עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by משתמש כבד,

    יש כל כך הרבה סוגים אז מה שתגידו לי אני יוסיף

    • 98 תגובות
    • 11.4k צפיות
  2. שמתי לב שבשבוע האחרון אני שותה בירה כמו מטורף(בערך פחית ליום) ורציתי לדעת אם גם אצלכם זה ככה.

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. .תודה , לורד יאבל השלישי .

    • 10 תגובות
    • 986 צפיות
  4. שלחתי חבר שלי להתקין בבית אימו את המחשב החדש שקנתה. הוא מתקשר אליי באמצע ההתקנה לשאול שאלות ולראות אם הכל בסדר. שאלתי אותו אם התקין את הדריברים של הכל. הוא אומר: אין דיסק של דרייברים, מאיפה אתקין? אני אומר: בטח שיש רקתסתכל ותחפש, כתוב על זה HP! הוא אומר: לא ולא. עברו שבועיים -שלושה, והמחשב שהותקן בלי תמיכה בכרטיס קול/רשת/ וכו' היה חייב כבר דרייברים - הרי אין גישה לרשת וכו'. החבר מתקשר לחברת ארדיטי (נהריה). ושואל למקום דיסק ההתקנה של הדרייברים. שמנו את הדיסקים של הדרייברים בתוך המארז. בתוך הקרטון? לא, בתוך המארז של המחשב! מה מצחיק פה? שזה מחשב של HP!!! מקורי, מחנות של HP. פשוט בושה. מישהו שמע על דבר כזה? ;D

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. נשמע לדעתי יותר טוב על נוקיה מאשר סוני אריקסונים,לא מצליח לפתוח את זה על המחשב,תעבירו לטלפון זה ינגן. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  6. Started by WizMaster,

    פשוט להפעיל ולהנות. [attachment deleted by admin]

    • 31 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ (אנגלית) מאוד משעשע לדעתי, האיכות קצת גרועה

    • 10 תגובות
    • 891 צפיות
  8. Started by The Ghost,

    היה לי ראיון בצבא ושאלו אותי איזו חידה... תנסו לענות(אני לא יודע את התשובה). אם מישהו מכיר שיתן הזדמנות לאחרים. אז ככה: לפניך יש שתי דלתות, אחת מובילה למקום מבטחים והשניה לאבדון. ליד כל דלת עומד שומר. אחד מהם אומר רק אמת והשני רק שקרים. אתה לא יודע מי מהם דובר אמת או שקר וגם לא יודע על איזה דלת הם שומרים. יש לך שאלה אחת להפנות לאחד מהשומרים בלבד. עליך למצוא את הדלת למקום המבטחים. מהי השאלה שצריך לשאול?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. שלום, לאחר שקיבלתי מספר הצעות למפרטים בפורום (תודה רבה ) הגיעה שעת הרכישה. הבעיה היא (כמובן) היכן. KSP, IVORY קיבלו בפורום ביקורות מאוד שליליות על טיב השרות ועל מקוריות החלקים (בKSP אישית נתקלתי ברכיבים לא מקוריים ולכן ירדו מהפרק) הבעיה היא איפה כן? מרדנית ? באג? OMC? אחר? בתודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Born2Kill,

    שמעתי שזאת סדרה טובה, מישהו יכול להגיד לי איפה משדרים וכו'....?

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  11. אז ככה, השוויתי שני מפרטים דומים מאוד - האחד של Ivory והשני של iqpc (הזולים ביותר שאני מכיר, אחרי אייבורי). Ivory: iqpc: כפי שאתם רואים, יצרתי ב-iqpc מפרט דומה ככל שיכולתי לזה של Ivory, כדי להשוות מחירים. ההבדלים בין המפרטים הם: * לא ידוע מהו המארז+ספק של Ivory ןלכן בחרתי את הזול ביותר ב-iqpc. * לא ידוע מיהו יצרן הזיכרון ב-Ivory ולכן בחרתי את הזול ביותר ב-iqpc (בקוגרויית 1024MB, 667MHZ כמובן). אגב, מישהו יודע למה הכוונה ב-DUAL בפרסום של Ivory? אם הכוונה לשני סטיקים, אז המצב נוטה עוד יותר לטובתם... *לגבי HD, בחרתי ב-iqpc של samsung (הזול ביותר). ההפרש במחיר, כפי שאתם רואים, הוא כ-560 ש"ח - 1830 ש"ח ב-Ivory לעומת 2393 ש"ח ב-iqpc. כלומר ההצעה של iqpc יקרה ב-30%…

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Thant,

    http://www.reghardware.co.uk/2007/02/21/whopping_widescreen_wii/

    • 6 תגובות
    • 776 צפיות
  13. Started by avi2014,

    הייתי מנוי בסלקום. ועברתי לאחרונה לאורנג'. עכשיו לפלאפון בסלקום נשארו מס' חודשים לתשלום. הפלאפון הוא 6100 והעלות החודשית היא 30 שקל אל התשלום וזהו. אחרי שעברתי לאורנג' ביטלתי אצל סלקום את השיחות היוצאות sms וכל המשתמע מכך ב6100. פתאום השבוע אני מקבל חיוב חודשי. חשבתי ששוב זה 30 שקל. עכשיו אני פותח את המעטפה וחשכו עיניי. 165 שקל!!! חיוב חודשי... מישהו יכול להסביר איך זה יכול להיות?? כדאי לתבוע אותם על דבר כזה??

    • 6 תגובות
    • 806 צפיות
  14. Started by t_elad,

    יש לי כרטיס טלויזיה וממיר במחשב ואני חושב להחליף למסך חדש רחב השאלה אם : yes משדרים גם ב- 16X9 (אני יודע שיש סרטים מסויימים שרשום שכן) או שזה פשוט מכווץ הכל (ואם יש דרך אז איך) ? תודה מראש לכל העוזרים .

    • 0 תגובות
    • 493 צפיות
  15. http://www.1-click.jp/ זה כ"כ מצחיק לראות אותם מתעייפים אחרי שהזזתם את העכבר הרבה... @

    • 10 תגובות
    • 943 צפיות
  16. שלום לכם, נכנסתי לחדר של הבן שלי וראיתי אותו עם הפרצוף בתוך הסורק, סורק את עצמו להנאתו. זה מסוכן?????? תודה.

    • 23 תגובות
    • 2.6k צפיות
  17. אני מעוניין לקנות עכבר ואין אותו בארץ. ההורים שלי נמצאים עוד חודש בגרמניה ולכן חשבתי שהם יכולים לקנות לי שם אותו... http://www.razerzone.com/Products/Gaming-Mice/Razer-DeathAdder-Gaming-Mouse/ מישהו מכיר חנויות שמוכרות ציוד כזה בגרמניה? עדיף רשתות גדולות שיש בהרבה ערים. תודה רבה למי שיכול לעזור...

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by 1nstall,

    ערב טוב לכולם. פשוט עצוב שזהו שר הבטחון שלנו... http://www.keshet-tv.com/Ambatia/MediaPage.aspx?MediaID=8639 Install

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by AdamS,

    לדעתי הוא הפרק הכי טוב שהיה בעונה השניה עד עכשיוו...! פשוט סידרה אדירההה... מישהו עוד ראה? אדם

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by xtx,

    ולמה הוא יקר יותר?

    • 5 תגובות
    • 559 צפיות
  21. Started by Reze,

    יש לי כמה שאלות אליכם .... 1)מה מתרחש בתהליך המיוזה 2?מה מטרת התהליך 3)באילו תאים מתרחש התהליך אני צריך לענות על כל שאלה ב 2 שורות גג. תודה לעוזרים....

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  22. Started by intel suck,

    סתם לידע כללי מה פירוש המילים הומיה ופאתי שיש בתקווה?

    • 3 תגובות
    • 2.7k צפיות
  23. יש לו חיבור רשת וUSB חשבתי אולי לחבר לרשת לנסות אבל אני לא יודע איך להתחבר ניסיתי לעשות פינג לפי הכתובת MAC שרשום מאחורה (לפחות זה נראה ככה )

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by Zaks Sharon,

    היי חברה, תקשיבו יש לי פרופיל 97 ויש לי הרגשה שהמנילה שהולכת להישלח אלי בקרוב תהיה מאוד מאוד קרבית. אני רוצה להיות במודיעין, ובינתיים המיונים אצלם ממשיכים והסיכויים שלי להתקבל לאיזשהו תפקיד שם פוחתים. שלחו לי זימון לפרוייקט גאמא - ולא התקבלתי. אני מעוניין לשלוח להם דוא"ל ולדבר איתם (וגם להתקשר אליהם) - אולי בכל זאת אני אצליח לקבל שם תפקיד. אני לא מעוניין להיות קרבי, ואני מאוד מאוד לא רוצה להגיע למצב ששולחים לי מנילה קרבית במרץ-אפריל, ואני רוצה להתקבל למודיעין אך מאוחר מדי. מישהו יודע מה הדוא"ל שלהם??

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  25. אני מתכוון לתמונה של פרץ שהוא באיזה תרגיל צבאי והוא מסתכל במשקפת כאשר היא עם הכיסויים ואי אפשר לראות כלום.

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים