כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אההה אמא שלי רוצה מאד את הדיסק מוזיקה בשם מלחמת הכוכבים אני חושב (לא של הסרט) ואני רוצה לקנות לה אותו ליום הולדת ,,, משהו יודע איך קוראים לזה באנגלית?
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי עבודה וגוגל החליט לנטוש אותי והאנציקלופדיה שיש לי לא עוזרת. יש איזושהי ספריה פתוחה בשבת בסביבות המרכז?
-
- 8 תגובות
- 7.4k צפיות
-
-
אתם יושבים ברכבת ליד החלון... נרגעים ועובדים עם הLAPTOP שלכם... אתם שמים לב שהבנאדם שיושב לידכם תמיד מציץ לכם במסך וזה מעצבן אותכם... אתם אומרים לו: סליחה, אתה יכול לזוז בבקשה אני צריך ללכת לשירותים בזמן שהוא זז אני לוחצים על הלינק הזה http://www.thecleverest.com/countdown.swf והולכים לשירותים ברוגע.... (חשוב להשאיר את המחשב פתוח )
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הלכנו כמה חברים היום לסטאנד אפ של שחר חסון היה דווקא שיא המצחיק..הרבה יותר ממה שאני זוכר אותו...בהתחלה הוא סתם נראה לי כמו אחד על סמי מרץ שמתלהב מעצמו חח אבל היום הוא דווקא הוכיח שהוא דיי מצחיק בכל אופן אני חושב שהכי מצחיק זה שלום אסייג והאמת,שאולי אפילו שחר חסון מועמד לתואר...חח צחקתי היום דיי טוב....מי הכי מצחיק אותכם?
-
- 49 תגובות
- 3k צפיות
-
-
טוב, אז החלטתי לפתוח את האשכול הבא, למטרה שכל מי שרוצה, יביא לפה זוג של אנשים , שדומים מאוד מאוד אחד לשני, יחד עם תמונות המוכיחות זאת, ויטען שהם אחים. מה אני ראשון? בסדר... שמעתם שרוג'ר פדרר (NO1 בטניס) וקוונטין טרנטינו(במאי סרטים, קיל ביל,כלבי אשמורת וכו')? [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 893 צפיות
-
-
חחח הישראלים האלה טיפשים! assaf Disabled Israel This account has been disabled Join Date 2007-01-24 14:32:47 (2 days ago) Last Seen 2007-01-26 22:26:32 (47 minutes ago) Uploaded 378,183.55 TB Downloaded 1.26 GB Share Ratio 307,217,938.001 Rank User Uploaded UL Speed Downloaded DL Speed Ratio Joined 1 assaf 378,183.55 TB 1.87 TB/s 1.26 GB 6.55 kB/s 307,217,938.00 2007-01-24 (2 days ago) הייתי חייב זה פשוט הצחיק אותי... רק שזה לא יגרום להם להוציא איזה אנטיצ'יט או באן לכל הארץ
-
- 39 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
ראיתי באמזון מגברים במחיר מציאה יחסית לארץ אמרתי לעצמי בונא רעיון טוב..אבל יש מכס בישראל עשיתי חיפוש בגוגל וראיתי שהמכס לוקח 32 % מס על מגברים השאלה שלי אם אני מזמין מאמאזון המכס יעלו עלי ? או האם המוח היהודי מצא איזשהי דרך לקצץ במכס ?
-
- 1 תגובה
- 2.7k צפיות
-
-
אני צריך המלצות לטראקים/טראנסים יפים לא כבדים כאלו עם מנגינות כאלה יפות וגם חלק חזקים ממש ! אני רוצה דברים מוכרים אם הפשאר לא איכפת לי חדש או ישן שיהיה דברים אששש! תודה!
-
- 3 תגובות
- 600 צפיות
-
-
בת'ארד זה ניזכר במשחקי ילדות במחשבי שחור לבן... זוכרים את BUMPY? בכדור האדום שצריך לאסוף ממתקים? או את הנסיך הפרסי... אבל בדו מימד? באיזה משחקים אתם נזכרים? ועל כל מי שנכנס חובה לרשום!!!(סתם בצחוק....)
-
- 4 תגובות
- 581 צפיות
-
-
-
איך אני יכול לשלם לrapidshare כדי לקבל חשבון פרימיום אצלם? איזה ויזה צריך? ואם משהו עשה את זה ויכול להסביר לי יותר אני ישמח בגלל שזה אתר בין לאומי
-
- 6 תגובות
- 709 צפיות
-
-
היי, מישהו יכול לשלוח לי הזמנה לאייסיקיו 6 החדש? תודה...
-
- 10 תגובות
- 997 צפיות
-
-
Dear Lucky Winner, We are delighted to inform you of your prize release on Saturday January 13th 2007 from the United Kingdom International Lottery programme. Which is fully based on an electronic selection of winners using their e-mail addresses. Your name was attached to ticket number; ******* serial number ****/** This batch draws the lucky numbers as follows *-**-**-**-** bonus number **, which consequently won you the lottery in the second category. You hereby have been approved a lump sum pay of 1.5,000,000GBP.(I.5 MILLION GREAT BRITAIN POUNDS) in cash credit file ref: ILP/HW *****/** from the total cash prize of 1.5,000,000.00GBP All participant were selected thr…
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אתם מכירים שיר מסוים שנשמע כמו Megadeth - Shadow Of Deth ? הסולו שם ממש יפה ואני מחפש קטעים שדומים לו, אז למי שמכיר שירשום את השם מדויק של השיר והלהקה/אומן ולא רק להקה או אלבום למי שלא מכיר זה השיר http://rapidshare.com/files/13491539/11_-_Megadeth_-_Shadow_of_deth.mp3.html
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום בדיוק סיימתי לראות את נמר דרקון קודם כל- סרט ענק! מישהו מכיר סרטים בסיגנון הזה ובסיגנון גיבור? תום
-
- 23 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
בסוף פרשתי ממצ"ח (כמו שאתם יודעים אני זה שפתח את הדיון הקודם על המ.צ) והלכתי לכיוון של מעברים (כמה שיותר קרבי) למי ששירת במעברים איזה גדוד כדי יותר ארז או תעוז? יציאות : תעוז - .7-3-7-4 ארז - 10-4. מה כדי יותר? אפיה התנאים טובים יותר?
-
- 8 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, עבר עלי יום די קשה - והחלטתי להוציא את כל העצבים על לוח אם - לא ידוע וכרטיס מסך - Geforce 5 תמונות: כמובן שחצי מהלחקים נשארו ב-''זירת הפשע''. נו... מה אתם אומרים?
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=nAmddu8mCPE&mode=related&search=
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום הייתי רוצה להתחיל ללמוד אבטחת מידע כרגע בכוחות עצמי האם זה אפשרי?יש ספרים שאפשר לקנות המלצות? איפה ניתן ללמוד את התחום הזה בכלל (אוניברסיטה,מכללה,או שיש קורסים מיוחדים)?מה עדיף ? ואם למשל אני עושה קורס אז ניתן למצוא עבודה בזה -כאילו משהו רציני ?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שבת שלום מה זה ספיקו? מועדון ספיקו הינו מועדון חברים גלובלי, המבוסס על האמונה כי כל אדם באשר הוא יכול להנות מחופש תנועה, עיסוק, מידע ותקשורת (ראו את המניפסט שלנו). טלפוניה חינמית מהווה בסיס לחופש הדיבור והמידע אשר הינו ערך בסיסי לחיים דמוקרטיים ולכלכלה צומחת. ספיקו מספק שירותי תקשורת חינמיים המבוססים על רשת האינטרנט, המיועדים לחברי "מועדון ספיקו" בלבד. המועדון מאפשר לחבריו להתקשר לכל מספר טלפון או סלולארי בעולם, בחינם וללא כל התחייבות, ובכפוף לתנאי השימוש. איננו מבקשים מהחברים פרטים אישיים למעט שם משתמש, ודואר אלקטרוני. ההתחברות היא פשוטה ומהירה, ע"י רישום, קבלת מספר מקומי בישראל, והורדת תוכנת טלפון אינטרנטי. מרגע שהתחברתם, כל מי שמעוניין להשיג אתכם, יחייג את מספרכם …
-
- 5 תגובות
- 959 צפיות
-
-
נכון שהוא בטכניון אבל זה לא אומר שהוא לא בן אדם! מזל טוב ליומולדת 20! שתמצא זמן לעצור את הלחץ ולהנות מהחיים וכמובן לפי המסורת 20 שמנמנים :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: ועוד שמנמן לשנה הבאה תהנה מהקידומת החדשה ותבלה בנעימים עד 100 כמו 20. ולסיום מזל"ט [attachment deleted by admin]
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת עם ניתן לרכוש תפלסטיישן 3 בתאילנד או שעוד לא הגיע? ומה מחירו בארצות הברית?יש להשיג אותו ביכלל? אשמח לקבל כל מידע על רכישתו של הפלסטיישן 3 תודה לעוזרים ומנהלים עם זה לא המקום מצטער פשוט לא ידעתי איכן לפרסם. להב.
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אז ככה אני מחפש להתמכר לסידרה נוספת כרגע מכור ל פריזון ברייק לוסט הירואוס פאמלי גאי סאות פארק (מזמן) משהו מומלץ בסגנון יותר של פריזון\לוסט\היראוס?
-
- 32 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אם עכשיו אני בא עם דרכון רומני האם זה מאפשר לי לעבוד בצורה חוקית באנגליה ?
-
- 6 תגובות
- 813 צפיות
-


