כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום מישהו מכיר חנויות פאלפונים בניו יורק?? או אם יש גם בנתב''ג.? ואם יש להם אתר.. תודה לעונים.
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות ספרים של אבטחת מידע וללמוד ..איפה ניתן לקנות ואיזה ספרים מומלצים למתחילים .
-
- 5 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
יכול להיות שיהיה אתר כמו זה אחד על אחד רק של מישהו אחר? כאילו בשביל לבנות אתר זה משהו שבעל האתר בונה או הוא יכול לקבל גם תבניות לאתר כי ראיתי אפישהו אתר באנגלית בול כמו hwzone.co.il
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הנה אנחנו הגענו למסלול השלישי של WRC שמתקיים היום בנורבגיה! ערוץ Eurosport-57 יום שישי 00:30- שידור מחוזר 09:30 יום שבת 00:30-שידור חוזר 02:30 יום ראשון 09:30 שידור חוזר 00:30 לפרטים נוספים: http://www.wrc.com/page/RalliesDetail/0,,10111~19,00.html צפייה מהנה!
-
- 4 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אנשים זה די דחוף! אני חייב לכבס משהו איך אני מפעיל את המכונה? מה צריך לשים וכמה[יש הכל]?
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
לקראת ארבע הדקות האחרונות של סמולוויל (פרק 15) רץ ברקע שיר שנשמע מאוד נחמד, אבל אני לא מצליח למצוא מה השם שלו! חלק מהליריקה שלו: some people living in this world and don't know why ....... לא הצלחתי למצוא בגוגל.. מישהו ראה את הסדרה ומכיר מה שם השיר?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אני יודע שרשמתי כאן כבר מלא בעיות בלימודים ושזה כבר נהיה HOMEWORK ZONE בזכותי אבל אני צריך שאלה אחרונה גולש סקי שמסתו היא 80 ק"ג מחליק מפסגת הר בגובה 300 מטר בהגיעו לרגלי ההר יש לו אנרגיית תנועה של 150,000 ג'ול חשבו כמה מאנרגיית הגובה שלו הפכה לאנרגיית חום בהנחה שאנרגיית הגובה מתגלגלת רק לאנרגיית תנועה ואנרגיית חום? ארני צריך גם את הנוסחה אם אפשר תודה ושבת שלום
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לא מצאתי כזה באתר ולא היה לי מושג באיזה פורום לפתוח את הנושא. רציתי לדעת האם יש מדריך מפורט באינטרנט עם תמונות, מכיוון שאין לי מושג מה הולך יש שם בתוך המארז.
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
אני חייב תוכנה שהופכת כל דבר שהוא גיבריש לעברית, יש דבר כזה? כי כשאני מנסה להעתיק איזה משהו שרואים אותו בעברית למקום אחר(נגיד WORD) רואים אותו בגיבריש... תודה לכל העוזרים.
-
- 3 תגובות
- 900 צפיות
-
-
מישהו עוד נתקל בבעיה הזו ?
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
מכירים תילדים המעפנים האלא שחשים תעצמם מבינים משהו ושכל החיים שלהם מדברים שטויות, יש לי ילד אחד במושב שתמיד אומר ש PS3 יותר טוב מה- 360 ושהוא כועס בגלל שהצעתי לילד אחר לקנות את ה 360 (והוא קנה), הוא חושב ככה רק בגלל שיש לו PS2 אז מתחיל לחוש שסוני שולטים והגרפיקה של PS3 לוקחת את זאת של 360 ועוד מללאא שטויות ! יש לי עוד ילד חפרן במושב שפעם אמר לי שעוד מעט ייצא בארץ פנטיום 5 אבל זה מתעכב והתחיל לחרטט סיבות וגם אמר שבחו"ל זה כבר ייצא... קיצור מכירים תילדים המעפנים האלא ???
-
- 5 תגובות
- 692 צפיות
-
-
טוב, אני בכיתה י', מחר יש לי מבחן משווה שעוסק בגזרות, שחבור, הבנת הנקרא ותורת ההגה. למען האמת לא הולך לי השנה בלשון, הציונים שלי נעים סביבות ה - 70-80 ככשנה שעברה היה לי 95 בלי יותר מידי מאמץ.. אבל הגעתי לכיתה י' והבנתי כמה שעברית זו שפה דפוקה עם כל הגזרות האלה.. רציתי לדעת איזה ציון בגרות מספיק לי בשביל להתקבל בעתיד לאן שארצה. כל הגזרות האלה זה התגלמות הרשע, אין לי מושג איך אני אצליח לקבל ציון של מעל 85 מחר, וזה מבחן שמשפיע מאוד על המגן שלי.. אז בחזרה לשאלה - מה צריך להיות הציון המינימלי בשביל שלא יעשו לי שום בעיות איתו?
-
- 34 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
-
-
http://img291.imageshack.us/my.php?image=vvvkk0.swf עדיף לבחור שם ברזולוציה של 1024x768
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת כמה יקחו לחבר שלי במכס על קנייה ביפן של פלסטיישן 3 שמכירו בישראל 5000 שקל. תודה
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בואנה מה הם לקחו תדץ הזה... אפילו אבא שלי מתפדח להזמין גולדסטאר
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כמעט ניצול מקסימלי ב P2P אחרי סבל ממושך ב 012 מקסימום הורדה על 20...... ואחרי 7 מדור גהנום להתנתק מהם..... הגיע הספק הכי נורמלי לנקודות זמן זו 014. מכל הבחינות קרעתי אותם...ובדקתי ואכן הם הדהבסט כרגע. http://img2.tapuz.co.il/forums/1_94031586.jpg והגעתי גם ליותר מ 600KB/S . ועוד פרט הגבלת מהירות בעת ההורדה ל30 . בדרך כלל מעלה על 65-67.[br]פורסם בתאריך: 15.02.2007 בשעה 00:52:36 איטי להחריד......http://img2.tapuz.co.il/forums/1_94031876.jpg
-
- 85 תגובות
- 5k צפיות
-
-
-
בדקתי בזאפ ומסתבר שזו חנות ממש זולה, בנוסף יש עליה גם המלצות רבות. רציתי לדעת האם מישהו ביצע שם רכישה אי פעם, והאם ניתן לעשות הזמנות מיוחדות כי במערכת "בנה לעצמך מחשב" אין אופציות רבות במיוחד. LOL... איזו טעות התכוונתי לtronics.co.il
-
- 5 תגובות
- 615 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=SHYXrqoS08o
-
- 6 תגובות
- 890 צפיות
-
-
-
שיורדים מדרכה עם האוטו יש סיכוי לפגיעה בשילדה(שסי)?( מי שלא מבין שלא יענה)
-
- 9 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
ממש אהבתי את האלבום. תודה
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-


