כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
הפעם האחרונה שהיה לי ג'וק בחדר הייתה לפני כמה שנים טובות...ואני תמיד הייתי בטוח שאצלי הם לא יכנסו למה החדר שלי סגור טוב ואין לי חלונות פתוחים וכאלה ואמא שלי כול הזמן מנקה את הבית...אבל אתמול כשחזרתי מיציאה פתאום אני מוצא מקק ע-נ-ק-י בחדר שלי וה**** הקטן איך שהדלקתי את האור רץ לו לאיזה מקום מסתור....בסוף התחלתי לתפוס אותו להרוג אותו כשכיביתי את האור לכמה זמן והוא יצא החוצה ואז הדלקתי מהר והסתערתי על הממזר חחח.....המניאקים האלה פעילים רק בחושך וכשמישהו מתקרב\או כשמדליקים אור הם ישר רצים למקום מחבוא...קיצר מה כדאי לעשות חוץ מלהתחיל להדביר כדי שלא יקרה כזה דבר שוב? למה מה זה לא בא לי לקום באמצע הלילה ולגלות שאיזה מקק ענק עולה לי על הגוף\פנים וכו'....ואם לא מטפלים בזה הם מטילי…
-
- 41 תגובות
- 4k צפיות
-
-
היי :] אני מעוניין לעשות קורס פסיכומטרי, חשבתי על קידום אולי. למישהו יש ביקורת עליהם? אני צריך קורס בראשון לציון, קורסים אחרים יתאימו גם הם. תודה =] [עדיף משהו כמה שיותר איכותי עם כמה שפחות ערסים]
-
- 4 תגובות
- 678 צפיות
-
-
טוב, עד כמה שהדיון נשמע טיפשי שכזה, עדיין אני מסוקרן לדעת אם אתם חושבים שהמחשב שלו ישרף בזמן הקרוב בגלל העומסס חוםםם שנכנס עכשיו לאזור שלנו. אישית המחשב שלי כבר התחיל "לבעור" והוא כבר ב 55 מעלות :-\ לפי דעתי עד השבוע הבא הוא כבר יהיה צלוי על הגריל
-
- 48 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
-
היי הייתי רוצה לקבל המלצות לחנויות טובות וזולות לרכישת מחשב חדש. אם אפשר לקבל איזשהו דירוג מהטובות ביותר לגרועות ביותר אודה לכם מאוד. אם אפשר לציין חנויות שהיו בעיות אספקה למשל או בעיות שירות. תודה
-
- 7 תגובות
- 812 צפיות
-
-
איך זה יתכן שבכל גוש אין איזה לאן פרטי נורמלי אחד מסכן?!?!! אני משתגע מהעניין הזה, זה מטריף אותי!!! יש מצב שיש מקום בתל אביב ואני מכיר אותו?!???
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו שמבין/מכיר מישהו שמבין בתחום המזגנים יכול להגיד לי עד כמה גדול הפרש המחירים של המזגנים בין הקיץ לחורף? לדוגמא מזגן 1 כ"ס בזמננו (קיץ) בסביבות 2500 ש"ח כולל התקנה, כמה זה יעלה בחורף?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מי פה נמשך לכפות רגלים של בנות? ולא לענות בציניות
-
- 4 תגובות
- 968 צפיות
-
-
-
-
שלום מישהו יכול להביא לי שם של תוכנה שבעזרתה אני יכול לצלם את מה שאני עושה במסך (סרטון וידאו)?
-
- 4 תגובות
- 638 צפיות
-
-
אז לכל מי שניגש, על כמה אתם ניגשים? אני ניגש על 78 וזה כי המורה שלי מפגרת במתכונת היא רשמנה לי שקיבלתי 71, משהו לא הסתדר לי כי ידעתי שהלך לי ממש לא טוב, ספרתי את הנקודות לבד כמה פעמים ואני רואה שזה 56 מקווה שילך לי טוב, כי האמת אני שונא את המקצוע הזה, הוא מעצבן מאוד.
-
- 69 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/news/1182517987/70653/ לבכות עכשיו או אחר כך ? :'( :'( :'( יש להם מחזור של 30 מיליון שקל נקי בשנה לא נורא פחות מיליון עלק מכה כואבת לא מדגדג אותם אפילו מייקרוסופט זאת חברה ממש טיפשה כמו היס"מ - יחידה סופר מטומטמת של המשטרה .
-
- 17 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
ולא שיהיה על הסרט?...בbsplayer תמיד התרגום מתחת לסרט אבל התוכנה עושה לי בעיות עכשיו ...ואני משתמש בzoom player אז התרגום הוא רק דרך הvobsub או ffdshow...מישהו יודע? תודה...
-
- 7 תגובות
- 843 צפיות
-
-
מישהו פה מתאמן במכון ויכול לעשות לי תוכנית אימונים טוב לחזה ידיים וגב... יש לי ספת משקולות כזאת: ויש לי גם משקולת ליד אחת 10קג תכלס אני מבקש תוכנית אימון בהתאם לספת משקולות... תודה לכול העוזר! [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 846 צפיות
-
-
מצאתי אותה ואין לי מושג של מי זה אולי הנדסה?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני וחברים שלי עשינו סירטון בFLASH, מה שחסר לנו זה פסי קול לדוגמה של: רעמים וברקים, ציפורים ,נחירות..... אתם מכירים אתר/תוכנה...מקום שאפשר למצוא פסי קול כאלה?
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
שלום לכולם,אני דיי חדש פה בפורום אני בעיקר פעיל בפורום חומרה כאן,אבל הדבר שאני בעיקר מתעסק בוא זה יצירת מוסיקה,כבר 5 שנים. (וכן אני עשיתי את השיר הדבילי הזה לא נורמלי מלי מלי מלי בשביל הצחוק חחחח..) הייתי שמח אם תשמעו דוגמית ממה שאני עושה ותתנו את דעתכם http://www.mytempdir.com/1360514
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
-
-
אני עושה מייקאובר מחדש לחדר, ואני מחפש אתרים עם דוגמאות לחדרים ממש מיוחדים. אני בונה שולחן חדש, ועושה כמה דברים יפים (אולי אפילו איזה טריבל באייר בראש לקיר)... תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
משהו עיוור צבעים פה? ^^ http://my.ynet.co.il/pic/color_blind/
-
- 24 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
קודם כל ברצוני להדגיש שזה דיון אידיאולוגי ולא דיון ססמאות ודרכי הורדה ועל כן יש לשמור על כללי הפורום . כמו שאני רואה את זה ישנם מגוון רחב מאוד של שיטות הורדה כיום אשר חלקם טובות יותר , חלקם פחות וחלקם נכחדו או אשר גוססות עדיין אני יחלק אותם בהערכה גסה לפי איכותם כך The Scene || V UseNet || V FTP \ Rapidshare || V BitTorrent - close communities || V BitTorrent || V sababadc || V eMule || V kazza || V Napster כמו בכל מקום בעולם איפה שיש אינטרס גבוה יותר כך היוזמה תהיה גבוהה יותר... ניתן לראות זאת לפי שרשרת המזון הזו כאשר בתחתית הטבלה נמצאת למשל kazza אשר מלאה בוירוסים וקבצים מזויפים באיכות נמוכה , למעלה יותר יש את eMule אשר בזכות אינטרסים של בעלי אתרים אשר מספקים לינ…
-
- 32 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ufocasebook.com/issvideo.html
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו מפה הולך למופע המוטורי הזה? הולך להיות שם אופנועי שטח וג'יפים ענקיים (Monster Truck) שעולים על מכוניות... זה ב-28 ליוני באצטדיון רמת-גן. פרטים לגביו פה: http://www.leaan.co.il/show.asp אני כמעט על בטוח הולך לשם, לא רואים דברים כאלה כל יום!
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
"קוויקי" בערוץ 2 ב 11 בלילה ימי חמישי (עכשיו למי שקורא הרגע...) הרבה זמן לא צחקתי ככה במיוחד בפרק השני . פשוט חמוד ! חמוד חמוד חמוד !! ..המשחק ...התסריט ....פשוט בחירה מצויינת של שחקנים , טקסט , הכל ! מומלץ ! ואני לא אחד שרואה הרבה טלויזיה , פשוט התחברתי ונהנתי מאוד (דומה בהומור ל"חברים של נאור")
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-


