עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. התקציב 5000 שקל 1)העסק יהיה מהבית 2)איזה דרכי פירסום יש? 3)מאיפה אני משיג רשימת ספקים לחלקים? 4)איך אני פותח עסק במע"מ? 5)נניח הגיע לי מחשב שצריך פירמוט ואין לאותו בן אדם ווינדוס חוקי איך אני עושה לו פורמט? בקיצור אני צריך פה עזרה מ-א עד ת תודה מראש

    • 22 תגובות
    • 3.2k צפיות
  2. שלום, אני צריך משדר שישדר סרטים\מוזיקה מהמחשב לטלווזיה. חשוב שהמשדר יהיה אקטיבי במרחק של כ- 15 מטר ושישדר באיכות טובה... צריך כרטיס מסך AiW בשביל זה ? אם אין לי AiW אני אוכל להקליט דרך זה ? זה נכנס דרך USB ? והכי חשוב , איפה משיגים אחד כזה וכמה זה עולה... אני תריך שרק יענה על הדרישות , לא מעבר ורצוי שיהיה כמה שיותר זול ! תודה רבה רבה ...

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  3. שאלה בכותרת ^^^ תודה!

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  4. יפנים חוגגים את יציאת וויסטה. המוכרים בחנויות בתחפושת: [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 788 צפיות
  5. Started by RGod,

    קיצר ככה הוא לא מצליח להתחבר ל ICQ שלו הוא גם לא זוכר את המייל שהוא רשם כאשר נרשם .. הוא רצה להחליף סיסמא הוא נכנס וזה רשם הכל מחדש ואז פתאום זה התנתק לו כאילו יצא כנראה שזה לא החליף סיסמא ...כי לפי הסיסמא הישנה הוא לא רושם INCORECT PASSWARD ובסיסמא החדשה כן . תגידו מה קורה כאשר מישהו אחר מחובר ל ICQ של אותו בנאדם שבדיוק אחשב רוצה להחבר ?זה מתנתק או מה ? קיצר צריך עזרה כדי שהוא יוכל לחזור להשתמש ב ICQ שלו תודה

    • 6 תגובות
    • 730 צפיות
  6. Started by the red dragon,

    מה השעה עכשיו באמסטרדם?

    • 1 תגובה
    • 545 צפיות
  7. Started by x-dude,

    http://www.metacafe.com/watch/419694/arab_game

    • 35 תגובות
    • 3.3k צפיות
  8. נושא זה הועבר לפורום ספאם. (חחחחחחחחחחחחחחח.. כן, יש פורום כזה... גישה רק לצוות האתר, תאכלו את הלב..) [iurl]http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=237120.0[/iurl]

    • 47 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. או אם אפשר לקנות מראש כמות של עיתונים נגיד של שלוש חודשים קדימה

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  10. Started by Cupid Me,

    זה הסרט שבסופו מתברר שבראד פיט בעצם סובל מפיצול אישיות?

  11. Started by avivlyaviv,

    אף פעם לא הבנתי למה מספרים [5164] עושים בלגן תרשמו שורה חדשה שמתחילה במספר ותנסו לרשום משהו לפני מככה - 5555 שלום ל - בלובלו 5555 שלום ! זה כזה מעצבן! למה זה? למה זה לא כמו תו רגיל הרי זה אותו דבר לו? טו!?

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  12. Started by avivlyaviv,

    בשנה וחצי האחרונות 3DGod ,תפס חלק חשוב בחיים של כולנו והיום יש לו יוהולדת!]15 דפוקון אני] 3DGud - והסמילי סו MAN הפייברזידי שמח הפייברזישי שמח תרלללה לה להלהלה לה...תרלללה לה לה לה.! :funn: שיהיה כל טוב, חיים ארוכים זהירות בקבישים בהצלחה עם זיכרונות [בעיקר של OCZ כפרה עלהים ] וזהו...אה כו וכמובן שתמשיך לעדכן אותנו תמיד בחדשות החמות! ולתרום לנו המון! :funn: ד"א 3D' סליחה אחי על אתמול בלילה [בואנה איזה קמצן אני בסמיילים ]

    • 34 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. ^ זמרים מחו"ל תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by navk2,

    אני כנראה אקנה מנועה את ה- G5 אבל יש לי מגבלה קטנה, ההורים שלי לא סומכים על החנות מכיוון שזה רק חנות אחת והם לא מכירים אותה ובלה בלה בלה... אז אני צריך עדיות של אנשים שקנו מנועה דרך כרטיס אשראי ... פשוט תירשמו מה קניתם ואיך.(טלפון\אינטרנט) תודה רבה רבה רבה !!!

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שמעתי מאנשים שיש אפשרות כזאת , יש דברים בגו ? אני רוצה ( אחותי יותר נכון ... לא חשוב .. ) לגשת לבחינה אבל מאחר והמגן יחסית נמוך לוותר עליו כבר מראש ולהבחן .. מישהו מכיר ? שמע \ יודע ..... תודה מראש .

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  16. תשמעו אני קניתי את המחשב שבצד מKSP וראיתי בכמה הודעות שאתם לא יכולים לפתוח את המארז בגלל המדבקות שיש מאחורה אז תשמעו משהו אני שאלתי שם והם אמרו לי שאפשר לפתוח אחת מהדלתות והאחריות לא תיבטל!!! כמובן שפותחים את הצד שרואים את כל המחשב ולא את הצד שרואים תגב של הלוח אם אז אין לכם בעיה לפתוח צד אחד של המארז והאחריות לא תיפגם ואני לא מבין מה רע בחנות הזאת תראו לי מקרים שהיא עשתה לכם משהו רע ?

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  17. Started by JHONLEV,

    תכתבו באיזו חפיסת קלפים אתם מעדיפים להשתמש כדי לשחק ולבצע קסמים בקלפים ! אני אישית אוהב את חבילת הרוחות GHOST DECK וגם JUMBO INDEX

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שלום יכול להיות אחדים ממכם למדו באמצעות ספרים,סדרות,סרטים ,השניים באמצעות בית הספר והאחרים באמצעות המחשב(משחקי רשת,פורומים וכו') אני כבר הרבה זמן מנסה ללמוד את הדרך לדעת אנגלית טוב יותר אך לא מצליח למצוא. רציתי לדעת מה לדעתכם הדרך הכי טובה ללמוד אנגלית ?

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  19. שלום,אני בן 17 ואחי קנה משקולות עכשיו אני רוצה לדעת אם זה עוצר את הגובה או שזה סתם סטיגמה כי יש כאלה שאומרים שכן ויש כאלה שאורמים שזה לא עוצר ואני כבר משתגע אני גם ככה נמוך (1.60 בערך :'() ואני רוצה עוד לגדול קצת..אז בחייאת מי שבאמת יודע שיענה תודה מראש

    • 62 תגובות
    • 11.9k צפיות
  20. Started by JHONLEV,

    כל מה שעולה לכם בראש שיכול לעזור לאנשים אני יתחיל : בודושיטו= בולשיט ביפנית

    • 309 תגובות
    • 29.8k צפיות
  21. Started by Holography,

    כמו שכשתבתי בכותרת, מחפש המלצות לטראנס פסיכודאלי עם סימפולים קלטיים (מהמוזיקה אירית\סקוטית וכו'..הרבה חלילים וחמת חלילים) משהו בסגנון של : Shiva Shidapu - Power of Celtic Hallucinogen - Jiggle Of The Sphinx

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  22. http://rotorooter.com/john/index.php הדבר הזה אמיתי לגמרי ולפי האתר אפשר לזכות באחד כזה.

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. אם אני מבטל אותו קורה משהו <?

    • 0 תגובות
    • 488 צפיות
  24. Started by JHONLEV,

    מישהו מכיר אתר אינטרנט ישראלי טוב שמוכר קסמם קלפים וכו'.?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by intel suck,

    זה התרגיל: (M=2 (4,5 תודה למי שיעזור

    • 5 תגובות
    • 873 צפיות

דיונים חדשים בפורומים