כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אוף היה לי כ"כ משעמם.. ומלא מצתים וקופסאות גפרורים "במקרה" בחדר (לא שאני מעשן). http://www.youtube.com/watch?v=n1MibYIurvE מומלץ לראות עד הסוף אתה מלמטה: זה לא אמור להצחיק
-
- 5 תגובות
- 725 צפיות
-
-
לא מזמן עברתי בעיר ושמתי לב שהתחילו לצבוע מדרכות בצבע ירוק שחור,במקומות שלא היו מסומנים לפני זה. מה זה הסימון הזה?
-
- 3 תגובות
- 25.8k צפיות
-
-
שוב משמעמם לי.... הממ פתחתי "שרת" קטן ורציתי לבדוק איך הוא עובד, אז הרצתי עליו שרת רדיו.. כנסו, תשמעו ותגידו איך עובד Winamp: http://losnir.dyndns.org:8000/listen.pls WMP: http://losnir.dyndns.org:8000/ בעיקרון זה מחשב קצת ישן שהייעוד שלו הוא רק שרת (הוא מריץ בנתיים Apache, FTP ואת הרדיו) הכתובת של השרת: http://losnir.dyndns.org/
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי מה אני צריך לדעת בידיוק בתור מש"ק מחשב בצה"ל? אילו נושאים ז"א.. ומה לעשות בידיוק. תודה רבה
-
- 21 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
גם Xtract, מנהל פורום "ספקים ומארזים" ואחראי ה TradeZone, עבר את מחסום ה-10K הודעות והוסיף לעצמו את סימן הרבבות למונה ההודעות. Spammerים לא מתים, הם מתחדשים :yelclap:
-
- 9 תגובות
- 797 צפיות
-
-
בוקר טוב לחמשת קוראינו הנאמנים, הנה אני יושב לי בשער D2 של נתב"ג, ואחרי שסיימתי לרוקן את כל מחסני האלכוהול של הדיוטי פרי חשבתי לי - למה שלא נפתח לי יומנון מסע בפורום שלנו. החל מהלילה אני אהיה בהאנובר ואביא לכם משם את כל החדשות החמות מתערוכת CeBIT 07 שנפתחת ביום חמישי בגרמניה. למי שלא יודע, CeBIT היא התערוכה הגדולה בעולם בנושא המחשבים, החומרה, הגאדג'טים והבידור האלקטרוני, והיא מתקיימת כל שנה במרץ. כאן אולי המקום להגיד תודה לאיתי, אחראי קשרי החוץ של האתר, שעבד קשה מאוד כדי שאני אוכל לנסוע היום, ולרונן ודן (ולכל הכותבים בצוותי התוכן שלנו) - העורכים של HWzone שיסייעו לסקר את התערוכה מהארץ. אז, הישארו מחוברים ומעודכנים. בנתיים, קבלו תמונה עוד מהארץ: [attachment deleted by admi…
-
- 94 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
רק אני לא מוצא טורנטים, או שלא יצא השבוע פרק של נמלטים?? אדם
-
- 9 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אני צריך ליצור קשר עם הרקדן עידו תדמור בקשר למשהו, (ולא, אין פה שום קשר לנולד לרקוד או משהו בסגנון ... ) ואין לי מושג איך ליצור איתו קשר (או עם הסוכנות שלו, אם יש לו כזה דבר) יש למישהו רעיונות? (אני יודע שזה מפתה אבל תשתדלו לא להסטלבט, זה עניין די רציני )
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
למישהו יש אתר טוב\תוכנה ל-poker texas hold'em? אני יודע שיש המון כאלה - אבל איזה מהם הכי איכותי?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש למישהו את ההקלטה הזאת? או מקום להוריד את הסרט הזה?
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, היום הרצא אצלנו בכיתה מישהו שבא מטעם לחמן והוא אמר לנו שכדאי לעשות קורס אצלם ב-950 ש"ח 5 שיעורים כל יום במהלך חופש פסח הוא אמר שזה נחשב באונברסיטה 50% מכלל הציון שזה עוד 50% בגרות. 1)האם שווה לפי מה שהם אמרו לעשות את הקורס? 2)האם מישהו מכם התנסה בקורס הזה שייכול להמליץ עליהם מניסיון, וגם מה היו תוצאות הפסיכומטרי שאתם עשיתם?
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
רציתי ביקורות מאנשים שקנו מהחברה IQPC מחשבים וחלקי חומרה. איך הם, האם יש להם שירות טוב, כמה זמן מגיע עד שהמחשב יגיע לבית וכו'... תודה... [לא מצאתי פורום שיותר נכון לפתוח בו את האשכול הזה, אבל אם יש פורום כזה אנא תעבירו את האשכול לשם...]
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אני מעוניין במארז של LIAN LI.
-
- 3 תגובות
- 687 צפיות
-
-
אם כן, תוך כמה זמן אני מגלה את התוצאות?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ערב זח, אין לי מושג למה אני רושם את זה פה, אבל לשכנים שנמצאים קומה מתחתי, יש מזגן עילי מחוץ לחלונם, והם מאוד אוהבים להפעיל אותו 18:00-22:00 כל יום. המזגן עושה המווווווווווווווווווווווווווווון רעש ובא לי להניח עליו פצצה או דרמל או משהו.... הלילה הם החליטו לישון איתו (ובגלל זה אני לא(ישן)) ולסירוגין הוא פועל ועושה המוווווווווווווווון רעש. מה לעשות? האם אפשר לפנות למשטרה(או פיקוח רעשים או לצבא או משהו?)? מצד שני אני לא רוצה להפוך אותם לשכנים עוינים.
-
- 23 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
היי חברים, יהיה מגניב אם כל אחד יתן קישור לאחת מההודעות הראשונות שלו בפורום (תבחרו אחת מעניינת) וגם תרשמו איך הגעתם לקהילה של HWzone. אני אתחיל: הגעתי דרך חיפושים שעשיתי בגוגל. בהתחלה הייתי על תקן קורא ובהמשך נרשמתי לפורום הנהדר הזה. ההודעה הראשונה שלי בנושא ווארז ;D ומשפט קטן לסיום: לפני שהגעתי ל-HWzone חשבתי שאני מבין במחשבים, היום אני מבין שבזמנו לא ידעתי כלום.
-
- 58 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
למרות שיש בתמונה את הקרדיטים, אני בכ"ז אוסיף את הלינק: http://www.vgames.co.il/Smile.Vgames.Web/Site/comics.aspx?ComicsID=235 [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע? אני רוצה לפצל קניה בין מספר חנויות אבל מפחד שבמקרה של תקלה כל ספק יאשים את החלקים של הספק האחר.
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, יש לי כלב חדש, ממש גור בן אולי חודש וקצת מסוג קוקר אספניול אנגלי. הכלב בזמן האחרון התחיל להשתעל ולהתעטש ואני חושב שגם להקיא או שפליטה קטנה, אמרו לי באתר אחר שיש חשש שזה כלבת, אך אני לא יודע אם זה נכון. (אני רוצה להדגיש שהכלב לא בא במגע עם שום כלב אחר חוץ מאימו) אם למישהו יש נסיון עם כלבים אני מבקש את עזרתכם כי כרגע אין לי וטרינר שיכול לטפל בכלב. תודה!
-
- 16 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מישהו יודע ,איפה צריכים טכנאי מחשבים באזור נתניה,חדרה? אני כבר מחפש זמן מה ולא ממש מוצא,רציתי לשאול אם מישהו כאן יודע איפה אפשר למצוא עבודהכזו,או שידוע לו על חברות או חנויות שמחפשות טכנאי. חשוב לציין שאני חסר הסמכה מיקצועית,אבל נמצא 5 שנים בתחום החומרה והתוכנה ובעל ניסיון רב. בצבא זה היה התפקיד המשני שלי.
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
-
http://www.performance-pcs.com עושים משלוחים לארץ נכון? (תקנו אותי אם אני טועה). מה עלות משלוח וכיצד אני משלם להם בPAYPAL?
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-
-
יש ציונים!!! תבדקו, תתפרעו, ותשתפו, אם אתם רוצים... אני: 685
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום,מה שמה של הזמרת? ו שמעתי שהיא בת 14 זה נכון? תודה רבה(כוסיייט!!11)
-
- 10 תגובות
- 939 צפיות
-


