כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
ראיתי שכמה פה ראו תסדרה ורציתי לדעת אם ראיתם את הסדרה עם תרגום? אם כן, אתם יכולים להעלות את זה? כמובן שחיפשתי בכל אתרי התרגום...
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן אנשים מ'מצב שמעו בואו תחפשו,תציירו ציורי טקסט או איך אומרים NFO ציורים יפים חמודים ומהממים ולא להביא את כל הציורים הקטנטנים של 10 תווים שיוצא איזה עכבר או דובי מסריח טוב? שיהיה כאילו דברים יפים! כל מי שלוקח מאתרים שיתן קרדיט!!
-
- 24 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://www.informationweek.com/news/showArticle.jhtml?articleID=198000211
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
פתאום אני בה לערוך איזה תמונה אני רואה שאין לי אותו איך אפשר להתקין אותו בחזרה ?
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אני רוצה לשנות את כתובת האיי פי של המחשב שלי, אני גולש על הWiFi של השכנים אם זה משנה..
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בהמשך לכתבה באתר http://hwzone.co.il/news/1173284920/24015/ המחשבים יגיעו בארבע מפרטים שונים (עם בחירות קלות שונות ),גירסת הCXX תכלול מעבד Intel Core 2 Extreme four-core processor ,שני 768MB Nvidia GeForce 8800 GTX וכרטיס קול Creative X-Fi soundcard . מפרטים של גירסת הCg וCgs http://regmedia.co.uk/2007/03/15/commodore_cxx_3.jpg מפרטים של גירסת הCgx והCxx http://regmedia.co.uk/2007/03/15/commodore_cxx_4.jpg אם שמים לב למפרט של הCGX רואים שהוא מגיע עם 8800GTX 320MB טעות כתיב או כרטיס חדש ? החברה מספרת על בונוס שיקבלו בקניית אחד המחשבים חבילת 50 משחקים קלאסיים של החברה + אימולטור לC64 כן זה ישכנע אותי לקנות מקור http://www.reghardware.co.uk/2007/03/15/commodore_b…
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
עשיתי מן אתר אינטרנט כזה של סרטים בהורדה בתשלום אם אני רוצה שהתשלום יהיה ע"י שליחת SMS מה אני צריך לעשות למי לפנות? אם אני ידבר עם נציגת של החברה סלולרית שלי היא לא תבין מה אני רוצה ממנה תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 828 צפיות
-
-
ראיתה כתבה ברוסית על CEBIT 2007 ואני רוצה לתרגם אותה לעברית או אנגלית http://www.3dnews.ru/news/cebit07_1-192268/ אני רוצה לדעת מה הכרטיס הזה של הASUS ,נראה כרטיס קול ומה הלמבורגיני העצבנית הזאת עושה בדוכן של ASUS גם נראה לי שהלוח אם ששם יעניין אנשים
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
לכל מי שחשב שבסרטי "מכות" יש את האפקטים הכי גרועים תראו את זה http://www.filecabi.net/video/WorstCGIEver.html
-
- 5 תגובות
- 868 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה אימא שלי מחפשת שירים של איגור ניקוליוב וספיה רטרה בעיקר והרבה שירים של אמנים רוסיים משנות ה80, מכיוון שאי אפשר להשיג את זה בחנויות פה רציתי לדעת איפה אפשר להוריד אפילו בתשלום או בחינם אם מישהו יודע זה יהיה טוב, ספסיבה דרוזייה.
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
רוב הזמן היה ברד אבל שעתיים כבר יורד רק שלג! רציף, רך נעים ומכסה. שמיכת לובן עוטה את רחובות ירושלים הדרומית כרגע! שימו תמונות מי שיכול! הברד(שימו לב לכדורים): מבט לשמיים:
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
-
-
שלום, אני לא מצליח להירדם עכשיו כי כואב לי מאוד אוזן שמאל....נראה לי בעיקר בגלל ששמעתי מוזיקה בוליום מאוד גבוה... בבקשה תעזרו לי .... אני בוכה פה ממש
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://hasan-nasralla,head-of-hizbaala,.swellserver.com/news/top_stories/auto80.php :lol:
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
היה לי מאוד משעמם משיעור ג"ג(כמו הרבה שיעורים) אז ציירתי... Audi a6/a4 לא עבדתי עליה בבית מול תמונה אולי מחר אני ימצא תמונה וישפר אותה קצת ד"א כמו בחשבון... איכות סריקה 200DPI [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי אנשים! אני רוצה לקנות עדשות מגע אך אני לא מבין בזה כל כך. הייתי שמח שתכניסו אותי קצת לעניינים מי שמבין. שמעתי שהעדשות מתחלקות לשני סוגים קשים ורכים מה ההבדל? שמעתי שיש חודשיות/יומיות/שבועיות מה הדרישות להרכבת העדשות? ומאיזה חברות מומלץ לקנות ומאיזה להתרחק? תודה רבה לעוזרים!
-
- 44 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, שמעתי משהוא בחדשות על שביתה במחוז הצפון, השאלה היא - האם זה מחר ולמי (אירגון המורים...?) בתודה.
-
- 6 תגובות
- 702 צפיות
-
-
-
-
הבאתי רגילה סורית מיפו ב45 שקל מה דעתכם עלייה? כמה שאלות החיבור של הכד לחלק המתכתי אמור להיות אטום חיברתי טוב? כמה זמן אפשר לשמור את הטעמים בבית? אפשר לערבב? יעני לקחת קצת מהתות קצת מהבננה לעשות ביחד? עד כמה זה מזיק? [attachment deleted by admin]
-
- 29 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
הנה שאלה שלא הצלחתי לפתור [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 809 צפיות
-
-
צריך את עזרכתם בפתרון השאלה הזאת לא הצלחתי. תודה רבה לכל העוזרים (מצטער על הציור אני גרוע בפוטושופ ) נתון: משולש ABC שווה שוקיים (BA = BC) משולש CDE הוא ישר זווית ( 90 = EDC>) BF אנך ל AC (הדרכה: העבירו אנך מנקודה K לקטע BF, ומנקודה B לקטע EK . כבר ציירתי בסרטוט) צ"ל : DK + DE = 2BF
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
שלום! אני רוצה לבנות ספסל כושר כדוגמאת http://www.cybexintl.com/Products/displayproductnoflash.aspx?id=5435 אני מחפש כבר המון זמן את הסרטוט של הספסל הזה ועוד כדוגמאתו אך ללא הצלחה... אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא סרטוט שמראה כיצד לבנות ספסל כזה... מעין הוראות הרכבה על מנת שאני יוכל לקחת מידות וליצר אחד כזה... תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-


