עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. סדרה שלצערי עדיין לא הגיעה לארץ. אפרו סמוראי - Afro Samurai תאריך התחלה: 06.01.07 ז'אנר: אקשן, סמוראים מספר פרקים: 5 תאריכי יציאה: 04.01.2007 עד 01.02.2007 הפקה: GONZO "ביפן הרחוקה, בזמן לא ברור בו תוכלו למצוא אקדחים, חרבות, קימונו (לבוש יפני מסורתי), טלפונים סלולריים וחלקי גוף קיברנטיים, לוחמים נאספים מכל קצוות תבל בשביל להילחם ולמצוא את הטוב ביותר, את מספר 1. סמוראי שחור בשם אפרו סמוראי יוצא לחפש אדם בשם ג'אסטיס (צדק) שרצח את אביו ומחזיק בתואר "מספר 1". במהלך חיפושיו הוא פוגש בריונים, ציידי ראשים ונזירים מטורפים שבידם מידע על מיקומו של ג'אסטיס ובמוחם הרצון להגיע למקום השני, בו נמצא אפרו סמוראי. האם יצליח אפרו סמוראי להתגבר על יריביו,…

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  2. היי לא ידעתי איפה לפתוח את זה. בעצם אני לא בטוח שזה קשור לפורום :-X במקרה כזה אפשר לנעול. לעניין... אני מחפש צידנית חשמלית, מקרר נייד או כל אמצעי אחר שאוכל לקרר בעזרתו נוזל אל מתחת לטמפ' החדר (בלי צידניות קרח או כל דבר מתכלה אחר; אין צורך בניידות). התקציב - כמה שיותר זול, 300 מינוס. אפשרי? תודה, un|que

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  3. Started by MeTaLhAmMeR,

    יש לי בבית כיסא יחסית ישן שהוא בסדר גמור רק בעיה אחת איתו היא שהמנוף שלו שמרים את המושב למעלה ולמטה לא מתפקד. אם אני ינסה להרים את הכיסא מהמושב עצמו הרגליים (שאליהם מחוברים הגלגלים) יפלו למטה. ניסיתי לפתוח איכשהו את המנוף הזה אבל אי אפשר יש לכם מושג אם אפשר בכלל לסדר דבר כזה?

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  4. אני בטוח שזה שאלה שאף פעם לא שאלו אבל החלטתי לישאול מה לדעתכם השמפו והקונדישינר הכי איכותיים בארץ... ומה אתם ממליצים..

    • 30 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. מחפש שירים ישנים משהו בסיגנון של Georgia , im no good אני חייב לציין שהשירים המחודשים ממש הורסים את השיר האם יש גם אלבומים שאפשר ליקנות בחניות מסויימות בצפון?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Guarding angel,

    הייי בהמשך לת'ארד הישן http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=190953.10 תתחילו להפציץ בתמונות

    • 61 תגובות
    • 6.9k צפיות
  7. Started by yigal33,

    התקנתי את הקספלור 7 הכול טוב אבל יש לי בעיה שהוא לא פותח לי חלונות מסוימים למשל באתר שאני רוצה להוריד משהו יש שמה דאונלונד אני לוחץ ולא קורא כלום זה חוזר לאוטו הדף ובאקספלור השני זה עבד כנל גם לגבי משחק שהייתי משחק בוואלה הוא לא פותח לי את חלון של המשחק מישהו יודע מה הבעיה? תודה לכולם

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  8. Started by tominalex,

    הוא התפטר או לא ?

    • 1 תגובה
    • 601 צפיות
  9. Started by tominalex,

    מישהו יודע למה ביכלל השביתות האלה מתקיימות ? :-\

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  10. Started by musari,

    מהקמפיין החדש של סלקום היכנסו וחכו כמה שניות אחרי שהיא אומרת: "מוזיקה מפעילה אותי"...תודה לעוזרים... http://www.mccanndigital.co.il/cellcom/Volume0107 עריכה....מצאתי אנשים תודה לא צריך....

    • 1 תגובה
    • 522 צפיות
  11. אז ככה יש לי 5 דברים שיטור צבאי שירות בתי הסוהר המערך הטכני בחיל החימוש שיטור אזרחי ושירות בחיל האויר והחלל אני יודע שזה עדיפויות וכו' אבל אני חשבתי על שיטור אזרחי אבל אמא שלי מבלבלת לי בשכל על שירות בחיל האויר והחלל ושאני שומע חיל האויר כואב לי הראש אפשר קצת רקע? כן יש לי פה חוברת אבל הם מדברים עם מושגים שאני לא מבין בכלל אולי חוות דעת מניסיון אישי או משהו תודה

    • 28 תגובות
    • 3k צפיות
  12. הכוונה למנגינה הזאת עם הכינורות שיש בתחילת הסרט ובסוף תודה

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by avivlyaviv,

    טוב יש לי עבודה ואני צריך לעשות מצגת על כדורסל... עכשיו אני רוצה כל מיני קטעים בעיקר מצחיקים כאלה שקשורים לכדורסל וגם קטעים וקטעים מצחקים ומדהימים

    • 14 תגובות
    • 871 צפיות
  14. Started by avivlyaviv,

    הרבה זמן לא הנחתי תפילים ואני לא זוכר ממש את הסדר של קראת התפילות לפי מה שאני זוכר זה ככה: 1. ברכת השחר 2. עטיפת טלית והנחת תפילין 3. שמע ישראל ותפילת שחרית 4. עמידה 5. תפילת שחרית - עלינו לשבח יש עוד משהו? זה הסדר? וובקשה ובקשה רק תגובות רציניות, את מי שזה לא מעניין אז שלא יגיב...

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by MOFRA,

    http://www.nrg.co.il/online/4/ART1/533/852.html

    • 8 תגובות
    • 817 צפיות
  16. Started by eytan243,

    שלום ! אני מחפש את היבואין של חברת corsair תודה!

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  17. אני עוד 10 חודשים בערך עובר דירה לאחת חדשה. לפי מה שהבנתי ההורים שלי מייחסים המון חשיבות לעיצוב [6 אלף דולר למעצב בעעעעעע] ורציתי לדעת גם אילו חידושים טכנולוגיים אפשר לדחוף בבית.. דברים כמו - נקודות לשואב אבק - כמו שיש נקודות חשמל שמחברים מוצרי חשמל כך מחברים רק צינור ומתחילים לשאוב... אין רעש ואין לכלוך כי השואב עצמו נמצא במקום אחר [על הגג או משהו כזה] כמו כן, דברים כמו דלתות מתקדמות, ברזים [רק לא זה שמחליף צבעים למה זה חרטה עצבנית.. זה עובד רק בחושך מוחלט] וכדומה... תודה מראש :-*

    • 36 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. :'( איך אפשר לדעת? באתר של משרד החינוך יש המון זמנים. אני ניגש ללשון ב' במקיף ח' אשדוד.

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  19. הכוונה מה לקחת איתי ממש ביום שאני מתייצב בו?,יש לי את הרשימה הזאת http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=3747#post17870 עכשיו ברור שלא צריך לקחת כל מה שרשום משמה ליום של הגיוס מן הסתם...אני מתגייס ב30 לינואר שזה יוצא יום שלישי ככה שאני 99% חוזר לשישי-שבת..ולפי מה שאני יודע הצבא מספק גם בגדים וציוד,אבל בכל זאת כל הזמן חברים אומרים לי שחייבים לקחת דברים כי מה שהצבא מביא לא יספיק....קיצר,אנשים שהתגייסו כבר וסגרו גג שבוע..מה לקחתם איתכם ביום שהתגייסתם? ועוד משו קטן,את שאר הקניות שיש ברשימה ההיא...כדאי לקנות עכשיו לפני הגיוס? או עדיף לחכות שאני אשתחרר פעם אחת לשישי-שבת ורק אז לראות מה באמת חסר ולקנות? תודה אנשים ;D

    • 7 תגובות
    • 768 צפיות
  20. Started by kfirlion,

    תמליצו לי על אתר טוב המפרש את התנ"ך.... פשוט יש לי מבחן מחר בתנ"ך.... תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  21. Started by dudula,

    אני רוצה להזמין חלקי מחשב מחו"ל דרך האינטרנט ולהרכיבם בארץ,ברצוני חוות דעת מאנשים שרכשו בדרך זו,המלצות על חנויות וכל פרט שיכול לעזור . תודה

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  22. Started by sagi_10,

    ???

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by MilkMan,

    :lol: http://www.metacafe.co.il/watch/396148/american_idol_dont_cha_compilation/

  24. Started by IG,

    ספויילרים מישהו ראה את הפרק האחרון? WTF?! מי יחליף את קרסון? הייה אחד הדמויות הכי מעגניבות שם :'(

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  25. ספיקו הוא שרות המספק את היכולת להתקשר ולקבל שיחות לכל סוג של טלפון ובחינם. מרגע הירשמותכם לשירות תקבלו מספר טלפון ישראלי מקומי שיהיה שייך לכם בלבד. ההתחברות היא פשוטה ומהירה, ע"י רישום, קבלת מספר טלפון מקומי בישראל, והורדת תוכנת טלפון אינטרנטי (ספיקופון). מרגע שהתחברתם, כל מי שמעוניין להשיג אתכם, יחייג את מספרכם המקומי בארץ מכל טלפון קווי או סלולרי, וספיקופון שלכם יצלצל בכל מקום בעולם בו תתחברו. במידה ואתם לא מחוברים לאינטרנט, המתקשרים אליכם יוכלו להשאיר הודעה בתיבה הקולית שלכם. ההודעה תשלח אל האימייל שלכם, ובנוסף תוכלו לשמוע את הודעותיכם באתר. אפשר להירשם רק ע''י הזמנה ואני מחלק בחינם תשאירו אימייל.

    • 72 תגובות
    • 9.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים