כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אימייל שקיבלתי היום: שמתם לב לאחרונה שאתם קונים חלב התאריכים של התוקף הפכו להיות הרבה יותר ארוכים מהרגיל, כלומר התוקף הוארך בהרבה.. זה בגלל שתנובה המציאה שיטה חדשה. למחזר חלב! בכל רשת שיווק גדולה עושים אחת לכמה זמן בדיקה על המדפים, וחלב שפג תוקף נשלח חזרה לתנובה (זה הנוהל הרגיל בכל מקום להחזיר מוצר פג תוקף לייצרן). מה שאנחנו כצרכנים לא יודעים זה שתנובה לוקחת את החלב פג התוקף הזה ומעבירה אותו תהליך פיסטור ואורזת אותו מחדש מחזירה לרשתות שיווק!!! כן כן, מה שאתם שותים זה חלב עם הרבה חומרים מפסטרים בפנים שלמעשה הופכים את החלב למים בלי כל ערך תזונתי. איך אפשר לדעת שהחלב שקניתם לא עבר פיסטור? תנובה מדפיסה על הקרטונים למטה בחלק התחתון מספרים. הסיפרה 1: אומרת שהחלב הוא …
-
- 124 תגובות
- 14.7k צפיות
-
-
-
http://www.pandora.com למה? וכמה זמן זה כבר ככה? :'(
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בסוף ההפסקה שלי בעבודה, לפני חצי שעה, ראיתי ביס את הסדרה הבית הלבן, בפרק שבו הבת של הנשיא נחטפת. מישהו יודע איך זה מסתיים? אין לי מושג מה העונה ומספר הפרק, אז לעבור על כל התקצירים של כל הפרקים והעונות נראה לי מוגזם :-X.
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום, אחרי שכבר התבאסתי כמעט מכל סרט אימה/פעולה/מד"ב שיצא בזמן האחרון בא לי לחזור לפעולה הכי כיפית שאפשר לראות.. מישהו מכיר סרטי אומנויות לחימה מודרנים בעיקר טובים שאפשר לראות?? כמו בסגנון אונג באק הזה, dani the dog (עם ג'ט לי) וכו'.. חייב להעביר תרגילה הזו בסבבה. תודה!
-
- 11 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
http://www.break.com/index/a-brawl-in-the-safari.html היה לי משעמם אבל שראיתי את זה הייתי חייב לפרסם פה
-
- 1 תגובה
- 703 צפיות
-
-
רציתי להסביר איך עובדים שרתי חדשות וכיצד הם משמשים כיום כאופציה החכמה להעברת קבצים מהירה ואנונימית. רציתי להוסיף את מחשבותי לשיחה ארוכה בדבר שרתי חדשות אבל גיליתי שהודעה זו נעלמה. לא ננעלה - נעלמה. היו שם משהו כמו 15 דפים שפשוט הועלמו. אתם וודאי שואלים מה היה רשום בהודעה הזו שדרש מחיקה ולא נעילה. אנשים התרברבו שהם מורידים סרטי HD משרתי חדשות ומישהו פיזר חשבונות חינם להורדה. נו... ממתי חל איסור על הורדת קבצים משרתי חדשות ? אפילו ארגוני זכויות היוצרים הגדולים שרודפים את ביטורנט ואת אימיול לא מתייחסים בכלל לשרתי החדשות בגלל אופים המיוחד. מישהו באתר חשב שמדובר בעבירה ובפלילים ונחרד עד כדי מחיקה של ההודעה. העבירה היחידה אולי הייתה כלפי מנהלי אתר USENEXT שהפסידו כסף פוטנציאלי ש…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1) לפני שנתיים בערך השיער במפשעה הפריע לי אז גזרתי אותו.. הבעיה שלא ידעתי שאחרי שאני אגזור אותו הוא יגדל הרבה יותר מהר.. איך אני מוריד אותו שוב אבל שישאר בלי שיער או שיצמח לאט ויעצר?? 2) ראיתי בתכנית בערוץ שמונה שמשקה אנרגיה עדיף בהרבה על מים בזמן אימון אז רציתי לדעת אם זה באמת מומלץ, איפה קונים ואיזה חברה לקנות?? 3) יש לי בגרות בהיסטוריה עוד שבוע ויום ומתכונת חוזרת ביום ראשון (קיבלתי בקודמת 68) יש לכם עצות להכניס לראש 60 עמודים?? דרכים טובות ללמוד?? נ.ב. איך למצוא עבודה(כל עבודה (..כמעט))?? (בן 16 אזור המרכז, חוסך למחשב וסתם לבילויים..)
-
- 53 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אוקי, אז ככה: קראתי את המשפט האחרון של פרמה (ספר מגניב ומומלץ) היה שם איזה קטע על העובדה שלא ניתן לתאר (פה אני לא מצליח להיזכר) בצורה מושלמת באמצעות סט חוקים אחד. תמיד תיווצר סתירה פנימית. מה שהרס להילברט את הרצון העז שלו לאיזושהי מתמטיקה על שתאחד הכל. סביר להניח שאני מתבלבל ביותר ממשהו אחד... אני נוטה לעשות את זה... בכל מקרה, אשמח אם מישהו יוכל להזכיר לי בדיוק את הניסוח של המשפט הזה (ניסיתי גוגל, אבל כשאני לא זוכר לא את השם של הבנאדם ולא בדיוק מה הוא אמר... לא הלך). וגם , למי שיודע.. אם תוכלו להסביר למה בדיוק הוא התכוון. כי איך שאני מבין את זה... אני כן יכול לתאר מערכת באמצעות סט חוקים: לדוגמא חוקי ניוטון: גוף נופל חופשי... או מעגל חשמלי וחוקי קירכהוב יאפשרו לי לדעת בד…
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
ראיתם את הקשקוש הזה? פשוט נוראי. ולחשוב שהם שילמו על זה רק 800,000$.
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
טוב זה ממש מוזר. ספרתי כבר 4 מטוסים במהירות מטורפת בגובה נמוך טסים לכיוון לבנון. וכשאני אומר מטורפת אני מתכוון למחרישת אוזניים ומפעילת אזעקות של מכוניות. עדיין יש לי כאבים באוזן מהמטוס האחרון.. וזו לא טיסת צילום כי הם לא טסים בגובה נמוך בכזאת מהירות בשעות כאלה. עוד מישהו שמע אותם?
-
- 93 תגובות
- 9.1k צפיות
-
-
אהלן... אני רוצה לגוון את הרשימה שלי. אני מחפש שירים שקטים בסגנון WONDERFUL WORLD (ד"א, של מי זה?) שירי רוק רק להיטים שהיו בשנות ה90 ושאני בטוח מכיר (guns and roses nirvana ועוד אומנים שהיו להם להיטים ענקיים- הידע שלי ברוק לא רחב כול כך) אפשר שירים בסגנון של sonata arctica ובנוסף אני מחפש שירי ראפ טובים. אל תתחילו עם כול העד "עד סוף שנות ה90" תהיו ספציפיים. לא AKON, SEAN PAUL או כול דבר מטומטם אחר. בינתיים האייטיונס לא מזהה לי את השירים שלי (מוכרים- אבל משום מה הם לא מזוהים על ידו), אז אני אתן חלק מהאומנים שיש לי.(למי שיגיד לי שאני שומע חרא ראפ- אני לא אוהב מלא אומנים מהרשימה שלי אבל חייבים לנסות ולטעות לא?) Tupac Bun B Akala Dead prez Dr.dre Frayser Boy Eminem The Game …
-
- 13 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום! אני הולך לישון ב 12 בלילה וקם ב 7 בבוקר ,לומד עד 2 בדר''כ לפעמים יושן צהריים 3 שעות זה טוב?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש את המשחק של הברווז הזה בתוכנית של השינה? מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המשחק?
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
Download via Teleglobe Download via GlobalCrossing Download via TeliaSonera Download via Level(3) Download via TeliaSonera #2 Download via Level(3) #2 Download via Level(3) #4 Download via Cogent #2 Download via Cogent Download via Level(3) #3 ?
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הם משלמים כסף לwarner bros וכאלה..?? הרי אם הם לא משלמים כלום.. זה לא אמורה להיות בעיה של זכויות יוצרים?
-
- 7 תגובות
- 710 צפיות
-
-
המורה שלי אמר לי שיש לו גידול בראש. עכשיו חוץ מגידול סרטני יש עוד גידולים שיכולים להופיע בראש?(בבקשה אל תצחקו... אני לא מבין בזה) 2) מה הנזק שגורם גידול סרטני לתווך הקצר? (אני יודע שזה יכול לגרום מוות, אבל מה עוד...)
-
- 3 תגובות
- 673 צפיות
-
-
מי מוכן לתרום ולסרוק את הטופס של הבחינה שהסתיימה בשעה 12:00 היום של מע' חשמל קיץ 2007 ???? תודה !
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
שלום לכולם, בהתראה קצרה מאוד הודיעו לי שאני צריך לעשות אש לילה לכיתה של אחותי הקטנה ....חשבתי להביא להם צ'יזבטים , ואז מסתבר שאיבדתי את פנקס המדריכים שלי ... עכשיו , מכיוון שאין לי צ'יזבטים לספר לילדים , אני צריך שאתם , כן כן אתם , תביאו לי רעיונות. אם יש לכם משהו טוב , אל תכתבו מגילה, אפשר ממש לתמצת את זה ואני כבר ארחיב ... תודה חברי המפחידים
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
קיבלתי זימון למיונים של קד"צ טכני של חיל האוויר.. מישהו יודע מה זה אומר חוץ מלהיות מכונאי מטוסים?! מישהו משרת שם או יודע משהו בנושא?
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
שלום. אני פותח את הת'רד הזה כיוון שזה יום חם מאוד. נגיד ויש לי הארדיסק עם דברים חשובים מאוד (!!!) עליו, אז מה יהיה עדיף לו? 1) דלוק אבל מתחתיו פועל מאוורר 120מ''מ (הוא פועל ומייצר חום אבל גם מקורר). 2) כבוי, בתוך קופסת קרטון (כבוי, לא מייצר חום אבל גם לא מקורר). אלו שני המצבים שבהם אני משתמש בהארדיסק (בקרוב הוא ייכנס לקופסא חיצונית עם מאוורר אבל אני מניח שזה לא משנה כי זה כמו מצב 2, אבל אם רוצים להדליק המאורר שבקופסא חייבים גם את ההארדיסק). שני המצבים הם בטמפ' החדר+- (לפעמים חם) בקיץ, בחדר מוצל. פתחתי את זה בכללי כי מבחינתי זה מתייחס לכל רכיב חומרה כלשהו, לא רק הארדיסק. תודה מראש ומקווה שהבנתם
-
- 9 תגובות
- 944 צפיות
-
-
אני צריך לעשות עבודת גמר במחויבות אישית. התנדבתי במשמר האזרחי. קראתי את דפי ההסבר ולא הבנתי כלום!!! מישהו יכול לתת לי קישור לעבודה מוכנה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
התיכון בו אני לומד, "בליך ר"ג", החליט לעשות היום "יום וירטואלי" לשכבת ט'. לצורכי העניין השכבה מכילה כעת כ-520 תלמידים. את כל הפרסומות של היום הזה אתם בטח כבר יכולים לדמיין ("עידן חדש", "הראשון מסוגו" וכו'). התוכנית היתה לתת עבודה בנושא "אליהו הנביא" בתנ"ך מ-9 בבוקר עד 11, כאשר ב-11 צריך לשלוח טופס עם התשובות דרך האתר, ועוד 2 עבודות מ-11 עד 1 וחצי בצהריים. ניסיתי להיכנס לאתר בתשע בבוקר, ומה אתם יודעים, הוא לא עובד. כנראה כורע תחת העומס האדיר, מסכן שכמוהו. לקראת 10 האתר מתחיל לקרטע חזרה לחיים, כנראה כתוצאה מאנשים שנוטשים, ובינתיים הודעות עוברות ברשתות ההודעות המיידיות למיניהן לגבי הארכת זמן, כאלו שהצליחו לראות את העבודה ושמרו אותה וכו'. בסביבות רבע ל-11 האתר עובד כמעט חלק, …
-
- 8 תגובות
- 951 צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-


