עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by IG,

    המקורי של בלאק סאבאת' עד כמה שאני יודע. עכשיו שמעתי קאבר של פנטרה לשיר הזה (שאישית אני מאוד אוהב בביצוע של סאבאת' עם עוזי :-*), והזמר בקאבר לא נשמע כמו הזמר של פנטרה... מעין חיקוי של אוסבורן (עם קול מגעיל ולא קשור) או משהו כזה... מישהו יודע על מי מדובר? אגב, לעבור בצורה חדה מפנטרה לאייס אוף בייס- לא מומלץ... לגאנז & רוזס, לעומת זאת- מאוד מומלץ

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  2. Started by fuck off,

    יש כזה?

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. Started by subarel,

    יש לי 8 דגי זהב באקווריום של 60X30X40 (בערך) כמה שאלות.. 1. באיזה תדירות צריך להאכיל אותם? 2. כמה חשובה טמפרוטרת המים שלהם? 3. הבנתי שפעם בחודש צריך להחליף 10% מהמים - זה נכון? 4. כמה דגים כדאי לגדל בכזה אקווריום? 5. עצות לגבי הגידול שלהם? 6. יש צמחי מים שמתאים להם במיוחד? או בכלל? תודה. : ) [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 799 צפיות
  4. Started by ufk,

    יש לי אולפן בבית אז קניתי כרטיס מסך Gigabyte NVIDIA 7600GT SuperSilent ככה בוא בלי מאוורר ולא עושה רעש, הTV OUT שלו היה דפוק אז הלכתי לחנות ליחליפו לי אותו, הם הביאו לי במקום כרטיס של Point of view שהוא יותר זול ב-100 שקל ועם מאוורר ובעצם הוא לא שמיש בשבילי עכשיו כי הוא די מרעיש. הם אומרים שלפי האחריות מותר להם לעשות את זה כי זה בעצם אותור כרטיס. מה נסגר איתם?!

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  5. קניתי בארה"ב לפני כמה שנים חולצת I´m with stupid משהו כזאת... בכל אופן... אני מחפש חנויות בארץ שמוכרות חולצות מצחיקות כאלה בסגנון...

    • 6 תגובות
    • 905 צפיות
  6. איך בונים אקורד המורכב יותר מ4 צלילים .... למשל כמו A15? (אל תצחקו. אפשר לעשות כזה דבר)

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  7. התוכנית שודרה נראה לי כל יום בשעה 3 או 4 בלילה בערוץ 3 וזה לא היה כמו WWE קרבות בזירה, היו כמו מתקנים כאלו והיו איזה 3 או 4 בתוכנית אחת שמישהו היה צריך לעבור אותם אז בשני או השלישי היה שחור אחד שהוא עמד על מתקן מסתובב כזה והבנאדם היה צריך לעלות למעלה (איזה חצי מטר גובה המתקן) ולהפיל למטה את השחור (שהוא היה תמיד במתקן הזה) והוא בד"כ היה מנצח את אלה שנאבקו מולו והוא היה תמיד עושה להם ווג'י והשדרנים היו צוחקים על זה. אני זוכר גם שהיה מתקן כזה שהיו 2 תלויים בידיים (כמו המתקנים שיש בפארקים שמתקדמים עם הידיים) אבל מרובע כזה גדול שהיה אפשר לזוז גם לצדדים והם היו צריכים להפיל אחד את השני בבעיטות. היה פעם אחת אני זוכר שובר שוויון (שזה בעצם היה הרביעי והיו בכל תוכנית רק 3 מתקנים כנ…

    • 5 תגובות
    • 888 צפיות
  8. אני מקווה שזהו הפורום הנכון כי זה קשור לתוכנה גם. אז לפני כמה שנים (2-3) הורדתי MSN מסנג'ר ובהתקנה היה צריך להכניס אמייל וחשבתי שחייבים כתובת שלהם (msn@) אז פתחתי תיבת אימייל אצלהם ונרשמתי איתה למסנג'ר, כשפתחתי אצלהם את האימייל אז הם שאלו אותי מה מעניין אותי מחשבים, ספורט ועוד דברים היו אז הטעות שלי היתה שבחרתי משהו (ספורט, MSNBC) ומאז הם שולחים לי איזה כמה מיילים ביום ואני כל הזמן מנקה את זה וזה כבר מעצבן, כבר מלא פעמים סימנתי את המיילים מהם וסימנתי אותם כ-Junk אבל המיילים ממשיכים לבוא כל הזמן אז איך אני מבטל את זה שישלחו לי את המיילים המעצבנים האלה או איך\האם אני יכול לשנות את האימייל שנרשמתי איתו למסנג'ר שיהיה נגיד של ג'ימייל שהוא הראשי שלי וכל האימיילים ששולחים אליי י…

    • 9 תגובות
    • 779 צפיות
  9. Started by DXT,

    אני צריך מידע לגבי יבואן iriver בישראל. איך לתקשר עימו, היכן הוא ממוקם וכו'. הסיבה - יש לי H10 עם מסך שבור ואני פשוט לא מצליח למצוא מסך חלופי או אפילו אחד שבור לקנייה בתוך חלקים לתיקון (באיביי לא הייתה לי הצלחה בשני מכירות פומביות, גנבו לי אותו מתחת לאף 10 שניות לסיום). תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by ariebel,

    חשבתי שזה הליך די פשוט, מסתבר שלא כ"כ. רציתי לדעת האם יש למישהו מושג מה סדר הפעולות שאני צריך לעשות בשביל להגיש בקשה מסודרת לשגרירות בארץ. בנוסף, רציתי לדעת האם סוכנויות הנסיעות דואגות לזה בתוספת תשלום וגם האם חברה כמו easyvista זה לא איזו רמאות. תודה מראש לעונים.

    • 6 תגובות
    • 719 צפיות
  11. אני חייב עזרה של כל חובבי מילאן שיש להם מידע איפה ניתן להשיג בחנויות חולצה של מילאן באיטליה חולצה מקורית לא חארטה זיוף הורי באיטליה ולא מצליחים למצוא בשום מקום.... רק ביום האחרון הם יהיהו במילאנו ואני לא יודע בכלל כמה זמן הם יהיו שם הם אמרו ממש קצת וזה אז מי שהיה בעבר ויכול לספק מידע אז בבקשה!!! הם כרגע בורונה... תודה אלכס.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by rikus,

    http://www.addictinggames.com/theimpossiblequiz.html

    • 0 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. Started by CyberSpider,

    חבר'ה, מישהו יודע אם אפשר לקנות את הספר הזה בארץ?? מצאתי באמזון אבל הם יקרנים במשלוח... http://www.amazon.com/Song-Dodo-Island-Biogeography-Extinction/dp/0684827123 תודה

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  14. עשיתי לפני שנה וחצי רישיון ל50 סמ"ק , הבנתי שהשתנו החוקים ועכשיו יש לי רישיון ל125 , זה נכון?

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by Jules Winnfield,

    שלום חברי הפורום, אני מתגייס ב7 לנובמבר ויש לי כמה שאלות לגבי היום הראשון והצבא בכללי 1.על איזה תפקיד אתם ממליצים לשתי הפרופילים האלו: 64/45 2.יש לי כרגע פרופיל 64 וחלק אומרים לי שמאוד כדאי לי להוריד ל45 ולנסות לקבל לתפקיד גו'בניק טוב, כי אומרים לי ש64 זה גובניק שסוגר שבתות, וחלק אומרים לי שכדאי לעלות ל72כי אומרים לי שפחת מ72 זה סתם 3 שנים של בזבוז,כי ב72 יש תפקידים הרבה יותר טובים שאני יוכל להמשיך בהם אחרי השרות, ואם זה נכון אז אני לא רוצה לבזבז 3 שנים מהחיים שלי בתפקידים כמו לקחת טביעות אצבע /פקיד בצו הראשון וכאלה שטויות. 3.מאיזה פרופיל מינימום אפשר לחתום קבע, כי אם יהייה לי תפקיד נחמד אין לי בעיה להישאר בצבא כי התעודת בגרות שלי גם ככה לא משהו. אני מבקש לענות ברצינות כ…

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  16. Started by DimaX,

    מור!!!! מור המסכן שנאלץ לטוס לתערוכות בחו"ל וסובל ומביא דיווחים ומנהל השיווק והפרסום של האתר וסטודנט בטכניון! 22 לבנאדם! מזל טוב!!!!!! אני שובר את המסורת ולא שם שמנ שמנים מקפצים ומסתובבים! הפעם::: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: ואחד לשנה הבאה:

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. היי כאשר אני חוזר הביתה משירותי הצבאי לא יוצא לי כ"כ לעקוב אחרי תוכניות בלו"ז הטלויזיה אז מה שנשאר לי לעשות הוא בעיקר לראות הרצות של תוכניות בביפ מדי פעם וקצת השלמות מהמחשב. כרגע אני עם לא מעט פערים בסדרות דרמה אבל... אני מרגיש צורך לראות קומדיה איכותית, אחרי שנים של צפייה בשידורים חוזרים של סיינפלד וחברים. אז זהו, שאני ממש בררן בצחוק וקשה להצחיק אותי. כשאני רואה את ה2 האלו אני ממש יכול לשבת חצי שעה עם חיוך על הפרצוף, אבל קומדיות פשוטות בכלל לא משעשעות אותי. יש את SCRUBS והמצויירים (פאמילי גיי, סאותפארק) וכאלו שהם ממש נחמדים, אבל עדיין חסר הטץ' הסופי לסדרה קורעת. יש המלצות רציניות? גם דברים שהם לא ה-כ-י חדשים, אבל לא סדרות כושלות סדרות מעפנות ("תהרוג אותי וזהו" סטייל)

    • 27 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by mrsph666,

    בתקווה שיש פה מישהו שדובר גרמנית, אני צריך לתרגם את המשפט הבא: I hope you're having great time there. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות
  19. Started by redti,

    שלום אתמול יצאתי לבלות ואיזה ילדה מפגרת שיחקה עם לייזר ירוק שעולה בסביבות המאה שקל וזה פגע לי בעין לשנייה ורציתי לדעת אם לדעתכם צריך לבדוק משהו אף על פי שאני רואה מצויין פשוט שזה היה חזק כל כך והאיר למרחקים

    • 5 תגובות
    • 797 צפיות
  20. חשוב לי שהספר לא יהיה רומן/דרמה. תודה.

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  21. Started by Lirux,

    אחותי הפאקצה הזאת רוצה את השיר הזה: http://rapidshare.com/files/44177554/_L7M4V30.mp3 מישהו יודע איך קוראים לו?

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  22. Started by TombcatZ 2,

    http://www.thinkgeek.com/homeoffice/gear/8122/ איך בא לי אחד כזה בבסיס...

    • 23 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. ok, עוד תר'ד הזוי. ונראה לי גם שהסקר הכי גדול שהיה כאן... למרות שאני ישראלי צבר גאה אם הייתה לכם האפשרות לבוא ממקום אחר...לא ממדינה אחרת אלה ממוצא מסויים אחר .לי במקור יש שורשים טריפולטאים ואיטלקים ) מאיכן הייתם בוחרים להיות ? נראה לי שהייתי מעדיף להיות יפני... עם כל הסריטות שלהם יש להם את המראה הכי יחודי ומגניב מעבר לעם חזק שהוריד את האמריקאים לברכים ב WW2 ואחת מהמדינות הכי מפותחות בעולם. אנא תפרטו את סיבות הבחירה... זה יהיה מעניין לראות מה חושבים על לאומים מסויימים והפופולריות שלהם

    • 92 תגובות
    • 6k צפיות
  24. יצא ל T.I. בתחילת החודש אלבום חדש שנקרא : T.I.P. VS. T.I. , שמעתי אותו , ואני חושב שזה אלבום גדול !!! מעניין אותי - מה אתם חושבים עליו? http://www.youtube.com/user/TIvsTIP

    • 10 תגובות
    • 716 צפיות
  25. Started by nizzan7,

    שלום, יש לי מישהי שאני ממש אוהב ואני חושב שגם היא אוהבת אותי, אני רוצה להציע לה חברות וכבר קבעתי איתה ללכת לסרט יום רביעי היא בחרה שרק 3. עכשיו אני צריך טיפים איך להציע ומתי? לחברה הקודמ שלי נתתי שרשרת חצי לב, אתם חושבים שכדי גם הפעם? (הן אוהבות את זה או חושבות שזה ילדותי?) אגב קוראים לי ניצן וגם לחברה הקודמת שלי קוראים ניצן וגם לחברה הזאת קראו פעם עד שהיא החליפה את שמה ניצן נכון יפה? ;D אני בן 14 וחצי אז אל תתנו לי רעיונות לחתונה! תודה מראש, ניצן

    • 363 תגובות
    • 32.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים