כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
הקדמה קצרה: אני משרת בצבא בתור תוכניתן, רוצה להתחיל ללמוד..מתלבט בין מדעי המחשב לבין מדיע המחשב וניהול. 1. מישהו ידוע איך 'מסתכלים' על התואר במדעי המחשב וניהול לעומת התואר במדעי המחשב? 2. מה כל אחד מהם אומר מבחינת תואר שני? 3. מה ההבדל בין לימודים בשלוחה רגילה של האוניברסיטה הפתוחה לבין לימודים בשלוחה שלה במכללת רמת גן שעולים יותר? 4. מישהו שמע על התוכנית המייוחדת של המכללה למנהל בראשון לתוכניתנים? תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מעניינת אותי התפלגות הגילאים פה באתר... מצד אחד יש פה רבים שמפגינים ידע רב ומתנסחים כמו אנשי מקצוע מנוסים ומצד שני לא חסרות פה הודעות עם 20 שגיאות כתב ב-10 מילים... אז... בני כמה אתם?
-
- 78 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אני רוצה לשים על הרישיון, תעודת זהות או איך שזה לא הולך. אני רוצה להיות תורם איברים [במידה ואני חס וחלילה נפגע] איפה ואיך אני עושה את זה? מה זה למעשה?
-
- 2 תגובות
- 691 צפיות
-
-
איך עושים אינטגרל לפונקציה הזאת: x ---- x^+4 x^= איקס בריבוע. במילים - איקס חלקי (איקס בריבוע ועוד4). אז מי שיודע יכול בקשה לכתוב פה את הפתרון ?
-
- 5 תגובות
- 668 צפיות
-
-
אני מתגייס ועדיין אין לי מושג לאן ידחפו אותי. פרופיל 64 :ylsuper:
-
- 51 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, לפני כחודש הלכתי לצו גיוס ראשון, לאחר שבוע שלחו לי מכתב כי היו לי כמה בעיות רפואיות ובעקבות זה זימנו אותי לבדיקות ואח"כ אמרו לי שרק אחרי שבועיים אפשר לדעת את הפרופיל, אז איך אני בודק, אם יש איזה שהו אתר שאפשר לבדוק אז תביאו לי קישור בבקשה....
-
- 17 תגובות
- 6.7k צפיות
-
-
למישהו יש סרט מלחמה טוב שהוא ראה לאחרונה?
-
- 35 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
שלומלום כבר די הרבה זמן אני מאזין ל RAGE AGIANST THE MACHINE ול LIMP BIZKIT. אני חושב ששני הלהקות ממש טובות אבל כבר די נמאס. אני מחפש דברים בסגנון. ולא, לא צריך את לינקין פארק תודה
-
- 8 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום לכולם שישי בצהריים והשיעמום חוגג... אז התחלתי לשמוע מוזיקה ופתאום חשבתי לעצמי שמלא שירים של שלמה ארצי מדברים על צבא למישהו יש מושג במה הוא שירת? סקרנות... שבת שלום!
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני רוצה להזמין את המארז SILVERSTONE TJ07-B Black. דיברתי מקודם עם היבואן בארץ ואין את המארז הזה בארץ וזה לוקח כחודש וחצי (2000 ש"ח ותשלום מראש) לכן חשבתי על הזמנה מ-EBAY. התשלום על המשלוח לארץ עולה הרבה כפי שאתם רואים בתמונה שהעלתי אבל השאלה שלי כמה זמן לוקח המשלוח ?
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
-
אני רוצה לקנות מעבד לוח אם וזכרונות בארה"ב יש לי חבר שנוסע ליוטה לשלושה שבועות האם המחירים שם יהיו הרבה יותר זולים מהארץ? והאם מישהו יכול לעזור לי בבקשה למצוא חנות שם שאפשר לקנות או מקום קרוב לשם..?
-
- 9 תגובות
- 797 צפיות
-
-
-
שלום, אני צריך להשיג מספר טלפון של מישהו (לא משנה כרגע למה) שאיבדתי את המספר שלו. לצערי אין לי דרך אחרת ליצור איתו קשר, ובספר טלפונים אי אפשר למצוא כיוון שהספר טלפונים של איזור חיוג 04 לא מכיל את ראשון לציון. יש אתר כלשהו באינטרנט שמכיל את המידע הזה? תודה, Anatoli.
-
- 18 תגובות
- 45.9k צפיות
-
-
האם אני יכול לקבל הערכה ל גבי מחיר בארץ בתודה מראש oczpc 64002g 800
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
-
שלום איך קוראים לשיר הזה מהסרט של שרק2 שיש בו משהו LOVE LOVE. תודה
-
- 12 תגובות
- 941 צפיות
-
-
-
שלום רציתי לדעת מה השיטות של אתרי הטורנט הגדולים לתפוס צ'יטרים ... 8) דרך אגב התרד הזה עובר על חוקים(שאלה למנהלים) ?
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה אתמול עשיתי תעודת זהות בגיל 16 וחצי לא יצא לי ב16 ויש לי מזומן בארנק של ארבע חודשי עבודה ואבא שלי היתקשר אלי ואמר לי שאני ילך ליפתוח אם אמא בנק היום ולהפקיד תכסף. אבא שלי אמר לא משנה איזה בנק תיפתח דיסקונט פועלים. אז באתי לפה ליהיות יותר חכם וליבחור בנק אז לאיזה בנק כדאי ללכת?? מי הכי משתלם ... :
-
- 45 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
Chevy Camaro + Sony Playstation 3 + Nintendo Wii + 32'' LCD עסקה משתלמת
-
- 8 תגובות
- 956 צפיות
-
-
-
יש לי אתר ואני רוצה להוסיף גלריה שהגולשים גם יוכלו להעלות תמונות לגלריה איך עושים את זה ?, יש משהו מוכן שאפשר לצרף ? תודה
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נתקל בבעייה בהורדת כליפים מהקאזה האם יש דרך לעקוף את ההגנה הזאת זה כל כך מציק..
-
- 7 תגובות
- 754 צפיות
-


