כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3314878,00.html אם תשימו לב, התיאורים בתגובות של האנשים שראו את זה מתאימים לגרסאות שתוארו בסרטים שהביאו בדיון : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=192618.0 מה דעתכם?
-
- 5 תגובות
- 578 צפיות
-
-
http://eincyclopedia.wikia.com/wiki/%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99_%D7%A4%D7%95%D7%98%D7%A8 ''הארי פוטר לאחר יומיים מכל עבודה אליה הצליח להתקבל, זאת משום שהטריד עובדים ושבים בשאלות כמו "רוצה לראות את הטריקים שאני יודע לעשות עם השרביט שלי?" ואף ביקש מילדים אקראיים לנסות לתפוס את הסניץ' שלו. '' LOLLLLLLL :lol: :lol: :lol: :lol:
-
- 10 תגובות
- 959 צפיות
-
-
אני אוהב כמה סידרות אנימה ובדרך כלל צופה בגירסה היפנית אם תירגום (לא דיבוב) אנגלי לו מיזמן השגתי לאחי מישחק לPS2 של נארוטו ויותר מאוחר השגתי לו גירסה יותר מיתקדמת מיפן ויש אבדל ענק בדיבובים ביפני הדיבוב מצוין באנגלי נארוטו נישמע מיתרומם וגם אני חושב ששינו תמוזיקה והיא מסריחה היום יצא לי ליראות תפרומו של הסידרה בערוץ הילדים ואין מה להגיד מסריח ברמות פשוט דיבבו תסידרה ברמה כזות שגורמת לה לישמע מאוד ילדותית בקיצור ליפעמים לא צריך לדובב ועדיף ליסתפק בתירגום וזהו וחבל שביגלל החלטות עיסקיות סידרות נהרסות ככה ולמה לעזזל ליפעמים מחליפים מוזיקה? המוזיקה היפנית מצוינת בקיצור למי שרוצה ליכתוב על סידרות שנערסו ביגלל דיבוב דפוק מוזמן לעשות את זה פה
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
מז''א: טבעת פנימית- טבעת תיכונה- טבעת חיצונית- התחום המונציפלי- ערי לווין- מי שעוזר לי עשה לי את היום תודה ;D
-
- 5 תגובות
- 922 צפיות
-
-
באר - השורה הזאת של למשל "USER MSN" דוגמה: http://img199.imageshack.us/img199/7688/fireuser2ok.jpg עכשיו אני צריך של הבאים: HWZONE (אם יש לפורום D:) CONROE NIVDIA ASUS GEFORCE GIGABIT MICROSOFT CREATIVE MAG THERMALTEK כעקרון זהו D: זה סתם יפה
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אני צריך אתרים לתיקון מכוניות ל מקור של מידע בנוסף אני צריך ם אתריםשל ספרים ברוסית הרדה בחינם אז אם מישהו מכיר אני אשמח אם הוא ישתף אותי
-
- 7 תגובות
- 610 צפיות
-
-
-
יש לי שאלה: הייתי במסיבה וישנתי אצל המארח.עכשיו אני הלכתי לישון (ראשון) וכולם היו ערים וחלק שתו אלכוהול והשתכרו לגמרי! בסוף זה נודע להורים של הילדים שהשתכרו ומשם זה הגיע למחנכת.... עכשיו לזאתי שארגנה את המסיבה הייתה רשימת שמות שבה היו שמות כול הילדים שהיו שם והם מתקשרים עכשיו אחד אחד..... אז אם אני ישנתי בזמן שהם השתכרו-זה ייקנס לתיק האישי?
-
- 38 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין במוזיקה בסגנוו של פלסידו דומינגו. :cwm10: או אנדריה בוצ'לי. תודה
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם מישהו ראה או מכיר או סתם עכשיו מחפש ומוצא במקרה מחקר שבודק את ההבדל בפגיעה בראייה בין עבודה ממושכת מול מסך LCD למסך CRT. ידוע כי ישנו הבדל וישנם מסכים שמצריכים מאמץ יתר לעבודה עימם וכאלה עם פחות, שאלתי האם מישהו מכיר מסמך מחקרי שכזה שמצביע על הבדלים בריאותיים לעין. תודה
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
-
[glow=red,2,300]*הפוסט הוא גיבוב של שטויות שנכתב בהומור וכל קשר בין הכתוב בו למציאות מקרי בהחלט אלא אם כן קוראים לכם מגדיאל*[/glow] מאז הומצא המסך השטוח אנשים ישבו בנחת בדיעה שכעת סוגיית שדרוג המסך לא עולה על הפרק והסבו דאגתם לרכיבי הליבה. ואז הומצאו מסכי ה LCD החדשניים והיקרים בתחילת דרכם, מה שגרם להוזלה משמעותית מסכי ה CRT, וכידוע לכם רכיבי החומרה הם כמו חולדות הם מזדקנים ומתים אחרי 3 שנים אם לא פחות (תלוי בביוב..). מחד גיסא אנשים החלו להרהר האם, יותר נכון מתי (פריקים של חומרה בצעירותם:E OMGמא אני רוצה מסך דק עכשיו !!!!!!!1111) גם הם יצטרפו למהפכה נוזלית של המסכים הדקים, מאידך גיסא יצאו תושבים הפשוטין של העולם ורזולציותו המדהימה 9464356425651351X57658835732 הישר ממכו…
-
- 32 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
שיהיה לכולם לילה טוב, שבת שלום וחג שמח (: סעו בזהירות בכבישים! מלאך המוות נמצא בדרכים שלנו בחודש האחרון!
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שמעתי אותו באוטו ברדיו לפני כמה ימים בערב,אין לי מושג איך הוא הולך,אני רק יודע שזאת בחורה שרה אותו והוא שיר עצוב/שקט כזה והיא אומרת הרבה-"בואי אליי".... חבר אמר לי דין דין אביב,אבל לא מצאתי בין השירים שלו. תודה על כל עזרה.
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
מחפש בנרות שם של שיר שרץ לאחרונה בגלגל"צ , השיר באנגלית אבל הוא של יוצרים (או מפיקים?) ישראלים, תמיד מציינים את העובדה הזאת לפני השיר, לא ממש קלטתי את השם, משהו עם mosaic . זה שיר שמשלב קצת אלקטרונית וקצת רוק, משהו נחמד, לא ממש זוכר משהו מהמילים... תודה לעוזרים מצאתי! הוא נקרא Mosaic Project - Rhytm by rhtym למי שמעוניין
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אני כמעט בטוח שלא ,רק כדי להיות בטוח ב100%אני שואל.
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני שוקל ללכת אמרתי לשמוע עוד כמה דעות לפני זה תמיד טוב. מה אתם אומרים ?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
-
יש שיר בסגנון שמזכיר מאוד את השיר הזה [שמים אותו בד"כ בסרטוני אסונות טרור כמוזיקת רקע] מישהו יודע מה השיר? עריכה : הכוונה היא לקטע שמתחיל אחרי 1:23 שניות
-
- 6 תגובות
- 808 צפיות
-
-
אהלן, מציקה לי נזלת, שלא משנה כמה אני מקנח את האף, זה לא נגמר - אולי יש לכם עצה, משהו שיעזור, שיקל לפחות? אין לי ברגע זה טיפות אף, אז אולי איזו "תרופת סבתא"? תודה לכולם.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יום ראשון יש לי מבחן שאם אני לא עובר אותו אני יורד מ5 ל4 יחידות ואני לא רוצה לרדת אז אני חייב עזרה עם 2 תרגילים... וגם זה: תודה
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני שואל את זה כי אני רוצה למכור אותו במקום אחר ולא ב - TRADEZONE באתר אלא במקום בו האנשים מבינים פחות בחומרה כדיי שאני אוכל למכור אותו במחיר טוב.
-
- 10 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום, קיבלתי זימונים לפרוייקט שחקים חבצלות ורציתי לקבל מידע בנושא. אני יודע על הפרוייקט הזה רק עפ"י מה שקראתי בויקי... כמו כן, האם העובדה שיקבלתי את המיונים לזה מרמזת על כך שנפלתי מתלפיות? פשוט אמרו לנו שמיונים תלפיות (בשלב מסויים) מעכבים את כל המיונים האחרים בצה"ל... השלב האחרון שהייתי בו בתלפיות היה המבחנים (2K מתוך 10K). בקשר לשאלה הזאת, תענו רק אם אתם באמת יודעים. תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-


