כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
תענו לי על מה שכתוב בכותרת, פליז!
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי שבוע הבא אחותי טסה לתאילנד ואני רוצה לבקש ממנה שתביא לי כמה דברים... אז חשבתי על איזה דיסק און קי של 8GB, וגם איזה נגן MP3 חדשני 20GB ומעלה (משהו כמו IAUDIO X5L או IPOD VIDEO) וגם הצעות מצידכם לכל דבר ששווה לקנות שם. והכי חשוב איך אני בודק אם שווה לקנות שם בכלל וכמה זה עולה?
-
- 6 תגובות
- 771 צפיות
-
-
מאיזה גיל אפשר לעשות רישיון לרובה אוויר?
-
- 16 תגובות
- 13.9k צפיות
-
-
אהלן רציתי לדעת אם ניתן לגשת לתיאוריה ביום שישי ? זה ממש חשוב לי לדעת
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אומנם חלקכם עדיין לא הגיע לגיל בו אפשר לרכב\לנהוג אך כל מי שחובב ספורט מוטורי - מוזמן להגיע ביום שישי לכפר סבא, שבה מתקיימת אליפות דריפטינג אני מאוד חובב ספורט מוטורי (אופנועים, קארטינג, מכוניות בעלות הנע(א)ה אחורית (ו"במקרה" מחזיק אחת)) בקיצור - יהיה נחמד לראות אתכם שם\לשמוע מה אתם אוהבים\מתחרים \משתתפים
-
- 40 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שכל אחד יוסיף לרשימה שמות של סרטים שתהיה רשימה ענקית שכולם יוכלו ליהנות מסרטים טובים הנה הרשימה שלי Lord of the Rings Trilogy- שר הטבעות Pirates of the Carrebeans- שודדי הקריביים Leon- ליאון Gladiator- גלדיאטור Starship Troopers- גברים בחלל The Boondock Saints- הקדושים מבוסטון The 40 Year Old Virgin- בתול בן 40 The Texas Chainsaw Massacre- המנסרים מטקסס (החדש) Click- קליק United93- טיסה 93 Hostel- הוסטל King Kong- קינג קונג 16 Blocks- שש-עשרה ביניינים Miami Vice-מיאמי וויס The Fast And The Furious 1/2/3- מהיר ועצבני 1/2/3 Con Air- קון אייר The Hot Chick- חתיכה בהפתעה xXx- איקס איקס איקס Anima Porn- מופע ילדים American Pie- אמריקאן פאי Scary Movie…
-
- 98 תגובות
- 16.3k צפיות
-
-
ראיתי את ה"טוען" הירוק שמופיע למעלה בכל טעינה. ראיתי גם כמה סמיילים חדשים. יש עוד שידרוגים חוץ מהשניים האלה?
-
- 1 תגובה
- 502 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3296711,00.html
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
יש שיר שיש לו תמישפט הזה ומיתחת לפני השטח קול גופם רועד מאוד לא יוכלו ליפרד שוב לנצח כי ליבם יקום וימרוד אני חושב שזה שיר של יהודית רביץ מישהו מכיר תשם של השיר?
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שנה שעברה עשיתי 3 יחידות 2 יחידות בסיסיות (C++) ו יחידת מעבדה (אתר) במעבדה קיבלתי 95 וב C קיבלתי 80 השנה עשיתי את שתי היחידות המתקדמות של עיצוב תוכנה ומודלים וקיבלתי בהם 52 , השאלה שלי אם יהיה לי בגרות במדעי המחשב? 1. לא יהיה בכלל את כל ה 5 יחידות? 2. יהיה רק 3 יחידות? 3. יהיה את כל ה 5 , זה השתכלל עם שאר השאלונים? תודה.
-
- 6 תגובות
- 650 צפיות
-
-
-
WB = welcome back TY = thank you DMI = don't mantion it YW = your' welcome SUBICTA = shut up before i call the administrator A/S/L = age, sex, location N1 = nice one GJT = good job team GGA = good game all HS = head shot DIT = damn it WGLS = were gonn'a loss LOL = laughing out loud ROFL = rolling on floor laughing WTF = what the fuck OMG = oh my god OMFG = oh my fucking god BTW = by the way STFU = shut the fuck up SMDI = suck my dick ROFLMAO = rolling on floor laghing my ass off IDK = i dont know WTH = what the hell GG = good game GJ = good job NVM = never mind BG = bad game BJ = bad job FFS = for fuck sake ASAP = as soon as possible PME = private massage me BRB = be righ…
-
- 5 תגובות
- 991 צפיות
-
-
-
חברה מה קורה? שמעו אני צריך אתר או תוכנה ללימוד אנגלית עסקית , אתם מכירים אולי? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
עשיתי בדיקת דם ויום הגיעו התוצאות, יש לי חוסר בברזל עכשיו אני צריך לדעת באיזה מאכלים יש הרבה ברזל אני יודע שבפלפל ירוק יש הרבה ברזל באיזה עוד מאכלים?
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ההבדל היחיד בין הצלחה לכישלון של אתר הוא ביכולתו למשוך אליו מבקרים. לא משנה מה אתה מוכר או איזה אתרים אתה מקדם - כניסות רבות לאתרך יעזרו לך למכור יותר בפחות זמן! דבר חדש יוצא לשוק כניסות לאתרך בחינם כן שמעתם נכון!!תיכנסו ותראו את האתר שלכם מתחיל לפרוח.
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
-
ערוץ 10.. עכשיו!!!!! צפו.. זה חשוב.. ;D
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
רוצה לסגור עיסקה האופציות: אלקו- טיטניום 35=3 כ"ס=29500 BTU בקירור וחימום טורנדו GOLD 38 תפוקת קירור 31000 BTU המחיר : הטורנדו זול בכ-1000 ש"ח זול יותר לעומת אלקו. על טורנדו אני מקבל 3 שנים אחריות ועל אלקו שנה. השמועות : אלקו יותר טוב ,יותר שקט. מה ידוע לכם? מה הייתם בוחרים? תודה
-
- 5 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שמעתי לפני כמה זמן את "העיקר זה הרומנטיקה" של גידי גוב אם אני לא טועה. לא יודע למה, התחלתי לאהוב את הסגנון. זה בלוז? ואם אתם מכירים מוזיקה/שירים בסגנון אל תפחדו להמליץ.
-
- 3 תגובות
- 585 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3296711,00.html יכול להיות לא נעים בכלל אם זה ייתממש. ברגע שחברה אחת תתחיל השאר יילכו בעקבותיה. בזיון בושה וכלימה לשוק הישראלי (חברות האינטרנט) שתופסות אותנו, המשתמשים, בביצים. ומה נותר לעשות? עוד מרד צרכנים אומלל? נקווה שלא נגיע לזה והכל יתבהר כעורבא פרח.
-
- 114 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
שלום לכולכם הייתי מעוניין לדעת את הTOP 5 בחילות אוויר בעולם לדעתם.כמובן שהדירוג צריך להיות מבוסס על ציוד,כמות ציוד ואימון וכמובן שפירוט יהיה מצויין למה דעתם זו או אחרת ! מקווה לדיון איכותי
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
אם מישהו מכיר דרך לפרוץ או קוד של האתר הזה http://www.whitemagick.co.il
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-


