כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מי שלא מכיר - דניאל פטרי הוא מדריך בג'ון ברייס ו-MVP של מיקרוסופט בנושא Exchange. קראתי את המאמר שלו בנוגע לכתיבת שאלות בפורום ורק השכלתי (וגם צחקתי) - מומלץ: http://www.petri.co.il/how_to_ask_a_question_he.htm הכי הרג אותי הקטע הבא(דוגמאות רעות לשאלות שנשאלות בפורומים): שווה 10 דקות קריאה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש פה קטע עם פינחס, מי שלא מכיר אותו בבקשה: http://www.fps.co.il/Files/1165429929.zip אני וחברים שלי שמענו את זה בפלאפון כולם נשפכו נקרעו זה היה גדול כבר כולנו נחנקנו מצחוק! :lol: הנה אני משתף לכם תהנו.
-
- 8 תגובות
- 765 צפיות
-
-
-
כמו http://www.allmoviewalls.com http://www.skins.be http://www.bikewalls.com http://www.desktopmachine.com תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
-
מר.בין (מי לא מכיר אותו? ;D) חוזר בסרט חדש שיצא שנה הבאה ויקרא Mr.Bean's Holiday מידע על הסרט: http://en.wikipedia.org/wiki/Mr._Bean%27s_Holiday טריילר: http://www.youtube.com/watch?v=hZCxjR0rDEM הולך להיות אחד הסרטים!
-
- 9 תגובות
- 842 צפיות
-
-
http://news.msn.co.il/news/Internal/Internal/200612/20061205201831.htm
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תגידו כמה גירסאות יש למסור 3? אני ראיתי כבר שתי גירסאות מה הולך פה?
-
- 2 תגובות
- 483 צפיות
-
-
הנגן שלי (iAudio) נשכח בתוך המכנסיים וכובס ללא רחמים. שכחתי להוציא אותו מהמכנסיים אחרי שחזרתי מהעבודה ואמא שלי לא בודקת בכיסים. הנגן יצא רטוב כמובן וללא רוח חיים. הוא עלה יותר מ 1000 ש"ח ואני ממש כועס על עצמי. יש לי עדיין אחריות עליו אבל על תאונה כזאת לא יתקנו לי אותו או יחליפו בחדש. אני יכול לתת את הנגן לחנות שבה רכשתי אותו ולבקש שיתקנו אותו מתוקף האחריות אבל הם ישימו לב שהתקלה קרתה בגלל נוזל לא? כרגע אני נותן לו זמן להתייבש מתוך איזה תקווה שיתקנו לי אותו, אבל מה אני יגיד לחנות? למישהו יש עצה או רעיון למצב כזה ? תודה לעוזרים
-
- 37 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני מניח שחלקכם מכיר.. לאלו שלא ממש לא ציפיתי לסוף הזה...
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש את הפרסומת שהם מתחת למים וזה נשמע כמו סטיבי וונדר מישהו יש לו מושג?
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
יש כבר עונה חדשה? אני זוכר שבסוף הקודמת הרגו את ההוא הבלונדיני עם רימון , יש לזה כבר המשך ? אם לא אז מתי יהיה ? ( אני לא מדבר על שידורים בארץ אלא בארצות הברית)
-
- 5 תגובות
- 617 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי נגן iAudio M3L תקול אשר הבעיה שלו היא באחד הרכיבים הפנימיים של הנגן. אם זה משנה, הבעיה היא שהשלט לא נדלק (השלט תקין לחלוטין, בדקתי כבר, הבעיה היא בתוך הנגן איפשהו). אני רוצה לתקן אותו, אבל לא יודע איפה. באג שהם היבואנים יכולים רק לשלוח את זה ליצרן בחו"ל, וזה יכול לקחת חודשיים ומעלה ולעלות לא מעט כסף. מסיבה זו אני מחפש מקום כלשהו בארץ שמתקן ציוד אלקטרוניקה שכזה. מישהו מכיר מקום שכזה שאני אוכל לפנות אליו? תודה, Anatoli.
-
- 3 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
- 8 תגובות
- 871 צפיות
-
-
איך אני מתחיל להירשם לפגישה בשביל לקבל ויזה לארה"ב?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
בתקווה ש(אולי)יהפוך לסטיקי כי השאלה הזאת חוזרת על עצמה הרבה פעמים פה בפורומים. טוה אז אני יתחיל. www.newegg.com - לא עושה משלוחים לארץ ולא מקבלת כרטיסי אשראי בינ"ל,הכתובת למשלוח חייבת להיות בארה"ב חניות שכן עושות משלוחים לארץ : www.outpost.com www.frozencpu.com - מוצרי קירור ומודינג בעיקר. www.Voyeurmods.com - אותו כנ"ל.
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
-
שלום, אני אציג לכם תמונה שצילמתי ותגידו לי אם זה וירוס, ואם זה בכלל וירוס מה יש בתוכו? [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 515 צפיות
-
-
בת דודה שלי בבצועה משו לפנים..!!! http://www.flix.co.il/myClip/showVideo.asp?m=1061221
-
- 0 תגובות
- 488 צפיות
-
-
-
אז ככה יש אזה שיר יפה מאוד עם סקסופון ניסיתי כמה שיותר ליהיות סקסופון אז ככה זה הולך מקווה שתצליחו לזהות תשיר... שמעתי אותו פעם איפה שהוא לא זוכר. http://www.mytempdir.com/1100911 תיצחקו תחייכו קצת חח ;D רק תזהו תשיר. נישבר לי ממנו כל היום אני מנסה לחקות תסקסופון חח
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3336409,00.html איזה זקן חמוד, חולם עליו כל לילה.
-
- 9 תגובות
- 916 צפיות
-
-
http://www.flix.co.il/myClip/showVideo.asp?m=1132481
-
- 5 תגובות
- 810 צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 615 צפיות
-


