחשב לפעמים הרעש חוזר.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , בימים האחרונים המחשב שלי פשוט החליט שהוא לא רוצה לזוז , עשיתי סריקות וירוסים , רגולות וכל מה שמסביב ולא עזר. ניסיתי לראות אולי זה מגיע ממנהל המשימות , ואכן , כל כמה דקות הוא מחליט שהוא משתמש ב-100% ב-CPU , בגלל שאני לא יודע מה עושה כל רכיב/משימה אני לא רוצה לגעת סתם והגעתי הנה לשאול את המקצוענים שבנינו , איך אני יודע מה באמת תוקע את המחשב שלי? תודה.
-
- 6 תגובות
- 782 צפיות
-
-
הביוס לא עלה בהפעלת המחשב (לא ציפצף) אבל זה לא היה בעייה במסך או בספק כוח כי העכבר והמקלדת לא נדלקו (יש להם אורות). קראתי בכמה מקומות שלפעמים משהו בזכרון לא בסדר אז הוצאתי את הזכרון חיברתי את המחשב ושמעתי צפצופים. שחיברתי את הזכרון ואת המחשב שמעתי 3 צפצופים עצירה ואז עוד צפצופים. אין לי מושג מה לעשות אני מאמין שלא חיברתי טוב אבל אני לא מוצא את הבעיה. אני מתוסכל ולא יודע מה לעשות, למישהו יש מושג מה הבעיה?
-
- 6 תגובות
- 936 צפיות
-
-
מפרט: enermax liberty 500 2gb geforce 6600 gigabyte 965p-ds3 q6600-b3 אתמול עדכנתי את הביוס [דרך הווינדווס] לגרסא F12. [בדקתי בCPU-Z ואכן היה מעודכן שם...]. החלפתי לפני כחצי שעה את המעבד הנוכחי [P4 3.2ghz] ושמתי את הQ6600. המחשב נדלק ומופיע המסך הסגול הזה של גי'גה בייט וזהו לא זז!!כשאני מנסה ללחוץ על הכפתורים במקלדת [כמו del כדי להכנס להגדרות] המחשב לא מגיב לכך....והמקלדת דלוקה.... מה עושים???? ועוד משהו...כשקניתי אותו אמרו לי בחנות לא להוציא את המדבקה...[הם התכוונו לזאת שעל הצד הפנימי של המעבד???] אז לא הוצאתי אותה והכנסתי אותו ביחד איתה. תודה רבה לעוזרים!!!
-
- 6 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום לכולם המחשב שלי החליט להשתגע... כל כמה דקות הוא קופא או לחלופין מציג מסך כחול \ הודעת שגיאה. הוא חדש יחסית [כמה חודשים] ועדין תחת אחריות, אז לקחתי אותו לחנות לבדיקה. הייתי די בטוח שזה הזיכרון אבל הטכנאי החליף והבעיה לא נפתרה... הוא ניסה גם לשנות הגדרות ביוס [ניסיתי בעצמי לפני כן] ולהחליף כבלי IDE. כלום לא עזר ולבסוף הוא המליץ לפרמט ולהתקין מחדש. זה נראה מוזר משום שהמחשב עבד מצוין והכל התחיל פתאום ביום "בהיר" אחד... לא התקנתי תוכנה \ חומרה חדשה לפני זה. ניסיתי לבטל את כל התוכנות שעולות אחרי הפעלה מחדש דרך ה system configuration utility ומחקתי הכל מקבוצת ה startup. גם זה לא עזר :-\ אם לא תהיה ברירה אני אפרמט אבל זה הדבר האחרון שאני רוצה לנסות... יש למישהו הצעות? [מ…
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כיצד ניתן לפצל הרד דיסק גם אם הוא מלא בחלקו 25\40 מערכת הפעלה 98
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שתי הרדיסקים של maxtor אחד שהוא ראשי שהוא 40 גיגה והשני 20 גיגה והראשי שלי נמצא על ultra dma 5 והשני נמצא על ultra dma 2 וניסתי הכול לסדר אם זה בביוס ואם זה בוינדוס ואם זה בקבלים עכשיו לאחרונה כאשר אני מפעיל את המחשב כאשר הוינדוס עולה אז ההרד השני ה-20 גיגה מתחיל לתקתק לי איזה דקה או שתיים ממה זה יכול להיות זה בגלל שאחד הוא במהירות של 5 והשני במהירות של 2
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה אני פותח ישומים כמו אקספלורר או תיקיה ולאר מכן המחשב עושה ריסט אחרי שראיתי שהבעיה נמשכת פירמטתי את ההארד דיסק והתקנתי מערכת הפעלה XP ובאמצע ההתקה שוב המחשב היה עושה ריסט, ניסיתי להחליף מקומות בין הזכרונות ולהכניס רק אחד מהם ולהוציא את השני וגם לאחר זה המחשב עשה ריסאטים פתאומים לאחר מכן ניסיתי להחליף הארד דיסק ושניסיתי להתקין אם ההארד דיסק המחשב העלה מסך כחול, אני חושב שהבעה היא הספק (ג'נרי 300W) או הלוח גם הוא ג'נרי (PC PARTNER). *המחשב הוא אינו שלי. תודה!
-
- 6 תגובות
- 962 צפיות
-
-
באיזה Ddr המחשב שלי תומך http://www.upit.ws/picture.php?file=6ae1017a5e698.GIF
-
- 6 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אתמול בלילה פתחתי את המחשב לאחר שהוא היה סגור בשבת, וראיתי שהמסך לא עולה. שיחקתי עם החיבורים, החלפתי שקעים וכלום (הבעיה היא לא שהמסך אינו מזוהה ע"י המחשב, אלא שהוא פשוט לא מקבל חשמל/לא עובד פיזית). המסך הוא מסך LCD של יונדאי, דגם ImageQuest L50A. המסך (והמחשב) מחוברים לאל-פסק (UPS), ככה שאני לא חושב שמדובר בקיפצת מתח או משהו כזה.. הבעיה היא שאני לא יכול ממש לדעת איפה הבעיה.. יכול להיות הכבל חשמל, יכול להיות השנאי (שלפני שנתיים נדפק לי והחלפתי אותו לשנאי חדש), ואולי זה המסך שנשרף. המסך בן 3 ומשהו.. חוץ מהשנאי הוא מעולם לא עשה לי בעיות. אין פיקסלים שרופים, לא עיוותי תמונה ולא כלום. יכול להיות שהוא פשוט ניצל את כל תוחלת החיים שלו ומת?
-
- 6 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה שאני לא יודע אם ניתן לפתור אותה בדרך כלשהי, אשמח לתובנות. קניתי מחשב לבן שלי ומסתבר שכונן C יחסית קטן ויש עוד שלושה דיסקים D, E, F שלכל אחד יש 250 GB לא מנוצלים. הוא לא יכול להתקין משחקים יותר כי C תפוס והדרישה שהמשחק יותקן בספריית ROOT לא ניתן לאחד כי ניסיתי ואיכשהו הצלחתי להבין שהדיסקים מופרדים, זה 2 דיסקים נפרדים, זה לא פיצול תיקיות. האם יש איזו דרך אולי לרוקן קצת את C מתיקיות שיושבות בו ולהעביר אותן לכונן אחר ולפנות מקום ? או רעיון אחר כלשהו ? תודה רבה למי שיעזור.
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
המחשב שלי יש 2 תיקיות שאחרי 10 שניות שפתחתי אותם מופיע שגיאה הנה השגיאה: http://img221.imageshack.us/my.php?image=zsdxj7.png יש שם וידאו אבל אני החלפתי תוכנה להפעלה אבל זה לא עזר אנא תעזרו לי זה רק בשתי תיקיות! תודה מראש לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 664 צפיות
-
-
אתמול פתחתי את האשכול הנ"ל בנוגע להחלפת לוח אם: http://hwzone.co.il/community/threads/537272-צריך-ייעוץ-בנוגע-ללוח-אם-חדש בכל אופן, קריאת האשכול כבר לא ממש רלוונטית, מכיוון שאסביר את הבעיה שהתעוררה בקצרה: יש באמתחתו של סבא שלי מחשב מלפני כ-5 שנים(אני בכוונה מציין שהמחשב שייך לסבי, משום שרכיבי החומרה שלו פשוט ישנים להחריד), ולאחרונה לוח האם של המחשב יצא מכלל שימוש. עכשיו, הרעיון שעלה לי הוא החלפת לוח האם בלוח אם אחר. הטכנאי במעבדה אליה לקחנו את המחשב (שם גם נאמר לנו כי לוח האם יצא מכלל שימוש) הסביר לנו שאם נחליף את לוח האם, המערכת עלולה שלא לעלות, בקיצור, אין לי מושג על מה הוא דיבר, אשמח אם מישהו יסביר לי אם קיים חשש כלשהו בהחלפת לוח האם. בנוסף, אשמח אם מישהו יסביר או…
-
- 6 תגובות
- 951 צפיות
-
-
היי, יום בהיר אחד, באמצע משחק אחי קיבל מסך כחול, המחשב עשה ריסט, ובעליית החלונות (בדיוק בלוגו טעינה) שוב מופיע מסך כחול פרטי המסך הכחול הם 0x116, עם nvlddmkm.sys אחרי כמה חיפושים בגוגל, הבנתי שמדובר בכרטיס מסך. (המחשב לא עולה) נכנסתי למצב בטוח, והסרתי את הדרייבר של הכרטיס מסך, והמחשב עלה רגיל אחרי עדכון של הדרייברים, וביצוע ריסט, מקבל שוב מסך כחול ניסיתי גם את הדרייברים הקודמים של נוידיה (לא החדשים) המפרט הוא: לוח גיגבייט h77-d3h מעבד i5 3470 כ.מסך נוידיה gtx 460 זכרונות 8gb ddr3 ספק antec 620 SSD 120 למערכת הפעלה ועוד טרה של קשיח שמתי לו את הכרטיס מסך הישן שלי ati hd5850, התקנתי את הדרייברים האחרונים, והמחשב עובד יופי. האם זה אומר שהנוידיה שבק חיים? איך יכול להיות שבתכלס…
-
- 6 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, השאלה בכותרת,מצרף לינק למוצר,ואת המפרט של המחשב הענתיקה שלי תודה מראש ואחלה שבת לכולם https://he.aliexpress.com/item/1005005967113022.html?spm=a2g0o.cart.0.0.43d05c6eXP4GvS&mp=1&gatewayAdapt=glo2isr
-
-
- 6 תגובות
- 2.7k צפיות
- 2 followers
-
-
משהו ממש ממש מוזר בחיים לא קרה לי אני מכבה תמחשב התחל כיבוי כמו שצריך ואחרי דקה המחשב פשוט נדלק לבד בדקתי אם הכפתור של ההדלקה של המחשב תקוע אולי או איזה בעיה כולשהי אן לא מצאתי שום דבר לא משנה מה פירקתי עשיתי זה חוזר למשהו יש רעיון איך לעזור לי? או מה צריך לעשות
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפעמים זה בזמן צפיה בקבצי ווידיאו ולפעמים זה באמצע משחקים (אני לא חושב שזה בגלל התחממות) יש לי xp pro
-
- 6 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב שולחני של DELL OPTIPLEX 3040 I5 6500 ,המחשב מגיע עם זכרון DDR3 4G של חברת SKYHNIX ניסיתי להוסיף לו עוד 4 גיגה זכרון של חברת TRANCED לא הציג תמונה ,ניסיתי גם עוד חברה לא זוכר את השם שלה גם לא הציג תמונה (חשוב להזכיר שאותה מהירות זכרון 1600 MHZ DDR3) רק שהוספתי 4 גיגה זכרון של חברת סמסונג הוא הציג תמונה מישהו יכול להסביר לי למה זה ככה או מכיר את הבעייה הזאתי למה עם חברה אחת כן עובד ואחת לא תודה (:
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-


