כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לדעת אם מישהו יודע מה היא רשימ השירים המלאה של הסרט SLC Punk? כי כל מה שמצאתי בגוגל היה רק הסאונד טראק הרישמי שזה 13 שירים.
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
מישהו יודע אם אפשר להשתמש ב- "כרטיס צעיר" כדי לבצע רכישות ב- EBAY? או שחייבים כרטיס בינלאומי...........?
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://one.revver.com/watch/323363 :lol: :lol:
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-כמה זה עולה -והאם זה מסוכן? אני פשוט מת לנסות את זה
-
- 25 תגובות
- 7.2k צפיות
-
-
האם יש אוטובוס או מונית שירות מרחובות לרמן גן ישירות???? ואם לא, איך מגיעים לשם הכי מהר ובהכי פחות אוטובוסים\מוניות, תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
עשיתי את שאלות 2, 3, 4. הבגרות הייתה טובה. במתכונת קיבלתי 91 (והוא סתם הוריד לי כמה נקודות ואחרי שנידשתי להעיר לו שזה לא בסדר הוא אמר שאין מה לעשות ??? ??? כאיל וwtf?!?! המורה שונא אותי!!! :pissed: ) והוא הגיש אותי על 88 המניאק הזה חוץ מזה שהוא לא יודע ללמד ובקושי הספיק 3/4 חומר (באמת שלמדנו את שאר החומר עם המתרגל S: ) הוא גם שונא אותי כי אני בנאדם אסרטיבי ועומד על דעתי ויצאתי נגדו מספר פעמים היזהרו מהמורה הרצל טביבי! (שנה הבאה מחליפים לנו אותו באחד אחר גם גרוע לצערי :\ )
-
- 28 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
השאלה היא למה המהירות לאורך המסלול (מהנקודה האדומה לנקודה הכחולה) קטנה ? אני עניתי בגלל שלאורך המסלול הAr(תאוצה רדיאלית)גדלה. האם יקבלו את התשובה לפחות באופן חלקי?
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מי שלא מוצא חן עינייו משהו- שיתקע לעצמו עיפרון בעיניים שלא נמצא בהן החן... מכיוון שאין לי רוסית במקלדת, אני מצרף תמונה עם שם הסרט (האותיות צויירו בצייר )... הסרט מדבר על האקר שפורץ למכירה פומבית של קומקומים ומזמין אליו הביתה קומקום עם ג'יני... סרט הזוי ומצחיק ברמות... WTF ברמה 8 לפחות [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
חםםםםםםםם חםםםםםםםם יש לי מדחום 47 מעלות בחדר זה לפעמים 50 שאני סוגר את החלון שמתי בקבוק של קרח בחדר (אתם מכירים את זה שזה לא ניתך כמה שעות ) תוך 20 דקות הוא כולו מים!!! הכרטיס מסך שלי על IDLE 70 המסך הענק הזה 22אינץ CRT עושה חום של מנוע מה אני עושה?? יש רעיון ?? (מזגן לא כי ההורים תימנים אז אסור להוציא כסף) תבינו את זה אני ישן בלילה עם מגבת רטובה כדי לא להתייבש עכשיו אני הולך לישון מחר בבוקר (אם אני ישרוד עד אז) אני יראה תגובות
-
- 54 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
עכשיו הגיעו ציוני הבגרויות האחרונות, ואני, שהסתמכתי על המועד ב' במתמטקיה, נדפקתי :-\ המועד ב' הוא יום לפני שאני חוזר מחוץ לארץ עם החברים... קיבלתי 83 סופי שאלון ז' [90 הגשה 75 בגרות] הלך לי חראאא אני לא יודע מה לעשות.. להגיע יומיים לפני מחוץ לארץ בשביל הבגרות, לעשות מועד חורף או לוותר בכלל? הציונים האחרים הם 90 ו 93 . גם באנגלית קיבלתי לא משהו.. 88 בג'י סופי ו99 ו92 באחרים. בג'י גם כדאי חורף או שלא צריך? אני ממש מפחד בקטע של הקבלה לאוניברסיטה :-\ נכנסתי לפה http://www.ims.tau.ac.il/md/Ut/Smdp009.aspx והממוצע בגרויות ייצא בין 106.33 ל107.21 [זה כמו להגיד שאני בין מטר 20 ל2 מטר או שאין הפרש כזה גדול בין שתי התוצאות.. אני לא מבין] קיצר אני לא יודעע מה לעשות כבררררר יש עיצות?
-
- 10 תגובות
- 864 צפיות
-
-
לזה אני קורא רוכב... http://video.google.com/videoplay?docid=-8546620822104739126&q=%22Ducati+monster+stunts%22+playable%3Atrue
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום לכולם, נתקלתי באתר של החברה K.S.P, שעושה רושם לאתר מצויין עם מחירים ממש מעולים.. http://www.ksp.co.il/hmain.php אבל רציתי לשאול אנשים פה שאולי היה להם ניסיון איתם, אם הם כמו ivory - רק מילים, או שהם עומדים מאחורי המילים שלהם ובאמת יש להם מחשבים וחלקים טובים ?? תודה לעוזרים
-
- 85 תגובות
- 6.1k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
-
התפרסמו ציוני הבגרות באנגלית ומתמטיקה שלי מצורפים [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
פרסמו ציונים אנשים, "תלמדו" אנגלית בתיכון - אחרת תידפקו בהגשות
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלומות, שאלה מהירה ובלתי מזיקה יש לי אליכם: מהו האינטגרל של sqrt(ax) (שורש ax)?
-
- 10 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לכם המלצות לסרטים?? עכשיו בקולנוע ב dvd לא משנה מה.. תודה
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
-
היי, החלטתי ללמוד תיקון גלשנים ומפרשים ברצינות קצת. לשם כך דרושים לי- גלשני גלים, גלשני רוח, מפרשים, במצב קשה (: כל מי שבידו ציוד שבור, הרוס, לא בשימוש, מוזמן לנדב לי אותו לניסויים, אפשר גם בתשלום (תלוי באיזה מצב הציוד כמובן..) תודה מראש לכל המסייעים :-*
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
בירושלים או ברשת שנמצאת גם בירושלים תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אפשר לשים גיטרה בתאים מעל המושבים בבואינג 777(נראה לי כי זה טיסה לניו יורק)? אודה לכם מאוד אם תעזרו ובחייאת רבק אל תגיבו אם אין לכם מושג,קפיש?
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
אני כבר יומיים מנסה להזמין מחשב חדש. ברגע שאני עושה עבור לקופה ובוחר שיטת תשלום האתר לא מתקדם לשום מקום. לא נותן לי לסיים את ההזמנה.
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-


