כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלומות חברי פורום HwZone, האם מישהו מכם מכיר מקום באזור ת"א(=ת"א והסביבה) אשר מוכר טאקוס? (סטיל טאקו בל, כלומר מסעדה/מזנון שמוכר טאקוס מוכנים ולא טאקוס להכנה בבית) I CRAVE for TACOS! תודה לעוזרים
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איך אני משיג את מה שהוא אמר על המדינה? איזה מכתב חזק
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אפשר להשיג DOMAIN בחינם? אם לא מאיפה הכי זול לקנות? יש שרתי איכסון חינמיים? תמליצו לי על הכי זולים וטובים...
-
- 7 תגובות
- 842 צפיות
-
-
טוף כיוון שמצאתי טעות באחת התמונות של TT אז החלטתי לפתוח ט'ראד פאשלות של חברות בCebit. הפאשלה שמצאתי: הם טעו בין הכיתוב והתמונות למטה, איפה שרשום speakers יש את המגבר, ואיפה שרשום amplifier יש את הרמקולים. 8) כן משעמם לי
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש מישהו שמעוניין למכור 2 כרטיסים? הודעה פרטית בבקשה.
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
אני יודע שזה לא ממש קשור לפה אבל אני ממש בדילמה... עוד שבועיים בערך לי ולחברה שלי יש חצי שנה ותכננתי לקחת אותה לספא [גם פיצוי על זה שבתאריך שלנו אני אהיה באילת עם חברים :-P ] קיצר אני לא יודע איפה לעזאזל אני אמצא מקום טוב.. ראיתי המון דילים אבל מאיפה אני אמור לדעת מה לבחור? אני מוכן להשקיע איזה 500 במקום במרכז או ת"א... מישהו פה יכול לעזור? נ.ב. הקטע הוא שאני מחפש שיהיה לנו לא רק מסאז' אלא גם ג'קוזי בשביל לממש מוזה שיש לי כבר מזמן
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הייתה לי קורולה 2001 וגם 2002 והיה לה ריפודי קטיפה. האם יש ריפודי קטיפה בקורולות היום?
-
- 41 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
אני מחפש אתר (כמו פלאנט נענע) שאפשר לאכסן עליו דפים,לא אכפת לי שטח האכסון,אני רוצה רק דף HTML אחד,פשוט שלא תהיה פרסומת.. מישהו מכיר?
-
- 1 תגובה
- 517 צפיות
-
-
-
דו"ח: הגולשים הישראלים הכי זדוניים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3378871,00.html הישראלים במקום השני בעולם בזמן גלישה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3375318,00.html ב-2006: הוכפל מספר בני הנוער המעורבים בעבירות מחשב http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3376318,00.html
-
- 11 תגובות
- 978 צפיות
-
-
מה החוות דעת שלכם עליהם? כי חשבתי לקנות ב KSP או באיבורי..
-
- 48 תגובות
- 17.2k צפיות
-
-
מה זה אומר בדיוק?אגב גם הספרנים והפקידים באונברסיטאות שובתים.היה אצלנו (ת"א) שמועה שהמעבדות יהיו סגורות.יש מצב?
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
כל סרט\תוכנית שאני מנסה להפעיל לא פועלת לי... גם לכם זה ככה? http://www.tv-links.co.uk/
-
- 2 תגובות
- 539 צפיות
-
-
איתן כבל, השר הממונה על רשות השידור הסביר את המטרה של אותו גוף, אז אם שאלתם את עצמכם למה אתם משלמים אגרה, היה התשובה: http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000194665 ובל נשכח להוסיף "וכל הכבוד לשר" (ע"פ מילות השיר המפוסם...)
