עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by sausage,

    http://www.electric-escape.net/node/1475[br]פורסם בתאריך: 23.05.2007 בשעה 13:09:24 ועוד משעשעים[attachment deleted by admin]

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  2. לא חשוב מצאתי לנעול בבקשה...מצטער

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  3. Started by silky,

    שלום רב, האם מישהו פתח פעם את המכשיר ויודע איך הוא עובד? סתם מתוך סקרנות(ולא מתוך מחשבה פלילית וכו').

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  4. Started by weissby,

    מחפש אתר שיש בו רקעים איכותיים ושהם יהיו 1280X1024 ואתר שיש בו כל מיני סגנונות.. לא רק בנות או של משחקים וכאלה.. או שאם תוכלו תביאו לי כל מיני אתרים שיש בהם סוג אחד.. תודה

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by nVIDIA70,

    שלום שלום. מישהוא יודע מאיזה גיל כבר מותר לעשות פירסינג לבד (נגיד בשפה אם זה משנה), וכמה בממוצע עולה לעשות ראסטות (אם למישהוא פה יש או יודע). תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  6. כל פעם עושים את זה לאתר MOTOCAR. איזה ביזיון.

    • 2 תגובות
    • 792 צפיות
  7. בלי קשר לזה שהסדרה היתה צריכה להסתיים בסוף המעולה שהיה לעונה 4, ובטח שלא היו צריכים להמשיך לעונה המזעזעת האחרונה אחרי עונה 5 - עד שיש פרק טוב ועוד פרק סיום... אז דופקים אותו ככה שמכריזים על עונה נוספת?! הבנאדם קפץ מהצוק! מה אתם רוצים שהוא יהרוג טרוריסטים תוך כדי נסיעה בכסא גלגלים(במידה והוא שרד)?!?! ונניח שהוא אכן מת, אז תביאו עכשיו מישהו אחר ותמשכו עוד 6 עונות גרועות????

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by hercutrek,

    היום נכנסתי לאימיול וראיתי שיש לי רק שלושה סרברים ואני לא מצליח להתחבר לאף אחד :'( למישהו יש סרברים שאני יכל להוסיף ? או אולי פיתרון

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  9. Started by Googleness,

    רציתי להזמין מאמזון כמה דברים למחשב (הכי יקר בסל קניות זה 19 דולר), + איזה ספר לאמא שלי. עכשיו באף אחד מהמוצרים לא כתוב שאי אפשר לשלוח לחול כי בחלק כתוב רק בתוך ארה"ב וקנדה. הקיצר אני ניהלתי סדרת התכתבויות עם אמזון ועם החנות של המוצרי מחשב שמוכרים דרכם והם אישרו שאפשר לשלוח לי, אני בה להתקדם לקופה ומה קורה? יש לי על כל הדברים הודעה שהם לא שולחים לישראל. מה הקטע המסריח הזה.!!?!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by First Squad,

    האם ניתן להירשם ל PAYPAL עם כרטיס ישראכרט ? ניסיתי להירשם ולא הצלחתי הבנתי שישרקט היא חברה בת של מאסטרקרד ולכן סימנתי שברשותי כרטיס מאסטרקרד (כי אין ישרארקט לבחירה) והוא אומר לי שהמיספר שגוי , אז PAYPAY לא תומכים בישראקרט?

    • 8 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. זהו. נגמר. פיניטו. נגמרה העונה הראשונה של גיבורים. את הפרק כנראה כבר ראיתם. אז מה אתם חושבים, השערות לעונה הבאה, ושאר דברים שנוגעים לסדרה לפה. * אני יודע שיש ת'רד ענק ב"אקטואליה ותרבות", אבל צריך להתחיל מחדש, הדיון ההוא כבר עמוס (והוא גם לא בדיוק בפורום הנכון). נ.ב: הנה הקומיקס האחרון לעונה: http://www.nbc.com/Heroes/novels/downloads/Heroes_novel_034.pdf מי שעוד לא קרא את כל השאר, שירוץ לקרוא אותם. הם משלימים את הפרקים עצמם, ויש בהם כמה פרטים שבכלל לא מוזכרים בפרקים. כמה לינקים: * האתר הרשמי של הסדרה * Heroes ב-TV.com * האתר הישראלי של הסדרה * Heroes ב"תפוז"

    • 25 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. אני כול הזמן נקרע מחדש שאני רואה חלק מהחתימות שלכם- תביאו לינקים לפוסטים הזווים/מטומטמים/מצחיקים

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  13. נמאס לי כבר מכל הבלאגן שהולך מאחור. לקחתי גליל ריק של נייר אלומיניום והשחלתי דרכו את החוטים. אמנם זה עדיין נראה מבולגן, אבל לפחות עכשיו החוטים לא נקשרים ביניהם. יש לכם שיטה טובה לארגון החוטים?

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  14. Started by imber,

    מישהו פה יודע חנויות חומרה ששולחות מוצרים לישראל? ואני לא מדבר על כל מיני אביזרי מודינג וקירור אלא חומרה... תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  15. אני מחפש משחק בדפדפן באינטרנט שאפר לשחק כשמשעמם. אני מחפש משהו כזה: http://uc.gamestotal.com/i.cfm?p=about אבל מהמשחק הזה כבר נמאס. [אגב מומלץ שלא יהיה תורות כי זה משעמם].

    • 1 תגובה
    • 3.9k צפיות
  16. יש לי בבית 3-4 מעבדים ישנים (מעל 12 שנה), ואני רוצה לברר מה הערך שלהם. שמעתי שיש איזה שהוא אתר בשביל זה... משהו יודע?

  17. אז הינה נפתחה לה ההצבעה לתחרות הבדיחה המצחיקה ביותר! ההצבעה תסגר בעוד 3 ימים! תוכלו לראות את התוצאות רק לאחר סיום הסקר ככה כולנו נשאר מתוחים D: הינה הבדיחות שוב: Tomerb1 יום אחד מגיע מפקח של בית משוגעים לביקורת. הוא שואל את האחראי איך הם יודעים שהם לא מכניסים אנשים נורמלים. אומר לו האחראי: "אנחנו מציגים בפניהם אמבטיה מלאה במים, נותנים להם כף ודלי ואומרים להם לרוקן את האמבטיה. אומר לו המפקח: "הבנתי... המשוגע יוציא את המים עם הכף והנורמלי יוצא את המים עם הדלי". האחראי צוחק ואומר: "לא,הנורמלי פשוט יוציא את הפקק... אתה רוצה חדר עם נוף או בלי?" lonbenon יום אחד עני ועשיר נפגשים. הם מגלים שלנשים של שניהם יש יומהולדת. העני שואל את העשיר מה הוא קנה לאישתו, וזה עונה לו שקנה ה טב…

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. http://www.21.tv/arutz/prod.aspx?channel_id=17496&channel=1 זה טוב להרזייה?

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. להפתעתי גיליתי שNEWEGG לא מכבדים הזמנות עם כרטיס אשראי שאינו אמריקאי. אין הכוונה למשלוח - משום שיש לי כתובת אמריקאית לשלוח אלייה את המוצר. האם יש אתר מכובד, אמין, וכדאי גם זול לחלקי מחשב שמקבל כרטיס אשראי בינלאומי(כלומר לא אמריקאי), ומאפשר שליחה לכתובת אחרת בארה"ב?

    • 6 תגובות
    • 908 צפיות
  20. מנוגן שם ברקע שיר ישן משנות ה80 נראה לי. אשמח אם תוכלו להגיד לי איך קוראים לו. :xyxthumbs:

    • 4 תגובות
    • 993 צפיות
  21. Started by Little_AKA_Or,

    שלום, רציתי לדעת אם יש לכם אתרים טובים שאפשר לצפות בהם בסדרות כמו Southpark ו- Family Guy באינטרנט. לי אישית יש את Alluc.org אבל למען האמת, האיכות שם די חרא. לפני כמה זמן קישרו אותי לאתר ששכחתי את הכתובת שלו, אתר עם רקע בצבע תכלת כזה שמאפשר צפייה בכאלו סדרות אונליין עם איכות ממש טובה? מישהו מכיר ויכול לתת לי לינק?

    • 3 תגובות
    • 641 צפיות
  22. הבקשה בכותרת, שיהיה בפתח תקוה.

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  23. Started by arkadur,

    לשמחתי יש לי דוד שטס אוטוטו לארצות הברית אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהביא משם משהו (שמן הסתם כאן יעלה לי הרבה כסף) חשבתי בכיוון I POD, או PSP, תכלס זה יכול להיות כל דבר.. אשמח לקבל עוד הצעות\רעיונות..

    • 10 תגובות
    • 830 צפיות
  24. Started by iakovl,

    היי לכל מי שלא מכיר אותי אני יעקב (הידוע בשם השני יאן) בן 19.5 חוקר מצ"ח והיום הבנתי שאלוהים, זה לא שאני שבוז זה שהמערכת משביזה אותי בכוח הייתי אמור לעשות לעצמי חופש לצאת היום להיות חג בבית ולחבר את זה לחמשוש קיצר שלשוש אבל... שבוע שעבר ביקשו ממני להחליף בין השבתות (קיצר, אין שלשוש) בלי הרבה ברירה הסכמתי. היום הודיעו לי שאפילו חג אין לי.... איזה עולם שנה וחצי בצבא טוחן 11/3 לוקח ימי חופש ולא רגילות כמו בן אדם כי אי אפשר חג מסכן רוצה לנוח פסח ב' - סגרתי עצמאות - סגרתי שבועות - אני סוגר איפה הצדק בעולם? אין לי זיין יותר לזה גם את ההתקדמות הקטנה שלי בפרויקט שלי שרציתי לעשות איזה פרויקט ואיזה בטיח אפילו את הת"ש 3 שלי אני לא יכול לקיים... יצאתי היום לבית (= לילה 1) כל שאר השבו…

    • 31 תגובות
    • 3.1k צפיות
  25. Started by yoram111,

    בעבר נתקלתי פעם באתר שמאפשר לקלוד את כל החלקים לסוגיהם שרוצים להרכיב מהם מחשב, ואתר משיב איזה הספק של ספק נחוץ למחשב. לצערי, הכתובת אבדה לי. האם למישהו יש את כתובת האתר הזה, או לחילופין, נוסחה/שיטה לקבוע את הספק הספק הדרוש למחשב לפי חלקיו?[br]פורסם בתאריך: 21.05.2007 בשעה 20:28:43 לכל המתעניינים...בנתיים מאז ששיגרתי את השאלה קיבלתי תשובה מחבר טלפוני... http://www.journeysystems.com/?powercalc לידיעת חברי הפורום.

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות

דיונים חדשים בפורומים