כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
תראו, אין לי בעיה עם קוסמים, זה דבר ידוע שלכל קסם יש הסבר, אבל יש לי בעיה עם מתחזים: קישור לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3342495,00.html קישור לסרטון: http://www.metacafe.com/watch/338564/uri_geller_blending_a_spoon
-
- 37 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
אממ אז ככה אני לא יודע אם מכירים פה או לא.. אבל בספח שנה שעברה הסתובב ברשת סירטון של Jibjab של משהו עם מצה הדמות הראשית בסירטו בתמונה בסוף ההודעה עכשיו אני וחבר שלי מנסים לחפש את הסירטון ונכון לכרגע עוד לא מצאנו כלום אשמח לעזרה אם למישהו יש באימייל או משהו אגב השם של זה Matzah - Hip Hop For Hebrews בתודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
ממליץ לכולם לבדוק שתוכנת האנטי וירוס שלכם מעודכנת
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1203858 גירסא מעולה ממליץ
-
- 26 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
היי חבר'ה דרוש מקום זול או חינמי ונעים (לא זרוק) למסיבת רשת של 6-10 איש בי-ם. רצוי שיהיו בו מחשבים, אבל לא צריך עוצמתיים מדי בגלל שאנחנו לא עומדים לשחק BF2 ודומיו (נשחק Warcraft 3, UT2000, Warrock ועוד כמה). תודה, un|que
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הסירטון המקורי: http://www.adme.ru/flash/dove-evolution/dove-evolution.swf הפארודיה השנונה: http://www.mytempdir.com/1125253
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-
יש לי ב1.1.2007 (תאריך מושלם לא ?? ) צו ראשון אחרי דחייה של שנה אני קצת חושש מישהו יודע מה עושים בהתייצבות הזאת?
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
מיהו בכלל הערנב? מאיפה הוא בא? ואיך בכלל כל הקטע הזה עם הארנב התחיל?
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-
-
אם יש לי וקטור כלשהו איך אני יכול למצוא נ'ק במרחק 300 ממנה למשל, ויש לי גם 2 נ'ק שממנו נוצר אותו וקטור אם זה עוזר
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מערב רב של הכתבותץ בקשר לממתקים מלכותיים חזרתי לסוכר (חצי\שטוחה כפית סוכר) אבל אני רוצה לשמור על המשקל שלי לכן אני רוצה לנסות לעשות קיצוצים בסוכר- לגמרי
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
זו ההודעה הראשונה שלי באתר המצויין הזה, כך שאם הנושא דובר בעבר או נשמע נדוש לאנשים מסוימים - איתכם הסליחה... מכיוון שאני עובד בתחום של מכירת מוצרי חשמל והחברה בה אני עובד נעזרת הרבה בשירותים של אתר זאפ, עיניין אותי לברר אם המצב דומה גם בתחום של מוצרי המחשב, בכל מקרה אם מישהו מכיר את התחום ומוכן לספק אינפורמציה מוזמן לשלוח לי מסר אישי ל anguru@gmail.com ואני מתחייב לפרסם את התוצאות והמסקנות. כמו כן ערכתי כאן חיפוש באתר תחת הכותרת של השוואת מחירים ופשוט קיבלתי יותר מדי תוצאות, כך ששוב, אם זה נושא שדנו בו יותר מדי... תזרמו הלאה, בכל אופן נראה לי שזה סקר חשוב, לדוגמא אלו התוצאות של מחירי הDOU CORE: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=454853 כיצד אני כלקוח יכול לדעת מה עומ…
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
ערב טוב שבוע טוב וחג שמח לכולם.... נתקלתי היום בשני שירים שמוכרים לי אבל אינני יודע את שמם. הראשון הוא שיר לפרומו של השיר שלנו 4.. זה כבר לטיפול ה yesניקים והשיר השני הוא בסוף הסרט מת לצעוק2 (scary movie) עם הרוחות רפאים וזה עם הידיים המגעילות. ושאני אומר סוף הסרט אני מדבר על השיר הראשון שהתחילו הכתוביות. אם אני זוכר נכון יש איזה אתר שיש בו את הsoundtrack מתוך סרטים ואפשר לשמוע חלק קטן מכל שיר, אם מישהו מכיר את האתר זה גם יעזור. ד"א אם זה עוזר אז שם הסרט השני בסדרה הוא absolutely hilarious ושמעתי על דוד גוגל אבל גם הוא לא עוזר לי, עם הפרומו הוא בטח לא עוזר והם מת לצעוק הסתבכתי יותר מידי זה גם 4 סרטים ומצאתי רק רשימת שירים בלי השמעה והשם לא כ"כ עוזר לי.
-
- 3 תגובות
- 861 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה מי שהיה באומן י-ם במוצ"ש בטוח יבין על איזה שיר אני מדבר מי שלא היה גם יכול לעזור לי. אז את השיר שרה זמרת, זה לא ממש שיר זה רק הפזמון מתוך השיר היה, היא אומרת מילה-שתיים ואז Pump it up היא אומרת עוד מילה שתיים ואז pump it up. ככה זה הולך כמה משפטים. ישר באתי לפה כי עזרו לי למצוא לא מעט שירים. מודה לעוזרים מאוד, ירון
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=IER3iMSAp9g&mode=user&search= :lol: יש עוד שירים תלחצו -MORE FROM THIS USER-בצד... http://youtube.com/watch?v=N-1k-jyFjEU&mode=user&search=
-
- 6 תגובות
- 964 צפיות
-
-
מישו יודע איך קוראים לשיר הזה? :DJsmile: ,
-
- 5 תגובות
- 688 צפיות
-
-
קיבלתי פרופיל 72, מה זה אומר והאם זה מגביל אותי במשהו?
-
- 14 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
אני בטוווווח שהאתר הזה יכול לתת לי הרבה מעבר למה שאני יודע לנצל בו. איך אני מוצא סרטים לפי קטגוריה ושנה? לדוגמא, כל מה שמקוטלג כקומדיה שיצא בשנת 2006. תודה!
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
זה לא נקלט הספר של לחמן עובר על זה בכלליות
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
זו פשוט אחת המצגות הכי הכי מצחיקות שראיתי! 90% מהשקופיות מצחיקות טילים חובה לראות! תקראו קודם את האנגלית בתמונה ורק אז את מה שכתוב מתחת לתמונה... שני לינקים לאותה מצגת: הראשון ישיר והשני פשוט יציב אך צריך לחכות כמה שניות עד שיופיע הלינק. http://www.fps.co.il/Files/1166480138.pps http://www.mytempdir.com/1122720
-
- 19 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
;D http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006580454,00.html
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום וחג שמח לכולם. לפני כשבועיים הזמנתי מארה"ב נגן mp3 של קריאייטיב (zen v plus) במחיר מציאה של 100 דולר (עוד 5 וחצי משלוח). הזמנתי אותו אל חבר שלי שמתגורר בשיקאגו ונמצא כרגע בארץ לתקופה קצרה. עקב מחדל בלתי מוסבר של החברה, המשלוח התעכב וחברי נאלץ להגיע לארץ בלי הנגן. מכיוון שהמחיר היה חד פעמי (כיום ניתן למצוא את אותו הדגם בערך ב-30 דולר יותר), החלטתי לא לבטל את ההזמנה ולנסות לשלוח את הנגן בחבילה בדואר. רציתי לדעת כמה , אם בכלל, יגבה ממני במכס. אני מאמין שהקופסא של הנגן לא שוקלת יותר מקילו שתיים (עם כל חוברות ההפעלה והכבלים), ושהקופסא היא ממוצעת. כמה לדעתכם יגבו ממני עבור המכס?!.....האם זה בכלל כדאי? תודה רבה, דוד.
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-


