עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by --Adidas,

    מישהו מאמין בזה אומרים שתהייה מלחמה וישארו רק 600000 צדיקים . יש בכלל כל מיני סיפורים ששמעתי בזמן האחרון שאם את מביא ביד זה זרע לשווא זה כאילו את הורג ילדים . וסיפורים על העולם הבא משהו 10 דינים . ומה זה ספר הזוהר אומרים שהכל כתוב שמה ושהיה רשום שמה על התאומים ועוד הרבה דברים . בקיצור מישהון שמבין שירחיב קצת בנושאים והאם יש היגיון או סתם בולשיט ?

    • 17 תגובות
    • 6k צפיות
  2. Started by pApi,

    אני לא יודע מה כדי לי תגיבו אני מבולבל

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  3. Started by אמיר יצחקי,

    שלום, אתמול ראיתי את הסרט המטורף הזה ורציתי לדעת אם זה אמיתי או שכל הסרט מבויים. במיוחד הקטע שהוא הולך לבית ללימוד נימוסים והוא מביא להם חרא בשקית חחח

    • 22 תגובות
    • 6.1k צפיות
  4. Started by m.l,

    מישהו יודע אם IQPC עושים הנחה על תשלום במזומן?! פשוט חבר שלי צריך לדעת תשובה ואני אף פעם לא שילמתי מזומן אצלם ככה שאני לא יודע....אם למשל הוא קונה חלקים בסך של 1000 שקל והוא משלם הכול במזומן יעשו לו הנחה על זה?! תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  5. Started by Born2Kill,

    האתר של IMPREZA WRX 2008: http://www.subaru.com/sub/misc/2008/autoshow/ny0311/wrx/index.html מה אתם חושבים על העיצוב החדש? -לפי דעתי טוב ששינו לה את "התחת" , עכשיו היא נראת מכונית מראה טוב מאחורה, אבל מקדימה אני כבר מעדיף את מודל 2007. :-\

    • 86 תגובות
    • 5.8k צפיות
  6. Started by the king2006,

    מישהו יודע אם מכשירי הDVD מפעילים קבצי RMVB??? תודההה

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  7. Started by אמיר יצחקי,

    מישהו ראה את הסרט הזה? לא ממש הצלחתי להבין אותו ולמה דון הזה משחק שם כלכך מוזר

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  8. מארז:VB9000SWA ThermalTake מסך:Dell 3007WFP 30" LCD מעבד:מעבד Core 2 Extreme Duo X6800 BoxוIntel לוח:GAP35TDQ6וGigabyte דיסק:raptor 150GB 15000RPM דיסק 2:WD5000YSוWestern Digital זכרון: DDR2 4GB 1066MHz CL5 Corsair כרטיס מסך:nVIDIA GeForce 8800 Ultra 768MB ספק:BFG 1000W SILENT PSU Quad 12V Rails קירור:למעבד :Thermaltake BigTyphoon VX Cpu Cooler פצצה מוריד את החום ל41 מעלות אינטרנט:014 5 מגה קניתי למחשב שלי הקודם גם מחשב של גיימרים מערכת קירור מים big water se 645 זה לא שווה בגרוש חברה אל תיקנו תיזהרו תוך חצי שנה הגומיות השחורות כמו באוטו של מים שיוצאות מהגוף קירור נירקבות והמים יוצאים החוצה והלך המחשב זה מה שלי קרה אל תנסו כל מה שקשור לחשמל אל תתעסקו אם מים. ועוד …

    • 12 תגובות
    • 884 צפיות
  9. Started by Cilay,

    אני צריך שדוד שלי ישלח לי משהו מארה"ב .... מישהו מכיר חברה זולה שעושה משלוחיםן מארהב לארץ ? ב DHL זה עולה 70 דולר , המוצר בערך 1-2 ק"ג ... אם יש משלוח באיזה ה30-40 דולר יתאים לי יותר ...

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. תודה ל-noobster שהביא תמשחק לפורם http://www.kongregate.com/games/gaby/onslaught2 עכשיו שאלה קטנה.. מה זה הנשקים ב-2000 ו-5000 ? שמתי אותם הם אפילו לא יורים

  11. Started by Judas Iscariot,

    סורי על כל הדיונים, בגרות 006 ביום שני, ויש תרגילים שאני לא מצליח ואין לי כ"כ את מי לשאול חוץ מאותכם "משני ישובים A ו-B יוצאים בו זמנית שני רוכבי אופניים זה לקראת זה. הם נפגשו כעבור שעתיים. רוכב האופניים שיצא מA יכול לעבור 1/4(רבע) מכל המרחק בין A לB בזמן הארוך בחצי שעה מן הזמן הדרוש לרוכב שיצא מB לעבור 1/3(שליש) מהמרחק בין A ל-B. בכמה שעות יכול כל אחד מרוכבי האופניים לעבור את המרחק בין היישובים A וB?" (המהירויות של שני הרוכבים קבועות) המון תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  12. איכות שמע נהדרת, בלי באפרינג ושטויות - ETN.FM P0wnz!!111 For Winamp Users : The trance Lane - http://www.etn.fm/etn1beta.m3u For Winamp Users : The Progressive Lane - http://www.etn.fm/etn2beta.m3u לפרטים נוספים - http://www.etn.fm

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  13. הבחינה הייתה לפני חודש.

  14. אישה בת 75 מהעיירה קארלסטד שבמרכז שוודיה נכנסה לספרי ההיסטוריה לאחר שחנכה בביתה את חיבור האינטרנט המהיר ביותר בעולם. סיגבריט לות'ברג, המתגוררת בבית קטן וציורי, זכתה לקבל חיבור במהירות מטורפת של 40 ג'יגה לשניה. פי כמה מאות מחיבור האינטרנט הביתי הממוצע. זאת הפעם הראשונה שבית פרטי מתחבר לרשת במהירות כזאת. אבל סיגבריט, שמעולם לא השתמשה באינטרנט עד עכשיו, היא לא בת 75 מין המניין. היא אימו הביולוגית של פיטר לות'ברג, חלוץ אינטרנט שוודי, שאירגן את הקומבינה ביחד עם המועצה המקומית. פיטר נחשב לאחד המומחים הגדולים בעולם בתחום הרשתות, ועובד כיום כיועץ חיצוני לפיתוח בחברת Cisco. חנונים מרחבי העולם רואים בו כסוג של גורו לאחר שתיכנן כמה מהמודמים והראוטרים הטובים בשוק. אגב, כמו כל גאון,…

    • 61 תגובות
    • 6.1k צפיות
  15. היי... אני מחפש מנוע חיפוש כמו www.nzbsrus.com , מישהו מכיר עוד בסגנון ? תודה

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  16. Started by LoveStoned,

    אפשר לתרום זרע בגיל 15?

    • 36 תגובות
    • 3.7k צפיות
  17. ^^ תודה

    • 6 תגובות
    • 935 צפיות
  18. היי, נתקעתי בזה: הוכח כי (שורש 3):2 * X >= ל ( sin x) בריבוע. התחום הוא X בין פאי ל-0. תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 724 צפיות
  19. Started by h_yoav,

    אני רוצה לקנות אוטו יד שניה ובנתיים המליצו על דהייטסו שרייד יש למישהו אתר שאפשר לראות המלצות על מכוניות נוספות? תודה יואב

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. אני טס בעוד שבוע לאירופה לאוסטריה ומינכן. יש שם חנויות מחשבים? בטוח שכן. אני רוצה לקנות משהו למחשב, מה כדאי? HD RAM? מקלדת? כרטיס מסך? מעבד? רמקולים? כרטיס קול? יחסית זול באירופה? כדאי לקנות מקדלת בדיוטי פרי? תמליצו לי, אם כדאי לפתוח אשכול בתת קטגוריה אחרת תגידו לי. תודה

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  21. KSP? האם מומלץ לקנות משם מחשב נייד? כל הביקורות הרעות על KSP זה מחשבי שולחן אבל אני מחפש מחשב נייד, וזה מובן שמחשב נייד זה לא מחשב שולחן ומאוד קשה להרכיב אותו או לתקן אותו אז ככל הנראה המחשבים הניידים לא הם(KSP) מרכיבים אלא היבואן, ועוד סיבה ראיתי באתר שלהם שבכל מחשב ניד מותקן כבר VISTA HOME BASIC ומפה מובן שזה100% מוזמן מהיבואן (HP LG וכו') ולא הם מרכיבים אותם. עכשיו הדבר היחיד שיש מה לפחד זה הצרות שהם עושים במקרה של החלפת חלקים. תקנו אותי בבקשה אם מה שאמרתי זה שגוי. והאם זה החלטה טובה בשבילי לקנות מהם מחשב נייד?(4 אלף +-)

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  22. שמעו, לאחרונה שמתי לב שמידי פעם המאוורר של הכרטיס מסך מפסיק לפעול, ניסיתי כל פיתרון אפשרי וזה לא עזר... בלי קשר לזה אני מתכנן לקנות את 1950XT שכבר הייתי אמור ליקנות לפני יותר משבועיים אבל בגלל בעיות כספיות הקנייה נדחתה וכנראה שתידחה בעוד כשבוע - שבועיים, עכשיו ההורים שלי יודעים שאני כבר מת לכרטיס הזה במיוחד שכרגע אני מפחד לשחק בגלל שהכרטיס הנוכחי תקול כמו שרשמתי למעלה, עכשיו אני מפחד לספר להם כי אז אנחנו כנראה נקנה הרבה יותר מהר אבל אני אצא מזה מפונק כי הם בטח יחשבו שסתם אני אומר להם או שהרסתי אותו בכוונה (כמו מספר ילדים דיי מכובד בפורום הזה), אז מה אתם אומרים לעשות ? להגיד להם על הבעיה ? אין לי כל כך בעיה לא לשחק שבוע - שבועיים אבל אני מפחד שיהיה נזק לכרטיס \ שאר המערכת.…

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  23. גבר הולך לאיבוד דרך מרפסת, בין שיחי השרך. הוא מתנדנד כשהרוח נכנסת. הוא נעזב, הוא נושר בסתיו, אל תהיי כועסת, הוא מאוהב. תבואי אליו לפעמים, הוא נרגע כשאת פה. יש לו דרכים משונות, את אוהבת אותו. גבר עוזב לפעמים דרך מרפסת, מזמזם שיר ישן, נפצע בעורפו מעץ השסק, נצבט בשושן, בוץ דבק בעקביו, אל תהיי כועסת, הוא מאוהב. הוא בא אלייך לפעמים, את נרגעת כשהוא מלטף, יש לו דרכים משונות, לומר לך שהוא אוהב. יש לפעמים שריק על המרפסת, כמו יום שבת, ורוח דרומית בשקט נכנסת, ואף אחד. את חושבת עליו, וחתול בעשב, בורח זנב... שיבוא אלייך פתאום, ישתוק, ילטף, יש לו דרכים משונות, לומר לך שהוא אוהב. מה הפירוש של השיר הזה- זה חשוב כי אני בויכוח עצבני פה עם מישהו. ומי שלא יודע …

    • 2 תגובות
    • 7.8k צפיות
  24. Started by IG,

    אני זוכר לפני איזה שנה הייה פרומו לאיזה סרט, ובפרומו הראו איזה בחורה גיקית מתעוררת ביומולדת שלה ותוקעת לעצמה דילדו מתחת לשמיכה, ואז כל המשפחה שלה נכנסת לחדר... מה השם של הסרט הזה? תודה

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  25. Started by duk4u,

    Just sit down and take your time, and watch, ...and get inspiration from this extraordinary woman

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים