עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by avi15,

    התאריך הראשון שלי היה 8/8 שזה משטרה צבאית, שינו לי את הגיוס ל10/10/07, איזה תפקיד זה?

    • 2 תגובות
    • 3.2k צפיות
  2. Started by demonshlomo,

    היי, רציתי לשתף אותכם ברעיון שמכר שלי הוציא לפועל. אני לא אפריז במילים כי המטרה מוסברת באתר עצמו, אני אודה לכולם אם תיכנסו, תקדישו זמן ומחשבה לרעיון, תירשמו, ותכתבו לי פה בפורום את מחשבותיכם. המון תודה! www.haam.co.il

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אפשר להעביר בין הדקות בשביל הקטעים המגניבים

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Aviram,

    אז ככה, יש היום משחק של ביתר עם נתניה, רשום בעיתון שיש שידור ישיר בשלם וצפה.. עכשיו נשמע שזה מתאים לי, אני רוצה לשלם רק בשביל לראות את המשחק במקום להקשיב לרדיו.. הבעיה שאני לא יודע איך משלמים ואיך זה עובד יש לי HOT. מישהו יודע?

    • 8 תגובות
    • 929 צפיות
  5. Started by SweeT_EviL,

    אני צריך להגיע לבן גוריון 100 ברמת גן עד 9 בבוקר. אז חשבתי לקחת רכבת עד שם אבל ממה שראיתי באתר של רכבת ישראל אין רכבת ברמת גן. יש למישהו רעיון איך להגיע לשם? ועוד משהו כשאני לוקח רכבת אז כרטיס אחד נותן לי גישה לרכבת לכל היום כמו בחול? (אף פעם לא הייתי על רכבת.. בישראל..)

    • 8 תגובות
    • 3.2k צפיות
  6. Started by J0HNiE,

    טוב אז בגלל שאני בדחיית שירות עד יולי החלטתי לטוס לארה"ב ועד כמהדקות אני יוצא לשדה תעופה וב8 בבוקר הטיסה. אז ביום ראשון לפנות בוקר אני אמור לנחות במישיגן ואז נשלח הודעה שהכל בסדר.

    • 4 תגובות
    • 814 צפיות
  7. פרסומת של B-MUSIC יש שם 3 שירים אם אני לא טועה ואחד מיהם הוא סגנון שנות ה80 כזה שאישה שרה.. ואני חושב לא בטוח .. שיש שם את המילים queen of the night

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  8. Started by tom123,

    http://www.youtube.com/watch?v=-peBrNChbCU תעבירו ל- 1:40 מה מוזר שם?

    • 10 תגובות
    • 868 צפיות
  9. הממ אני לא יודע כמה מכם זה מעניין בכל מקרה את אלו שכן מעניין אז רציתי לומר שאתמול להקת סימפוניק מטאל פינית Nigthwish חשפה את הזרמת החדשה שלהם שנבחרה במשך כמאט שנתיים מתוך 2000 מתמודדות. כמו כן יצא סינגל בגירסאת דמו שהיא הקליטה עם הלהקה. האלבום שבמלואו הוקלט איתה צפוי לצאת בספטמבר השנה. http://www.nightwish.com/en/news

    • 7 תגובות
    • 634 צפיות
  10. Started by Milford Cubicle,

    חרמן עם מצלמה:" היי כוסית" *~~דנוש > המאמוש~~*:" היי. מי אתה?" חרמן עם מצלמה:" אני רונן. ואני חרמן אש" *~~דנוש > המאמוש~~*:" אני דנה. מאיפה אתה?" חרמן עם מצלמה:" אני חרמן!" *~~דנוש > המאמוש~~*:" מהחרמון? אני מחיפה" חרמן עם מצלמה:" אני מאשקלון" *~~דנוש > המאמוש~~*:" לא אמרת שאתה מהחרמון?" חרמן עם מצלמה:" אני רוצה אותך?" *~~דנוש > המאמוש~~*:" מה זאת אומרת? אני לא למכירה" חרמן עם מצלמה:" את נראת טוב?" *~~דנוש > המאמוש~~*:" אני חמודה" חרמן עם מצלמה:" גם אני חמוד, רוצה לראות?" *~~דנוש > המאמוש~~*:" איך לראות? אתה הרי בחרמון!" חרמן עם מצלמה:" אבל יש לי מצלמה" *~~דנוש > המאמוש~~*:" אהה.. אז כשתחזור מהחרמון תראה תמונות" חרמן עם מצלמה:" לא, …

    • 85 תגובות
    • 12.7k צפיות
  11. Started by H.I.V,

    זה כל הזמן אומר לי Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com אני ממלא הכל כמו שצריך וזה כל הזמן אומר לי את זה מה צריך לעשות בשביל לסדר את זה? תודה

