תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
אהלן יש לי הרד דיסק נייד של wd 250g וכנראה שהוא התקלקל או משהו.. שאני מחבר אותו המחשב לא מזהה אותו ואני שומע מן ציקצוקים כאלה מהמכשיר.. כנראה שעבר זמנו.. הבעיה שיש לי הרבה מידע בתוך הדבר הזה.. אשמח אם מישהו יוכל לעזור ולהגיד לי איך אני מוציא מהזיכרון את כל המידע תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
-
-
החלפתי את מסך המחשב ל פנסוניק TH-L32C4M בחיבור HDMI ואני לא מצליח להכניס את המסך לגבולות כך ש שורת התחל חתוכה. והקטע העליון של החלונות מוסתר שיניתי רזולוציה ניסיתי את כל האפשרויות מערכת הפעלה וינדוס 7 אין פה אפשרויות כמו במסך רגיל להזיז את התמונה מעלה מטה וכו' תודה
-
- 6 תגובות
- 4.9k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי מודם ADSL של בזק מסוג ALE130 (מודם USB). לא מזמן פרמטתי והתקנתי את המערכת מחדש. זמן מסוים הכל עבד כרגיל כמו מקודם ולאחרונה כל פעם שאני מפעיל את המחשב הוא כותב שהוא זיהה חומרה חדשה ומבקש להתקין את המודם. למישהו יש מושג איך לעזור לי?
-
- 6 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אני רוצה להחליף דיסק במחשב הנייד הזה. לא מצאתי באתר שלהם איזה ממשק יש לדיסק המקורי. איזה כונן SSD אפשר לשם על המחשב הזה בלי להסתבך עם מתאמים מיוחדים ? (המטרה להחליף דיסק עם מברג שענים ותו לא...) תודה, דני
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה שהוינדוס תקוע לי על המסך "Welcome". אני חושב שזה נגרם כתוצאה של עידכון הוינדוס לservice pack 1. ד"א: יש לי וינדוס 7. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 789 צפיות
-
-
שלום לכולם... הרגע פניתי בפורום Windows בקשר לבעיות שיש לי במחשב.. כל 20-30 דקות המחשב מפעיל את עצמו מחדש הכוונה עושה ריסט בלי שום דבר שאני עושה.... עכשיו ביטלתי בהגדרות בווינדוס שזה יעשה ריסט כל פעם מחדש ופשוט רציתי לראות את השגיאה שאני מקבל במסך הכחול.. וזאת השגיאה בעצם: Stop: 0x0000008e (לא העתקתי עכשיו את כל השורה הזאת).. ומתחת יש עוד דבר הנה תסתכלו: Nv4_disp.dll - Address Bfoafda2 base at bfo12000, datestamp 3da4eefc9 מה אתם חושבים שהבעיה? דרך אגב בעיית חום אני לא חושב שיש.. בדקתי טמפ' טמפ' מעבד עומדת על 50-55 שזה נחשב לסביר יש לי AthlonXP 2000+.. מה הבעיה חבר'ה? ואל תגידו טמפ' גבוהה כי בעבר היה לי גם 58-60 ולא היה עושה ריסט
-
- 6 תגובות
- 706 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה נתקלתי בבעיה מוזרה. מידי פעם כשאני מנסה לראות סרטונים שראיתי בעבר כמה וכמה פעמים ביו טיוב הסרטון פשוט לא עולה, כלומר, אני נכנס לסרטון אבל מופיע מסך שחור ופס ההתקדמות האדום תקוע על הזמן בו הפסקתי לראות את הסרטון בפעם הקודמת. זה לא קורה עם כל הסרטונים, רק עם כמה שראיתי כמה וכמה פעמים. חיפוש פתרון העלה בעיה שיכולה להיות עם הflash של ADOBE מול הCHROME, אבל כשעבדתי עם המדריך שהופיע, לא הייתה התקלה שהם ציינו שיכולה לגרום לבעיה. אגב, צפייה באותם סרטונים דרך האקספלורר, אפשרית. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? תודה איתי
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שאלה! יש לי כרגע מערכת ויסטא עם 2 HD אשר פועלים בצורת RAID 0 אני הולך לפרמט את המחשב ולעבור לXP האם אצטרך להגדיר את ה RAID 0 מחדש ?
-
- 6 תגובות
- 690 צפיות
-
-
מצאתי אצל חבר כרטיס Creative CT7240 ומכיוון שיש לו יציאת S-Video אז חשבתי שאולי יש דרך לחבר אותו למחשב ולהוציא את הוידאו לטלוויזיה (כי למחשב המפגר והישן הזה אין אפילו AGP...) בכל אופן, כרגע אני קצת מסתבך עם ההתקנה (שמשום מה לא עוברת לי חלק) אבל נניח ואני אעבור את החלק הזה, מה זה בדיוק הכרטיס הזה? האם זה כרטיס מסך עם יציאה לטלוויזיה? למה יש לו כניסת VGA? (כן, כן, כניסת VGA) מאיפה הוא יכול לקבל Input של VGA ומה קורה עם זה? בנוסף, לכרטיס יש גם יציאת Line out ויציאת SPDIF. האם הוא גם כרטיס קול? ניסיתי לחפש מידע על הכרטיס, ואני רק מגיע לאתרי דרייברים למיניהם, ולא לאף מידע אמיתי בעצם, הדבר היחיד שאכפת לי ממנו, זה איך אני משתמש בכרטיס הזה על מנת להוציא וידאו לטלוויזיה? (מן הסתם …
-
- 6 תגובות
- 983 צפיות
-
-
בעיה בהתקנת DRIVER מה מומלץ לעשות תודה רבה מראש
-
- 6 תגובות
- 959 צפיות
- 1 follower
-
-
אחרי שהצלחתי סוף סוף לעשות דיסק בוט לתוכנה עשיתי ריסט ונתתי לה לרוץ 12 שעות כשחזרתי לא ראיתי שום תקלה מה שמוזר לי קצת כי כשהרצתי תוכנת בדיקות אחרת (RST) היא כן מצאה תקלות בזכרונות יכול להיות שהmemtest שאני משתמש בה עכשיו (3.4) לא מזהה את הזכרונות שיש לי (DDR3)?
-
- 6 תגובות
- 916 צפיות
-
-
המחשב כל הזמן נתקע בפעולות ספציפיות כגון העתק/הדבק או חילוץ קבצי ראר. intel dual core 7400 4gb ram windows 7 32 ati readon hd דיסק קשיח sata 500 gb wd עשיתי בדיק למעבד בעזרת תוכנת PM95 עשיתי ניקוי דיסק קשיח+בדיקת סקטורים פגומים. ובדקתי טמפ מעבד והיא לא גבוהה מידי... למישהו יש פיתרון?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי יש לי לוח asus p4p800 delux ומארז עם שני חיבורי usb מקדימה, בתוך המארז לכל חיבור usb יש 4 חוטים דקים שכתוב עלייהם: - + ground v5 מצורפים תמונות מהספר איזה כבל מחברים לאן?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשאני רואה סרט או סרטון מהאינטרנט אני רואה משהו אפור מכסה את התצוגה והסרט ממשיך לעבוד, יש לי כרטיס טלוויזיה ויש בטלוויזיה אותה בעיה, הבעיה התחילה לפני 3 ימים, בדקתי שזה לא איכות הסרט! מה לעשות? תודה מראש, שקד
-
- 6 תגובות
- 695 צפיות
-
-
יש לי בעיה בסאונד ,כל מיני קולות כאלה של קריצה ,כאילו או שהכרטיס קול נדפק או הרמקולים ,הקטע שחיברתי מערכת סטריאו וגם שם היה אותו דבר , יש מצב שיש בעיה בכרטיס שעל הלוח אם ?הלוח אם בין חצי שנה משהו כזה DS3L .
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עשיתי עכשיו עידכון ביוס לF4 לפי מה שאני רואה העידכון הצליח, יכול לקרות משהו ללוח אם? אם כן עשיתי גיבוי של הביוס הקודם להחזיר אותו?
-
- 6 תגובות
- 676 צפיות
-
-
קניתי אתמול מעבד INTEL CORE 2 DOU, ובחנות (KSP) הדביקו לי מדבקה קטנה ולבנה במרכז המעבד (על הצ'יפים- לא על "הנקודות" הזהובות), בצד שצמוד ללוח האם- אמרו לי שהסרה שלה מבטלת את האחריות. האם זה הגיוני שתהיה מדבקה כך??
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום לכם, אני מעוניין לשמור וידאו סטרים של תוכנית "ערב חדש" מערוץ חינוכית 23. הנה לינק לאתר הסרטון. http://www.23tv.co.il//Templates/VIDEO_CLIP_LANDING_PAGE/VIDEO_CLIP_LANDING_PAGE.aspx?clipid=erev_26052013 איך אני יכול לעשות את זה? תודה.
-
- 6 תגובות
- 853 צפיות
-
-
בימים האחרונים אני סובל מרחש מעצבן מאוד שבא ממארז המחשב. ניסיתי לבודד את מקור הרעש אבל לא הצלחתי, כי כשתמקרבים למחשב, רעש המאווררים של המעבד, ספק הכוח וכרטיס המסך לא מאפשרים לוודא מהיכן בדיוק בא הרחש (מן צפצוף כזה מעצבן). כל שלושת מאווררי המארז כובו (ולכן הם לא אשמים ברעש). גם ניתקתי את הרמקולים ואין לי ספיקר פנימי במארז - כך שזה לא הם. אבל מה... שמתי לב שהרחש הוא רק כאשר המחשב ברזולוציה של 1024x768! בכל רזולוציה אחרת הרחש אינו קיים (למשל 800x600 או 1152x684 או 1280x1024 וכו') (מה שמחשיד אוטומטית את כרטיס המסך - Abit Siluro Ti4200 x8). האם זה בטוח כרטיס המסך, כי אני כלל לא בטוח שממנו בוקע הרחש? בהמון תודה מראש ובתקווה שהרחש לא ישגע אותי באופן טוטאלי לפני שאספיק לקבל תשו…
-
- 6 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום יש לי לוח אם של 975X GIGABYTE עם 1GB DDR2 וקניתי עוד גיגה שתי סטיקים כל אחד 512MB זה זיכרון ECC לא כמו מה שיש לי עכשיו עכשיו אני בא להתקין אדום לאדום בלוח אם והסטיק ה1GB בצהוב בדיוק כמו שצריך להיות עכשיו אני מפעיל את המחשב הוא נדלק אבל המסך לא. ומקודם לפני שהמסך היה נדלק המחשב היה עושה קול של ביפ (לפני התקנת הזיכרונות החדשים) אז בקיצור תעזרו לי איך להתקין את הזכרונות תודה רבה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 627 צפיות
-
-
כשאני מרסס עם הספריי אויר אז הוא משאיר מין רטיבות כזאת שהופכת ללבן קפוא כזה שמהר מיתהדה ונעלים כשאני נוגע בזה זה מרגיש כזה קר ואפילו רטוב למרות שזה לא ורשום שזה רק אויר בפחית.....אפשר לנקות עם זה או שזה מסוכן? גם עשיתי ניסוי וריססתי את זה על נייר...וממבט ראשון זה היה ניראה רטוב ואז זה יתהדה והנייר היה יבש לגמרי..
-
- 6 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום, IBM R32 נתקע בשלב ה BOOT עם שני צפצופים קצרים ואז נותן את קוד השגיאה הנ"ל מקריאה על השגיאה הבנתי שבמקרה הגרוע מדובר בלוח אם תקול. בנוסף הבנתי שאפשר להחליף בטרייה כלשהי שקשורה ל BIOS וייתכן שתפתור את הבעייה. מישהו יכול לשפוך קצת אור בנושא ? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה: כבר מלא זמן המחשב לא מזהה את ההארד דיסק שלי. זה קרה פעם, בסוף זה היה בגלל ששן אחת של ה-IDE הייתה מקופלת ולא נכנסה לכבל.. עשיתי ריסט אז, בשביל להתקין את הסורק, וההארד דיסק שוב לא זוהה.. כשאני עושה Auto-Detection כשהHD (נמאס לי לכתוב הארד דיסק כל הזמן :-\) לא מחובר, הוא נותן לי ערכים בנתונים שיש למטה, צילינדר, סקטורים, לא זוכר כבר מה יש שם.. בשני ה-Primary הוא נותן לי, ובשני ה-Secondary הוא לא.. ככה היה הסט אפ של המכשירי IDE שלי בעבר, שני הארד דיסקים ב-Primary, ושני סידירומים (סידירום וצורב, יותר נכון..) ב-Secondary.. זה כאילו שהוא עדיין חושב שככה זה.. לפי דעתי זאת בעיה בביואס.. מישהו חושב/יודע אחרת? תודה (:
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ההתקן תומך ב microUSB v2.0 אבל יש לו מתאם קיר שמאפשר לו טעינה יותר מהירה. אם זה משנה מדובר על LG G2
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה לפני כשבוע קניתי כרטיס מסך חדש: ATI Radeon 8500 64MB Retail כן, הכרטיס הוא של ATI, שלא יהיהו ספקות, והוא לא סגריסאת ה LE. את המפרט שלי ניתן לראות למטה, ד"א הביוס גירסה 1007, אם זה עוזר למישהו+אני משתמש ב XP Pro אז ככה, התופעה היא בעצם קריסה של כל משחק אחרי זמן מסויים, הזמן הזה די קצר, הכי מעט בערך 5-10 שניות והכי הרבה כמה דקות. אני חושב שבכל מה שקשור לתוכנה ניסתי הכל: עידכון ל DX, 8.1B עידכון תאימות "Q321178"- מיועד למעבדי AMD ו DX. ניסתי כ 5 גירסאות דרייברים בינהם גם דרייברים של אומגה, הדרייברים הינם: 6166, 6118, 6071, דרייבר של אומגה מבוסס על גירסה 6118 ,והדרייברים שהגיעו עם הדיסק, דרייברים מאד ישנים מלפני שנה בערך. הורדתי את ה VIA 4In1 הכי חדשים, גירסה 4.43. עיד…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-


