עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by THE FOX,

    מחפש את שמות השירים המתנגנים ברקע שניי הקליפים הבאים: redline http://www.mytempdir.com/1141553 redline 3 http://www.mytempdir.com/1141601

    • 0 תגובות
    • 744 צפיות
  2. לא מצליח לראות סטראוגראמות! עזרה!

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אם אני לא אשרת בקריה כנראה שאשרת בפלמחים או בתל-נוף, בתפקיד משק אבטחת מידע-במ"מ בחיל האוויר. מי מכיר את הבסיסים ויכול לתת לי קצת מידע איזה מהם עדיף? , באיזה בסיס יותר מעניין ואיזה נחשב ליותר מבצעי? וסתם בכלליות על הבסיס.... תודה!!

    • 12 תגובות
    • 10.4k צפיות
  4. Started by GRiM,

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  5. Started by T-Flash,

    אהלן איך אתם מכבים את סוס העבודה שלכם? רק אל תתבלבלו עם המסך!! המסך זה המכשיר שאתם מסתכלים עליו עכשיו והמחשב עצמו זה הקופסה שעושה רעש בשביל להעיר את הנרדמים ליד המסך. (Off topic, זאת עוד דוגמא לזה שהייצרנים דופקים אותנו - הקופסה עולה הרבה יותר מהמסך אבל לא עושה כלום. לאחרונה אני ועוד כמה מומחים בדקנו אם המסך עובד ללא המחשב והופתענו לגלות שהוא לא כמו שאתם מבינים הייצרנים מכריחים אותנו לקנות את הקופסה). הסקר מיועד למספר מצומצם מאוד של אנשים כי ברור לי שלרוב האנשים פה אין מחשב (אבל גם הם יכולים להשתתף בסקר!! אפשרות 7).

    • 61 תגובות
    • 4.8k צפיות
  6. ?? מד כזה שמראה באחוזים כמה זמן עד לשיחרור

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות
  7. Started by dbx22,

    לפני שמשדרים משחקים בליגה בספרדית בספורט 5 או 5+, אז יש תמיד סרטון ויש מנגינה בסגנון פלמנקו מישהו יכול להגיד לי מאיזה שיר זה?

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  8. Started by Chymes,

    יש לנו מש"קית ת"ש חמודה ביחידה. במשך שבועות הבחורה עשתה לי עיניים, יזמה איתי שיחות (לא במשרד או משהו), חייכה אלי והתיישבה לידי גם כשהיה הרבה מקום פנוי מסביב. זה מוזר, כי אני מנסה לשמור על דיסטנס עם החיילים ביחידה. ערב אחד ראיתי שהיא עובדת עד מאוחר במשרד. אזרתי אומץ, נכנסתי למשרד שלה והזמנתי אותה לכוס תה. הכנתי לשנינו תה והתחלנו לדבר. נתחיל בזה שכל השיחה התנהלה כמו ראיון עבודה. אולי בגלל שהיא הייתה עסוקה מעל הראש עם בקשות של חיילים, אולי הייתה סיבה אחת. השיחה התנהלה ככה: אני שואל, היא עונה, אני שואל, היא עונה וככה הלאה. לא הייתי מגדיר את זה כמו שיחה זורמת. למחרת במסדר דגל היא עוד הפעם עושה לי עיניים. בערב הזמנתי אותה לכוס תה ועוגה. (הבחורה חולה על תה איכותי) פעם נוספת דיב…

    • 207 תגובות
    • 20.1k צפיות
  9. Started by Goadzilla,

    קודם כל השיר מבוצע על ידי זמרת והמילים שאני זוכר זה הפיזמון: GIVE A LITTLE BIT LOVE THAN YOU GET IT BACK,GIVE A LITTLE BIT PAIN CAUSE IT WILL FADE משו כזה תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  10. Started by !_Evil_!,

    יש שיר בסרטים גבר מי שמטפלת ובאמריקן פאי 4. שיר שגבר שר וחלק מהפזמון זה You I Wanna Be Just Like You . היה לי אותו אבל מחקתי אותו .

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  11. Started by rtr,

    http://www.bjorn3d.com/forum/showthread.php?t=11730 לקצת יותר פרטים... http://knuttz.net/hosted_pages/Core-3-Trio-20061228

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אחרי כל מה שהיא עשתה לנו ליהודים! כל שנה ושנה חדשה מתים עשרות אלפי יהודים קשישים ברחבי העולם! איך אתם לא מתביישים לצאת ולחגוג אותה לעזאזל?! אין לי שום דבר נגדכם אבל זה פשוט מזוויע! השנה החדשה הורגת אנשים!

  13. אין לי שום דבר נגדכם אבל לעזאזאל איך אתם מסוגלים לצאת בסילבסטר הזה שכאשר הוא אנס ורצח יהודים הסילבסטר ימח שמו!!!

  14. פה ושם בשישי לפעמים כשלא בא מסיבה...אני יוצא עם ח'ברה לפאב טוב ככה.. אבל מה כבר נמאס לי מהברנייגר, ומהבאד אפל.. מכירים קוקטיילים טובים? אבל בלי כל הוויסקי כי יש לזה טעם של חלודה.. שבת שלום

    • 44 תגובות
    • 2.8k צפיות
  15. http://www.amazon.com/gp/music/wma-pop-up/B00004YLQU001009/ref=mu_sam_wma_001_009/102-8573408-7452933 http://www.amazon.com/gp/music/wma-pop-up/B00004YLQU001013/ref=mu_sam_wma_001_013/102-8573408-7452933 זו המנגינה רק שחידשו אותו לטראנס מישהו יודע את השם ?

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  16. Started by HaVoC_850,

    היי רציתי לשאול בקשה אם מישהו מכיר אתר שאפשר לראות בו חישוקי מגנזיום שיתאימו לפאסאט 98 אם יש אתר שאפשר לקנות בו חישוקים מקוריים זה בכלל יהיה טוב גם אתרי יד שניה יועילו תודה רבה לעונים

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by idofr,

    הייי כולם, אני מוכר עכשיו טלפון בשביל חבר... (imate אם מישו מעוניין חחח ) בכל מיקרה שמתי הודעה בyad2 ופה בtrade zone איזה עוד אתרים אתם ממליצים להוסיף שם הודעה?

    • 2 תגובות
    • 677 צפיות
  18. Started by lmlm,

    http://www.mesiba.net/funn.asp :lol: (אם פירסמו אז מצטער)

    • 6 תגובות
    • 786 צפיות
  19. Started by yot,

    (אמנם היה יותר מתאים לפתוח את הדיון בתחילת השנה לפי לוח השנה העברי, אבל למי אכפת) שכל אחד יירשום 2-3 דברים שהוא מצפה להשיג או מקווה שייקרו לו בשנה החדשה ואני לא מתכוון לדברים כמו כרטיס מסך חדש או דברים קטנים אחרים... יאללה, שפכו

    • 49 תגובות
    • 2.8k צפיות
  20. Started by GanJaval,

    תשמעו אני בן 15. אני וחברים שלי אוהבים כל יום שישי לשתות וודקה . פעם הינו שותים פינלנדיה אבסולוט ,אבל עכשיו אנחנו כבר כל שבוע שותים אימפרייל שיש לזה טעם של תרופה . בקיצור זה היה סתם משהו לכללי . אז לפי הגיל הבנתם שאין לי כל כך ניסיון . היום יום שישי, אני וחברים שלי רוצים לקנות וודקה., 4 ילדים על בקבוק השאלה איזה? אני מתלבט בין אבסולוט,סמירנוף,פינלנדיה. ויש לי טיפה העדפה לסמירנוף כי בחיים לא שתיתי . המחירים הם של סמירנוף ופינלנדיה 60, ושל אבסולוט 65 . הגיוני ? איך אני יודע עם זה מזויף או לא? ואנחנו קונים ממכולת בשכונה(אם זה חשוב בכלל) . עם מה הכי כדאי לערבב ? [אמרו לי פעם (כמה יותר מבוגרים ממני ) שהכי טוב זה אשכוליות לא הקאות ולא עושה כלום] בקיצור פחות או יותר זהו .סלי…

    • 111 תגובות
    • 14.9k צפיות
  21. Started by First Squad,

    תכירו את E nomine זה לא עוד סתם להקת רוק , טכנו או גוט' רגילה - זה טכנוג'וט גרמני כבד. עוד הוחכה למוח הגרמני המעווט . הנה קליפ לדוגמה : http://youtube.com/watch?v=Lujirjr3zPE הנה מידע מויקי : http://en.wikipedia.org/wiki/E_Nomine ג'נר נחמד ומחדש לי בעיקר הרבה על מוסיקה כ"כ קיצונית.

    • 8 תגובות
    • 974 צפיות
  22. Started by דמיאל,

    זה אומר לרשום CODE איזשהו XXX אין שום CODE

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  23. Started by התנין,

    מה זה לפטם אווזים ?

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by CrossFire,

    שלום, לא אמרתי סילבסטר כי זה מתייחס יותר לנוצרים... הובכן אני לא יודע לאן ללכת.... אולי אתם מכירים אירוע שיהיה או משהו אחר בשנה החדשה? משהו שכדאי לראות.... ;) עריכה: יש משהו באזור המרכז/תל אביב כי אני גר בפ"ת

    • 151 תגובות
    • 13.3k צפיות
  25. Started by BetZeFer,

    ;D

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים