עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by amitaihasnes7,

    אני מתאמן בקאפואירה איזה שלושה חודשים. אני דיי טוב יחסית לזמן שאני מתאמן. אבל יש לי בעיה-אקרובטיקה. תראו יש איזה תרגיל שאני מנסה ללמוד הרבה זמן וקוראים לו מקאקו, ואני לא מצליח אותו. אז אם מישהוא יכול להסביר לי או לשלוח תמונה-סירטון אני אשמח מאד. (דרך אגב, תוך כמה זמן בערך מתחילים לעשות דברים יפים(אליקופטר, פאסאנו, סיבוב על הידיים, גלגלון אחורה ועוד).

    • 4 תגובות
    • 609 צפיות
  2. Started by blue_core,

    ראשית, כל הכבוד לצוות האתר והנהלתו על היוזמה להגריל בין גולשי האתר פרסים. אני לצערי לא אשלח את פרטי וזאת מכיוון שאין לי צורך שבמערכת פה ידעו את שמי ובטח שלא את כתובתי. אם אלפי גולשי האתר ישלחו את פרטיהם, הרי שיווצר לו מאגר מידע יקר מפז. כל שנאמר בפורומים השונים יוכל להיות משוייך לשם וכתובת אמיתית. אני בטוח שישנם עוד רבים שיאלצו לוותר על ההגרלה מחשש לחשיפת פרטיהם האישים ברשת. טוב, יותר סיכוי לאחרים. אולי במקום שכולם ישלחו פרטים, פשוט תעשה הגרלה בין משתתפי האתר ולזוכים תשלח בקשה למסירת פרטים לקבלת הפרס. כך לא יווצר מאגר נתונים שכזה ומי שלא זכה ממילא לא יצטרך לחשוף את פרטיו ברשת. בברכת שנה טובה של זכיות בפרסים.

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. ;D חג שמח!

    • 3 תגובות
    • 640 צפיות
  4. מישהו היה? ספרו חוויות.. מבחינתי היה לא רע בכלל, רק שהיו מלא ילדים קטנים ומעצבנים ומבחר האוכל והשתיה לא היה יותר מדי גדול... אבל בגדול - כן ירבו אירועים שכאלו! וכל הכבוד לחברת קוקה קולה שאירגנה את האירוע (למרות שאני די בטוח שיש להם רווח די נאה מכל העניין)...

    • 25 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. זה כלכך עתיק,אבל זה עדיין אחד הסרטונים הכי מצחיקים ברשת.

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. נכון? אני ואח שלי(הוא אומר שזה שתי מדינות שונות) מתווכחים על זה ואם אפשר תשובה קצרה וקולעת ואז תסגרו תדיון או תמחקו אותו ...

    • 7 תגובות
    • 3k צפיות
  7. Started by Systema,

    כל אחד רוצה.. כמעט אפחד לא עושה... כי זה הורג או משהו. תנו שיטות איך "מתמסטלים" בלי לקחת סמים, כמו לדוגמא: אחרי שהלכת על הליכון (של חדר כושר) 15 דקות ככה ואתה יורד ממנו ומתחיל ללכת- אתה מרגיש שאתה מרחף כזה מגניב.... עוד אחת- לכסות עין אחת עם מגבת או משהו ולהסתובב בבית. תוך 5 דקות אתם מאבדים חוש מרחק ואתם תתחילו להכנס בדברים בהנחה שאתם לא מכירים את הבית שלכם.. אפשר לעשות את זה ברחוב. למי שיש שישתף... :errrr:

    • 120 תגובות
    • 34.9k צפיות
  8. Started by Component,

    מי בא? איפה אתם? איך היה? יש מישהו בניצנים? ג'ניה, נא להגיב

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by roma,

    אהלן חברים! בגלל שיש לי חדר ממש פצפון והמיטה הנוכחית לא ממש נוחה לאירוח וזאת בלשון המעטה(70 ס"מ רוחב), הגענו עם אמא למסקנה שהאופצייה היחידה למיטה זוגית היא שהמיטה תהיה תלוייה על התקרה עם קבלים או משהו. יש לכם מושג איפה אני יכול למצוא מידע על מיטות בקונסטרוקציה כזאת? עדיף בארץ;-)

    • 7 תגובות
    • 4.6k צפיות
  10. Started by amitaihasnes7,

    אתם יודעים מה קרה לי היום בבית ספר. חילקו תפוחים בדבש לכולם באמצע שיעור מדעים, ואז פיתאום התחילה מלחמה וילד אחד זרק תפוך על המורה שלי למדעים בפרצוץ, וזה התפוצץ לה על הראש.ואז כל הפנים שלה נהיו אדומים. ושלחו אותה לאחות. איזה פתיחת שנה הא-מעולה!!!!!!!!!!(לפחות לנו, המבחן שלנו לרבעון יתבטל). הביעו דעתכם.

  11. ובמיוחד לכל צוות ההנהלה והחדשות ושאר הפירות למינהם. :] שנה טובה!

    • 41 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. מה הפירוש של המילה "חאווה" שמעתי את זה מלא ואני לא יודע מה זה ...

    • 13 תגובות
    • 13.2k צפיות
  13. Started by lharpaz,

    http://www.gaymap.co.il/Item.asp?CMId=5169 תקראו ותנו טוקבק לטובת הבחור!! אני מקווה שהבחור יתליח במאבק ושיצליח להביא להפסקת העישון בברים של הומואים ושזה יתפשט לכל הברים ומקומות הבילוי (כדי שגם אנחנו נרוויח מזה...). אחרי הכל - זה המאבק של כולנו, וטוב שיש מישהו שנלחם למעננו.

    • 8 תגובות
    • 704 צפיות
  14. אני צריך טלפון של טכנאי מחשבים רציני וטוב שמבין במחשבים שיהיה מאזור ירושלים חשוב מאוד תודה רבה מראש

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  15. אני צריך להתייעץ בקשר להצעת מחיר כלשהי.

  16. אני מחפש כמה שירים ששמעתי במסיבה שהייתה שבוע שעבר!! אז משהו יכול לרשום לי שמות של שירים שמשמיעים הרבה במסיבות אני ישמח!! תודה!

    • 11 תגובות
    • 988 צפיות
  17. Started by kfirlion,

    שנה טובה ומתוקה לכולם, ברצוני לדעת מה אתם מאחלים לשנה טובה ומוצלחת! שכל השרים המושחתים האלה יכנסו לכלא ובעצם שכל הפושעים במדינה הזאת יכנסו לכלא! כעיקרון אין לי משהו לאחל במיוחד, אבל בכל מקרה שנה טובה!

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by eladbu,

    מישהו יודע מתי ניוד המספרים בסלולר יצא לדרך?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by -Del Piero-,

    נשמעו שמועות בקשר להעלאה זמן המלווה לחצי שנה מישהו יכול לאשר/לאשש את השמועה? תודה מראש, אבי.

    • 34 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by vipnisim,

    שלי http://www.parpar.co.il/computers.php התראד נוצר כדי להחשף לאתרים חדשים

    • 46 תגובות
    • 3.6k צפיות
  21. Started by Guarding angel,

    http://www.compfused.com/directlink/3964/ איזה קוקס

  22. אני צאיך להגיע למקום שהוא נמצא בו....אני בערך יודע איפה זה נמצא אבל יעזור לי מאוד שתסבירו לי ליד איזה מקום מפורסם הוא נמצע... תודה לכול העוזרים!

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  23. Started by pazer005,

    אני לא יודע אם זה הפורום המתאים או אם מותר לי לעשות את זה ואם לא אתם מוזמנים למחוק את ההודעה אבל... לא הרבה מכירים אבל יש אתר וויקי של ספרים ואחד הספרים שמצאתי שם זה על המחשב בקטע של בחירת חלקים, הרכב ואוברקלוקינג. אתם מוזמנים לראות http://en.wikibooks.org/wiki/How_To_Build_A_Computer

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  24. שלום. רציתי לדעת איך הסרט ארמגדון. על מה הוא, באיזה שנה הוא ייצא, איזה סוג של סרט הוא והכי חשוב-הוא יפה? אז למי שראה או שמע בבקשה להגיב. תודה לעונים.

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות
  25. Started by KKK,

    שלום אם יש לי קובץ במחשב ,אני מעלה אותו לאתר WAP ואני מוריד אותו דרך האינטרנט שבפלאפון,האם זה עולה לי כסף? תודה

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות

דיונים חדשים בפורומים