כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
טראקים בסגנון של the drill ושל darude - sandsrorm טראקים כאלה "מהפנטים" לקצב פעימות גבוה, ספורט וריצות, נו אתם מכירים את העניין, אני בטוח שגם אתם אוהבים לרוץ ולהתאמן עם מוזיקה
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
כי אני רוצה לקנות שם גוק לסני Crystal Chip והאים אלו מחירים אמיתיים?
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
-
-
מילים: "...אנשים תמיד מתחבאים עד שזה כואב והם מתפרצים הם נחשפים ומשתנים וגם אני בניתי סביבי חומות הגנה ולא הייתי אני עד שכאב לי והסתכלתי לעצמי בעיניים ועכשיו אני מרגיש עכשיו אני מרגיש...." לדעתי זה אחד השירים שהכי התחברתי אליהם אי פעם, וגם הלחן הוא אחד החזקים. פשוט אין לי מושג מה השם של הפאקינג שיר הזה. ניסיתי הכל!
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1441376 פשוט לראות ולא להאמין, לאיזו רמה התדרדרנו שיש אנשים ששילמו כסף כדי להפיק את זה, ויש אנשים שישלמו כסף כדי לקנות את זה. גועל נפש.
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לילה טוב לכולם... נתקלתי בלינק הבא: מישהו מזהה את השיר? תודה Install
-
- 7 תגובות
- 783 צפיות
-
-
היי יש לי דברים טובים למכור ואני רואה שאין פה פורום למכירה, אולי תפתחו בישבילי
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
בקצרה - סרט אקשן/אימה מוצלח Grindhouse מעוצב כמחווה לקולנוע האמריקאי של פעם, ומורכב למעשה משני סרטים נפרדים באורך 90 דקות כל אחד: Planet Terror תחת ידיו של הבמאי רוברט רודריגז (Sin City, Desperado) - סרט זומבים קלאסי. וירוס קטלני משתולל בעיירה מדברית בטקסס והופך את תושביה למתים מהלכים, בינתיים חבורת ניצולים מנסה לעשות את דרכה אל חוף מבטחים אתם יודעים, הנוסחה המוכרת - ובקיצור צפו לליטרים של דם, טונות הומור שחור...אה, וגם הופעת אורח של סעיד מLost... Death Proof בבימויו של קוונטין טרנטינו - מתנהל בקצב איטי יותר, לפחות עד 15 הדקות האחרונות. מתחיל כ-Chick Flick סטנדרטי, ומתפתח למותחן שבמרכזו מכונית פעלולים ככלי בידיו של רוצח סדרתי. כמיטב מסורת טרנטינו, בשלב מסוים גם המותחן הו…
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
איזה יפה זה אני מת לדעת איך קוראים לשיר הזה ומי המבצע שלו תודה
-
- 2 תגובות
- 789 צפיות
-
-
היי כולם בדרך כלל אני די טוב בלמצוא שמות של קטעים מסרטים\סדרות אבל הפעם נפלתי אז מה שאני מחפש זה ככה יש בהתחלה של הסרט שהוא הולך למועדון ההוא עם כל הקצינים הנאצים ויש ברקע איזה קטע קלאסי של בעיקר כינורות מישהו יודע איך קוראים ליצירה?
-
- 4 תגובות
- 756 צפיות
-
-
קודם כל האם זה שווה משהו או שזה סתם בזבוז כסף ושווה לקנות רדיו דיסק נורמלי? ואם שווה לקנות אז איזה דגם? ד"א יש לי שברולט קוואליר ויש לה את הרדיו המקורי! שהוא יותר גדול מהרדיו הרגיל של מכוניות סטנדרטיות בדלל זה אני לא יודע איך להחליף אותו אז אני רוצה לקנות אותו והבאתי קלטת שמתחברת ל MP3 אבל היא נתקעה בפנים אז מה אתם ממליצים לי לעשות? תודה!
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז ככה אני צריך קצת עזרה, מצטער על הבורות, אבל אולי מישהו מוכן להסביר לי מה ההבדל בין אוטומט סופי דטרמניסטי לאוטומט רגיל ?! עוד משהו, יש לי שאלה שאני לא ממש מצליח, אשמח אם תעזרו לי בדרך לפתרון .. "בנה אוטומט סופי דטרמניסטי עבור השפה L מעל הא"ב {a,b}, L = a^i b^j a^k i, j, k >0 i זוגי .. (j+k) אי-זוגי .. תודה רבה מראש לירן.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני פשוט מתלבט אם לקנות כרטיסים להופעה של אוונסנס ב-26.6 ... אני חושב האם תהיה הפקה נורמלית ולא כמה שהיה ל-50סנט ברמת גן שהיה מסריח? מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 18.3k צפיות
-
-
אצלי רשום ברישיון נדרש מלווה עד ה 24/04/07 עכשיו השאלה היא כזאת..זה ניגמר ואז ב 24 אני יכול לסוע בלי מלווה? או שזה כולל את 24 אני קצת מבולבל כי לפי הדבר הזה ששמים בפורמים וזה מראה כמה ימים נישאר אם לשים אותו תאריך של היום נגיד רשום שם שכאילו זה ניגמר אבל שמעתי שזה כולל וככה אני כאילו מסתכן ועובר על החוק שאם אני יסע באותו יום למישהו יש תשובה?
-
- 4 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אז ככה אני צריך לעצב לוגו למעצב שיער השם של הספר הוא ישראל הרעיון שלי היה IsraHair=ישראל+שיער חברה אני יודע שזה אוכל לצחוקים בשביל כמה פה אבל תיהיו רציניים ותעזרו לי לחשוב על משהו אם מישהו גם יוכל לעזור בעיצוב שלו אז אני יודה לו מאוד
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
-
-
היום בבוקר במקרה שמעתי את הסיפור של איך אבא שלי ניצל בשואה והחלטתי שבטח יש פה מלא אנשים שיש להם סיפורים מדהימים במשפחה אבל המשפחה לא מדברת על זה יותר מדיי וכו'. בכל מקרה הנה יש לכם תירוץ לשאול או סתם לספר לאחרים מה קרה במשפחה שלכם, אני אתחיל: אבא שלי בתור ילד קטן גר בליטא והיה לו יום הולדת באותו יום כמו לדוד שלו. אמא שלו התכוונה לנסוע לדודים לכבוד היום הולדת של הדוד ולהשאיר אותו אצל סבא וסבתא, הדודים התווכחו איתה שהיא לא יכולה להשאיר את הילד ככה ביום הולדת שלו ושהם כבר קנו מתנה והיא חייבת להביא אותו איתה. אחרי הרבה ויכוחים היא בסוף לקחה אותו איתה, ביום אחרי זה סבא וסבתא שלו כבר נרצחו. ת'רד זה מוקדש לזכר כל היהודים שנרצחו ע"י בני עוולה על לא עוול בכפם.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
http://david.special-serv.net מה אתם אומרים ? איך העיצוב ? איזה עוד דברים כדאי להוסיף ? יש לכם רעיונות עוד מה להוסיף ? תוכנות , סרטונים וכל מה שקשור לקטג' בתפריט ? נ.ב יש כמה דברים שאני צריך לסדר (יצירת קשר ועוד כמה דברים קטנים) תודה , VL.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תארו לעצמם את הילד הקטן הזה בעוד 20 שנה>>>נהג שודים :lol: :lol: http://www.metacafe.co.il/watch/526576/wild_child/ עוד סירטון קורע מצחוק, תתמקדו בקטע של הסיגריות המתפוצצות: http://www.metacafe.co.il/watch/491522/funny/ :lol: הייתי עושה את זה לאיזה מורה במתמטיקה שכל פעם מעשן... ועם הקטע של הבת יאנה בשירותים, כמה זה הזויי.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
גיימרית אמיתית שזכתה בפרס לשחקנית המבוגרת של נינטנדו X___________________X איזה פחד OldGrandmaHardcore.com
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום כולם, יש לי משקפי תלת מימד כמו שיש ב-IMAX, יכול להיות שקוראים להם POLORIZED, ואני יודע שכל עין מראה תמונה שמוצגת באופקיות ובאנכיות... בקיצור, אני לא מצליח לראות איתם ב-3D. השאלה היא האם יש אפשרות לראות בתלת מימד במסך LCD שלי (שמעתי שחייבים כמה מסכים/מקרנים או משהו כזה, אני מקווה שזה לא נכון...)? תודה על התשובות! נ.ב: יש לי גם משקפי ANAGLYPH עם הכחול ואדום ואיתם אני מצליח לראות, אבל הצבעים מגעילים...
-
- 3 תגובות
- 972 צפיות
-


