כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
פשוט קורע מצחוק... אין צורך במילים נוספות http://jojothehomohobo.jo.funpic.org/nnla/p1.html Niggers counter measures : Armored Nigger Apache Helicopter $99,000 Perhaps the most expensive product in nigger killing history, but without a doubt the most sophisticated. This Apache Chopper is designed for one thing and one thing only...Killing niggers. This is the most heavily armed Nigger killing tool. With Weapons that could make Jesus Christ himself scream! This baby is the most comfortable machine there is. Daily Lynching Magazine gives it 15/10. Lynching USA gives it a stellar 20/5. This baby is the perfect nigger killer out there...and it can be yours. Complete …
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני זוכר שממזמן אמרו פה שכמה תוכניות מעולות הופסקו ורציתי לדעת אם DEXTER ביניהם... כי זה מוזר רק 12 פרקים לעונה..
-
- 5 תגובות
- 807 צפיות
-
-
שלום לכולם, בתור אחד שבא מתחום המטאל הידע שלי במוזיקה אלקטרונית דיי מצומצם, מבקש המלצות לפסיי כבד, ברמה גבוהה, לא של ערסים לא אסטריקס, גם לא מת על סקאזי דברים בסגנון S.U.N PROJECT, Four Carry Nuts Talamasca Safi Connection Damege דברים טכניים, כבדים, רצוי עם הרבה גיטרות ולגבי DNB, פה אני חייב עזרה, אני לא מכיר אומן אחד אפילו, בבקשה תעזרו לי, ושוב, הטעם זהה, כבד, ברוטאלי, ולא של ערסים תודה מראש גיא! נ.ב מי שצריך המלצות למטאל מכל הסוגים ומכל העולם אשמח לעזור
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה היום ב12 ניכנסתי למחשב היתעסקתי אם תוכנות ופיתאום באיזה קייגן אחד נישמע צליל מדהים שכזה לא שמעתי ואני כבר איזה שעה שומע אותו הוא פשוט מרגיע כזה צליל מדהים אז אמרתי לעצמי בוא נשתף את HWZONE ואתם יודעים שבחלק מהקייגנים יש צלילים כאלו לעיתים רחוקות/קרובות. תהנו מהצלילים. משהו מיוחד. אני כבר מכור לזה! הקובץ מצורף למטה תורידו אותו וכשאתם לוחצים אתם מתחילים לישמוע תצלילים המדהימים האלו זה פשוט מתנגן בצורה הכי טובה. וגם רציתי לישמוע את דעתכם.. וגם אם יש לכם מנגינות או צלילים כאלו אני ישמח אם תשתפו אותי ותביאו לינקים. תודה. ועוד משהו אחרון שמעניין אותי נורא איך הם עושים את זה. [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול אולי להסביר לי כמה דברים? רק אתמול גיליתי את האתר במקרה,אחרי זה מצאתי כמה כתבות והרעיון נחמד מאוד כמה דברים לא הבנתי כמו למשל איך אני שומע שיר מסוים,כי מה שקורה אני רושם שם של אמן/הרכב/להקה ואז אני מגיע לדף שלהם אבל הבעיה שהכול רק דגימות ולא השירים עצמם השאלה היא איך אני שומע את השירים? יש את האפשרות השניה בדף הבית שלהם שכותבים שם של אמן וכו' אבל מה ששומעים זה אמנים אחרים באותו סגנון(מה שדווקא נחמד)אבל לא את השיר או את האומן עצמו. ושאלה לרשומים(אם יש) מה קורה אחרי כשנירשמים? הבנתי שאפשר לעשות טאגס אבל מה חוץ מזה והדירוגים האם יש אפשרות אחרי שנירשמים לשמוע שירים מסוימים או שעדיין אי אפשר........אותו דבר לגבי הנגן יש אפשרות לעצור באמצע את השיר ולהריץ קדימה אחורה?…
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
-
-
http://www.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsdt_710h2c?c=us&cs=19&l=en&s=dhs פשוט מטורף! ורק 165$ בחודש!
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://wampoon.com/the_best_laugh_in_the_world :lol:
-
- 4 תגובות
- 881 צפיות
-
-
אצל אורי גלר.... אולי הוא מעפן אבל הוא מביא את בי ג'ז
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הנה הקישור: http://www.youtube.com/watch?v=pEp9eojknFQ&mode=related&search= קצת יישן אבל יפה מאוד....שווה צפייה! שאלה: מישהו יודע איך קוראים לשיר ברקע?
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
זה: http://www.youtube.com/watch?v=uuuApoPa9r0
-
- 6 תגובות
- 970 צפיות
-
-
משקה פריגת, עשוי מרכיבי פרי טבעיים, ללא חומרי שימור, ללא צבעי מאכל מלאכותיים. אנחנו בפריגת משקיעים בפרדסים שאנו נוטעים, בעצים שאנו מטפחים, בפירות שאנו קוטפים ובמיצים שאנו מפיקים מהם. רכיבים: סוכר, חומצת לימון, אספרטיים, אצסלופם K, סכרין, חומרי טעם וריח, אשלגן, צבע מאכל לוטאין. אזהרה: מכיל פנילאלין, לא מיועד לסוכרתיים. כמובן שאלה רכיבים טבעיים. יש אצלי בחצר עץ אצסלופם K והוא מניב פירותיו כל השנה. ואיפה המיץ בדיוק ברשימת הרכיבים, הא..?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה רשימת שירים פסיכודלים ואם אפשר לעלות לאיזה אתר שאני יוכל להוריד את זה תביאו קישורים פה או בה"פ תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 691 צפיות
-
-
באנגלית מה ההבדל בין men לman? הפרוש של שניהם גברים לא?
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.metacafe.co.il/watch/336783/mike_the_best/ תהנו
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
מחפש את השיר המלא (יש חלק ממנו בפנים) תוד לעוזרים, EliaV-PeretZ http://mihd.net/pflw01
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש מחנות באשדוד לפני שבועיים. המחשב הוא 6600 לוח של אסוס שלושה HD עם רייד 1 מגדל הקירור של TUNIC 2GB זכרון ו 1950PRO המחשב הוא לשם עבודה ולכן היתי זקוק לו די בדחיפות. לאחר מספר ימים קיבלתי את המחשב המדובר (בעיות הספקה קלות) והוא לא עבד ???, אחרי שיחות ארוכות (אך לא עצבניות) הוחלט להחזירו לחנות והבעלים הגיע עד אלי (ירושלים) ולקח אותו, ביום למחרת יצאתי למילואים למשך 4 ימים ולכן קיבלתי את המחשב בחזרה ביום שישי, הפעם אישתו של בעל החנות הגיע לירושלים, כאשר חיברתי את המחשב הוא שוב לא עבד, הייתי רגוע ושוב צילצלתי ועשיתי טלפונים בשיחה עם הטכנאי הוא החל לעבוד לאחר הורדת אחד מהזיכרונות יצאתי מהחדר וחזרתי אחרי כ 20 דקות והוא שוב לא עבד (ביצעתי עידכון לחלו…
-
- 11 תגובות
- 765 צפיות
-
-
יש לי אופניים ואני פשוט חייב לישמוע מוזיקה בנסיעה כי אני נוסע דיי הרבה. אבל יש לי בעיה כמה שאני מנסה לימצוא פיתרון איך לתת לרמקולים מתח חשמלי נייד זה לא עובד אז אני רוצה להיתנסות במשהו חדש כמובן הרמקולים הם של מחשב 2 רמקולים בשביל התחלה נפרק את "המארזים" שלהם ונשאיר רק תרמקולים אני כבר יתקין אותם על הכידון של האופניים. את הקטע של הרמקולים פתרנו. הרמקולים מיתחברים לנגן IAUDIO U3 . עכשיו אני יכול להביא מחבר מצבר של רכב, וישים על האופניים מין סבל כזה מאחורה שהמצבר ישב עליו נעצב את האזור הזה כדי שיהיה אופנתי חח זה יהיה כבר מודינג. אני לא מיקצוען באלקטרוניקה אבל צריך לתת למצבר מין סוויצ' כזה כדי שיתן מתח לרמקולים אני חושב בקיצור אני דיי מבולבל אני לא יודע אם זה יצליח אז רצי…
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כמו בכותר, אני מחפש המלצות לראפ. כעיקרון הכל הולך, חשוב קצב טוב. אם יש כינורות ו\או פסנתר זה מעולה גם. דוג': Fort Minor - Remember The Name תודה!
-
- 5 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אפשר לנעול.
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
אוקיי משפחתי מתעניינת בדבר רכישת בית ... כאשר הבית הוא בקומת הקרקע ומעליו יש בניין, חדר משאבות מצוי באותה קומת הבית ממש בצמוד אך טענת הקבלם שיש שם קיר כפול [ובאמת יש ממש רואים את זה] שאלתי היא האם זה מספיק כדי לספוק את הרעש הזה..? אם מישהו אולי יש לו מושג כי אני לא ממש רוצה שנרכוש "חתול בשק". תודה חבר'ה.
-
- 8 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
שלחו אותי לקפ"ס (פסיכולוג בשפה החיל אווירית) בגלל שאני לא מוכן לאכול לישון וכו' בבסיס, כשדיברתי עם הפסיכולוג, הוא ניסה להציע ליפיתרון שבו הוא יגרום לי להתחיל לאכול בבסיס להשתמש בשירותים לישון וכו'. אמרתי לו שטוב לי עם איך שאני ואני לא מוכן לאכול בבסיס יותר כמו שאני כבר 8 חודשים לא נוגע באוכל צבאי. אז הבן אדם פשוט אומר לי "אם אתה לא מוכן לטיפול שלי אז אני חושב שסיימנו כאן את השיחה" אמרתי לו שאני רק רוצה לאכול בבית שלי ולישון בבית ולא משנה לי באיזה סעיף ליקוי נפשי זה כלול, הבן אדם אומר שהוא לא יכול לעזור לי. גם אמרתי לו שאני לא יוצא כל יום הבייתה, ז"א שאם אני ישאר ימים בבסיס לא יהיה לי מה לאכול כי כבר את כל הכסף שלי הוצאתי, ופשוט לא ממש הזיז לו. גם כשאמרתי לו מ יקרה במצב כ…
-
- 221 תגובות
- 35.4k צפיות
-
-
^ ואיך הגוסס הזה אחרי למותו של הילד בתאונה?
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
האם זה אמיתי? שאחתי אותם אם ישרף לי הזיכרון עוד 5 שנים, האם הם יחליפו? הם אמרו שכן. יש למישהו נסייון עם אחריות כזו? האם מישהו מימש אחריות כזו? תודה מראש לכולם.
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני חושב שכבר יותר מכמה חודשים כל פעם שאני מנסה להיכנס לחשבון בנק שלי דרך האתר שלהם ולחסןך נסיעה לבנק אני תמיד נתקל בהודעה המרגיזה הזאת ש"זמנית לא ניתן לספק שירות זה" והעיקר הם מתפארים בשירות הזה באתר שלהם רק שהוא לא עובד... רק אצלי זה ככה?
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-


