כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
תאריך הגיוס הוא בסוף יולי יש לי טיסה עוד כמה ימים אבל הקטע שקניתי כרטיס לכיוון אחד ... יש מצב שלא יוציאו אותי מהארץ? מה קורה אם אני מאחר לצו הגיוס בכמה שנים חח נגיד אני בא לארץ בגיל 23-25 אני נכנס לכלא או מה? אפשר יהיה ללכת לשרת בגיל זה מבלי להכנס לכלא? תודה רבה!
-
- 25 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני משתמש באזראוס אבל היא פשוט לא זזה...יש תוכנות יותר טובות?
-
- 51 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני מחפש את הרשימה המלאה של הכלבים שאסור או היה אסור יותר לייבא לארץ בגלל שהם מסוכנים. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
-
-
מה אתם אומרים כדאי ללמוד בהם ? כלומר יש מכללות יוקרתיות באזור המרכז (כמו רופין ) או בכרמיאל או בעמק הירדן הייתי בוודאות נרשם להם אבל הם רחוקים לי , ידוע לכם על מכללה איכותית באזור חיפה ועמק יזרעאל ? ומה דעתכם על האו"פ כדאי ? לימודי הנדסאי יש הרבה אפשרויות טובות באיזורי אבל אני רוצה תואר ראשון
-
- 0 תגובות
- 773 צפיות
-
-
http://catalog.sun.com/partpricing.xml?site=IL_ENG&catalogue=FC&segment=FC_R&item=FC_SC_CAT&group=2010&fid=5150&id=13308 מה אתם חושבים על זה? וגם זה לתחנות עבודה: http://il.sun.com/catalog/?n-state=http://catalog.sun.com/partpricing.xml?site%3dSUNMICROIL%26catalogue%3dFC%26segment%3dFC_R%26item%3dFC_SC_CAT%26group%3d2005%26fid%3d5090%26id%3d13357~~~G!08494CF74DC7!WBPkexcnEpBE33lB~standard~ws-nocache~~@http://syndicator.sun-catalogue.com/ilsunmicro/sunilcontext מישהו רוצה לקנות 2 ב 10?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://zone.walla.co.il/?w=/202/1083604 זה לא מתי שאמורה להיות מלחמה? ;D
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש סרט אחד על איזה ילד ממנצ'סטר שהוא בקבוצת כדורגל והוא אפס ואז הוא מקבל נעליים מיוחדות ונהיה תותח משהו כזה מישהו יודע על איזה סרט אני מדבר?
-
- 7 תגובות
- 624 צפיות
-
-
שמעתי את השיר הזה לפני פוול זמן וכל מה שאני זוכר זה שבסוף השיר הזמר עושה כזה "קטצ'ינג"... אני יודע שזה תיאור ממש ממש דפוק אבל אם זה מוכר למישהו... תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
שעתי לעלות על מדי זית ירוקים ומכוערים הגיעה סוף סוף... (לעזאזל, אני יושב בבית מאז יוני ולא עושה כלום) אז מחר אני מתייצב לי בשבע וחצי בבוקר ומתגייס (רק אותי זה ממש מצחיק שאני מתגייס באותו מקום שבו השבט צופים שלי? [גבעת התחמושת]) ולכל מי ששואל, לא, אין לי מושג לאן אני מתגייס (בתקווה לפרוייקט מחשבים בח"א, אבל לא בטוח) ואני מתגייס עם פרופיל 64 (אסטמה ואלרגיות), אז קרבי אני לא אהיה בכל מקרה, סתם התחשק לי לפתוח ת'רד על זה, אז אם אתם רואים את הת'רד הזה ולא אכפת לכם, אז רק תזכרו שלא אכפת לי שלא אכפת לכם, ואל תגיבו כאן.
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך המחירים בישראל בקנית מחשב לעומת ארה"ב או אירופה?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. מחר מחברים אותי ליס,ולמרות שאני שונא את הוט,אני מרגיש לא שלם במאה אחוז עם ההחלטה לעבור ליס,למרות שאקבל יותר ערוצים בפחות כסף. מה שהכי יפריע לי זה שאין את ביפ,וביס כמה שידוע לי אין ערוץ דומה שכזה. אשמח לחוות דעת של מנויי יס ואיך אתם משווים את יס להוט מבחינת תוכן בעיקר,שירות פחות חשוב כרגע. תודה.
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני וחברים (בנתיים אני +2, אולי יהיו עוד 2 בסופו של דבר) רוצים ללכת לאילת בפסח הזה. בנתיים מצאנו 2 מקומות שמתאימים לנו מבחינת מחיר. http://www.weekend.co.il/eilat/korin/index.asp http://www.iyha.org.il/Index.asp?CategoryID=146&ArticleID=99 לי יש העדפה לשני, הבעיה היא שיש להם מקום רק ללילה אחד ואנחנו רוצים לשני לילות. (יכול להיות שנהיה לילה אחד בשני ולילה אחד בראשון). בראשון אין ארוחת בוקר ובשני יש, אבל השני יקר יותר ב-35 ש"ח לאדם ללילה(אבל גם איכותי יותר וקרוב יותר לים). יש למישהו ניסיון עם אחד מהמקומות? אשמח גם להצעות בקשר לאכסניות אחרות טובות,בקשר למלונות זולים ודברים שאפשר לעשות באילת. תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מרעננה.. אני מחפש אנשים חכמים מרעננה שיהיה אפשר ללמוד מהם דברים.. חיחיחי יש כאן אנשים מרעננה?
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
נראית לי כוסית.
-
- 7 תגובות
- 805 צפיות
-
-
מהיכן ניתן ללמוד טכנאות מחשבים, פרט לספרים? ישנם ספרים אונליין?אתרים? ת'נקיו.
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
חום מה שיש לי ולרוב צבע מעפן מגעיל ומשעמם. כחול מהמם ירוק יפה לא פחות. האם אתם מייחסים לזה משהו או שזה סתם שטות ?
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אין לי שמץ מאיפה להתחיל מדובר באתר עיסקי (חנות וירטואלית)
-
- 8 תגובות
- 727 צפיות
-
-
-
יש איזה אתר או מקום שאני יוכל לרכוש קצת ידע בכלכלה.. קצת מידע על דברים שצריכים כשמקימים חברה איך כל העניין עובד.. ודברים כאלה..
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
למרות שיש לי הרגשה שזה מיני, אבל עדיין חזק!!! [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
^^ אם משהו מכיר שישתף (חוץ מ-יין) פסח שמח וכשר
-
- 28 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
-
אני יוצא עוד שעה לחיפה לחנות ספרים שם כי יש לי טרמפ. אני רוצה המלצה לספר הדרכה או ערכת הדרכה לקורס A+ כדי שאני אדע מה לקחת ושאני לא אקח משהו חסר תועלת. ידוע לי שיש את המידע באתר אינטרנט יש לי אותו מישהו כאן נתן לי כבר אבל אני מעדיף ספר. תודה מראש לכולם. [br]פורסם בתאריך: 25.03.2007 בשעה 14:04:37 אני תיכף יוצא אי לאף אחד המלצה?
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אספן בובות הומוסקסואל. אבל לא סתם אספן.... אספן בבות של נאצים הומואים. נו? מי אמר שכל הטובים תפוסים?! עכשיו תסבירו לי. דבר כזה קורה בין לילה או שאחד מתחיל לאסוף ברביות עד שהוא בונה את דרכו לעבר בובות נאצים הומואים?
-
- 46 תגובות
- 9.4k צפיות
-


