עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אז בדיוק לפני 5 שנים הייתי בניו יורק בשדרה השישית.... ואתם בטח יודעים מה קרה אז??? היה טירוף בקיצור...עשן בלאגן אנשים רצים.... איפה אתם הייתם ביום שזה קרה?

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by Ghtm,

    http://youtube.com/watch?v=hnrHU9ElA3o אין לי מה להוסיף.

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Gosha,

    נגיד וכתבתי תסריט, איך אני יכול להוציא עליו זכויות יוצרים? עורך דין והכל או שמספיק לפרסם ב"במה חדשה" למשל תחת שמי?

    • 10 תגובות
    • 866 צפיות
  4. Started by kobi_af,

    שלום (ערב טוב) רצה הגורל ואני ב3 יחידות אנגלית,חושב שאולי אני מתאים ל4 אבל אתם יודעים מורות (מילה שעדיין לה פירוש מדויק) אז לעניין רציתי לדעת אם אפשרי לשפר תאנגלית שלי באופן משמעותי בדרך כלשהי במחשב\טלויזיה ניסיתי כמה פעמים להכנס לאתרים שמעניינים אותי באנגלית לתרגם תמילים אני יכול אבל איך אני יכול ללמוד גם לרשום....

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. השאלה הנשאלת היא מה יותר איכותי - וודקה סמירנוף או אבסולוט?[הפשוטות ביותר שאפשר לקנות..]

    • 43 תגובות
    • 8.5k צפיות
  6. Started by MOFRA,

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. אני עובד באחד מאולפני הכתוביות הגדולים בארץ, ובעקבות וויכוח עם חבר לעבודה חשבתי לעשות כאן סקר קטן בעניין, ולראות מה אתם חושבים על העבודה שהחברות האלה עושות , לטוב ולרע. הערות יתקבלו בברכה יש לי עוד שאלה , אבל היא לא מצדיקה סקר, נשאל אותה בנפרד: יש מה שנקרא "סופרים" , שאלו כתוביות שמתרגמות כתובית באנגלית\שפה זרה (השם של הדובר למשל) ובד"כ תקועות בצד השמאלי למעלה בנוסף לכתובית של מה שנאמר, אתם בכלל קוראים אותה? ואם כן, אתם מספיקים גם לקרוא אותה וגם את הכתובית? תודה 8)

    • 104 תגובות
    • 5.8k צפיות
  8. לא יאמן שאנשים באמת מאמינים בזה http://www.youtube.com/watch?v=IXU5_mBW6xk&mode=related&search=

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by redti,

    אהלן הייתי בפאב יום שישי בערב ושמעתי שיר של פיפטי סנט משהו עצבניי נשמע ממש טוב.. אני מניח שזה חדש.. יש מצב שהוא אומר בשיר everybody gonna count to three משהו כזה זה חלק מהפזמון.. שימו פה תשם של השיר אם אתם חושבים שאתם יודעים על מה אני מדבר או שיש לכם ניחוש טוב

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. |x-3| < |2x+2| < |x+5| לפני כמה ימים הצלחתי לפתור ודווקא עכשיו בדיוק לפני בוחן (מחר שעתיים ראשונות ) איכשהו אני לא מצליח : עם ערך מוחלט אחד אני פותר בשניות.. תרגילים אחרים עם שני ערכים מוחלטים הצלחתי אבל זה לא יודע התקיל אותי =\ תודה לכל העונה!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. bios?? מהו ההבדל העיקרי שקיים בין iMac ל-?PC

    • 2 תגובות
    • 874 צפיות
  12. Started by overload,

    http://www.ryoni.com/videos/the_little_giant_girl.html

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by noambaum,

    אני צריך המלצות על מה לקנות עד 100$ בארה"ב,יכול להיות כל דבר אבל אני מעדיף משהו שקשור למחשבים.

    • 12 תגובות
    • 5.2k צפיות
  14. Started by redti,

    אהלן חבר'ס עוד 3 חודשים יש לי צו ראשון ורציתי לדעת אם יש איזה אתר שאוכל לקבל אינפורמציה על היחידות השונות וכך אוכל לנתב את עצמי

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. סוף סוף אפשר להבין את ההודעות שגיאה צפו להודעות הללו במערכת הפעלה הבאה... [attachment deleted by admin]

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. http://www.haha.nu/funny/strange-statues-around-the-world

    • 8 תגובות
    • 860 צפיות
  17. שלום אם ידעתם או לא-בבריטניה ובארה"ב ישנו משחק ריאליסטי בשם THE LOST EXPERIENCE מדובר במשחק אינטראקטיבי שקשור לסדרה LOST ברגע שתאם נרשמים-ישלחו לכם הודעות,בדואר,אימיילם וטלפונים... בין השאר גם נשלחו לאנשים חטיפי שוקולד בשם APOLLO [אותם החטיפים שיוזמת דארמה שמרה בתוך הHATCH] ואפילו היו כמה וכמה פעמים "השתלטויות" על הפרסומות בערוץ ABC של יוזמת דארמה,במהלכן פורסמו אתרים שחושפים עוד מידע [למשל,האתר סאבלימינל.קום שהוא אחד האתרים הכי הזויים שראיתי בחיים שלי] במהלכם אתם תצטרכו לחשוף פרטים בעצמכם על מה שקורה שם... הרעיון של המשחק הוא שהסדרה "אבודים" היא סדרה דמיונית שמדמה מאורעות ואירגונים אמיתיים,והמידע שאתם נחשפים אליו רק מבהיר את התמונה,ולא פוגע במהלך העלילה או עושה לכם ספוילר…

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by yagodin,

    שם הסדרה: המושבעים ,סדרת דרמה בית משפט המתמקדת בדיוני חבר המושבעים. סדרה מעולה מומלץ! כל יום ב15:41 בערוץ yes+

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  19. לוותר על המחשב זאת אומרת לוותר לכל החיים , בלי להיות במגע עם מחשבים. חחחחחחח

    • 13 תגובות
    • 791 צפיות
  20. Started by UNDERDOG,

    איך עושים מספר חסוי הכוונה שכשאני מתקשר למישהו הוא לא יראה את המספר שלי?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. הכותרת מדברת בעד עצמה.

    • 6 תגובות
    • 745 צפיות
  22. Started by BEN-ASBAN,

    יש לי שאלה..למה כשמישהו מחפש אותי באיסיקיו ואני מחובר אני מופיע עם סמל כחול כזה ולא ירוק רגיל?.. לא ברשימה שלו בכלל.. כשמישהו עושה חיפוש..כל אחד...אני מופיע שם ב פרח כחול..למה לא בירוק?..

    • 4 תגובות
    • 593 צפיות
  23. Started by moonjib,

    התנדף, נעלם, עזב את החדר? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  24. מישהו יודע איפה מראים את המשחקים של ליגת העל.?

  25. היי, אני מחפש איזה טבלה שתראה את הסדרות שמדורגות הכי גבוה מבחינת רייטינג צופים בארה"ב וגם בארץ. יש לי חידה שאני חייב לפתור איזה סדרה הכי מוצלחת מבין השלושה: אבודים, נמלטים או 24. (אישית אני הכי אוהב את אבודים ) מצאתי את הטבלה הזאת שמראה את הסדרות הכי מדורגות, אני לא בטוח מה זה אומר... http://www.imdb.com/sections/tv/ מצד שמאל- Top Rankings יש מתחתיה גם טבלת רייטינג אבל היא מעודכנת לספטמבר ואני צריך תקופה שכללה גם שידור של אבודים שכרגע לא רצה... בכל מקרה למי שיש פיסת מידע שתוכל לעזור לי אני אודה לו!

    • 23 תגובות
    • 3.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים