עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by nuctornal wisdom,

    אני מחפש אופה לחם, לא מתמצא בשוק אז אין בדיוק תקציב מוגדר תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 7.5k צפיות
  2. Started by stio,

    שלום רב האם יש אתר שיכול להציג לי בזמן אמת את שם השיר המדוייק שמתנגן נגיד ברדיו 99? פעם היה אתר כזה. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 753 צפיות
  3. Started by Yehudaa,

    http://www.itsall3.com/game.swf?sb=true&dp=q.php&g=/ourgames/lines.swf צריך לאסוף את הכוכבים ולא לגעת בלבנים .

    • 4 תגובות
    • 871 צפיות
  4. Started by WhiteHaze,

    ועוד כמה במקור: http://www.stevecarter.com/albumcovers.htm

    • 8 תגובות
    • 971 צפיות
  5. Started by DXT,

    שלום חברים. אני בעיצומו של תהליך ארוך של הרחבת האוסף המוזיקלי שלי. אני מחפש להקות ואלבומים מומלצים של להקות רוק קלאסיות כגון Led Zeppelin Deep Purple The Eagles Jimi Hendrix O0 אז יאללה שתפו, למה אתם מקשיבים? *עריכה- שונה השם של הת'ראד.

    • 36 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by Andrey22,

    מי רואה את זה? מי שעדיין לא ראה את זה כדי שיראה.

    • 7 תגובות
    • 867 צפיות
  7. www.simpsonsmovie.com אני אתחיל. מדהים שהצלחתי לשחזר גם את הטעם הרע שלי בבגדים ושילוב צבעים :-X

    • 42 תגובות
    • 3.5k צפיות
  8. מצאתי כל מיני מפות אבל כשעושים זום עליהם רואים ממש גרוע. יש מישהו שיש לו מפה ברזולוציה גבוה? תודה.

    • 12 תגובות
    • 7k צפיות
  9. Started by ag43,

    שהייתי ילד ראיתי סרט ששמו בעברית היה "לוחמי הגלקסיה" או משהו כזה. בסרט היה מסופר על מישהו שחי עם כל העם שלו מתחת לאדמה ויום אחד הוא העז לטפס החוצה ופגש שם הרפתקן שלקח אותו איתו לסייר בגלקסיה בדרך הם מוצאים רובוטית עויינת ומשנים לה את התכנות ומאז היא מצטרפת אליהם. בסוף הבן אדם חוזר לאנשים שלו מתחת לקרקע, אני כבר לא זוכר בשביל מה. זה כל מה שהזכרון שלי מגיל ארבע הצליח להחזיק עד עכשיו. אני חושב שהסרט הוא מ85 אבל אני לא בטוח. נשמע למישהו מוכר? אשמח לדעת מה שם הסרט.

    • 0 תגובות
    • 816 צפיות
  10. Started by J0n1,

    אני מחפש קליפים נחמדים כמו מה שציינתי.. בעיקר בנושא מחשבים. מישהו מכיר?

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  11. נמאס לי מהרקע שלי כבר :s05: יש אשכול בפורום windows אבל זה אשכול מ2004... אין אתרים חדשים עם רקעים של ויסטה?

    • 4 תגובות
    • 743 צפיות
  12. Started by hedva,

    עשיתי חיפוש בגוגל על מועדון 101 וזה ממש מצחיק

    • 1 תגובה
    • 728 צפיות
  13. מישהו יכול לארגן לי כתוביות באנגלית? כמובן אם זה לא עובר על החוקים של הפורום תודה רבה

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. 1. 2. 3. 4. סליחה שהגודל לא בדיוק מתאים

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by xpl0it,

    לי יש מחשב: Pentium 4 2.4GHZ ASUS P4P800 512MB DDR 400 GeForce FX 5200 128MB לאחותי הקטנה יש מחשב: Pentium 3 800MHZ מעט RAM כרטיס מסך 32MB ישן עד עכשיו אני הייתי קונה כל 3 שנים מחשב חדש ואת הנוכחי מביא לאחותי. עכשיו אחותי צריכה מחשב חדש, ואני מתלבט מה לעשות. האם זה הזמן לקנות מחשב חדש לי ? לדוגמא: Core 2 Due Q6600 OCZ 2GB RAM GeForce 8800GTS 640MB או לקנות מחשב חדש לאחותי, משהו הרבה יותר פשוט מזה ? מה שהכי מדאיג אותי זה משחקי ה-DX10. אני רוצה לוודא שאם אני קונה מחשב חדש עכשיו ומביא את הנוכחי לאחותי, המחשב שלי יריץ בלי שום בעיות משחקי DX10 כמו CRYSIS. כמו שאתם יודעים CRYSIS, או כל משחק DX10 עוד לא יצא, ולכן אין ביקורות. אז מה אתם אומרים ? לחכות שיצאו משח…

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by stone cold,

    רציתי לדעת איך הסרט הקודמים היו טובים ואני רוצה לדעת גם אם החדש טוב

    • 49 תגובות
    • 5.4k צפיות
  17. Started by VL,

    מקפיצים כאלה שכיף לשמוע... תודה רבה..

    • 1 תגובה
    • 483 צפיות
  18. Started by ניר.,

    שלום רב ! כאשר אני מוסיף הודעות בנושאים שונים בפורום אז ההודעות מתעדכנות אבל מונה ההודעות שלי לא מתעדכן.... זה נראה כאילו או תקוע .. האם אתה יכול לסדר לי את זה....? הערה : הוספתי כבר 6 הודעות וזה לא עידכן לי את מונה ההודעות.... תודה מראש על העזרה...

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  19. Started by oorlevi,

    מחקר בריטי טוען כי משחקים מקוונים לא רק אינם מזיקים וממכרים, אלא אף יכולים להועיל לצעירים. http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=499036&sid=127

    • 0 תגובות
    • 791 צפיות
  20. Started by castor_troy,

    שלום. פתחתי חנות מחשבים.עכשיו יאני מחפש יבואנים של חלקים למחשב, דיסקים לצריבה , ומדפסות . באיזור המרכז בלבד . אם משהוא מכיר שיגיב. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 6.4k צפיות
  21. רציתי לשאול שאלה קטנה על ההגדרות של אי מיול ואיך לשפר את הביצועים שלו זה חוקי לשאול את זה כאן בפורום של HW? קראתי כמעט את כל ההזהרות ולא נתקלתי בזה שאסור לשאול על אי מיול או קאזה או ביטורנט מה שמצחיק/עצוב היה שביום הראשון שנכנסתי לאתר הזה קרה שהיתי כל כך מתוסכל כי הווינדוס נפל לי וכל המחשב היה מת ואיבדתי 40 גיגה מוזיקה בערך בכל מקרה שאלתי בפורום את השאלה הכי מטופשת: איך צורבים XP על דיסק? לא משנה כעסו עלי ושלחו לי מייל הזהרה אז אני לא רוצה לעשות שוב טעות בקשר לווינדוס אז קניתי חוקי (במיליון תשלומים) בכל מקרה מותר לשאול שאלות על ההגדרות של אי מיול? תודה

    • 9 תגובות
    • 771 צפיות
  22. Started by intel suck,

    אני רוצה לשדרג את המחשב תקציב: עד 1500 ש"ח

    • 1 תגובה
    • 467 צפיות
  23. Started by smulikon,

    היי, לפני כחודשיים חניתי בירושלים במקום בו המדרכה היתה בעבר בצבע כחול לבן וצבעו אותה באפור (אני מניח שהעריה צבעה). הבעיה היא שלמרות שהמדרכה הייתה בצבע אפור- שבו מותר לחנות, עדיין היה תמרור בתחילת המדרכה שאומר שאין לחנות במקום פרט לתו חניה. זה 2 דברים שסותרים אחד את השני. בקיצור, בבוקר כשקמתי ראיתי שיש לי דו"ח על החלון, צילמתי את המקום ויש לי תמונות יש סיכוי שאני אערער ויבטלו לי את הדו"ח? לפי מה שנראה לי, העריה ביטלה את הדרישה לתו חניה במקום ופשוט שכחה להסיר גם את התמרור... אודה לעזרתכם בנושא. (שימו לב שאחרי התמרור המדרכה היא כבר בצבע אפור!) http://www.img-il.com/image.php?file=l5mnkzllzknt.jpg http://www.img-il.com/image.php?file=qym1mnqm0gzm.jpg http://www…

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by VL,

    מחר אני מתחיל לעבוד באחת מחברות הפצה אני מעדיף לא לפרסם את שמה של החברה. יש איזה טיפים או משהו לעבודה שיהיה יותר נוח לעבוד ? העבודה הולכת כך שהוא מסיע אותי ממקום למקום ואני צריך להפיץ עיתונים וכאלה

    • 7 תגובות
    • 835 צפיות
  25. Started by the king2006,

    מישהו יודע מאיפה אני יכול להשכיר רכב פאר כאילו כמו מרצידס במוו וכאלה ?? איזה חברות נותנות את זה בארץ??

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים