כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שמעתי את זה ברדיו דרום בלילה בחמישי שעבר...יש תוכנית טראנס כל הזמן, וניגנו שם קטע חדש של אסטריקס שאני לא יודע את השם שלו והוא בדיוק בסגנון של Beyond The Senses. קטע אמביינט ענק.. מישהו יודע על מה אני מדבר? \=
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום שלום חבר'ה! היום אני כנראה הולך לשכב עם בחורה בפעם הראשונה (ולא! לא שכבתי עם בנים ), ויש לי שתי שאלות... 1. יש לי, נקרא לזה, איבר באורך של 17 ס"מ בערך, איזה קונדומים לקנות? יש גדלים, או שזה "מסתגל"? 2. כאשר אני מוריד לה את החזיה, כולן שונות? או שלכולן הסגר הזה באותו צד? איזו יד להושיט? תודה רבה, סליחה על הניוביות! :
-
- 36 תגובות
- 4k צפיות
-
-
בוקר טוב. ברצוני לעשות קורס טכנאי מחשבים ולהוציא תעודה... היכן אני יכול להירשם לקורס כזה בצפון הארץ? ואם מישהו יכול לשפוך מידע בנוגע לנושא (מה לומדים וכו') אני אשמח... תודה.
-
- 10 תגובות
- 878 צפיות
-
-
-
-
היי, אני רוצה לקנות את האוזניות האלו באינטרנט, להזמין אותן לכתובת אמריקאית ומשם הן ישלחו לישראל. האם יש צורך לשלם מס כלשהו על המשלוח אם האוזניות מגיעות בקופסא? האם אפשרי בכלל לשלוח כזה דבר מחול לישראל? תודה
-
- 4 תגובות
- 861 צפיות
-
-
בעזרת המשיח, הנה אני בא. בזמן האחרון אני שומע הרבה חילוקי דיעות בנוגע למתי המשיח הולך להגיע אז חשבתי מעניין לפתוח סקר לראות מה אנשים חושבים. אז בבקשה תענו מה שאתם באמת חושבים. נ.ב. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.
-
- 6 תגובות
- 829 צפיות
-
-
-
איזו מגירת עכבר שמדברגת מתחת למגירת מקלדת ונפתחת, אין לי שם מקום להשים פד, אלה אם כן אני דוחף את המקלדת הצידה וזה לא נוח
-
- 7 תגובות
- 861 צפיות
-
-
-
בזמן שיטוטי בגוגל נתקלתי במצגת הבאה: www.ahva-ramla.org.il/images/MosheSason.pps במצגת, אתה בוחר קלף ואיך שהוא הוא "יודע" איזה קלף בחרת. שיניתי את פורמט המצגת ל-PPT כדי שאני יוכגל להכנס ולראות מה באמת יש מאחורי הטריק הזה . . . וגיליתי רק איזה משהו כזה בצבע שחור (הצבע של הרקע) שהוא כמו חצי ריבוע, שיש לו כזה רק 2 צלעות, משהו כזה: _| ובקושי רואים את זה אפלו אחרי שמשנים את הרקע ללבן (צריך להגדיל את זה). לא מצאתי שום דבר נוסף (ניסיתי להתעמק בתמונה אבל לא מצאתי כלום). ה"טריק" הזה עובד על כל אחד (!) הראתי את זה לאיזה 10 אנשים וכולם בחרו את אותו קלף שאיכשהו המגת צפתה מראש . . . מישהו אולי גילה משהו נוסף שיכול להשפיע עליו לבחור בקלף הזה ? למה זה קורה ? לילה טוב
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי צו גיוס ראשון לתאריך 2/11, רציתי שתתנו לי טיפים על איך להיות מוכן למבחן הפסיכוטכני, אז בבקשה תתנו לי טיפים! לאלו שעשו את המבחן אתם בטח מבינים מה צריך אז תעזרו לי
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-
-
שוב שלום X_X הפעם- אני תוהה אם למישהו יש דרך לעשות ריבוע לבן בחולצה שחורה, קצת יותר קטן מגודל של דף A4 רעיונות יתקבלו בברכה
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אוקיי תקשיבו טוב... מכירים את השיר על התיש עם הזקן ? אז התיש זאת בכלל המצאה חילונית! במקור זה בכלל שיר על רבי עם 4 תלמידים, שהוא מכה אותם במקל, בסרגל, מה שבא ליד.... http://tinyurl.com/yxy2ws :smile1:
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש שתי שירים הראשון הוא בעברית בשיר שר בחור את המילים שוב מרגיש אחר שיר בקצב רוק כזה משהו נחמד והשני הוא מהסרט האחרון של מהיר ועצבני השיר מתחיל עם שריקות כזה אנשים שיודעים את השמות של השירים אלה אני אשמח אם תגידו לי ואם מישהו רוצה לשלוח לי את זה באייסי זה בכלל יהיה טוב 207884363
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אהלן אנשים, אני רוצה להקדים את הגיוס שלי, אין לי כח לשבת בבית עוד 5 חודשים. שלחתי להם כמה פקסים, ולא עזר. בעיקרון ממה שהבנתי, אם אני אתן סיבה טובה הם יקדימו לי. איזו סיבה אתם חושבים שאני יכול לתת להם שתהייה מספקת בכדי שיקדימו לי את הגיוס? תודה רבה לכולם, Anatoli.
-
- 19 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם מישהו יודע במקרה מה השם של השיר שהיה בפרסומת החדשה של הוט..? אני חושב שהשיר הוא די מוכר.. אם מישהו מכיר.. תודה מראש, אבי.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני צריך ליום שישי להדפיס על חולצה או להעביר לה כיתוב מסוים, מישהו יודע איך? בעיקרון אפשר להדפיס על דף, ואיכשהו להעביר את זה לבד, אבל אני לא זוכר איך, מישהו מפה כן זוכר? ואם יש דרך להדפיס ישירות על החולצה- בבקשה תסבירו לי איך ;D יש לי HP PSC 1315 תודה לעונים *אם אפשר, אני צריך תשובה בדחיפות- זה ליום שישי.
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הHWZONE קוראים לי רומן ונרשמתי הרגע לפורמים לאחר שהייתי כבר שנתיים בTRADEZONE ומכרתי הרבה חלקים(תקינים) ומדי פעם אני קורא חדשות באתר, ד"א קרדיט ענק לכל בוני ותומכי האתר העבודה שלכם מתעלה על עצמה!!! פשוט אתר מצויין!!!! חוץ מתקלות לפעמים בTRADEZONE לא נתקלתי בשום בעיה, טוב חחח אני אני NOOB חפש בפורמים פה חח. ;D
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
הבן אדם עובד עם ג'קי צ'אן לפי מה שהבנתי...איזה תותחחח :o חבל שאין הרבה מקומות בארץ ללמוד בהם את זה http://www.youtube.com/watch?v=6LujOH49ueA&mode=related&search= עזבו את הראשון זה הרבה יותר טוב חח עם מלא אומנים מכל העולם http://video.google.com/videoplay?docid=-5171798698189751342 תודה ל000000
-
- 8 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אני צריך הפנייה לאיזשהי קהילה שמתעסקת בפורומים שבנויים על PHP , רצויי בעיברית . תודה
-
- 3 תגובות
- 476 צפיות
-
-
-
אז ככה.. בתוכנית ה"משמר האזרחי" בערוץ 22 שמשודרת ברביעי וחמישי בין השעות 19:00 - 20:00 הביאה טכנאי (נראה לי שזה טכנאי או סתם מישהו עם כיפה.. ) והוא אמר שאם מוציאים חלק מהטלויזיה לא משלמים אגרה והוא גם אמר שמסתובב אימייל שנותן לינקים על זה ומדבר על זה... אמת או שקר?!
-
- 32 תגובות
- 1.8k צפיות
-


