כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לפני מספר ימים עשיתי פירסינג אצל איזה בחור(לא סטודיו מקצועי). עכשיו המחט שהוא השתמש ההייתה חדשה וסטרילית והוא השתמש בכפפות, הוא תפס מין מלקחיים כאלו כדי לתפוס לי את השפה ולצערי לא נראה לי שהוא חיטא את זה. האם יש חשש ממשי למחלה?
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
האם לדעתכם כדאי לעשות מתיחות ב-1 באפריל בסגנון 10 המכות של פסח : דם - לטפטף טמפון ספוג בדם לתוך ספל קפה של מישהו צפרדע- לפזר צפרדעים בבית של מישהו או לשים לו מממ "ראשנים " בספל שתייה כינים -לשים למישהו כינים או פשפשים על השיער ערוב - מממממ לזרוק אותו בג`ונגל? דבר - לשים לו גופות של עכברים מתים בבית חיחחח שחין - לצייר לו פצעים ושהוא יחשוב שזה אבעבועות רוח ברד - לזרוק על מישהו קרח מהגג ארבה - לשים לו חגבים באוכל חושך - לסגור לו את האור שהוא בשרותים מכת בכורות - לרצוח את הבן שלו! מה דעתכם בנושא?
-
- 6 תגובות
- 992 צפיות
-
-
כן, שוב אני, הנודניק שקונה דברים בלי סוף. P: הרכישה החדשה הפעם- החלטתי להרחיב קצת את חיל האוויר הביתי שלי, וקניתי מסוק מיקרו חשמלי שני, הפעם קצת יותר גדול, ועם 6 ערוצים. מסוק לאקרובטיקה בסיסית, בקיצור. עם סוללות לי-פו 1000 מיליאמפר 11.1 וולט, ראש CCPM, וכל העסק. בא עם להבי עץ, לא פלסטיק או כל חומר זול ועלוב אחר. הופתעתי לגלות שיש בחבילה גם מחבר שנועד להטענה בשטח ממצבר של מכונית או כל דבר אחר (תנינים) מה שבא איתו- המסוק עצמו, שלט 6 ערוצים (שהפתיע אותי באיכות שלו), מטען בית+מטען שטח לסוללות ליתיום 2/3 תאים, עם מאזן תאים מובנה, סוללת לי-פו 1000 מיליאמפר 3 תאים, אזיקונים מסיבה לא ברורה, מפתח לכיוון הראש והג'יירו במקרה של בעיות רציניות, חוברת הוראות, תרשים של המסוק על כל ח…
-
- 29 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום כולם מתווכחים, לי יש בעיה עם כיוונים לכן אני לא מבין את הנושא - לאן מעבירים את השעון? קדימה/אחורה?
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום תרגיל בפיזיקה עם גלגלת קבועה וגלגלת לא קבועה למי שיש את הספר של דני עובדיה עמ' 8 סעיף ג.1+2 למי שאין: http://img61.imageshack.us/img61/7379/physixog5.jpg לא צריך פתרון מלא רק תרשים כוחות והמשוואות שנובעות מכך כי עם זה אני מסתבך.. אה כן רק כיוון מן הסתם- המערכת בתנועה ומבקשים את תאוצת כל אחד מהגופים תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מגיע מכיוון צפון ומתנייע בעזרת תחבורה ציבורית בלבד. לא מצאתי באתר של אגד קו שעובר שם (כרכום זה מקום נידח באיזור הכנרת סתם O.T למתחכמים)
-
- 5 תגובות
- 747 צפיות
-
-
-
:s05: ...אני הולך להזמין מחר חלקים למחשב מאתר BUY.COM ואני קצת לא בטוח לגבי זה. אם זה לא יגיע?למי אני יתלונון? אך זה מגיע,זה מגיע באותו מטוס עם בננות ותפוחי אדמה? כמה עולה המשלוח?בבבקשה תעזרו לי :s05: אני פעם בקונה משהו ואני מפחד שזה לא יגיע אליי....תעזרו לי
-
- 9 תגובות
- 988 צפיות
-
-
-
שלום, אתמול הלכתי לאכול פלאפל ב"4 טעמים" כשמתיישב לידי בחור ובחורה שמדברים על המדינה בוליבייה, באיזשהו קטע הם דיברו שהם היו בבוליבייה והם קנו משם חומרי נפץ באיזה חנות ופוצצו שם בתוך מתחם העיר TNT וכו'... הוא אמר שם שיש אותם בגלל שליד אותו עיר יש מכרות ולכן לוקחים משם חומרי נפץ כדי לפוצץ כל מיני מכרות, רציתי לשאול מאלה שמבינים, האם מוכרים שם חומרי נפץ באמת או שהם סתם דיברו?
-
- 4 תגובות
- 871 צפיות
-
-
emule שלי בקושי מוריד קבצים,מישהו יודע איפה יש emule טוב ומהיר שיוריד לי הכל מהר וטוב?
-
- 29 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
תזהרו לא ליפול מהכסא מרוב צחוק http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3382231,00.html לא לפספס את המכתב באנגלית עילגת שהם שלחו לטייסון
-
- 3 תגובות
- 525 צפיות
-
-
-
קניתי היום עדשות מגע, האופטימטריס הסביר לי מה לעשות והצלחתי בחנות משקפיים לעשות את זה כמו שצריך ואז הורדתי אותם אחרי כשלוש שעות... עכשיו בבית אני מנסה כבר קרוב לשעתיים רק להכניס את העדשה לעין ימין ולא מצליח לי!!! העפעף העליון כל הזמן ממצמץ על העדשה והיא בורחת לי החוצה!! יש לכם איזה פטנט איך לעשות את זה נכון לפני שכל הרהיטים בבית אצלי יתחילו לזוז מעצבים?
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
בפעם שעברה ששאלתי ענו לי רק ב2 תגובות שמה "זיגזג" הם הטובים ביותר. כרגע, כשאני הולך להזמין את אורוורה 570 ב8XX שקל, אני מעוניין לקנות את זה מהטובים ביותר. לי אין מושג מי החנות הטובה מכולם, עד עכשיו היה לי נסיון אחד טוב עם פנדס אבל אני יקנה מהחברה שימליצו כאן. אז הנה כמה חברות שמצאתי באינטרנט.. נמשיך למלות שיגיעו שמות נוספים: ZigZag Pandas K.S.P iqpc נעה מחשבים אלה מי שאני מכיר, אזאם יש עוד תגידו ותמליצו. אני פשוט לא רוצה המלצה אחת טובה, זה לא מספיק כי תמיד המבקר יכול להיות עובד של החברה. אם יהיו כאן המלצות רבות אז סביר להניח שהחברה ההיא היא באמת מומלצת. בינתיים מההמלצות אישית, התרשמתי מזיגזג.
-
- 2 תגובות
- 773 צפיות
-
-
מחר אני נוסע עם חברים שלי לאילת לסוף שבוע. רציתי לדעת אם אתם מכירים מקומות בילוי איכותיים (לא משנה מה) שיש בהם כמה שפחות ערסים. בעיקרון חשבנו על בארים\מועדונים כאלה. אמרו לי שה Monkeys (פאב\באר) בטיילת הוא מקום די סבבה בלי ערסים. אתם יכולים לאשר? תודה!
-
- 23 תגובות
- 5.8k צפיות
-
-
השאלה בכותרת?
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
תראו אותם עפים בניסיון לירות עם ה T-Rex http://www.thehumorarchives.com/joke/Quite_a_kick
-
- 5 תגובות
- 721 צפיות
-
-
משהו בסיגנון של GmailDrive רק לתיבה של יאהו!... אתם יודעים בטח שעכשיו הם מחלקים נפח בלתי מוגבל בתיבה אז זה יהיה דיי יעיל לשים עליה דברים. תודה
-
- 3 תגובות
- 736 צפיות
-
-
-
שלום אני חדש פה.. יש לי מפרט למחשב חדש ואני מחפש חניות בשביל הצעות מחיר.. אתם יכולים להמליץ לי על חניות טובות? תודה מראש..
-
- 8 תגובות
- 833 צפיות
-
-
מכר שעוסק ביבוא של מסכים סיפר לאבא שלי שעוד שבועים תיהיה ירדה עצבנית של מחירי מסכי\טלוויזיות LCD ..... משהו חדש נכנס לשוק או סתם חירטוט רגיל ??
-
- 6 תגובות
- 710 צפיות
-
-
-
סתם מעניין אותי לדעת איך אתם משיגים תוכנות/סרטים/משחקים...
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-


