כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
ואלללה מסקרן אותי לדעת איזה תאוריה עברתם טסט וכמה שיעורים לקחתם..וכמה כסף הלך לכם אל הכול...? אני לקחתי 30 שיעורים תאוריה ראשונה וטסט ראשון הכול ביחד ביזבזתי אל הרשיון 3068 ש"ח...יצאתי בזול.....אני חשוב..חיחיחיחי..
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב בחודש הקרוב ואני בודק חנויות... המחירים שלהם נראים טובים והכל.. הם באשדוד שזה יחסית קרוב אליי.. מישהו פעם קנה אצלהם? אשמח גם לקבל המלצות אחרות באיזור אשדוד,רחובות.. לפי מה שהבנתי מהפורום הזה מKSP עדיף להתרחק.. וגם מIVORY לא?
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני מחפש מסעדת (טוב, מסעדה זה מילה חזקה קצת) סושי טובה (וזולה) בת"א. אני כבר מכיר את ג'פאניקה והסושיה, אני רוצה לנסות מקומות חדשים. מישהו מכיר?
-
- 6 תגובות
- 926 צפיות
-
-
זוכרים את השיר הזה?? http://www.zooloo.co.il/games/cool/theteachersisi/ בואנה הילד ששר את זה נשמע כמו פישנזון
-
- 5 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
רק לאלה שרואים הירוס . בפרק 10 השוטר שקורא מחשבות עוצר בצד אחת עם פרארי שחורה.. מישהו יודע את הדגם במקרה?? תודה.
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הצחיק אותי http://www.godtest.com/
-
- 29 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
-
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1352761 http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1245780
-
- 9 תגובות
- 902 צפיות
-
-
-
שלום , רציתי להתייעץ איתכם ולדעת כמה אתם משלמים על ביטוח צעיר. ואיך זה הולך לפי סוג הרכב גם משתנה המחיר? התקשרתי היום לקבל הצעת מחיר מAIG לביטוח צעיר. אז הבחורה אומרת לי שזה יעלה 300 שקל בחודש כאילו בנוסף לכל התשלומים הרגילים של הביטוח של אמא שלי עוד 4000+- שקל בשנה? הגיוני כזה מחיר(הרכב הוא יונדאי 1600 שנת 2003)??? אני חושבה שזה מחיר מופרך .. איך יכול להיות שזה יעולה יותר מכל הביטוחים שאמא שלי משלמת שזה חובה,מקיף, וצד ג'?? ועוד משהו . בכדי לנהוג ברכב אני חייב שהוא יהיה מבוטח גם בביטוח צעיר? חח סליחה על כמות השאלות זה פשוט חשוב .. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני יודע שלא מקובל לפתוח נושאים כאלה. השאלה שלי היא האם החנות במצב שהיא הייתה בעבר או שהיא השתפרה. הביקורות בזאפ טובות אבל העבר של החברה מפחיד אותי. אשמח לקבל מידע נוסף עד כמה בטוח לקנות משם (לא יהיה נעים לקום בבוקר ולגלות שאין לי אחריות או משהו כזה).
-
- 23 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני צריך לעשות עבודה יצירתית לגבי הספר הנ"ל. בשביל העבודה אני צריך לדעת את צבעי הבגדים של כל אחד מהמעמדות- ובדקתי בספר ומצאתי את כולם פרט לצבעם בגדיהם של האנשים במעמד בטא. אשמח מאוד אם מישהו יודע או יכול למצוא, כי אני כבר לא יודע איפה לחפש. תודה.
-
- 2 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום לכולם .ברצוני לקנות מחשב וחשבתי דווקה לקנות מאייבורי. אך נראה לי שבאתר זה לא מומלץ. יש סיבה מיוחדת?בתודה למתיחסים.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הסרט קשה לצפייה אבל זאת המציאות! צפו בסרט ותחתמו בבקשה למען הדולפינים! http://www.glumbert.com/media/dolphin http://www.petitiononline.com/golfinho/petition.html כנסו ללינק הראשון ותראו את הסירטון כנסו ללינק השני ותחתמו כל מילה נוספת מיותרת ותעבירו לכל מי שאתם יכולים שיחתום - !!! תודה מראש,
-
- 38 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מישהו יכול לומר לי מה עושה רגל PSEN (עם גג מעליה). ומהם מקורות פסיקה פנימיים וחיצוניים ואיך מתבצעת החלוקה ביניהם ? תודה !
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישו יודע איך אני גורם לכך שהשלט של הYES ישלוט על הטלויזיה? אני יודע שאמורים לעשות איזה קוד אבל אין לי מושג איזה מספרים לעשות...בכל טלויזיה זה משו אחר או שזה תלוי ביצרן של הטלויזיה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.keshet-tv.com/Ambatia/MediaPage.aspx?MediaID=8914
-
- 7 תגובות
- 808 צפיות
-
-
עוד שעתיים אני יוצא עם המשפחה לאיזה מסעדה אבל אנחנו לא יודעים איזה... בעשר השנים האחרונות היינו בערך 15 אלף פעם. אנחנו לא מוצאים מסעדה אחרת ברמה שלה אז ככה תבאו המלצות למסעדות לא יקרות, שנותנות מנות מנות לא כמו מסעדות סיניות שנותנים כמות לננסים. אם יש משהו על הים אז עוד יותר טוב... אה כן באזור המרכז חולון הרצליה....
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דיי דחוף, צריך את זה למחר בערב... יש למישהו במקרה תמונה כזאת? מישהו נחמד יכול פשוט לייצר אחת? ;D חיפוש של "רכוש צה"ל" בגוגל לא ממש עזר לי..
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ערב צח וערב זח O: אני מעוניין להביא חרב לארץ, אחת חדה, לא מוקהה. האם יש איזשהו אישור שיאפשר לי להביא את מבוקשי בלי להתחיל להתעסק עם מליון ורבע בעיות? מצאתי את הטופס לייבוא סכין/חרב, אבל כתוב שם שזה חייב להיות מוקהה. האם חרב חדה נכנסת תחת הקטגוריה "נשק"? כי לזה אפשר להשיג אישור. כל מי שיודע- מוזמן להגיב, תודה מראש. כל האידיוטי שהולכים לשים פה תגובות מיותרות- נסו ללקק את המרפק שלכם, ושתצליחו- תגיבו פה.
-
- 50 תגובות
- 17.4k צפיות
-
-
-