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  12. זהו ת'רד סיכון על העונה החולפת של LOST.... רשמו כל העולה על רוחכם.... איזה סדרה איכותית, איך נרגעתי שראיתי באתר שיהיו עוד 3 עונות עד 2010.... מישהו הבין, ג'ק בעצם דיבר עם קייט אחרי שהצילו אותם נכון?! Aviko

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  13. Started by redti,

    אהלן חבר'ה יום הולדתה של אמי קרב ובא וחשבתי לאחרונה שאולי רכישת קורס גמילה מעישון או משהו בסגנון יהיה מתנה מעולה בשבילה ובשבילי.. אמא שלי הפסיקה פעם ליותר משנה וחזרה לעשן בסביבות החצי קופסה ביום אולי קצת יותר.. ואני מודע לסיכונים שיש בסיגריות. אני מאמין שאם אני אשלם כמה מאות שקלים על מתנה מסוג כזה היא תיתן לזה צ'אנס אפילו שהיא לא מוכנה לשמוע על זה בכלל והיא מוכנה להבטיח ולשקר ברמה חריפה בשביל העישון. לכן אני שואל את דעתכם על המתנה? במקרה ואתם חושבים שהיא טובה אז אתם אולי מכירים מכוני גמילה או קורסים כאלה שעולים עד 700 - 800 שקל שאולי יפטרו את אמי ואותי מהצרה הזאת?

    • 8 תגובות
    • 912 צפיות
  14. שלום =] אני צריך המלצה על גיטרה אקוסטי מסוימת עד 300-400 ש"ח כולל ספר הדרכה מובן ומצוין של אקורדים D: תודה. עריכה: התקציב ירד ל250 על הגיטרה בלבד ו150 על המכשיר שמכוון את הגיטרה+ספר הדרכה טוב של אקורדים עריכה שניה: טעות שלי התכוונתי לאקוסטי

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by genia,

    בטעות

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  16. Started by Shoko,

    מה העונה שיש עכשיו ב- axn וכמה עונות יש עד עכשיו סה"כ?

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  17. אהלן, אני מארגן מסיבת יער היום לראשונה ואני צריך להשיג (כנראה מהשכרה) גנרטור. השאלה היא איזה עוצמה אני צריך? אני מפעיל שם 2 מקרנים + DVD, מערכת הגברה + רמקולים, ותאורה. תודה!

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by oba3k,

    פשוט ע-נ-ק! http://blogs.breezetraining.com.au/mickb/content/binary/award.swf

    • 2 תגובות
    • 763 צפיות
  19. Started by אמיר יצחקי,

    שלום יש ניתוח שאפשר לעשות ש ל גבר לא יוכל להביא זרעים לאישה? תודה

    • 6 תגובות
    • 712 צפיות
  20. Started by OutRaGe,

    שלום יש לי ראיון עבודה למימדיון יום ראשון...איזה קווים מגיעים קרוב לשם 92/66..? בשבת יש דרך נוחה כלשהיא להגיע ? מוניות כלשהם ? 51/66 ? תודה מראש וסליחה על ההטרדה P:

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. נכנסתי בציפיות ותחושות מעורבות אומנם הסרט השני בטרילוגיה הבינונית הזו היה סבבה לגמרי,אבל ציפיתי לסרט שלישי מפוצץ שישאיר אותי עם פה פעור. ומה קיבלתי? סרט באורך של 3 שעות,כששעתים וחצי מתוכו כוללים רק דיבורים,תככים,ופוליטיקה פנימית ולא מעניינת [וגם בקושי מצחיקה] של פיראטים. במשך שעתיים וחצי אין אפילו סצינת אקשן אחת אילא דיבורים וקשקושים לא מעניינים. קו העלילה הוא מטושטש ולא ברור,כמות הפעמים שדמויות מחליפות שם צדדים היא היסטרית,ואם זה לא מספיק-אז גם לכל זה חייבים להוסיף שהפסקול המהמם שהיה בסרטים הקודמים בקושי מראה פה ייצוג [פרט לסיום]. בסוף השעתיים וחצי הזוועתיות במהלכן כמעט נרדמתי,כמעט אכלתי את הלשון מרוב שיעמום,וכמעט שרציתי לקום וללכת לבהות בכוכבים שבשמיים שבחוץ [שברגע זה נ…

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by liran324,

    http://games.nana.co.il/Section/?SectionID=1842&sid=144 חברה כנסו בכתובת הזאת למשחק אספקה סדירה אם מישהו מצליח לפתור ת זה עוד היום בערב ולפרסם תמונה מלך אני כבר שעתיים עם זה וגם חברים ואף אחד לא מתקרב אפילו

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Overkiller,

    אהלן חברים מישהו מכיר חנות טובה שיש בה נעליי סקייטבורד של חברות כמו: DC, Adio ודומיהם? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות

דיונים חדשים בפורומים