כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
זמרת עם קול של פקצה מלהקת בנות או משהו... הפרסומת הזאת מופיעה כמעט בכל הפסקת פרסומות, זה כבר עשה לי שטיפת מוח :<
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מבין שזה ה-מ-ו-ן עבודה, אבל גם השוואת צורבי ה DVD הענקית שפירסמתם פה היתה טונות של עבודה, אבל זה מוסיף המון (וההשוואה בהחלט היתה נדירה). בבקשה תשקלו דרך להחזיר את זה לתוכן. תודה HF נ.ב - זה חסר לעוד מישהו או רק לי?
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
http://www.wwe.com/inside/news/bambampasses :'( :'( :'( אהבתי תדמות זכרונו לברכה
-
- 6 תגובות
- 799 צפיות
-
-
http://www.file2host.com/207244 זה הלינק תפתחו רק במדיה פלייר זה שיר דיי מוכר אני חושב
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
היום-יום שישי נפתח העונה ראלי WRC, בערוץ 57 (HOT) ערוץ יורוספורט Eurosport.... בשעה 00:30 בלילה, אני יודע שזה קצת מאוחר אבל שווה לראות.... עריכה: זה נמשך ל-3 ימים מיום שישי ועד ראשון כל שבוע מסלול שונה
-
- 8 תגובות
- 597 צפיות
-
-
אני נתקל בהמלצות נגד אייבורי אבל לא הבנתי למה יש למישהו איזה מידע קונקרטי?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם ליאור סושרד עף מהתוכנית של אורי גלר והקהל החזיר או שהוא אף פעם לא עף, צריך תשובה דחופה... התערבתי עם אנשים
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/news/1169073307/62788/
-
- 5 תגובות
- 920 צפיות
-
-
-
-
לפני עשר שנים הייתי (פעם אחת) בחנות בעלת מבחר עצום של דיסקים של רוק קלאסי כמו : led zepplin doors iron maiden pink floyd black sabath ועוד ועוד אבל כיוון שהייתי רק פעם אחת שמה ולפני עשר שנים , אין לי מושג איפה היא נמצאת או איך קוראים לה יש לציין שהיא הייתה זולה בטירוף(30 ש"ח לדיסק מקורי) , מישהו מכיר אותה או האם מישהו מכיר חנות דומה לזאת ?
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לדעת פרטים על הרכב פג'ו 406 שנת 97-2002 איך הרכב בכללי אני מדבר על מנוע 2000 איך הוא רכב טוב,אמין,בטיחותי וכו' תודה לכל העוזרים!
-
- 11 תגובות
- 961 צפיות
-
-
יש לי סרט ואני רוצה להעביר אותו לנגן mp4 שלי.והנגן תומך רק בAWN , איך אני יכול להפוך את קובץ הסרט לAWN ? תודה.
-
- 48 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
ברשותי מחשב מיושן, שאינו מסוגל להריץ משחקים חדשים בצורה מכובדת. הבעיה תיפתר ע"י החלפת כרטיס המסך הנוכחי ל-X1950PRO, שעולה 1,300 ש"ח. בנוסף, אצטרך להחליף כונן קשיח (הישן עושה רעשים ולדעתי תוקע את המחשב) ומארז (מארז ישן ומכוער מתקופת P3). סה"כ יוצא כמעט 2,000 ש"ח. אחי טס לארה"ב כל חודש מטעם החברה. אני יכול להזמין דרכו XBOX 360, אבל אני לא יודע אם זה משתלם. מצד אחד שדרוג המחשב יאפשר להריץ משחקים חדשים, אך זה כמו להשקיע כסף רב בתיקון רכב ישן. מצד שני כבר נמאס מכל השדרוגים האלה. נמאס ממפתחים חסרי מקוריות, שמפתחים משחקים עם דרישות מטורפות. אני רוצה מכשיר יותר פשוט, עמיד, חזק, שאני לא אצטרך לשדרג כל שנה. אתם חושבים שעדיף לשדרג את המחשב או לעבור ל-XBOX360/PS3?
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
-
-
נראה לי זה היה אתר ישראלי באנגלית... יש שם המון פורמטים שאפשר להמיר, והם שולחים אי-מייל עם הלינק להורדה. תודה.
-
- 4 תגובות
- 533 צפיות
-
-
איך מוצאים נק פיתול וקעירות וקמירות של פונקצייה? הסתבכתי עם כל זה תודה
-
- 27 תגובות
- 8.3k צפיות
-
-
איך קוראים לשיר שמתנגן בסרטון הזה: http://youtube.com/watch?v=s7J0FUkOFTU תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3354067,00.html אם אפשר את שמו, תודה
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
-
למישהו יש ניסיון בהעברת כסף דרך PAYPAL לחבר בחו"ל ? מדובר בכ250$ והמחיר בבנק הדואר הוא 30$+ בPAYPAL זה יוצא משהו כמו 15$ אבל מאוד לא ברור מהאתר איך הוא מושך את זה אני דיי משוכנע שהם לא מזכים את הVISA שלו תודה
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
עבדתי אצל המעסיק שלי משך כמה שנים ואני עובר עכשיו על התלושי משכורת שקיבלתי ממנו ואני רואה שיש 2 סכומים, אחד שזה הנטו שזה מה שקיבלתי ממנו באמת ועוד אחד שזה הברוטו שזה סכום גבוהה יותר ממה שקיבלתי. מה אומר ברוטו ומה זה נטו? ואיך אני מחשב את הפיצויים שנתיים שאמורים להגיע לי ממנו (או איך שלא קוראם לזה אחרי שמעסיק מפטר עובד)
-
- 7 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שלום רב! יש שיר מאוד מפורסם שמתנגן מדי פעם ברדיו של ויטני יוסטון משהו עם LOVE אני חושב שזה השיר הכי מפורסם שלה. תדה עריכה: מצאתי זה זה i will always love you:
-
- 0 תגובות
- 806 צפיות
-
-
שלום =) בזמן האחרון אני מחפש לחדש את מאגרי המוזיקה שלי, אני שומע בעיקר גאנגסטא-ראפ ופסיכודלי, אבל מה שצריך חידוש זה הראפ. אני מחפש אלבומים מומלצים בסגנון של הלאובמים של טופאק (אל תביאו לי אלבומים שלו, יש לי אולי 20-30 במחשב), סנופ למרות שזה יותר R&B, דרה, נאס שמעתי שטוב - אז אני צריך המלצות לאלבומים טובים שלו, אקזיביט ואני בעצם די פתוח לשמוע שנשמע כמו גאנגסטא ראפ. החיפושים שהרצתי בפנדורה לא הניבו משהו ובגלל זה באתי לבקש פה עזרה D= תודה רבה
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-


