כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
נגיד וההורים שלכם (או כל קרוב אחר) נמצאים בארה"ב, מה הייתם מבקשים מהם לקנות, אפילו אם זה מהכסף שלך והם רק מבצעים את המשלוח הביתה. בעיקרון, זרקו כל דבר שמשתלם לקנות אותו בארה"ב, כמובן שעדיף לדברים קטנים שנכנסים במזוודות.
-
- 11 תגובות
- 925 צפיות
-
-
לא נראה לי שאכפת לו מכוכב נולד כל הסידרה המסריחה הזאת..... הוא דואג רק לכיס שלו בכל זאת אני לא רוצה שכל הארץ יהיו זמרים כי הדבר הזה פשוט יצא מהתחת (סליחה על הביטוי) תגיבו את כל מחשבותכם על התוכנית ה****** הזאת
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה אחד התחפש לסופרמן באמצע שיעור ואז הלך להציל את א' מידי משה קצב. זה כאן http://www.heep.co.il/51-he/Heep.aspx?FileID=26497&OrderBy=2&Page=1&spType=1&backCat=11 טוען שיש עוד הרבה ושהוא יפרסם בקרוב. בתכלס לדעתי כדאי לתת לו קצת קרדיט ולהכנס ולתת לו דירוג טוב כי זה באמת קורע ואני רוצה לראות את ההמשך.
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
ניסיתי 1234 4321 0000 1111 ראבק מה זה?
-
- 13 תגובות
- 14.9k צפיות
-
-
שלום. רציתי לדעת כמה בערך אמור לעלות עבודה של טכנאי (פרטי, לא חברה או משהו כזה) שעושה את הדברים הבאים: 1: לוקח את המחשב מבית הלקוח. 2: קונה חלק מהחנות (תשלום נפרד כמובן) עבור המחשב ומרכיב אותו. 3: התקנת WINDOWS XP מחדש עם כל הדרייברים וכו וכו. 4: מחזיר את המחשב ללקוח. כמה בערך זה אמור לעלות? בממוצע?
-
- 55 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אז לא זוכר בדיוק את השם של המעונות, אבל כנראה שזה מיועד למכללות (הטכנולוגית והאקדמית), לא יודע אם גם לסטודנטים אחרים אני צריך כמה שיותר מידע, מה מקבלים בחדר, על מה משלמים (אני יודע כמה), מה אסור לעשות וכו'
-
- 0 תגובות
- 702 צפיות
-
-
-
בערוץ 22 יש פרסומת של קסטרו ואני רוצה לדעת מה השם של השיר שמתנגן שם... משהו משנות ה80 אבל מה הוא ??? תודה =)
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
-
היי!, ברקע של הטריילר של XMEN LAST STAND קיימת מנגינה שאני חייב לדעת את השם שלה. בסוף הטריילר אין קרדיטים אז אני לא יכול להוציא משם. שלפתי החוצה את המנגינה אשמח אם תוכלו להאזין ולזהות לי אותה, תודה! נ.ב אי אפשר לצרף MP3 אז קיבצתי את זה... [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 526 צפיות
-
-
אחרי חיפושים רבים, אני לא מוצא ערכת נושא שמשנה רק את שורת ההתחל ואת מסגרות החלונות לצבע שחור. אם מיש'ו יכול לשלוח לי קישור ישיר להורדה אני אודה לו מאוד. תודה לעוזרים,
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה מעשי? כמו MSCE? דבר נוסף: מה זה הקורס אירגון וניהול קבצים?
-
- 5 תגובות
- 663 צפיות
-
-
איזה קטנוע 50 סמק אחי שווה לכנות עד מחיר 5000 אלף??? אני חושב ש ספיד פייט וטייפון מה אתם אומרים מה אחי שווה ליכנות מפחנית דלק חלקים והכול??? הדגובות שלכם יעזרו לי מאוד!
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
גילית אפשרות חדשה מעניית ב-gcalendar, אפשר להכניס פלאפונים של אורנג בישראל בשביל שהוא ישלח תזכורת SMS לפני אירועים. http://www.google.com/calendar [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום התחלתי ללמוד נהיגה והמורה אמר לי ששיעור הוא רק 40 דקות.אני חשבתי ששיעור זה 45 דקות ל90 שקל שעולה לי כל שיעור כמה זמן זה ?
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לינק לאתר ספורט 5 איפה שמראים את המשחקים בליגת האלופות?
-
- 7 תגובות
- 625 צפיות
-
-
: ישראליות כמובן.. תודה מראש.. Install
-
- 5 תגובות
- 580 צפיות
-
-
פשוט גועל נפש. חילקו לנו בבית ספר משלוחים לראש השנה שהיינו אמורים לחלק לקשישם בשכונה, וילד אחד בשיכבה שלי (שלא אציין את שמו) פשוט לקח את המשלוח לעצמו ואכל אותו!!!. אני מזועז עד עכשיו, פשוט אין מילים בפה. לא מבין איך היה לו לב לעשות את זה
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=1008570 מצטער בדרך כלל אני לא מפיץ כאלה אבל זאתי יפה
-
- 4 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שלום, אנחנו עומדים לרכוש מקרר, וראינו בחנות דגם מסויים של סמסונג לכאורה. חיפשתי את הדגם ומצאתי אותו רק באתרים ישראלים. האם גם בתחום של מקררים יש מוצרי מדבקה?
-
- 3 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שלום לכולם ! מחשבים תמיד עיניינו אותי ומשכו אותי, בייחוד אחרי שגיליתי את עולם התיכנות (ואת המשכורות שלהם תמיד רציתי לראות את עצמי יושב איפשהו ומתכנת עבור איזה חברה בעלת שם, חושב על רעיונות חדשים לפתח, שיקדמו את העולם בדרך זו או אחרת.. אולי קצת הגזמתי.. אבל מה שאני מנסה להגיד הוא שזה מעין חלום שכזה.. כמו ששואלים ילד בן 10 מה הוא רוצה להיות שהוא יהיה גדול.. והרוב עונים אסטרונאוט.. אז החלום שהיא הוא פיתוח, בעל חשיבות, בעולם המחשבים.. טוב אני חושב שהרקע הזה מספיק.. עכשיו אחרי שסיימתי את התיכון קיבלתי את ההזדמנות להגשים את חלומי הקטן.. קיבלתי הזדמנות ללמוד באוניברסיטה את המקצוע: אינפורמטיקה - תיכנות. רציתי לשאול אתכם מה בידיוק אלמד שם? האם יש מתמטיקה ברמה גבוהה? (למה …
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
-
טוב,זה ממש שבר שיאים... בדרך כלל התגום הרשמי של העונה הוא סבבה,וככה גם השמות,אבל יש מקרים שבהם הם כותבים משהו מטומטם..זה ממש שבר את כל השיאים אבודים-עונה 1-פרק 17 השם של הפרק הוא LOST IN TRANSLATION ואתם יודעים איך הם תרגמו את שם הפרק? "אבודים בטוקיו" הסיבה לכך היא שפעם יצא סרט שקראו לו LOST IN TRANSLATION,והתרגום של השם שלו היה "אבודים בטוקיו"...כמובן שהתרגום של השם בא ישירות מתוכן הסרט,אבל באבודים פרק 17,אין שום קשר... הקיצר-מה נסגר עם המתרגמים?
-
- 4 תגובות
- 828 צפיות
-
-
מי הבנאדם הכי שנוא עליכם ג. יפית שנחפת לכל חור או בני גורן שהרס לכולנו את החיים? אם יש עוד אנשים שנואים אליכם אני יוסיף לסקר
-
- 5 תגובות
- 780 צפיות
-
-
מה עוד אפשר עוד לעשות עם מחשב, גאוני לא??? Take a look: http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=1012270 תגיבו....
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-


