עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by timac,

    שלום מישהו מכיר חנויות פאלפונים בניו יורק?? או אם יש גם בנתב''ג.? ואם יש להם אתר.. תודה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  2. Started by RGod,

    אני רוצה לקנות ספרים של אבטחת מידע וללמוד ..איפה ניתן לקנות ואיזה ספרים מומלצים למתחילים .

    • 5 תגובות
    • 3.4k צפיות
  3. יכול להיות שיהיה אתר כמו זה אחד על אחד רק של מישהו אחר? כאילו בשביל לבנות אתר זה משהו שבעל האתר בונה או הוא יכול לקבל גם תבניות לאתר כי ראיתי אפישהו אתר באנגלית בול כמו hwzone.co.il

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Born2Kill,

    הנה אנחנו הגענו למסלול השלישי של WRC שמתקיים היום בנורבגיה! ערוץ Eurosport-57 יום שישי 00:30- שידור מחוזר 09:30 יום שבת 00:30-שידור חוזר 02:30 יום ראשון 09:30 שידור חוזר 00:30 לפרטים נוספים: http://www.wrc.com/page/RalliesDetail/0,,10111~19,00.html צפייה מהנה!

    • 4 תגובות
    • 744 צפיות
  5. Started by avivlyaviv,

    אנשים זה די דחוף! אני חייב לכבס משהו איך אני מפעיל את המכונה? מה צריך לשים וכמה[יש הכל]?

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by 1immortal,

    http://www.popup.co.il/?p=1709 . קראו והשכילו .

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. לקראת ארבע הדקות האחרונות של סמולוויל (פרק 15) רץ ברקע שיר שנשמע מאוד נחמד, אבל אני לא מצליח למצוא מה השם שלו! חלק מהליריקה שלו: some people living in this world and don't know why ....... לא הצלחתי למצוא בגוגל.. מישהו ראה את הסדרה ומכיר מה שם השיר?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by intel suck,

    היי אני יודע שרשמתי כאן כבר מלא בעיות בלימודים ושזה כבר נהיה HOMEWORK ZONE בזכותי אבל אני צריך שאלה אחרונה גולש סקי שמסתו היא 80 ק"ג מחליק מפסגת הר בגובה 300 מטר בהגיעו לרגלי ההר יש לו אנרגיית תנועה של 150,000 ג'ול חשבו כמה מאנרגיית הגובה שלו הפכה לאנרגיית חום בהנחה שאנרגיית הגובה מתגלגלת רק לאנרגיית תנועה ואנרגיית חום? ארני צריך גם את הנוסחה אם אפשר תודה ושבת שלום

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. לא מצאתי כזה באתר ולא היה לי מושג באיזה פורום לפתוח את הנושא. רציתי לדעת האם יש מדריך מפורט באינטרנט עם תמונות, מכיוון שאין לי מושג מה הולך יש שם בתוך המארז.

  10. אני חייב תוכנה שהופכת כל דבר שהוא גיבריש לעברית, יש דבר כזה? כי כשאני מנסה להעתיק איזה משהו שרואים אותו בעברית למקום אחר(נגיד WORD) רואים אותו בגיבריש... תודה לכל העוזרים.

    • 3 תגובות
    • 900 צפיות
  11. מישהו עוד נתקל בבעיה הזו ?

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  12. מכירים תילדים המעפנים האלא שחשים תעצמם מבינים משהו ושכל החיים שלהם מדברים שטויות, יש לי ילד אחד במושב שתמיד אומר ש PS3 יותר טוב מה- 360 ושהוא כועס בגלל שהצעתי לילד אחר לקנות את ה 360 (והוא קנה), הוא חושב ככה רק בגלל שיש לו PS2 אז מתחיל לחוש שסוני שולטים והגרפיקה של PS3 לוקחת את זאת של 360 ועוד מללאא שטויות ! יש לי עוד ילד חפרן במושב שפעם אמר לי שעוד מעט ייצא בארץ פנטיום 5 אבל זה מתעכב והתחיל לחרטט סיבות וגם אמר שבחו"ל זה כבר ייצא... קיצור מכירים תילדים המעפנים האלא ???

    • 5 תגובות
    • 692 צפיות
  13. טוב, אני בכיתה י', מחר יש לי מבחן משווה שעוסק בגזרות, שחבור, הבנת הנקרא ותורת ההגה. למען האמת לא הולך לי השנה בלשון, הציונים שלי נעים סביבות ה - 70-80 ככשנה שעברה היה לי 95 בלי יותר מידי מאמץ.. אבל הגעתי לכיתה י' והבנתי כמה שעברית זו שפה דפוקה עם כל הגזרות האלה.. רציתי לדעת איזה ציון בגרות מספיק לי בשביל להתקבל בעתיד לאן שארצה. כל הגזרות האלה זה התגלמות הרשע, אין לי מושג איך אני אצליח לקבל ציון של מעל 85 מחר, וזה מבחן שמשפיע מאוד על המגן שלי.. אז בחזרה לשאלה - מה צריך להיות הציון המינימלי בשביל שלא יעשו לי שום בעיות איתו?

    • 34 תגובות
    • 4.6k צפיות
  14. Started by 1nstall,

    סוף שבוע טוב לכולם. ניזכרתי עכשיו שיש לי את כל העונות של southpark (חוץ מהתשיעית) על המחשב. וכמובן שאין לי כוח לראות הכל, אז איזה פרקים היו הכי טובים\מצחיקים לדעתכם? תודה Install

    • 44 תגובות
    • 2.4k צפיות
  15. Started by UNDERDOG,

    מי שנותן תשובה שיתן הסבר

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by nanus,

    http://img291.imageshack.us/my.php?image=vvvkk0.swf עדיף לבחור שם ברזולוציה של 1024x768

    • 29 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Noither,

    שלום רציתי לדעת כמה יקחו לחבר שלי במכס על קנייה ביפן של פלסטיישן 3 שמכירו בישראל 5000 שקל. תודה

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by YarYar,

    בואנה מה הם לקחו תדץ הזה... אפילו אבא שלי מתפדח להזמין גולדסטאר

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. כמעט ניצול מקסימלי ב P2P אחרי סבל ממושך ב 012 מקסימום הורדה על 20...... ואחרי 7 מדור גהנום להתנתק מהם..... הגיע הספק הכי נורמלי לנקודות זמן זו 014. מכל הבחינות קרעתי אותם...ובדקתי ואכן הם הדהבסט כרגע. http://img2.tapuz.co.il/forums/1_94031586.jpg והגעתי גם ליותר מ 600KB/S . ועוד פרט הגבלת מהירות בעת ההורדה ל30 . בדרך כלל מעלה על 65-67.[br]פורסם בתאריך: 15.02.2007 בשעה 00:52:36 איטי להחריד......http://img2.tapuz.co.il/forums/1_94031876.jpg

    • 85 תגובות
    • 5k צפיות
  20. מישהו מכיר משתמשת שרשומה ופעילה בפורום? למעשה, מישהו מכיר (טוב עזבו מכיר - יודע על) מישהי שאי-פעם נכנסה לפורום? (!)

    • 103 תגובות
    • 13k צפיות
  21. בדקתי בזאפ ומסתבר שזו חנות ממש זולה, בנוסף יש עליה גם המלצות רבות. רציתי לדעת האם מישהו ביצע שם רכישה אי פעם, והאם ניתן לעשות הזמנות מיוחדות כי במערכת "בנה לעצמך מחשב" אין אופציות רבות במיוחד. LOL... איזו טעות התכוונתי לtronics.co.il

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  22. Started by artyom,

    http://www.youtube.com/watch?v=SHYXrqoS08o

  23. Started by zorgi,

    הוראות : לחצו על הלינק, ורשמו את השם שלכם איפה שצריך בעיברית. ;D :bigglasses: :ylsuper: http://zarmon.pas-rahav.com/primeLease/c1

    • 35 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. שיורדים מדרכה עם האוטו יש סיכוי לפגיעה בשילדה(שסי)?( מי שלא מבין שלא יענה)

    • 9 תגובות
    • 3.6k צפיות
  25. ממש אהבתי את האלבום. תודה

    • 2 תגובות
    • 543 צפיות

דיונים חדשים בפורומים