-
- 5 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום. לפני כמה ימים נדקרתי על ידי מחוגה ועט אז בדקתי והמחוגה הייתה חדשה ולא הייתה נגועה ואחרי כמה ימים(5 ימים למי שמענייין)נדקרתי מעט אז אני לא יודע עם נגוע בשפיץ של העט אבל מה שאני יודע שהעט היה במשפחתי ובמשפחתי אין אף אחד בעל מחלה מסוימת(סרטן וכדומה)אז שאלתי היא ההם הדיו שבעט יוכל לגרום לי למחלה הוא מוות. ואני גם לא יכול לעשות מתך בגלל משקלי האם יש דרך שאני יוכל לעשות מתך תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
http://www.hadash-hot.co.il/story/9365 כאן מראים איך זה עובד http://www.hadash-hot.co.il/story/9366 כאן כבר מראים הדגמה חיה של ניגון
-
- 6 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה... קראתי עכשיו בYNET שיש שביתה מחר http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3378986,00.html "במשרד הרישוי לא תהיה קבלת קהל" זה אומר שאני לא אוכל לגשת לתאוריה מחר?
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
יש פה מישהו שמכיר את המושגים "פרט 818" "ופרט מהותי" עפ"י טבלת מיסים מרוכזים באתר המכס: http://62.219.95.10/misimmeruk/taxesconc.aspx למה הם מתייחסים ומה ההבדל ביניהם? אה, ועוד עניין: מישהו מכיר שלישראל אין הסכם סחר עם יפן...?
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
בשביל לקבל מאה בבגרות בספורט בריצת אלפיים צריך לרוץ משהו כמו 6 וחצי דקות? אם כן אז באיזו מהירות צריך לרוץ? חישבתי במחשבון יצא לי מעל 18 קמש שזה לא ממש הגיוני...
-
- 29 תגובות
- 9.6k צפיות
-
-
אני מחפש שירים שקטים בשביל ז*ונ*ם כדוגמת: Scorpions - Send Me An Angel Duran Duran - Come Undone Sonata Arctica - Shamandalie אלה בעיקרון סוג השירים שאני מחפש, אם יש לכם המלצה למשהו דומה או שיתאים לאותה אווירה זה יהיה מצוין. ד"א קיים עוד שיר צרפתי כלשהו יחסית ישן ששומעים בשיר מישהי שגונחת כל הזמן, מישהו מכיר אותו? תודה רבה מראז לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שלום. היום גלשתי באתר הבא http://intel-core2-quad.formagroup.biz/buy.htm ובטעות ראיתי מחשב ונכנסתי לקבוץ זה מחשב ב8,500 אלף שקל אז שנכנסתי לחצתי בטעות הזמנה וישר יצאתי האם יחיבו אותי בכסף כי איך שלחצתי הזמנה יצאתי המהירות מהקישור. תודה
-
- 6 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש תוכנה שדרכה מעלים תמונות לאתר איך מגיעים אליה ? מישהו יודע את הכתובת ?
-
- 1 תגובה
- 505 צפיות
-
-
מה קורה חבר'ה הכל טוב?! אצלי הכל מצויין! חח בשביל הצחוקים. ניגש ישר לעיניין.. אז ככה כבר הספקתי לעשות יום ראשון קניות ב2000 שקל אני דיי מוכן לקנדה. אמא שלי נסעה היום בבוקר לתל אביב ליקנות לי כרטיס. היא כבר קנתה כרטיסים לה ולאחותי ב2000 דולר לפני חצי שנה והיום היא צריכה לשלם עוד 600 דולר. כי אמרו שביגלל פסח מעלים את המחיר משהו כזה. בקיצור אני יספר כמה דברים.. אז ככה אני הידרדרתי בארץ הפסקתי לעבוד(אני כבר חודש לא עובד) אין לי כוח מין הסתם. התחלתי לעשות שטויות להיות יותר אם חברים לא לחזור בלילות להמר(היא יודעת שכבר הפסדתי 3 אלף שקל וכואב לה הלב עלי) בקיצור אמא שלי לא רוצה שאני יהיה כמו אבא שלי מבינים אז כאילו היא החליטה שניסע לקנדה כי היא היתה שם החיים שם יותר ברמה …
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-


