כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
קיבלתי פה מפרט למחשב שלא כלול בו כרטיס מסך (אלא מובנה על לוח האם) ורציתי לדעת אם זה מספיק בשביל להריץ את הויסטה או שעדיף להשקיע גם בכרטיס מסך נפרד? אם כן אשמח בבקשה לרעיון לא יקר הבנתי בינתיים שזה מספיק בשביל הויסטה הום אבל זאת לא הגרסה המגניבה עם החלונות השקופים. נכון? תודה, ארז
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
חשבתי לקנות את המפרט (פרסמתי קודם ב2900 שח) בקיי אס פי- איך הם? יש הצעות אחרות?
-
- 12 תגובות
- 976 צפיות
-
-
השאלה בעיקרה בכותרת.. מה קורה אם עוברת כחצי שנה (+-) שבו הרישיון שלך שולם אבל לא חודש (לא ביגלל עבירות/שלילה)? האם יכולים לידרוש תאוריה/טסט מחדש ? או אולי תשלום מחדש ? השורה הזו טיפה מדאיגה אותי... http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/IPLicense/IPNewLicense/?wbc_purpose=Basic&WBCMODE=PresentationUnpublished מה הכוונה ב "יחודש רק לאחר שהמבקש יעמוד בתנאים שיידרשו על ידי רשות הרישוי " ???
-
- 5 תגובות
- 20.1k צפיות
-
-
אני רואה שהרבה ממליצים לקנות מחשב וחלקים באתר iqpc.co.il המחירים של הרכיבים שם ממש זולים ואני כאדם שלמד כשאתה משלם ממעט כסף אתה אוכל אותה. דוגמא: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3186&Pname=Gskill מה אתם אומרים עליהם? למי יש ניסיון עימם?
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אז, היכן אתם מעדיפים להרכיב מפרט? כמובן לציין נימוק: מחיר/נוחות/עיצוב/עדכניות וכו'. אולי שכחתי איזה חנות, תודיעו ואני אוסיף. מעניין שלא היה טופיק כזה לפני כן... (או שכן?) תודה. לשימושכם..: www.iqpc.co.il www.skypc.co.il www.zigzag2000.co.il www.noacomp.co.il www.pandas.co.il www.logicpc.co.il/heb www.ksp.co.il
-
- 27 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, מישהו פה יכול להמליץ על שירים\להקות בסגננון של השירים של Breaking Benjamin (diary of jane) תודה רבה :]
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-
תיראה יש לי מודם בבית, אני לא מבין את כל הסיפור הזה תשתית אינטרנט וכל החרא הזה בישביל אינטרנט מה צריך?
-
- 2 תגובות
- 561 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מתעתד לרכוש קטנוע מסוג JOYMAX בחודש הקרוב (כרגע עדיין בשיעורי נהיגה) ורציתי לדעת כמה עולה ביטוח,האם ישנה אפשרות למקיף ומה רוב השוק קונה חובה/מקיף? מצטער על השאלות אבל בתחום הדו גלגלי אני ממש חדש (רשיון לרכב יש לי כבר 5 שנים). תודה לכולכם קצת מידע כללי : 1.עלות כלי היא 22,000 2.אני נהג יחיד ללא תאונות.
-
- 9 תגובות
- 790 צפיות
-
-
נגמר לי הדונדוראנט ורציתי לדעת מה כדאי לקנות, הקודם היה לי של speed stick אם אני לא טועה... תקציב עד 40 ש"ח עדיף שהוא יהיה מאוד אפקטיבי, כלומר יישאר האפקט לכמה שיותר זמן.
-
- 40 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
ביום רביעי ה4.4 יתקיים מפגש הפורום שלנו. המפגש יאפשר לנו להיפגש לראות את אלה שמסתתרים מאחורי המקלדת, ולראות את אומני המודינג, הסאונד, התצוגה, הOC, וכולי... אז ככה: -כולנו נפגשים ב12 בבוקר בטיילת חיפה שבמגדלי עזריאלי בת"א. -נתרכז כולם בטיילת, נשב נדבר קצת, נציג אחד לשני דברים מעניינים שהבאנו. -נאכל ארוחת צהריים-ערב בקניון. -נשחק כדורגל בהרדיסק מעאפן... -נצטלם קצת. -נחזור הביתה... ;D עכשיו כמה דברים: -יהיה מאוד נחמד אם כל אחד יביא גאדג'ט או פריט קטן להציג לנו... אוזניות נגנים רמקולים או כל דבר הקשור לפורומים שלנו יתקבל בברכה... -אני מבקש מאחראי הפורומים (אם אפשר) להודיע ולהגביר את ההתעניינות כל אחד בפורום שלו. אנא, כל מי שמגיע שישלח לי הודעה פרטית שיאשר את ז…
-
- 376 תגובות
- 36.9k צפיות
-
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת עם בגיל שלי(16.5)אפשר להתחיל ללמוד הנדסת מחשבים תודה לכולם eli_Asus .
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
AFRO SAMURAI אנימה חדשה שיצא לי ראות השבוע (יצאו 5 פרקים בינתיים), משהוא מדהים, אנימציה בסגנון מאוד מגניב ומושקע, המון אלימות בסטייל קיל ביל. אנימה שפונה לקהל האמריקאי (בלי כל הסקס וההומור היפאני), בכיכובו של סמואל ג'קסון. בקצרה- העלילה היא על האפרו סמוראי, שעונד את תואר מספר שתים, בדרך לקרב עם מספר אחד על התואר. במקביל לעליה נחשף העבר שלו. מומלץ מאוד: http://www.afrosamurai.com/
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמו שאמרתי אני מחפש סרטים איכותיים ויפים. הרבה אקשן בסגנון final fantasy או אקירה, הנסיכה מונונוקי. אני מניח שהבנתם מה אני רוצה, למישהו יש המלצות?
-
- 11 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
מגיע לי 3 בחינם ב 200 שח. לקחתי 1 של שפות בשביל ההורים. אני רוצה אגו ולא מכיר ערוצים אחרים. מה אתם ממליצים?
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
התאריך בינתיים הוא ה4.4....יוצא יום רביעי. בתוכנית: -כל מודר יביא קצת אביזרים ודברים שהוא הכיו כדי להראות לנו. - נשב קצת לדבר בטיילת חיפה בעזריאלי. -ארוחת צהריים משותפת. -משחק כדורגל בהרדיסק ישן. -סיכום המפגש, ואומרים יפה שלום! עכשיו, יום כבר יש לנו!, מה עם שעה? אני חושב שנתחיל בערך ב4 או 5 בצהריים... אז כולם מוזמנים... מי בא?? חשוב שכל אחד יגיד מה הוא מביא לנו לראות...(גאדג'טים יתקבלו בברכה)... יהיה במפגש: -Aviko מביא הארד דיסק ישן שאפשר להרוס...
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
תגידו חברים, מישהו פה יודע איך אני יכול לברר האם קיימת עלות בשליחת הודעות התזכורת מגוגל קלנדר (לוח שנה) לפלאפון שלי (מסוג סלקום) לפרטים: לינק http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?answer=37173&ctx=sibling Is receiving notifications by SMS free? Google Calendar is a free service and Google doesn't charge you to receive notifications. Please keep in mind that if youre in the US or Canada, your mobile service provider's standard rate for receiving text messages may apply. If you have any questions about the rate, please contact your operator for more information.
-
- 4 תגובות
- 772 צפיות
-
-
משהו פשוט ביותר. לחשב את הסכום של : מ n=4 עד אינסוף, עם האיבר הכללי 1/n (אחד חלקי n). תודה
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ביום שישי נערך מבחן מיון בארכיטקטורה מ-9:00 עד- 14:00, ועשיתי אותו לצערי.... מישהו כאן עשה את המבחן של הטכניון אתמול ויכול לספר חוויות ? איך היה ? היה קשה ? מה הוא עשה ? כמה נראה לו שיקבל ? מחכה לתגובות ...
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מצטער מאוד אם כבר פרסמו, אני עכשיו מצאתי את זה.
-
- 10 תגובות
- 924 צפיות
-
-
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אם מישהו מכיר או לפחות מקום שבו אוכל לפרסם...
-
- 5 תגובות
- 663 צפיות
-
-
-
מה קורה חבר'ה ? כמו שהכותרת אומרת אני מחפש עוד שיר... הוא לקוח מתוך הסרט Tokyo Drift אבל הוא לא מצויין באלבום הSoundtrack של הסרט... בתחילת השיר יש כמה באסים נקיים בלי שום צליל ואז ראפר אומר איזה משפט ואז יש שריקות כאלה... כמו תמיד זה לא נשמע כל כך מדויק אבל אני אשמח לעזרה מכם... תודה לכל מי שעוזר ויום טוב, מתן
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-


