עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שמעתי את זה ברדיו דרום בלילה בחמישי שעבר...יש תוכנית טראנס כל הזמן, וניגנו שם קטע חדש של אסטריקס שאני לא יודע את השם שלו והוא בדיוק בסגנון של Beyond The Senses. קטע אמביינט ענק.. מישהו יודע על מה אני מדבר? \=

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by axe_effect3,

    שלום שלום חבר'ה! היום אני כנראה הולך לשכב עם בחורה בפעם הראשונה (ולא! לא שכבתי עם בנים ), ויש לי שתי שאלות... 1. יש לי, נקרא לזה, איבר באורך של 17 ס"מ בערך, איזה קונדומים לקנות? יש גדלים, או שזה "מסתגל"? 2. כאשר אני מוריד לה את החזיה, כולן שונות? או שלכולן הסגר הזה באותו צד? איזו יד להושיט? תודה רבה, סליחה על הניוביות! :

    • 36 תגובות
    • 4k צפיות
  3. בוקר טוב. ברצוני לעשות קורס טכנאי מחשבים ולהוציא תעודה... היכן אני יכול להירשם לקורס כזה בצפון הארץ? ואם מישהו יכול לשפוך מידע בנוגע לנושא (מה לומדים וכו') אני אשמח... תודה.

    • 10 תגובות
    • 878 צפיות
  4. Started by Port23,

    חברים , יש ברשותי את כל הפרקים של הסדרה המצויינת הזאת ומזמן לא צחקתי כ"כ ... סידרה שנונה מצחיק בטירוף ומזכירה את סיינפלד במקצת...השחקנים מעולים ,טקסט מצחיק ומקורי פשוט תענוג... ממליץ בחום.

    • 34 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. היי, אני רוצה לקנות את האוזניות האלו באינטרנט, להזמין אותן לכתובת אמריקאית ומשם הן ישלחו לישראל. האם יש צורך לשלם מס כלשהו על המשלוח אם האוזניות מגיעות בקופסא? האם אפשרי בכלל לשלוח כזה דבר מחול לישראל? תודה

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  6. Started by TUCG,

    בעזרת המשיח, הנה אני בא. בזמן האחרון אני שומע הרבה חילוקי דיעות בנוגע למתי המשיח הולך להגיע אז חשבתי מעניין לפתוח סקר לראות מה אנשים חושבים. אז בבקשה תענו מה שאתם באמת חושבים. נ.ב. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  7. Started by Asafalfa,

    טוב אני וחבר שלי דברנו על כל מיניי תוכניות טלויזיה שהיו ואז פתאום נזכרתי שפעם היה מ.ק 22 .... עכשיו מישהו יכול לומר לי לאיפה לעזאזל התוכנית הטובה הזו נעלמה ???!

    • 23 תגובות
    • 2.8k צפיות
  8. איזו מגירת עכבר שמדברגת מתחת למגירת מקלדת ונפתחת, אין לי שם מקום להשים פד, אלה אם כן אני דוחף את המקלדת הצידה וזה לא נוח

  9. Started by bluemail,

    מתי תקופת הגיוס שלהם ולאן בדר"כ מגייסים אותם?

    • 8 תגובות
    • 859 צפיות
  10. Started by No_Man,

    בזמן שיטוטי בגוגל נתקלתי במצגת הבאה: www.ahva-ramla.org.il/images/MosheSason.pps במצגת, אתה בוחר קלף ואיך שהוא הוא "יודע" איזה קלף בחרת. שיניתי את פורמט המצגת ל-PPT כדי שאני יוכגל להכנס ולראות מה באמת יש מאחורי הטריק הזה . . . וגיליתי רק איזה משהו כזה בצבע שחור (הצבע של הרקע) שהוא כמו חצי ריבוע, שיש לו כזה רק 2 צלעות, משהו כזה: _| ובקושי רואים את זה אפלו אחרי שמשנים את הרקע ללבן (צריך להגדיל את זה). לא מצאתי שום דבר נוסף (ניסיתי להתעמק בתמונה אבל לא מצאתי כלום). ה"טריק" הזה עובד על כל אחד (!) הראתי את זה לאיזה 10 אנשים וכולם בחרו את אותו קלף שאיכשהו המגת צפתה מראש . . . מישהו אולי גילה משהו נוסף שיכול להשפיע עליו לבחור בקלף הזה ? למה זה קורה ? לילה טוב

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by kfirlion,

    שלום, יש לי צו גיוס ראשון לתאריך 2/11, רציתי שתתנו לי טיפים על איך להיות מוכן למבחן הפסיכוטכני, אז בבקשה תתנו לי טיפים! לאלו שעשו את המבחן אתם בטח מבינים מה צריך אז תעזרו לי

    • 4 תגובות
    • 777 צפיות
  12. שוב שלום X_X הפעם- אני תוהה אם למישהו יש דרך לעשות ריבוע לבן בחולצה שחורה, קצת יותר קטן מגודל של דף A4 רעיונות יתקבלו בברכה

  13. Started by RoD,

    שמישו יוסיף מידע וזהו,זזתי לראות. ];

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  14. Started by Milford Cubicle,

    אוקיי תקשיבו טוב... מכירים את השיר על התיש עם הזקן ? אז התיש זאת בכלל המצאה חילונית! במקור זה בכלל שיר על רבי עם 4 תלמידים, שהוא מכה אותם במקל, בסרגל, מה שבא ליד.... http://tinyurl.com/yxy2ws :smile1:

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by GUNZ,

    אני מחפש שתי שירים הראשון הוא בעברית בשיר שר בחור את המילים שוב מרגיש אחר שיר בקצב רוק כזה משהו נחמד והשני הוא מהסרט האחרון של מהיר ועצבני השיר מתחיל עם שריקות כזה אנשים שיודעים את השמות של השירים אלה אני אשמח אם תגידו לי ואם מישהו רוצה לשלוח לי את זה באייסי זה בכלל יהיה טוב 207884363

    • 4 תגובות
    • 603 צפיות
  16. Started by anatoli,

    אהלן אנשים, אני רוצה להקדים את הגיוס שלי, אין לי כח לשבת בבית עוד 5 חודשים. שלחתי להם כמה פקסים, ולא עזר. בעיקרון ממה שהבנתי, אם אני אתן סיבה טובה הם יקדימו לי. איזו סיבה אתם חושבים שאני יכול לתת להם שתהייה מספקת בכדי שיקדימו לי את הגיוס? תודה רבה לכולם, Anatoli.

    • 19 תגובות
    • 6.2k צפיות
  17. Started by goolkt,

    ננעל

    • 4 תגובות
    • 876 צפיות
  18. Started by Zap,

    שלום לכולם מישהו יודע במקרה מה השם של השיר שהיה בפרסומת החדשה של הוט..? אני חושב שהשיר הוא די מוכר.. אם מישהו מכיר.. תודה מראש, אבי.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. שלום אני צריך ליום שישי להדפיס על חולצה או להעביר לה כיתוב מסוים, מישהו יודע איך? בעיקרון אפשר להדפיס על דף, ואיכשהו להעביר את זה לבד, אבל אני לא זוכר איך, מישהו מפה כן זוכר? ואם יש דרך להדפיס ישירות על החולצה- בבקשה תסבירו לי איך ;D יש לי HP PSC 1315 תודה לעונים *אם אפשר, אני צריך תשובה בדחיפות- זה ליום שישי.

  20. Started by Sex$Booster2007,

    שלום לכל חברי הHWZONE קוראים לי רומן ונרשמתי הרגע לפורמים לאחר שהייתי כבר שנתיים בTRADEZONE ומכרתי הרבה חלקים(תקינים) ומדי פעם אני קורא חדשות באתר, ד"א קרדיט ענק לכל בוני ותומכי האתר העבודה שלכם מתעלה על עצמה!!! פשוט אתר מצויין!!!! חוץ מתקלות לפעמים בTRADEZONE לא נתקלתי בשום בעיה, טוב חחח אני אני NOOB חפש בפורמים פה חח. ;D

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  21. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    הבן אדם עובד עם ג'קי צ'אן לפי מה שהבנתי...איזה תותחחח :o חבל שאין הרבה מקומות בארץ ללמוד בהם את זה http://www.youtube.com/watch?v=6LujOH49ueA&mode=related&search= עזבו את הראשון זה הרבה יותר טוב חח עם מלא אומנים מכל העולם http://video.google.com/videoplay?docid=-5171798698189751342 תודה ל000000

  22. Started by 114508534,

    אני צריך הפנייה לאיזשהי קהילה שמתעסקת בפורומים שבנויים על PHP , רצויי בעיברית . תודה

  23. תבחרו בכייף

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. אז ככה.. בתוכנית ה"משמר האזרחי" בערוץ 22 שמשודרת ברביעי וחמישי בין השעות 19:00 - 20:00 הביאה טכנאי (נראה לי שזה טכנאי או סתם מישהו עם כיפה.. ) והוא אמר שאם מוציאים חלק מהטלויזיה לא משלמים אגרה והוא גם אמר שמסתובב אימייל שנותן לינקים על זה ומדבר על זה... אמת או שקר?!

    • 32 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים