עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by elilosky,

    איזה אתר ליגה זכיתי ב7300gs שלחו לי שבועיים מיילים ולא בדקתי אז התקשרו להגיד אתר ליגתייי

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by compman112,

    ^^^ או מבליך ואם כן באיזה שכבה? (הכל מר''ג)

    • 8 תגובות
    • 683 צפיות
  3. Started by תחמן מתימן,

    זה הולך משהו ככה: close your eyes and no body else yeahhh no body else

  4. Started by yogev_k,

    חברה אני מחפש מישהו שרשום ב-ebay שיהיה אמין בלי חארטות .. אני מב"ש אבל לא חייב שהמזמין יהיה מב"ש.. המזמין מקבל כסף על ההזמנה ועל זה שהוא בכלל מזמין לי. לרציניים. יוגב..

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  5. אחי הגדול רוצה לקנות מחשב הוא פנה אליי...אמרתי לו אולי תקח תמחשב שלי אני יקנה לך מסך חדש וצורב דיוידי חדש..ותביא לי 2800 שקל.. תמחשב ממני...שלי... בערך מה שהוא שווה... שקל..מחשב סוסון עם מעכת הפעלה והכל..... ואני יקנה מחשב אחר וחדש .. לי יש תמחשב הזה.. Intel Pentium IV 3.0Ghz Prescott 2M 64-bit W.D 200GB 7200 8MB Buffer S-ATA II Gigabyte GA-8I945PG Intel 945PG Kingston KVR533D2N4-512MB DDR-II DDR 533 Memory X2 Gigabyte FX6600 GV-NX66256D PCI-e 256MB COMiON IMPRESS BLACK מארז שחור פשוט עם ספק 500 גנר'י.. מאורר 80 מקדימה 120 מאחורה..אמממ וזהו....... 120 LG DVD±RW GSA-H10AK x16, DL x8 Black MAG 786PFS 17'' CRT כל זה ב 2700.. יוצא לאחי לקנות תמחשב המחשב שאני רוצה לקנות הוא…

    • 9 תגובות
    • 688 צפיות
  6. Started by n9555,

    כן כן.... אני מחפש מקום לקנות את זה... אך מכיוון שאני יודע שאסור להזכיר שמות של חנויות אז תתנו לי קישור! חשוב מאד שזאת לא תהיה חנות ברשת והיא תהיה באזור המרכז חיפשתי בזאפ אבל זה לא עזר לי.... צריך את זה דחוף! תודה לעונים

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by Zap,

    אפשר הסבר מה זה?

  8. http://blog.wired.com/tableofmalcontents/2006/10/less_than_three.html אחרי הפעם הראשונה ששומעים אותו קשה מאוד להפסיק...

    • 4 תגובות
    • 594 צפיות
  9. http://www.israelbody.org נמכרים שם משתי בקטגוריות.. מה ההבדל ? לפי ההסבר זה נראה אותו דבר

  10. Started by Decktor,

    ברגע של שיעמום טוטאלי לקחתי את הפתיחה של Trainspoting ושיניתי אותה טיפה... Choose FPS. Choose a Mod. Choose a server. Choose a f***** big screen, Choose Quake, HL2, BF2, and a high speed internet service. Choose good keyboard, low ping and carpal tunnel insurance. Choose your clan. Choose avatars and matching banners. Choose DIY and wondering where the F*** is that GPU on a Sunday morning. Choose sitting on that couch playing mind-numbing sprit- crushing deathmatch games. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, f****d-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your…

    • 3 תגובות
    • 949 צפיות
  11. Started by First Squad,

    היום ב 7:40 נסעתי לעבודה ובצומת ליד הבית שלי נכנסתי לתאונה , שניגרמה בגללי , שיניתי נתיב ואז צץ מאיפה שהוא איזה פריק שנסע מהר ונכנס בי. אני מבין שהתעונה בגללי פני שאני זה ששינה נתיב , אבל לרכב שלי לא קרה שום דבר (סיאט קורדובה) ואצלו קמת רציני בדלת ובצד ( יונדאי) החלפנו פרטים כמו אנשים מתורבתים ונסענו לאחר מכן התקשרתי לביטוח שלי ומלאתי תופס של השתתפות בתאונה. השאלות הם : 1. אם הנזק הוא פחות מההשתתפות העצמית אני עדיין מחוייב לשלם השתתפות עצמית? 2. אם ההיתי עושה היט אנד ראן מה היו ההשלכות של זה? תודה. :auto:

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by likantrop,

    חבר שלח לי את הלינק והייתי חייב לפרסם. הדבר הזה הזכיר לי פרק ענק בSOUTH PARK. אגב,למי שלא הבין, זה אמיתי לגמרי! http://www.youtube.com/watch?v=cCcd1nJ-Gks&search=%C3%97%C2%A2%C3%97%C2%95%C3%97%C2%93%20%C3%97%C2%9C%C3%97%C2%94%C3%97%C2%99%C3%97%C2%98%20%C3%97%C2%90%C3%97%C2%9C%C3%97%C2%99%20%C3%97%C2%99%C3%97%C2%A9%C3%97%C2%A8%C3%97%C2%90%C3%97%C2%9C%C3%97%C2%99%20%C3%97%C2%99%C3%97%C2%A8%C3%97%C2%93%C3%97%C2%A0%C3%97%C2%94%20%C3%97%C2%90%C3%97%C2%A8%C3%97%C2%96%C3%97%C2%99%20%C3%97%C2%91%C3%97%C2%9C%C3%97%C2%99%20%C3%97%C2%93%C3%97%C2%9E%C3%97%C2%A2%C3%97%C2%95%C3%97%C2%AA%201982

  13. Started by Mad Season,

    יש לי כרטיס אשראי אפטר קארד של חיילים , ואני רוצה להעביר כסף למישהו מחו"ל. ואני צריך לשלם באתר paypal.com איך אני עושה את זה ? כשאני נרשם שם , יש אפשרות לבחור רק mastercard , visa ,discover ואמריקן אקספרס. וחשבתי שאני תחת מאסטר קארד. ושאני מקיש את המספר כרטיס שלי שם זה לא מאשר , וגם הם מבקשים ממני שם , Card Verification Number את ה 3 ספרות אחרונות שיש בגב הכרטיס..אני מצרף תמנונה של זה גם , של הדוגמא שהם נתנו. עכשיו בפס הזה בגב הכרטיס אצלי אין שום ספרות !! וצריך לתת את ה3 האחרונות.. אולי בכלל זה , זה לא מאשר את הכרטיס שלי ? ורושם שהמספר לא קיים ? מה עושים..? מישהו פה העביר פעם כסף למישהו בחו"ל דרך האתר הזה paypal ? ובכלל באופן כללי , נגיד שאני רוצה להכניס עכשיו 20 דול…

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. מזל טוב איש!!! עד 120 שנות איכות!! :birthday: :birthday: וכמיטב המסורת - 22 שמנמנים מקפ3ים! :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn:

  15. Started by avi2014,

    תעתיקו את זה לשורת הכתובות.. javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i<DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++}setInterval('A()',5); void (0)

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by sherlock1212,

    אני מתחיל ללמוד אורגן ואני מחפש אתר או תוכנה שיש בה תווים של שירים מהארץ ומהעולם. מישהו מכיר משהו כזה? תודה

  17. Started by exXxTreAm,

    תמליצו על סרטי פנטזיה כאלה, על ימי הביניים קסאמים מאגיה כישוף וכל זה, לא מכיר בכלל סרטים כאלה, סרטים בסגנון הזה אבל מותחים ואפלים כאלה (לא חייב)

  18. שלום היום חזרתי מבית הספר ופאתום אני רואה אוטו הפוך! לנהגת לא קרה כלום,מה שקרה היא לקחה סיבוב במהירות מופרזת וכמעט נכנסה בחנות. סוג המכונית טויטה קורולה 97 http://img192.imageshack.us/img192/9161/148914931501ml0.jpg תראו מה האוטו עשה לגדר: http://img279.imageshack.us/img279/516/2210061908io0.jpg

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות
  19. Started by tamirushb,

    שיר חזקקק מקפיץ כזה של איזה מישהי עם לודאקריס - חדש מה שאני זוכר מהשיר זה שהתחלה לודאקריס קצת מדבר וזורק כזה "!luda" אופייני לו וכשמתחיל השיר אז יש איזה מישהי שאומרת איזה 10 פעמים אה (אה אה אה אה אה אה אה אה" ) מעלה למישהו משהו???

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  20. Started by דני אופיר,

    אני רק יודע שאני יקנה מחשב חדש בשנה הבאה (רוב הסיכויים בקיץ).. בגלל כרטיסי הDX10 ויצאת המרובעי ליבה של אינטל. האם הקיץ יהיה זמן טוב לקנות מחשב חדש

  21. אני מתגלח עם סכין גילוח כבר כמה שנים אבל דבר אחד מציק לי, שאם אני יתגלח רק אחרי יומיים שיש קצת זקן אני יחתך בכל הפרצוף!! אז מה שאני עושה עד עכשיו אני מחכה שהזקן יגדל וככה עד היום אני מתגלח פעם בשבוע וקצת רק וזה דיי מעצבן... אז אני שואל אתכם, איך להתגלח נכון כל יומיים כמו שצריך מבלי להיחתך? עם כיוון הגדילה? נגד הכיוון? לשים מים קרים? חמים? מה? אני פותח את הנושא הזה ברצינות אני לא מתכוון להספים חס וחלילה.

    • 30 תגובות
    • 3.9k צפיות
  22. הביאו לי לעשות בדיקה של עיוורון צבעים ולא הסבירו לי מה לעשות, אז עשיתי את זה איך שחשבתי ולא עשיתי נכון וקלטתי את זה רק עכשיו! הפרופיל שקיבלתי הוא 82, איך אני יכול לערער לפרופיל יותר גבוהה?

    • 49 תגובות
    • 2.7k צפיות
  23. לכל המשוחררים\סטודנטים שכאן, ויש לא מעט אני מניח אני מבקש עזרה. יש לי ידע רב בתחום המחשבים - סיסטם, חומרה, רשתות וכל מה שקשור. גם ידע בסיסי+ בפלאש, ASP, HTML וכו'. למרות שהידע שלי רב ונרחב, הוא מבוסס על היותי פריק מחשבים, ולא על ניסיון בארגונים, או לקיחת קורסים שונים. לכן, ברוב המקצועות שאליהם אני מעוניין להגיע(QA, איש סיסטם\מנהל רשת) אין לי את הניסיון הנדרש או את הידע הספציפי בכלים שבהם הארגונים משתמשים. כך למשל ברשתות - למרות שהידע שלי בנושא די נרחב, אין לי ניסיון בדברים כמו Active directory, ובמערכות מרובות משתמשים. ניסיון שקל מאוד לרכוש לטעמי ובמהרה עם הבסיס שלי, אבל משום שהשוק רווי ביוצאי צבא עם הניסיון הנדרש, מדוע שהחברות ירצו להשקיע בי? אפילו במקצועות הפחות נחשבים …

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by Nirel_Cohen,

    איזה טווח של קב"א אני צריך כדי להתקבל לדברים כמו "תלפיות"..?

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים