עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. מישהו פעם שמע על האדם הזה? http://finance.walla.co.il/?w=/3/1132007

    • 33 תגובות
    • 3k צפיות
  2. Started by DeaglinG,

    שלום, יש לי בזמן האחרון הרבה זמן פנוי בצבא, ואני רוצה להתחיל ללמוד משהו במחשבים. מאחר ואין שם אינטרנט ואני יוצא חמשושים אז אני גם לא יכול להירשם לשום קורס. האפשרות היחידה שנותרה לי היא ספר. עיכשיו אני מתלבט איזה סוג חומר ללמוד: תכנות, רשתות, עיצוב, וכולה וכולה יש לכם המלצות? ואם יש ספר מסויים אז אשמח לדעת תודה, שחר

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  3. 22.000 קילומטר?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by DeaglinG,

    מישהו מכיר ברים בת"א שמוכרים את הבירה פאולנר?

    • 3 תגובות
    • 811 צפיות
  5. Started by marlboro,

    מוזר קצת לדעתי ששוק מודעות הטקסט בכזאת פריחה, אפשר לראות אותם בכל מקום (או שלא), ועדיין אפשר לחסום אותם בקלות מרבית... מה זה אומר שבעוד כמה שנים שיותר אנשים יעבור ל Firefox כל השוק הזה יגווע. מסקרן.

    • 62 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. Started by MeTaLhAmMeR,

    יש לי מזגן של אלקו בחדר כבר כמה שנים טובות (מעל חמש) ויש כמה דברים שאני לא מבין, להלן המזגן: Shot with W800i at 2007-07-04 איך אני אמור לנקות אותו כמו שצריך? פשוט להוציא את הפילטרים וזהו? או שיש עוד משהו? כי משום מה באמצע הלילה המזגן נוטף "זיעה" ואני יושן בדיוק מתחתיו בלילה ויצא לא קצת שקמתי בבהלה באמצע הלילה בגלל הזיעה הזאת. איך אפשר לנקות אותו בצורה יסודית? מישהו התנסה עם משהו כזה כבר? פאנל: Shot with W800i at 2007-07-04 מעולם לא ממש התעמקתי באיורים שעל הפאנל אבל עכשיו כשצצות הבעיות אני חושב שכדאי להתחיל להתעמק, אם מישהו מכיר ויודע מה אומר כל אחד אני אשמח. אני יודע שהאיור הימני דולק אומר שהפילטר לא נקי או שיש אבק, למרות שאני מנקה את הפילטרים המנורה הזאת נשארת,…

    • 8 תגובות
    • 3.3k צפיות
  7. Started by Born2Kill,

    אז ככה, זוהי תוכנית של גיא מרוז (מ"בולדוזר") שבאה ללמד אותכם איך להיות משקיעים סולדים (נבונים). הנה תקציר על מה התוכנית, היה היום כבר את הפרק הראשון אבל לא נורא נשאר עוד 3 פרקים: http://www.keshet-tv.com/Program.aspx?ProgID=3921 בתוכנית הזאת תלמדו איך להשקיע את הכסף בכל מיני דרכים על מנת להכפיל/לשלש את הכסף שלכם. אז מה זאת בעצם מנייה? בקישור שלפניכם נותנים לכם מידע על "מה היא מניה?", "איך להרוויח?" וכו'.... http://www.bursa4u.com/index.php?tutorial=page06&group=how_to_start תלמדו טוב טוב ותפנימו, אנשים לומדים ומצליחים לעשות כסף, אל תשקיעו הכל, תשקיעו רק חלק לפחות... אבא שלי השקיע במניה מסויימת והרוויח הרבה, בחצי שנה עלייה של 109%. זאת אומרת כל חצי שנה מוכפלת לכם הסכום…

    • 25 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. למה אנשים בפורום עדיין משתמשים בIE6? יכול להיות שהOS לא חוקית אז אין להם אישור לIE7?

    • 73 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. = טוב חברה אני התייאשתי אני פורש מהאתר כנראה לצמיתות היה נעים להכיר את כולכם יש כאן הרבה אנשים שהם באמת אחלה אז להתראות לכולם ושנתראה בשמחות ! ;D יצא לי למצוא כאן כמה חברים שאני ישאר איתם בקשר וגם המקום נהיה לאחרונה כמו איזה בית סוהר וכול ציטוט אפילו הומורסטי נחשב להתרדה מינית במקרה הרע או ספאםבעייני ההנהלה אז אתם מחלקים אזהרות אני כבר יצא לי כול הרוח מהמפרשים אני כנראה אלך לחפש בית אחר :'( אז זהו המכתב שלי הגיע לסופו :-X

    • 9 תגובות
    • 799 צפיות
  10. Started by אמיר יצחקי,

    שלום. זה הולך ככה בערך: Move bitch backup the way bitch ???

    • 5 תגובות
    • 600 צפיות
  11. שאאאאאלום מחר אני טס ללונדון ורציתי לדעת האם זה משתלם לקנות מוצרי אלקטרוניקה שם? [אני יודע שיקר טילים,אבל אולי בכל זאת זה זול יותר] בכל מקרה,אני מתכנן לבדוק בכמה מוכרים שם Microsoft Zune וכמה יעלה לי לקנות פלאפון פתוח K800I או K810i של Sony Ericsson. יש לכם המלצות לחנויות ו\או המלצות האם בכלל כדאי לקנות שם? אודה לכל מי שיגיב בהקדם [אתם יודעים...יש לי מגבלת זמן...אהממ..ייחודית משהו]

    • 1 תגובה
    • 514 צפיות
  12. Started by the king2006,

    שלום ... אני רוצה לפתוח מקום למכירת מחשבים עכשיו אני רוצה ממכם עזרה .. מאיפה אפשר להביא חלקים למחשבים ואיך זה נעשה?? וכל הקטע על הרווח ואיך משלמים ודברים כאלה מי שיודע שיעזור ... תודהה

    • 8 תגובות
    • 711 צפיות
  13. Started by iem,

    מישהו מכיר חנות גדולה שמוכרת את ה- Creative zen vision m 30GB WHITE במחיר נמוך מ-200$ ??? או לחילופין יכול לרשום שמות חנויות גדולות וזולות בארה"ב ואני אחפש בעצמי ? תודה !

