עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by G.P.S,

    בספר השקפת עולמו/דעתו של סבא אליאס על היהודים היא "אוהבים מרחוק והורגים מרחוק" תעזרו לי בבקשה להסביר את המשפט במילים פשוטות?

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  2. היי קיבלתי היום את הLogitech diNovo Edge מארהב אני רוצה להדפיס עברית במקום שיעשה עבודה טובה חשוב לי מאוד לשמור על האסטתיקה של המקלדת לכן אני לא רוצה להדביק את המדבקות האלו מאופיס דיפו מכירים מקום טוב (עדיף בחיפה) שעושים את זה? תודה רבה

    • 18 תגובות
    • 7.4k צפיות
  3. אם יש לכם 2 דקות להשקיע וזה רלוונטי אליכם (עדשות מגע ז"א ), אני אשמח לקבל את המשוב. זהו שאלון אנונימי לחלוטין וקצרצר (כמו שאמרתי, 2 דקות) לטובת קורס שעוסק בעיצוב ברפואה. (במקרה שלי, מחסניות לעדשות מגע.) http://be.iguide.co.il/lens_survey תודה מראש על השקעת הזמן, ברק. ותרגישו חופשיים להפיץ את זה הלאה כמובן.

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  4. Started by Kremer,

    אחד המבצעים הכי טובים שהיו דיי הרבה זמן למי שלא מכיר זה המבצע עם התרנגול עם הפרסומת שאומרת בוא נמצע אותו ביחד http://hunt.bokershock.co.il/?ref=boker בעקרון כל יום מחלקים 30 איפוד שאפל בארץ מה שצריך לעשות זה ב 12 בבוקר להיכנס לאתר שלהם לענות על 5 שאלות לפי אזור שבוחרים ואז לשחק במשחק אחרי כל זה שולחים לכם כתובת שבה יש איש מחופש לתרנגול ואצלו יש את האיפוד מי שמגיע ראשון מקבל את המכשיר! היום אני זכיתי יש עוד 3 ימים למבצע כדי לכם לנסות זה ממש כיף!

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. למי שעוקב אחרי הסדרה, יצאו כבר שני פרקים בארה"ב אני כבר לא יכול להמתין לראות אותם. אחת מהסדרות הנחמדות. לידיעתכם

    • 4 תגובות
    • 611 צפיות
  6. לא מצאתי לנכון לכתוב את זה בפורום ג'אדטים בכלל שאני מבקש משחק ולא ביקורת על פלאפון >< אז אם אפשר משחקים שיתאימו למכשירים K800 ו K610 אני ביום שישי נוסע מהבוקר לנסיעה ארוכה אז אני רוצה משחקים לשחק עם בן דוד שלי. שיהיה מרוצים \ ספורט\ הכלל כל סוג תודה

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  7. Started by fuck off,

    ד"א, שמו Spencer Elden נ.ב. עכשיו ראיתם אותו בעירום.

  8. ובנוסף, בגלל שמאוחר אני לא יכול להתקשר לאף אחד, אז אם מישהו יודע מתי הבגרות בביולוגיה היום בבקשה תכתבו לי, תודה.

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  9. Started by neogod,

    האם מישהו שמע על "כלל פורקס" ? קישור לדף הבית שלהם http://www.clalforex.co.il האתר מציע תוכנה שניתן לשחק בדמו (לא על כסף אמיתי) ואני התחלתי להתעניין בנושא, אבל אין לי כסף מיותר שאני יכול לזרוק סתם ככה! לכן אני רוצה לדעת אם מישהו עוד התעסק עם שוק המטח ובמיוחד עם האתר שציינתי למעלה והתוכנה שלהם WINDEALER ? ועד כמה זה קל/מסובך לקבל את הכסף שלי או הרווחים בחזרה? כמו כן ברצוני לציין שלאחר הרישום באתר והורדת התוכנה התקשרה אלי נציגה שלהם שמאוד הייתה מעוניינת להסביר לי איך משתמשים בתוכנה שלהם ומאוד מאוד רצתה לפתוח לי חשבון לפני סיום השיחה (שלצערה לא הצליח לה)

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. היה פה פעם איזה משתמש(שנראה לי עדיין פעיל..) שנסע לאנגליה ונסע במכוניות ספורט במסלול מרוצים.. מישהו יכול להביא את הנושא הזה או את שם המשתמש או יודע איך אפשר לעשות דבר דומה ?

    • 6 תגובות
    • 777 צפיות
  11. רציתי לדעת אם למישהו יש אולי פרטים נוספים/כתבה שפורסמה על הדבר ברשת (אני חיפשתי ולא מצאתי) תודה רבה...

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  12. Started by iem,

    מישהו מנבחני המשנה במתכונת הישנה יכול לומר לי אם הוא קיבל הציון??? ואם לא האם ישנה דרך לגלות הציון דרך האינטרנט באופן כלשהו ? תודה !

    • 0 תגובות
    • 514 צפיות
  13. Started by redti,

    יש לי pocket pc שהוא גם gps של mio אני בקרוב נוסע לצרפת.. ורציתי לדעת אם מישהו פה יודע איך להשיג מפות בצורה "מוזלת" אם אפשרי שידבר איתי בפרטי תודה

  14. על קפיץ אנכי חסר מסה, שקבוע אלסטי שלו הוא 10 ניוטון למטר, תלוי כדור פלסטלינה שמסתו 0.1 ק"ג. מושכים את הכדור כלפי מטה. הקפיץ שאורכו הרפוי 5 ס"מ, מתארך ב- 20 ס"מ נוספים. ברגע מסוים משחררים את הכדור והוא מתנודד בתנועה הרמונית פשוטה. 1. מהי האמפליטודה של התנועה? מהו המרחק המינימלי בין הכדור לבין הקצה העליון של הקפיץ? (5 נק') תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 992 צפיות
  15. הייתי חייב לשתף כי זה אחד הדברים המצחיקים\מוזרים שראיתי בyou tube... קבלו את windowSSwastika...

    • 11 תגובות
    • 921 צפיות
  16. Started by אלימלך אגוז,

    http://celebreport.info/2007/05/04/will-sombody-give--bush-a-blow-job-so-we-can-impeach-him :lol:

  17. Started by Lirux,

    חזרתי מההופעה והיה פשוט מעולה! ממש נהנתי! למרות שאמי ליי נהייתה צרודה אחרי איזה חצי שעה בערך אבל עדיין המשיכה לשיר כמו שצריך. למי שיש תמונות בבקשה שישתף!

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by LazyBoy,

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by The Dom,

    אני צריך שיר(1 אינעל דינק) מכול סוג. יש לי כבר מהיפ הופ ופופ.(לא להמליץ לי על שניהם) אני צריך : רוק- מחפש שיר ממש יפה עדיף משהו ישן ורגוע-קצבי (משהו באמצע) ושלא כול השיר מתמרח על מילים כמו I LOVE U אלטרנטיבי- גם כן יצירה קלאסית- למבינים! בלבד- משהו שלא ירדים אבל שלא יהיה על F כול השיר ולא תהיה לו מטרה. אולי משהו JAZZ נחמד SOUNDTRACK מסרט. שירים בעברית : רוק+שקט זהו

    • 38 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. השאלה בכותרת- באיזור המרכז- וובבקשה לא להציע רולדין או מקס ברנר. וד"א יש סוג מסויים של שוקולד שמחזיק יותר מעמד? (ז"א לא שוקולד פרה אלא שוקולד כמו שוקולד מריר תוצרת יד או משהו כזה ומחזיק מעמד אני מתכוון לאריכות ימים )

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by idofr,

    אווקייייייייייייייי אז חזרתי עכשיו מההופעה... הייתי עם אבא וידידה שלי והיה פשוט מדהים... תמונות יש במצלמה של הידידה אז יהיה רק מחר מה שאיכשהוא יצא טוב בכול מיקרה קצת יותר פירוט - סינגריה היה טוב לאללה נהנו (חוץ מאבא שלא ממש הכיר אותם חוץ מאיזה 2 שירים) חצי ישבו חצי עמדו וסינגריה הביאו מופע חימום איכותי קצת יותר מידי "יאללה ישראל כפיים" כאילו פאקקק אתה יודע שאתה ברעננה מה זה השטויות האלא?! ואז אחרי לא יותר מידי שירים היה איזה רבע שעה הפסקה ואז עלו אבנסנס ... איך שהם עולים כולם קמים וצעקות משו מטורף.... ואז אמי-לי עולה עם "שאלום ישראל" שבכלל שיגע את כולם והיה קצת מצחיק המבטע אח"כ הם התחילו בעיקר שירים מהאלבום החדש, קיבלו את כל הכבוד בעולם והיו מאוד מוצלחים, בסוף הם ירדו …

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Lost Spirit,

    האם אלו באמת הDNS הראשונים? או שמא חוץ מ.com היו עוד? http://www.jottings.com/100-oldest-dot-com-domains.htm

    • 10 תגובות
    • 935 צפיות
  23. כבר שנים אני שותה מים מינרלים כי מי ברז פשוט דוחים ואני לא רוצה אפילו לדעת מה יש בהם עכשיו מקורות טוענת שהם שיפרו מאוד את המיתקנים ותוך שבועים איכות המים תיהיה מאוד טובה מאמינים להם או לא? אני ישמח מאוד אם זה יהיה נכון אבל יש לי ספקות

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by timac,

    מישהו יודע איך קוראים לשיר בפירסומת של בזק עם ה 5 אגורות? תודה מראש..!!!!!

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  25. Started by someone2007,

    יש מדבקות של WD וNVIDA או LEADTEK בכלל? קניתי מחשב ומדבקות של הכל קיבלתי חוץ מNVIDIA או LEADTEK ו WD אם יש מישהו יודע איפה יש ואם יש? תודה לכל מי שינסה לעזור

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות

דיונים חדשים בפורומים