כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שמעתי שיצפאן חתם חוזה על ערוץ 22 שהוא יעבוד אצלם ואת ערוץ 3 הוא עוזב, רציתי לדעת מתי הוא ייתחיל להופיע בערוץ 22, אני כל כך רוצה לראות אותו, הבן אדם הזה ממש קורע אותי :lol:
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום יש לי סיגריות של KENT וכתוב עליהם "100's" וסיגריה אחרת שכתוב עליה "120" מה זה אומר?
-
- 9 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אולי כמה ממכם (100000000000000000000\1) קראת אי פעם ספר אני קראתי את הספר האי ברחוב הציפורים ורציתי לשאול את מי שקרא אותו איזה קטע\מצב\ארוע, ריגש אותכם\הצחיק\העציב אותכם... ועם יש קטע כזה אתה במקרה אולי יודעים איזה עמוד הוא כי אני לא מוצא כלום ואני צריך את זה לעבודה בבקשה עם למישהו יש 5 דקות מיותרות והוא קרא את הספר ויש לו אותו בבית (ובמקרה יש לו סורק) הוא יכול בבקשה לסרוק לי את הדף ע"פ הקריטריונים הנ"ל או לפחות להכווין אותי לעמוד מסוים תודה רבה לכם מודה מאד לכולם קטע זה ניכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד קטע זה הינו מופנה גם לנשים שבינכם.
-
- 2 תגובות
- 908 צפיות
-
-
-
היה אי פעם פרק של "מי רוצה להיות מיליונר " שמיועד לבני נוער?
-
- 3 תגובות
- 983 צפיות
-
-
בשביל פרוייקט שאני עושה אני צריך את השיר מהפרסומת של נוקיה מישהו יודע איך קוראים לו? או שזה שיר במיוחד בשביל הפרסומת?
-
- 2 תגובות
- 691 צפיות
-
-
Infected_Mushroom-Vicious_Delicious-2007 הם ענקים החבר'ה האלה.
-
- 33 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=k3O5uy-MBBk
-
- 9 תגובות
- 755 צפיות
-
-
כדי להשקיע בזה? לפי מה שראיתי זה דבר שווה אבל אני רוצה להיות בטוח העם כדי לקנות? (לא קופץ למים ללא חוות דעת מקצועית )
-
- 4 תגובות
- 649 צפיות
-
-
כיצד אתם הופכים את חווית האינטרנט שלכם לבטוחה יותר ? אילו תוכנות / חומרה אתם משתמשים כדי להגן על המחשבים שלכם ? כיצד אתם מתגוננים מכל מני תוכנות / אתרים זדוניים ? אילו נהלים אתם מיישמים כדי להימנע מהאיומים השונים שקיימים ? מה אתם עושים כאשר יש עוד משתמשים על אותו מחשב ? אתם מרגישים בטוחים יחסית מפני התקפות מהאינטרנט ?
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-
-
תגידו, באמת הצלחם ללמוד את כל 100 המושגים האלה?! אני יודע שלפעמים אנחנו מתלוננים יותר מידי על מבחנים ושיש יותר מידי חומר וכל הח** הזה אבל WTF משרד החינוך השתגע! 100 מושגים?! אנחנו בכתה עם המורה למדנו בקושי 50 וזה עוד אחרי חרישה! מישהו באמת הספיק ללמוד הכל?או לפחות כמעט הכל? אני הלכתי להתכונן עוד קצת בתקווה להגיע ל-70 מושגים . בהצלחה לכולם (וכנראה שכולנו נצטרך את זה ..)
-
- 10 תגובות
- 740 צפיות
-
-
http://dna.imagini.net/friends/
-
- 19 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי פחד קהל, למישהו יש פה רעיון איך לגבור על זה?
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.memorypc.co.il - Memory PC - האם מישהו מכם רכש בעבר מוצר כלשהו מהחברה הזו? - מהו טיב השירות והאמינות של החברה; האם אכן קיבלתם את אותו מוצר שרכשתם? האם היא כיבדה את האחריות שהונפקה לכם עבור מוצר שרכשתם ללא דפי?
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
מי שכבר מכיר את הסיפור שלי יודע ע למה אני מדבר ומי שלא אני תכף אספר. נולדתי בישראל וגרתי בישראל כל חיי, אמא שלי אורגינלית מארה"ב, התגיירה ונולדתי לכן יש לי ולאחותי אזרחות אמריקאית בנוסך לישראלית שלי. בגיל 17 בערך (מיד לאחר כיתה י"א) עברתי עם אמא שלי ואחותי לארה"ב זה היה יותר על העיניין של "לנסות שנה בארה"ב". אני הסכמתי וגם אחותי וגם אמא שלי, אבא שלי נשאר בארץ (ההורים גרושים), וכך יצא עברנו לארה"ב אני אמא שלי ואחותי, השכרנו דירה לשנה, הכרתי יותר טוב את המשפחה שלא ממש הכרתי עד עכשיו.. והנה סיים בית ספר בארה"ב והגיע הזמן לחזור לארץ להתגייס, אישית אותי חינכו שנולדתי וגרתי בישראל והצבא היה השומר שלי במשך כל חייף וכיגיע תורי אני אעשה זאת! כולנו יודעים מה קרה (הגירוש מעזה) שהשפי…
-
- 11 תגובות
- 822 צפיות
-
-
אתם רואים מצב שיום אחד מיקרוסופט תתבע את כל אלה שהיא גילתה שיש להם XP לא חוקי?
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מה המינון והדחיפות בה אני צריך לקחת את התרופה אם רשום לי PO 1 TAB X 2/day for 30 days ? מקווה שתוכלו לענות לי. (אני משער שאני צריך לקחת כדור אחד כל יומיים במשך 30 יום)
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
-
http://hardware.gotfrag.com/portal/forums/thread/270629/ שיחליפו לי תעכבר,אחרי שנתיים נגיד? או שזה עוד סיבה לשנוא תמדינה הזאת?
-
- 5 תגובות
- 783 צפיות
-
-
מדהים מה שכל אחד יכול לעשות, עם סמן לייזר (איכותי, יש לי כזה ירוק שמצביע לקילומטרים, משהו מטורף) מקרן טוב, לפטופ ומצלמה.. הוראות הכנה : http://muonics.net/blog/index.php?postid=15 @
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
http://www.amazon.com/Creative-Zen-Vision-Video-Player/dp/B000CS7U1C/ref=pd_bbs_sr_1/102-5371156-8752909?ie=UTF8&s=electronics&qid=1174228104&sr=1-1 ב200 דולר זה 900 שקל איך אני מביא אותו ארצה כמה עולה משלוח אם יש אפשרות למשלוח בכלל האם יהיה מכס או מע"מ המוצר עולה 50 סנט מעל ה200 דולר שאפשר להכניס לארץ תודה.
-
- 8 תגובות
- 743 צפיות
-
-
לא נראה לי הגיוני שכן...
-
- 4 תגובות
- 562 צפיות
-
-
חיפשתי בגוגל את המקום אבל אני לא מוצא שום מפה מפורטת, מישהו יכול לעזור?
-
- 13 תגובות
- 3k צפיות
-
-
למישהו יש את המיקוד בהיסטוריה 2007 קיץ חלק ב' שמעתי שהודלפו המיקודים ....? וגם אם יש לכם בספרות ועוד כמה מקצועות אז שתפו...
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-


