עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני מחפש למכור כמה דברים של DJ וציוד הגברה, איפה הכי כדאי לפרסם את זה ?

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by Shasoosh,

    תורידו את התמונה למחשב שלכם, שנו את הסיומת מ jpg ל rar , תסתכלו בתוך ה rar , יש שם עוד קובץ. neet, don't you think? [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by moonjib,

    שלום לכולם. כמו בעשרות הדיונים שהיו בעבר, פה תכתבו את הגודל של אוסף המוזיקה שלכם (שירים, ג'יגות וכמה שעות). הסיבה שלא עשיתי סקר, היא כי יהיו יותר מדי אפשרויות. אז בוא נתחיל, שלי: שירים: 1746 נפח/ג'יגה: 14.65GB שעות: 155:50:1 (שניות:דקות:שעות) עכשיו לכמה דברים: * אל תעשו מזה דיון "אתה שומע מטאל, אתה פריק. אתה שומע מזרחית אתה ערס". בשביל זה יש את דיון "שון פול מת". * הסיבה שה-WMP10 שלי סופר פחות היא כי משום מה, הוא לא יכול להפעיל כמה שירים של Led Zeppelin (משהו עם קודקים, שב-WMP11 לא קרה לי. אבל זה לדיון אחר). תהנו [attachment deleted by admin]

    • 53 תגובות
    • 2.5k צפיות
  4. רציתי לשאול איזה אתרי תמיכה במחשבים יש בעברית שניתן להתעדכן בהם ב-RSS?

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by CrossFire,

    תוכלו בבקשה להביא לי קישור של האתר שאפשר לעשות ברים בפורמים?

    • 5 תגובות
    • 584 צפיות
  6. Started by nVIDIA70,

    תגידו זה נכון ששון פול מת. שמעתי מחבר שלי שחברים שלי אמרו לו שהוא מת, זה נכון?!!!

    • 126 תגובות
    • 11.2k צפיות
  7. Started by §£X¥ B@¢K,

    שלום, ברצוני לעבור ניתוח אף בחופש הגדול,כרגע אני בן 15.עד החופש הגדול אני היה בן 15.5. יש לי כמה שאלות: 1.מה המחיר של זה? 2.לאיזה מקום/מנתח את ממליצים לי ללכת? 3.יש מישהו/מישהי בפורום הזה שעבר ניתוח אף?!אם כן אז תספרו איך זה היה ולאיפה הלכתם וכמה עלה לכם. איציק izhak1990@hotmail.co.il

    • 52 תגובות
    • 3.2k צפיות
  8. Started by mejok,

    זה הקישור הנכון http://www.heep.co.il/129-he/Heep.aspx?FileID=34501

    • 9 תגובות
    • 867 צפיות
  9. יש מקום דווקא בהרצליה - אל תציעו מקום אחד... ניסיתי לחפש בגוגול מלא מילות חיפוש.... אם תחפשו זה יימצא לכם אתר שנקרא SNOWROOM שמוזכר שם הרצליה אבל כשנכנסים אין איזכור להרצליה.... תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  10. Started by compman112,

    שאתם מסיימים לראות סדרה שיש לכם במחשב, אתם צורבים את כל העונה על דיסקים, או מוחקים? כנ''ל סרטים.

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by Konst1988,

    שלום. רציתי לשאול אנשים שהיו בבסמח, או שמכירים אנשים שהיו בבסמח, האם יש אפשרות לצאת לאקדמיה בזמן השירות חובה/קבע ליוצאי בסמח. אם כן אז לאן, כמה זמן ושאר מידע שאתם יכולים לספר. תודה לעונים.

    • 7 תגובות
    • 726 צפיות
  12. או שזה רק אצלי..? ניסיתי לשלוח הודעה פרטית, ונראה שזה פשוט לא עושה כלום. התמונה שצריך להכניס את הטקסט שמופיע בה לא עובדת, אולי זה בגלל זה..?

    • 5 תגובות
    • 634 צפיות
  13. הבעיה: איך אני יכול לדעת איך לצרוב דיסק DVD כך שאני אוכל לאחר מכן לראות אותו בDVD הספציפי שלי?... וכמו כן אני לא מצליח לצרוב בצורב הDVD שלי דיסקים רגילים רק של DVD, יש לי גרסת נרו לייט כלשהי. תודה.

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  14. Started by ilan_imm,

    שלום לכולם משהו שמע על מכללת קולניס ללמוד MCSA אשמח לקבל חוות דעת על מכללה מאנשים שלמדו שם או אולי יש לכם חוות דעת על מכללות אחרות (אנשים שלמדו ) בתודה ilan_imm

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  15. אם מישהו יכול להביא לי את המיקוד לטופס 02 במתמטיקה והאם יש אתרים שבהם ניתן ללמוד את החומר דרכו?

    • 0 תגובות
    • 471 צפיות
  16. אני מבקר כאן לרוב לקרוא בפורום כללי, אבל לא תמיד יש דברים מעניינים לקרוא. אז חשבתי לקבץ לעצמי רשימה של פורמים מרחבי העולם, שיש בהם חלק כללי כמו כאן, שאנשים מדברים על מה שבא להם. אם מישהו מכיר פורמים כאלה, אבל עם כמות גדולה מאוד של משתמשים, בבקשה תתנו לינק. מתחיל להימאס מהאינטרנט כי לא מוצא מה לקרוא :-X.

    • 2 תגובות
    • 521 צפיות
  17. הלכתי עם חבר שלי ואחיו הקטן בקניון בת"א כשלפתע ראינו את רונאלדיניו. הוא הסכים לתת לנו תמונה זריזה וביקש שלא ניידע אף אחד שהוא בארץ, אבל לא יכולתי להתאפק. חבר שלי זה האמצעי, אחיו הקטן זה הימני, ורונאלדיניו.. נו, אפשר לא לזהות?

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. חברה זה לא דיון על דברים לא חוקיים אז תימנעו מזה! מקרה שהיה כך היה: לפני כשלושה שבועות לערך פגשתי בחור שהתעניין במוצרים מסויימים שהיו בחנות בה היקרנו. התלחנו לדבר וכיוון שהוא הזכיר את Torrentleech גררתי אותו לדבר על אותו אתר מתוך ניסיון לשמוע על חוויותיו שם וכו'. הוא סיפר לי שיש לו אינטרנט 5 מגה, שכשבאים חברים הוא משיג סרט שלם בזמן שהוא עושה פופקורן ואני לתומי שאלתי "ומה עם ה-Uplaod?", הרי יש יחס שצריך לשמר - האמת שאת התגובה שקיבלתי לא ציפיתי לקבל בכלל. הבחור התחיל להסביר לי שיש Client's פרוצים שמדמים Upload מאד גבוהה, ושזו למעשה כל המטרה של Torrentleech וש-torrentleech אפילו תומכת בזה. הוא התחיל לספר לי על אנשים שמעלים שם בקצב מטורף (מדומה כמובן) ועל כך שאנשים העלו 20…

    • 45 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. Started by THE FOX,

    איזה רכב מומלץ מבחינת אמינות וצריכת דלק נמוכה ככל הניתן? סידרת פיאט פונטו מצליחים בתחום? ???

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by danielM,

    הי, אני מנסה לבנות שולחן מחשב ארגונומי, ולכן אני מתכנן לקנות משהו די פשוט: קרש גדול שיושב על 4 רגליים בגובה מתכוונן . מצאתי שולחן כזה שמתאים לי, אך אין לו מגש נשלף למקלדת. בשולחן רגיל, מגש מקלדת מאוד חשוב עבור הגובה המתאים. בשולחן מתכוונן, אני לא בטוח אם זה כל כך חשוב, כי אני יוכל להוריד את גובה השולחן כרצוני, ולמצוא דרך להגביה את מסך ה LCD לגובה העיניים. בכל זאת, הגמישות שמגש מאפשר, גם בגובה וגם בעומק (מרחק הגוף מהמסך), נראית לי משמעותית. חיפשתי וחיפשתי,ולא מצאתי מגש מקלדת כזה למכירה בארץ (google וזאפ לא הניבו אף תוצאה אינטיליגנית). מה דעתכם, מגש מקלדת חשוב לארגונומיה או לא? מישהו יודע איפה אפשר לקנות מגש טוב בארץ? תודה!

    • 5 תגובות
    • 3.8k צפיות
  21. Started by fx-57,

    אממ כל מי שעבר טיפולים למיניהם יכול לספר פה מה הוא עבר. באופן עקרוני אם זה טיפול שיש לו צבע כלשהו אפשר להגיד איזה צבע הוא היה. ואם אתם הולכים או משהו בקרוב :ם מקווה שהדיון יזרום , דני. אני מפרסם את שלי: טוב באופן עקרוני כמה פעמים ניקוי אבן. סתימה קטנה. עקירה של שן חלב שלא נפלה. גשר (היה לי שקוף והיה פאק אז שמו לי כזה שרואים) צבע (כי לא היה רגיל):כחול גינס וירוק :-X

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  22. http://www.heep.co.il/129-he/Heep.aspx?Fil...&Page=1&cid=163 סרטון ענק שלי ושל שני חברים(ארז שגם הוא גולש פה בפורום) ואיתי.. ממש..אבל ממש שווה צפיה חחח ושוב,בבקשה תדרגו,זה ממש יעזור לנו!! ותפיצו..ממש חשוב לדרג ולהפיץ רב תודות לכולם

    • 4 תגובות
    • 727 צפיות
  23. אח שלי בכיתה י' והוא בן 16,הוא רוצה לדעת כמה פרופיל הוא צריך ומה יוכל לעזור לו עכשיו בשנתיים הקרובות כדי להתקבל כטייס בחייל האוויר. תודה לעוזרים

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by nimrodh,

    יצא פורום מוסיקה חדש ובאמת מעולה של כל הסגנונות! כולם להרשם ולהגיד שנמרוד הביא לכם: http://www.tonnez.net/index.php

    • 4 תגובות
    • 746 צפיות
  25. הבעייה בכותרת, בעיקרון אם אני םותח דף עם איזה 6 סירטונים להורדה הוא יוריד כל פעם רק 2 במקביל וכל השאר יצתרכו לחכות... אני זוכר שהיה תבעייה הזאת באקספלורר 6 גם ושזה איזה שהוא צ'ק בוקס שצריך לסמן אבל לא מצאתי אותו... המון המון המון תודה לכל העוזרים, אור.

    • 8 תגובות
    • 725 צפיות

דיונים חדשים בפורומים