כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לאחרונה ביקרתי באתר הבית של נשיא מדינת ישראל אך נתקלתי בתופעה מטרידה מאוד ועל כך החלטתי לכתוב למערכת: "לכל המעוניין שלום רב, לפני מס' חודשים ביקרתי באתר נשיא מדינת ישראל, והתעניינתי באזור הלשכה. כשהבנתי שהגעתי למקום הלא נכון נסיתי לשוב על עקבותיי אך הוא לא נתן לי לצאת! חשבתי שמשהו אצלי לא בסדר אז נסיתי לצאת משם, אבל הוא התעקש והמשיך להתקדם ולעלות ופשוט תקע לי את המערכת, למרות שנסיתי לעצור אותו כלום לא עזר ולבסוף רק אחרי שהוא גמר, הצלחתי לצאת מהחלון של הלשכה". אנא טפלו במטרד זה במהרה והמטרד ימנע מאנשים נוספים. שלכם בברכה, א'. ...מנסה את מזלי כבדרן ...
-
- 9 תגובות
- 809 צפיות
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=zHu3hXSl7M4
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי לא מזמן ביטורנט ואני מחפש אתרי טורנטים טובים. למישהו יש כאלה?
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אני מחפש את "אנשי הדממה" בביצוע להקת חיל הים בגרסאת MP3. למישהו יש, או יכול להשיג, ולשלוח למייל spiritk@gmail.com, או לחלופין בICQ: 118588449 או MSN: spiritk@gmail.com? זה מאוד חשוב! תודה רבה,
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
יש לי בקבוק של דשן. מה עושים איתו(כמויות...). תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אז ככה לאחרונה אני מקבל שיחות טלפון מוקלטות לבית מחברת "גולדן דיל" מדבר אחת בשם מיכאל ואומר שזכיתי במתנה בגלל שהיינו לקוחות אבל אין לי שמץ מה זאת החברה הזאת! (אני תמיד מנתק באמצע לא שומע עד הסוף) וזה האתר שמצאתי עליהם (ונראה די מפוקפק) זה נראה לי יותר מידי כמו ניסיון עוקץ מישהו כאן מכיר תחברה שיכול לאמת את השערה שלי? http://www.goldendeal.co.il/
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כרגע אני מועסק כבד"סניק דרך חברת כ"א אדם בפעל מסויים במשכורת מינימום, הציעו לי עבודה זמנית בחברת סטארט אפ (עם אופציה לקבועה, במקרה והפרוייקט יצליח) כמרכיב של המוצר שלהם, המשכורת היא 25 ש"ח לשעה, תשלום על הסעות כמובן, שאר התנאים הסוציאלים אני לא יודע... הבן אדם אמר שקודם אני אגיע אצלו לראיון ואז נדבר על שאר הפרטים. יש לקחת בחשבון שאני מתחיל ללמוד פסיכומטרי בזמן הקרוב, ואצטרך להשקיע זמן בלימודים.... מה אתם אומרים? שווה לעבור מקום עבודה?
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-
-
לתמונה: http://flyhi.org.il/news/jete.htm תביאו גם תמונות של טיסני סילון, הדבר הזה כל כך מגניב 8)
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.getit.co.il/Group/32707/395 מה פשר המחיר הזה? הבנתי שהאיכות של הרמקולים ממש מחורבנת, אבל 99 ש"ח ל 8 רמקולים, כאילו WTF? באמת מה הקאטץ?
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
? הבנתי שזה QA? זה נכון? מה בדיוק עושים ב QA? או אולי מישהו יודע בערך עד כמה שאפשר לספר מה עושים בבמ"ס?
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
-
שלום, אני מריך להגיש ב- 12 את המנילה ואני רוצה לשאול את דעתכם: אז ככה: יש לי פרופיל 97 עם קב"א 56 ויש לי את הדברים הבאים: הנדסה קרבית כפיר (חטיבה 900) גולני גבעתי נח"ל צנחנים ודובדבן (שמתי אותם על 5 אבל הבחירה היא בין ה- 5 הראשונים). בקיצור, אני צריך לדרג מקום 1,2 ו-3 את 5 האפשרויות הראשונות. המליצו לי לעשות ככה: נח"ל גולני גבעתי מה אתם אומרים על זה?
-
- 63 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
-
This guy has reversed the Audio from the famous brainwashing scene in the recent Lost episode 7 - Not in Portland and found some ultra creepy audio. wtf?
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
שלום, יש לי מועד ב' ביום שלישי ורציתי שתתנו לי כמה עצות וטיפים לבמחן בתנ"ך בכללי...
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני מעוניין לבנות מחשב ולהתייעץ לגבי כל רכיב עם איש מכירות טכני שיודע להסביר את ההבדלים ואף לתת המלצות לא אינטרסנטיות. חנות אמינה עם אחריות. עדיפות לחנות שתהיה בת"א או ר"ג עם אפשרות חניה. מחירים תחרותיים, לא חשוב שיהיה הכי זול אבל לא יקרנים מידי. הייתי ב KSP שם קניתי בעבר כמה פעמים אבל המוכר שם מתקתק אותי במהירות ולא ממש עוזר ("זה מסך מצויין אתה לא צריך יותר מזה", במקום להסביר לי על קונטרסט וזויות צפיה...) אשמח אם למישהו יש כאן המלצה לחנות כזו עם שירות מכירה מקצועי ואדיב. תודה.
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
יש לי פרופיל 72 ועקב כך יש לי רק את התפקידים הכי גרועים שקיימים בצהל... יש לי לאשכול אחד שריון/תותחנים/איסוף ובאשכול השני נ"מ/חילוץ והצלה (ובעוד סעיף על ספינות טילים) עכשיו כל אחד מהם נשמע יותר גרוע מהשני... בנתיים מה שהכי קורץ כאן זה הנ"מ... השאלה שלי היא האם כדאי לבחור בזה? מה התנאי שירות שם? ואם אתם יכולים להגיד משהו על החיילות האחרים אז תודה רבה. דבר שני שאלו אותי גם על מסלולי קצונה יעודית (קשר ותקשוב/חימוש/לוגיסטיקה/ארגון רפואה) אז עד כמה זה כדאי? ולאלה שרק מתחילים את תהיליכי הגיוס... תשמעו לי ואם שולחים לכם שאלון של גאמא על תעשו שטות ותמלאו אותו בחפיף ובלי מחשבה... למה אחר כך בזמן שאתם תקועים עם חרא של תפקידים חברים שלך הולכים למיונים של כל התפקידים הנורמליים... אם …
-
- 35 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
מחפש תמונות ברזולוציה כמה שיותר גבוהה של מלכת הקרח. דגש על הכתר ועל תחתית השימלה. למי שיש רעיונות איפו אפשר לימצא זה יעזור מאוד. לא ליצחוק ! שונא תמשימות פורים האלה. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה אתר טוב ואמין הכי חשוב יש מחול שממנו אפשר להזמין רכיבים לארץ?
-
- 3 תגובות
- 878 צפיות
-
-
-
כולל חופשים כמובן (שפסח ביניהם =] ) קשה לעיכול... סוף סוף עפים מהבצפר המעפן הזה
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אני מעוניין לקנות מחשב חדש בימים הקרובים ואני צריך המלצה לחנות שנותנת אפשרות להרכיב מחשב שיהיה באזור המרכז אני גר באשדוד מקווה שזה הפורום המתאים לשאול..
-
- 4 תגובות
- 771 צפיות
-


