עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. זמרת עם קול של פקצה מלהקת בנות או משהו... הפרסומת הזאת מופיעה כמעט בכל הפסקת פרסומות, זה כבר עשה לי שטיפת מוח :<

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. אני מבין שזה ה-מ-ו-ן עבודה, אבל גם השוואת צורבי ה DVD הענקית שפירסמתם פה היתה טונות של עבודה, אבל זה מוסיף המון (וההשוואה בהחלט היתה נדירה). בבקשה תשקלו דרך להחזיר את זה לתוכן. תודה HF נ.ב - זה חסר לעוד מישהו או רק לי?

  3. http://www.wwe.com/inside/news/bambampasses :'( :'( :'( אהבתי תדמות זכרונו לברכה

    • 6 תגובות
    • 799 צפיות
  4. http://www.file2host.com/207244 זה הלינק תפתחו רק במדיה פלייר זה שיר דיי מוכר אני חושב

    • 2 תגובות
    • 559 צפיות
  5. Started by kfirlion,

    היום-יום שישי נפתח העונה ראלי WRC, בערוץ 57 (HOT) ערוץ יורוספורט Eurosport.... בשעה 00:30 בלילה, אני יודע שזה קצת מאוחר אבל שווה לראות.... עריכה: זה נמשך ל-3 ימים מיום שישי ועד ראשון כל שבוע מסלול שונה

    • 8 תגובות
    • 597 צפיות
  6. Started by Omer7364,

    אני נתקל בהמלצות נגד אייבורי אבל לא הבנתי למה יש למישהו איזה מידע קונקרטי?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. האם ליאור סושרד עף מהתוכנית של אורי גלר והקהל החזיר או שהוא אף פעם לא עף, צריך תשובה דחופה... התערבתי עם אנשים

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by דניאל52,

    http://hwzone.co.il/news/1169073307/62788/

  9. Started by aleXtazi,

    בלי ש ידעתי התברר שהמצלמה שלי היתה בבית ולא אצל אחותי כמו שחשבתי... אז יצאתי וצילמתי קצת וזה מה שראיתי בדרך ה STI ה Q7

    • 34 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. Started by Sting,

    http://www.youtube.com/watch?v=5bPMwAHdJCg&eurl=

    • 7 תגובות
    • 840 צפיות
  11. לפני עשר שנים הייתי (פעם אחת) בחנות בעלת מבחר עצום של דיסקים של רוק קלאסי כמו : led zepplin doors iron maiden pink floyd black sabath ועוד ועוד אבל כיוון שהייתי רק פעם אחת שמה ולפני עשר שנים , אין לי מושג איפה היא נמצאת או איך קוראים לה יש לציין שהיא הייתה זולה בטירוף(30 ש"ח לדיסק מקורי) , מישהו מכיר אותה או האם מישהו מכיר חנות דומה לזאת ?

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  12. שלום לכולם אני מעוניין לדעת פרטים על הרכב פג'ו 406 שנת 97-2002 איך הרכב בכללי אני מדבר על מנוע 2000 איך הוא רכב טוב,אמין,בטיחותי וכו' תודה לכל העוזרים!

    • 11 תגובות
    • 961 צפיות
  13. Started by tominalex,

    יש לי סרט ואני רוצה להעביר אותו לנגן mp4 שלי.והנגן תומך רק בAWN , איך אני יכול להפוך את קובץ הסרט לAWN ? תודה.

    • 48 תגובות
    • 4.6k צפיות
  14. Started by Chymes,

    ברשותי מחשב מיושן, שאינו מסוגל להריץ משחקים חדשים בצורה מכובדת. הבעיה תיפתר ע"י החלפת כרטיס המסך הנוכחי ל-X1950PRO, שעולה 1,300 ש"ח. בנוסף, אצטרך להחליף כונן קשיח (הישן עושה רעשים ולדעתי תוקע את המחשב) ומארז (מארז ישן ומכוער מתקופת P3). סה"כ יוצא כמעט 2,000 ש"ח. אחי טס לארה"ב כל חודש מטעם החברה. אני יכול להזמין דרכו XBOX 360, אבל אני לא יודע אם זה משתלם. מצד אחד שדרוג המחשב יאפשר להריץ משחקים חדשים, אך זה כמו להשקיע כסף רב בתיקון רכב ישן. מצד שני כבר נמאס מכל השדרוגים האלה. נמאס ממפתחים חסרי מקוריות, שמפתחים משחקים עם דרישות מטורפות. אני רוצה מכשיר יותר פשוט, עמיד, חזק, שאני לא אצטרך לשדרג כל שנה. אתם חושבים שעדיף לשדרג את המחשב או לעבור ל-XBOX360/PS3?

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  15. http://www.youtube.com/watch?v=Qp7zLHFt1SM

    • 77 תגובות
    • 7k צפיות
  16. ^ :alcoholic:

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  17. נראה לי זה היה אתר ישראלי באנגלית... יש שם המון פורמטים שאפשר להמיר, והם שולחים אי-מייל עם הלינק להורדה. תודה.

    • 4 תגובות
    • 533 צפיות
  18. איך מוצאים נק פיתול וקעירות וקמירות של פונקצייה? הסתבכתי עם כל זה תודה

    • 27 תגובות
    • 8.3k צפיות
  19. Started by tominalex,

    איך קוראים לשיר שמתנגן בסרטון הזה: http://youtube.com/watch?v=s7J0FUkOFTU תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  20. Started by marlboro,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3354067,00.html אם אפשר את שמו, תודה

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  21. Started by marlboro,

    http://movies.peekvid.com תודה

  22. Started by royk50,

    למישהו יש ניסיון בהעברת כסף דרך PAYPAL לחבר בחו"ל ? מדובר בכ250$ והמחיר בבנק הדואר הוא 30$+ בPAYPAL זה יוצא משהו כמו 15$ אבל מאוד לא ברור מהאתר איך הוא מושך את זה אני דיי משוכנע שהם לא מזכים את הVISA שלו תודה

    • 3 תגובות
    • 746 צפיות
  23. עבדתי אצל המעסיק שלי משך כמה שנים ואני עובר עכשיו על התלושי משכורת שקיבלתי ממנו ואני רואה שיש 2 סכומים, אחד שזה הנטו שזה מה שקיבלתי ממנו באמת ועוד אחד שזה הברוטו שזה סכום גבוהה יותר ממה שקיבלתי. מה אומר ברוטו ומה זה נטו? ואיך אני מחשב את הפיצויים שנתיים שאמורים להגיע לי ממנו (או איך שלא קוראם לזה אחרי שמעסיק מפטר עובד)

    • 7 תגובות
    • 3.3k צפיות
  24. שלום רב! יש שיר מאוד מפורסם שמתנגן מדי פעם ברדיו של ויטני יוסטון משהו עם LOVE אני חושב שזה השיר הכי מפורסם שלה. תדה עריכה: מצאתי זה זה i will always love you:

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  25. שלום =) בזמן האחרון אני מחפש לחדש את מאגרי המוזיקה שלי, אני שומע בעיקר גאנגסטא-ראפ ופסיכודלי, אבל מה שצריך חידוש זה הראפ. אני מחפש אלבומים מומלצים בסגנון של הלאובמים של טופאק (אל תביאו לי אלבומים שלו, יש לי אולי 20-30 במחשב), סנופ למרות שזה יותר R&B, דרה, נאס שמעתי שטוב - אז אני צריך המלצות לאלבומים טובים שלו, אקזיביט ואני בעצם די פתוח לשמוע שנשמע כמו גאנגסטא ראפ. החיפושים שהרצתי בפנדורה לא הניבו משהו ובגלל זה באתי לבקש פה עזרה D= תודה רבה

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים