כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מחפש את שמות השירים המתנגנים ברקע שניי הקליפים הבאים: redline http://www.mytempdir.com/1141553 redline 3 http://www.mytempdir.com/1141601
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
לא מצליח לראות סטראוגראמות! עזרה!
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם אני לא אשרת בקריה כנראה שאשרת בפלמחים או בתל-נוף, בתפקיד משק אבטחת מידע-במ"מ בחיל האוויר. מי מכיר את הבסיסים ויכול לתת לי קצת מידע איזה מהם עדיף? , באיזה בסיס יותר מעניין ואיזה נחשב ליותר מבצעי? וסתם בכלליות על הבסיס.... תודה!!
-
- 12 תגובות
- 10.4k צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אהלן איך אתם מכבים את סוס העבודה שלכם? רק אל תתבלבלו עם המסך!! המסך זה המכשיר שאתם מסתכלים עליו עכשיו והמחשב עצמו זה הקופסה שעושה רעש בשביל להעיר את הנרדמים ליד המסך. (Off topic, זאת עוד דוגמא לזה שהייצרנים דופקים אותנו - הקופסה עולה הרבה יותר מהמסך אבל לא עושה כלום. לאחרונה אני ועוד כמה מומחים בדקנו אם המסך עובד ללא המחשב והופתענו לגלות שהוא לא כמו שאתם מבינים הייצרנים מכריחים אותנו לקנות את הקופסה). הסקר מיועד למספר מצומצם מאוד של אנשים כי ברור לי שלרוב האנשים פה אין מחשב (אבל גם הם יכולים להשתתף בסקר!! אפשרות 7).
-
- 61 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
?? מד כזה שמראה באחוזים כמה זמן עד לשיחרור
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
לפני שמשדרים משחקים בליגה בספרדית בספורט 5 או 5+, אז יש תמיד סרטון ויש מנגינה בסגנון פלמנקו מישהו יכול להגיד לי מאיזה שיר זה?
-
- 0 תגובות
- 502 צפיות
-
-
יש לנו מש"קית ת"ש חמודה ביחידה. במשך שבועות הבחורה עשתה לי עיניים, יזמה איתי שיחות (לא במשרד או משהו), חייכה אלי והתיישבה לידי גם כשהיה הרבה מקום פנוי מסביב. זה מוזר, כי אני מנסה לשמור על דיסטנס עם החיילים ביחידה. ערב אחד ראיתי שהיא עובדת עד מאוחר במשרד. אזרתי אומץ, נכנסתי למשרד שלה והזמנתי אותה לכוס תה. הכנתי לשנינו תה והתחלנו לדבר. נתחיל בזה שכל השיחה התנהלה כמו ראיון עבודה. אולי בגלל שהיא הייתה עסוקה מעל הראש עם בקשות של חיילים, אולי הייתה סיבה אחת. השיחה התנהלה ככה: אני שואל, היא עונה, אני שואל, היא עונה וככה הלאה. לא הייתי מגדיר את זה כמו שיחה זורמת. למחרת במסדר דגל היא עוד הפעם עושה לי עיניים. בערב הזמנתי אותה לכוס תה ועוגה. (הבחורה חולה על תה איכותי) פעם נוספת דיב…
-
- 207 תגובות
- 20.1k צפיות
-
-
קודם כל השיר מבוצע על ידי זמרת והמילים שאני זוכר זה הפיזמון: GIVE A LITTLE BIT LOVE THAN YOU GET IT BACK,GIVE A LITTLE BIT PAIN CAUSE IT WILL FADE משו כזה תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
יש שיר בסרטים גבר מי שמטפלת ובאמריקן פאי 4. שיר שגבר שר וחלק מהפזמון זה You I Wanna Be Just Like You . היה לי אותו אבל מחקתי אותו .
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
-
-
http://www.bjorn3d.com/forum/showthread.php?t=11730 לקצת יותר פרטים... http://knuttz.net/hosted_pages/Core-3-Trio-20061228
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי כל מה שהיא עשתה לנו ליהודים! כל שנה ושנה חדשה מתים עשרות אלפי יהודים קשישים ברחבי העולם! איך אתם לא מתביישים לצאת ולחגוג אותה לעזאזל?! אין לי שום דבר נגדכם אבל זה פשוט מזוויע! השנה החדשה הורגת אנשים!
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אין לי שום דבר נגדכם אבל לעזאזאל איך אתם מסוגלים לצאת בסילבסטר הזה שכאשר הוא אנס ורצח יהודים הסילבסטר ימח שמו!!!
-
- 5 תגובות
- 816 צפיות
-
-
-
http://www.amazon.com/gp/music/wma-pop-up/B00004YLQU001009/ref=mu_sam_wma_001_009/102-8573408-7452933 http://www.amazon.com/gp/music/wma-pop-up/B00004YLQU001013/ref=mu_sam_wma_001_013/102-8573408-7452933 זו המנגינה רק שחידשו אותו לטראנס מישהו יודע את השם ?
-
- 3 תגובות
- 795 צפיות
-
-
היי רציתי לשאול בקשה אם מישהו מכיר אתר שאפשר לראות בו חישוקי מגנזיום שיתאימו לפאסאט 98 אם יש אתר שאפשר לקנות בו חישוקים מקוריים זה בכלל יהיה טוב גם אתרי יד שניה יועילו תודה רבה לעונים
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הייי כולם, אני מוכר עכשיו טלפון בשביל חבר... (imate אם מישו מעוניין חחח ) בכל מיקרה שמתי הודעה בyad2 ופה בtrade zone איזה עוד אתרים אתם ממליצים להוסיף שם הודעה?
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
http://www.mesiba.net/funn.asp :lol: (אם פירסמו אז מצטער)
-
- 6 תגובות
- 786 צפיות
-
-
-
תשמעו אני בן 15. אני וחברים שלי אוהבים כל יום שישי לשתות וודקה . פעם הינו שותים פינלנדיה אבסולוט ,אבל עכשיו אנחנו כבר כל שבוע שותים אימפרייל שיש לזה טעם של תרופה . בקיצור זה היה סתם משהו לכללי . אז לפי הגיל הבנתם שאין לי כל כך ניסיון . היום יום שישי, אני וחברים שלי רוצים לקנות וודקה., 4 ילדים על בקבוק השאלה איזה? אני מתלבט בין אבסולוט,סמירנוף,פינלנדיה. ויש לי טיפה העדפה לסמירנוף כי בחיים לא שתיתי . המחירים הם של סמירנוף ופינלנדיה 60, ושל אבסולוט 65 . הגיוני ? איך אני יודע עם זה מזויף או לא? ואנחנו קונים ממכולת בשכונה(אם זה חשוב בכלל) . עם מה הכי כדאי לערבב ? [אמרו לי פעם (כמה יותר מבוגרים ממני ) שהכי טוב זה אשכוליות לא הקאות ולא עושה כלום] בקיצור פחות או יותר זהו .סלי…
-
- 111 תגובות
- 14.9k צפיות
-
-
תכירו את E nomine זה לא עוד סתם להקת רוק , טכנו או גוט' רגילה - זה טכנוג'וט גרמני כבד. עוד הוחכה למוח הגרמני המעווט . הנה קליפ לדוגמה : http://youtube.com/watch?v=Lujirjr3zPE הנה מידע מויקי : http://en.wikipedia.org/wiki/E_Nomine ג'נר נחמד ומחדש לי בעיקר הרבה על מוסיקה כ"כ קיצונית.
-
- 8 תגובות
- 974 צפיות
-
-
זה אומר לרשום CODE איזשהו XXX אין שום CODE
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
-
-


