כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
אפשר כתובות אינטרנט של חניות מחשבים במנהטן שמוכרים אמינים?
-
- 13 תגובות
- 988 צפיות
-
-
-
מישהו יודע איפה נמצאים המעבדות של סמסונג בארץ? אני פשוט חייב לטפל בעניין הזה כמה שיותר מהר, אם מישהו פה עבר את התהליך אשמח לקבל טיפים. אגב לגבי המוצר עצמו, אחרי שנתיים וחצי ביחד אני יכול לבשר ===אכזבה=== אולי הדבר היחיד שטוב בו (ביחס לאחרים עם אותם נתונים) זה שהוא היה מהשקטים, בכל שאר הקטגוריות הוא אכזב.
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש קיטים מעץ של ספינות מלחמה ישנות. חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי כל מיני אתרים די חובבניים שקשורים רק בעקיפין למה שאני מחפש. אם מישהו מכיר איזשהו פורום מקצועי או אתר מקצועי לתחום הזה, אני אשמח לקבל את הלינק. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 806 צפיות
-
-
הנה המחשה למתקפה (רק שהפיצוץ לא נראה משהו) http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=984039
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חשבתם שהמופרעים בבית ספר שלכם עושים הרבה בלאגן, תסתכלו כאשר הם בהמון, תסתכלו עד סוף הסירטון: http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=989944
-
- 5 תגובות
- 745 צפיות
-
-
-
-
השאלה בכותרת, אמרו לי שיש בדאלית כרמל, אבל אין לי מושג איפה לחפש שם, זה לא מקום קטן ואני לא יכול לחרוש על כל המקום. תודה
-
- 11 תגובות
- 8.8k צפיות
-
-
-
עקב רכישה מתוכננת של רכב חדש, יונדאי אקסנט (החדשה) רציתי לקבל בבקשה לינקים, לאתרי רכב שאתם מכירים עם פורומים שבהם אפשר להתייעץ לגבי רכב, בכלל. אגב, פידבקים על הרכב, אם מישהו מכיר (שוב - רכב חדש לגמרי) יתקבלו בברכה. שבת שלום!
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
כמה זמן כדאי לשים אותו לייבוש? יש סיכונים מיוחדים? תודה!
-
- 3 תגובות
- 862 צפיות
-
-
-
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=394543&sid=127 :lol:
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
כאן אנשים תוכלו לספר לכולם על כל החרא ששופכים עליכם בכל מיני מקומות-בית ספר, עבודה, בית ועוד. אני לדוגמה החיים שלי מאד קשים. כל היום אני מתבטל מול המחשב וטוחן בטטות מול הטלוויזיה. וכמובן שאחר כך האמא הרעה שלי צורחת עליי למה אני לא מכין שיערו בית. אז אני אומר שיקפצו לי כולם אני מחר בורח להודו!!!!! מי איתי!!!
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום! ברצוני לברר האם לעיסת (או איך שלא משתמשים בו) צמח הגת היא חוקית? (אני לא מתכוון ל"חגיגת") אם כן, כיצד כדאי להשתמש בו? לעיסה? בישול והרתחה כתוספת לתה? תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 972 צפיות
-
-
עשו לי הפתעה והחליפו לי את הפנטיום 2 400 שלי במחשב חדש, קבלו המפרט........
-
- 22 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
yamaha mg 32 / soundcraft spirit 32 מחפש לקנות...... תודה לכל מי שמגיב....
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
http://webimage.co.il/sony/colour/?CampID=1&BannID=1_22 תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-
-
אוקיי הפרופיל שלי הוא 64, לאחר וועדה רפואית שהייתה לי והיום שלחו לי תאריך שאני ממש לא מרוצה ממנו 6 דצמבר, מישהו יכול להגיד לי לאן אני מיועד והרבה יותר חשוב איך אני יכול להקדים את זה למוקדם ככלל האפשר? באיזה נימוקים וכו'.. תודה רבה רבה !
-
- 27 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום לכולם זה לאחר שלוש שנים מסתיימת לי ההתחיבות לפלאפון אני כרגע עם מכשיר SK5000 כבר שלוש שנים פעם ראשונה שמכשיר מחזיק אצלי כל כך הרבה זמן מה אתם ממליצים לי לקחת מהמכשירים החדשים ולא אני לא רוצה לעבור חברה כי אני עסקי בתודה מראש פינק פאנטר
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
היי, עבדתי קצת בקיץ והרווחתי קצת כסף (לא משנה כמה). איך לי כל כך מה לעשות עם הכסך וכנראה שאני אשמור אותו ל"ימים קשים" אבל ריציתי לדעת על קניות טובות שעשיתם בזמן האחרון ואולי זה יתן לי רעיונות. אז יאללה תזרקו מה הקניה הכי טובה שעשיתם בזמן האחרון. כשאני מתכוון קניה טובה זו קניה שאמרתם לעצמכם אחרי "וואלה איזה מזל שקניתי את זה" כמו כן חשוב שהקניה תיהיה משתלמת במחינת מחיר/זמן שימוש/הנאה. עדיף שהקניה תיהיה ניסיון אישי ולא דעה.
-
- 97 תגובות
- 9k צפיות
-
-
מחפש מכשיר חדש במקום ה3100 שלי חשוב לי חיי סוללה, וגם בעיקרון השימוש בתור MP3 (למה לקנות לחוד אם אפשר לשלב) חשוב עמידות ב"זעזועים" (פלאפונים של חיילים לא יכולים להיות שבירים) דעות?
-
- 7 תגובות
- 874 צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא חומר על אלי אברהם, לפי מה שאמרו לי הוא קשור למסתערבים של מג"ב זה כל מה שנתנו לי (יש לי מפקדים זונות) מישהו יכול לעזור לי למצוא מידע עליו?
-
- 6 תגובות
- 709 צפיות
-