    • 3 תגובות
    • 714 צפיות
  14. זה גדול יותר מדיסק DVD BY A CONT HAIR. ברצינות עכשיו זה איזה 50 מגה גדול יותר בעונות 2-5 ותאמת העונה הראשונה נכנסה יופי.. ככה זה גם לכם?

    • 0 תגובות
    • 516 צפיות
  15. Started by J0n1,

    היה פעם אתר שמלמד כל מיני טריקים עם מצתי זיפו. למישהו יש תכתובת? מצאתי http://lightertricks.com/index.php תודה בכל מקרה

    • 10 תגובות
    • 3.8k צפיות
  16. מחפש חנות שמוכרת נעלי Vans באזור ר"ג... כמה צריך לעלות? תודה.

    • 19 תגובות
    • 10.6k צפיות
  17. Started by uzi_sch,

    robert gitelman- club99 29.6.2007 + 22.6.2207 robert gitelman- club99 29.6.2007 tracklist: 01. mark norman- ventura (atb mix) 02. paul van dyk feat jessica sutta- white lies (berlin mix) 03. mike koglin vs. energy dai- reloaded arcane (science remix) 04. ryan- symphonious (firestorm mix) 05. viator- rangiroa (octagen remix) 06. ferry tayle and tonks- vol de nuit (terry bones remix) 07. john marks vs. the moon- blow the speakers 2007 08. global warming- surender (second turn remix) 09. c rouge- groong 10. pascal feliz- from inside the speaker DOWNLOAD: 1) robert gitelman- club99 29.6.2007: http://www.sendspace.com/file/0f3l1h 2) robert gitelman- club99 22.6.2007: http://ww…

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  18. Started by MilkMan,

    אחד החזקים! http://www.buzzpatrol.com/links/real-life-super-mario/

    • 4 תגובות
    • 838 צפיות
  19. Started by Green,

    היי אני מחפש לקנות אול סטאר חדשות אני לא מבין את העיניין אבל לפני כמה שנים שקניתי את הזוג הראשון שלי זה עלה לי בערך 90שח היום רוצים בכל חנות שהיתי בן 200-250שח לנעליים הנמוכות ואני חושב שזה פשוט חוצפה וגנבה רק בגלל שזה חזר לאופנה רציתי לדעת אם מישהו מכיר חנות (עדיף בחיפה) שמתמחרת את הנעליים האלו במחיר הוגן? ועל איזה צבע היתם הולכים? אני עד עכשיו היה לי שחור אבל דיי נמאס לי חשבתי על אדום (או בורדו) או אולי ירוק מה דעתכם?

    • 36 תגובות
    • 4.2k צפיות
  20. Started by Ghtm,

    אז למי שלא יודע, אתמול [השני ליולי] להקת הת'ראש מטאל Megadeth חזרו להופעה בארץ, אחרי ההופעה ב"מטאליסט" לפני שנתיים בה הם הופסקו לאחר ארבעה שירים מכיוון שהקהל שבר את גדרות ההפרדה בינו לבין הבמה. ההופעה אתמול הייתה אדירה, אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שנהניתי ככה. אחלה חימום של Betzefer [הם ניגנו כולה שני שירים, אני חושב שהם באו לשמוע את Megadeth יותר מאשר להופיע בעצמם], מלא קלאסיקות [symphony of destrution, A tout le monde, Holy wars], כמה שירים מצויינים מהאלבום החדש [sleepwalker, Washington is next!, Never walk alone], קטעי הדיבור של מאסטיין היו בדיוק במקום. עכשיו נשארתי רק עם תחושת באסה מטורפת, בלי קול, שמיעה ותחושה ברגלים. נקווה שיחזרו שנה הבאה. אז- מי היה? יש לכם…

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by dbx22,

    אני מדבר כמובן על סטרדיי נייט לייב. זה רק אני, או שהתוכנית הזאת לא מצחיקה? קורה שפעם בשנה יש שם קטע מצחיק, אבל לא יותר. תמיד הקטעים מוצגים ברמה גבוהה ויש סיפור ארוך ולא מצחיק, ובסוף לפעמים יש פאנצ' ליין בכלל לא מוצלח יש שם אנשים מוכשרים, אבל שום דבר פשוט לא מצחיק... זה רק אני?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by intel suck,

    אני בן 15 והתחלתי להתאמן המכון כושר האם זה יכול לפגוע בגדילה שלי?

    • 31 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by RTTW,

    אז מישהו פה מכיר את היצרן הקוריאני הזה? מה דעתכם?

    • 6 תגובות
    • 649 צפיות
  24. Started by bmw5,

    ^^

    • 31 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. בגלל שלא כולם נכנסים למשחקים והרבה אוהבים משחקי מכות פירסמתי כאן. בכל אופן זה משחק כמו טקן, ממש דומה והוא ברשת. לא יצא לי לשחק הרבה אבל ממה ששיחקתי הוא ממש נחמד. יש רמות, נקודות וכל שאר הבסטה. כתובת: http://kwonho.ijji.com/

    • 2 תגובות
    • 920 צפיות

דיונים חדשים בפורומים