עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני רציתי לקנות את המגבר הזה כדי לפרק אותו ולשים מחשב במקום בדקתי בזאפ עיני לכדה כמה משובים מאוד מענינים על המוצר.... http://www.zap.co.il/ratemodel.asp?pageInfo=2&searcInput=&Model_id=11210&orderby= " במיוחד של בני בסוף הרג אותי אני מתה ....

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. זוכרים שלפני כמה זמן היה ווירוס שהתפשט על ידי משתמשים פיקטיבים ששלחו הודעות לאנשים, ואז הווירוס שלח את עצמו כהודעה לכל הרשימה? אז זה חזר שוב, וד"א, הבנאדם ש"שולח" את ההודעה, לא יודע את זה.. הנה אחד שנפל בפח :-\: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=209698.msg1838256;topicseen#new אז אל תכנסו ללינקים שאתם לא מכירים ! רק רציתי להזהיר.

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by omerha,

    לפני חודש בערך גלשתי באתר וירטואלי של AMD עם כול השותפות שלה למגזר העיסקי אתר מדהים ביופיו אז קראתי שם וכו'... ונרשמתי לאתר ו... היום הגיע אליי בדואר ישיר הביתה חולצה של AMD מגניבה ביותר רק חבל שהיא ב XL , צריך להשמין . כנראה יועדה לאמרקאים

    • 4 תגובות
    • 681 צפיות
  4. ואם כן אז מה זה יתן לי בחיים???(אני לא יודע אם אני בכלל רוצה את זה)

    • 113 תגובות
    • 6.8k צפיות
  5. אני לא זוכר של מי השיר או איזה מילים או קטעים מהסרט נמצאים בו כל מה שאני זוכר שזה אחלה טראק ודיי ישן (קצת אחרי שהסרט יצא) אז מי שמכיר... תודה

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  6. מישהו יודע מה הטלפון הישיר לחנות? תודה,

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  7. האם מישהו יודע כיצד אני מגיע מתחנת הרכבת לאזור התעשיה הצפוני ? תודה *השאלה היא רצינית, אז בלי קשקושים בבקשה.

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by stingeR-,

    חברים.. יש לי ידידה אנורקסית שמאוד איכפת לי ממנה והמצב שלה רק הולך ומתדרדר.. אני רוצה לדבר איתה על זה(היא לא יודעת שאני יודע) ולנסות לעזור לה באיזהשהיא דרך.. דברו וספרו על מה אתם הייתם עושים במקומי.. ?

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by yot,

    עשינו סדר בבית, ומסתבר שאמא שלי שמעה Jimi Hendrix בשנות ה-70...לא רע

    • 7 תגובות
    • 829 צפיות
  10. Started by Thant,

    למי שלא ראה או לא שמע: http://www.youtube.com/profile_videos?user=Thrymwarrior

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  11. Started by mrsph666,

    תודה לעונים!

    • 61 תגובות
    • 3.2k צפיות
  12. Started by MeTaLhAmMeR,

    אחרי שחרשתי כל מקום אפשרי כמעט בלמצוא נעל שנראית טוב ותהיה נוחה, חבר אמר לי שיש נעליים של אדידס שהם יחסית חדשות ושכל הנעל היא בנויה מכריות אוויר, הוא אמר שהוא ראה אותה איפשהו בקניון בנתניה אם אני לא טועה... אני רוצה ליראות אותם גם אבל לא מצאתי משהו כזה באינטרנט כי פשוט אין לי מושג איך להתחיל לחפש אפילו... מישהו מכיר? יודע על מה הוא מדבר שיוכל לעזור לי?

  13. Started by kfirlion,

    רק רציתי להגיד חג שמח, ושהמזל יופיע בדרכנו... :nutty: עריכה: Core 2 Duo למתנת חג, זה נשמע טוב... הלוואי וזה יהיה ככה (זה פשוט בר מזל אם ילד בישראל יקבל דבר כזה בימים אלו)

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by dodoboy,

    הורדתי משחק עכשיו הוא בא ב4 חלקים פתחתי אותו והוא נפתח לחלק אחד מקובץ שאי אפשר להיכנס אליו רק דרך הדיימון טולס אפשר ....בנוסף ל4 חלקים הגיע עוד קובץ קטןן SFV איך אני צריך לצרוב את זה.... ובאיזה תוכנה משתמשים כדי לצרוב.... תודה רבה לעוזרים... עוד שאלה קטנה הקובץ הוא בגודל של 470 מגהביט העם אני יכול לצרוב את זה בדיסק רגיל וזה יעבוד בפלייסטיישן2?

  15. ידוע למישהו על תוכנה כזאת שמאפשרת להתקשר לקווים פרטיים מהמחשב בחינם?!

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by J.allmighty,

    אבדתי את השלט של האזעקה יש אפשרות לקבל חדש או שזה להתקין מערכת חדשה ? תודה לעוזרים.

  17. Started by audi 80 t,

    הנה האתר שלי אני מקווה שלא עברתי על שום חוק! http://led.ios.st

    • 0 תגובות
    • 508 צפיות
  18. Started by mega1234,

    http://www.youtube.com/watch?v=HzS-OdWVpHo "This Hurts This Hurts This Hurts This Hurts !11"LMFAO מדהים איך הדודה\אימא\סבתא של הילד הזה ממשיכה לצחוק כשהוא על סוף התקף לב. ;D

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by -Del Piero-,

    גם לכם האיסיקיו עושה את זה ? מישהו יודע איך אפשר להפסיק ?[למרות שאני מתחיל להתמכר לזה] http://download.yousendit.com/72E52C7C27B77B21

    • 14 תגובות
    • 991 צפיות
  20. אני צריך להשלים את שאלון 002 לפני שאני מתגייס..מישהו מכיר מורה טוב (מבחינת הרמה והמחיר)? תודה מראש

  21. אז ככה.. אני מחפש את צליל השריקה שהמבוגרים לא שומעים... פשוט בא לי קצת לשגע את המורים שלי עם הפלאפון... תודה לעוזרים..

    • 50 תגובות
    • 4.6k צפיות
  22. Started by Skid,

    http://news.walla.co.il/?w=//986253 תגידו תאמת.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by LazyBoy,

    מה אתם חושבים על הפרק? אני כבר שנים לא ראיתי southpark, וממש נהנתי מהפרק בעיקר בגלל כל הקטעים המשולבים מהמשחק.

  24. Started by artyom,

    סתאם כדי לשעשע אתכם אני יספר לכם מה קרה לי היום... חבר שלי מחפש תחליף ל440MX שלו אז חיפשו בחנויות בעפולה כרטיס קצת יותר טוב (כמו 9550 או משו בסגנון) אז קיצר בחנות ה-4 שנכנסנו אני שואל: איזה כרטיסי מסך יש לך עד ה400 שח... טכנאי P4: יש לי את הFX הרגיל... אני: מה זה FX רגיל.... יש הגדרה לדבר כזה? הוא: מוציא לי 5200 של לידטק ואומר: זה מריץ לך את כל המשחקים החדשים בלי שום בעיה... אני: אין לך שומדבר יותר רציני? הוא: אם אתה רוצה יש משו יד שניה רציני למשחקים ב1000 שח אני לעצמי בראש: מה כבר יכול להיות רציני ב1000 שח הוא: מראה לי FX5990 ULTRA של ASUS.... ואומר: כרטיס כזה עולה בימינו 4 אלף שקל... אני: *נופל על הריצפה מצחוק* אומר לו: אין מצב.... זה כרטיס ישן שלא מסוגל להריץ משחקים חד…

    • 9 תגובות
    • 944 צפיות
  25. Started by Guy King,

    אני בשיעור 19 בלימודי נהיגה. אני עדיין קצת מסתבך לפעמים עם הקלאץ' וההילוכים (:-X). המורה שלי ניסה לשכנע אותי לעבור לאוטומטי, והוא אומר שהוא מעריך שבמצב עכשיו זה די וודאי שאני אצטרך לקחת יותר מ-28 שיעורים, אולי לכיוון ה-35, בעוד שאם אני אעבור לאוטומטי יהיה לי יותר קל. שאלתי אותו בקשר ליתרונות והחסרונות של ידני לעומת אוטומטי, אבל הוא נראה לי משוחד לכיוון האוטומטי. ד"א, הגעתי איתו להסכמה מראש שכל שיעור עד ה-28 יעלה 78 ומהשיעור ה-29 כל שיעור יעלה 95. שיעור 40 דקות. אז האם כדאי לעבור? מה היתרונות והחסרונות הבולטים ביותר? תודה

    • 23 תגובות
    • 4.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים