עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. גיל דרור היקר, מטורף לינוקס חסר מעצורים שכמותך, יום הולדת 17 שמח :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: ועוד אחד לגיל 18 : O0 O0 O0 :DJsmile: :DJsmile: :DJsmile: :ylsuper: :ylsuper: :ylsuper:

    • 29 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by Southpark,

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  3. Started by בייגל טוסט,

    http://www.youtube.com/watch?v=oFoM0Y2DqL4&NR=1

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  4. Started by Born2Kill,

    שלום, אחרי הרבה שנים שאני ואחי בחדר הריצפה לא כבר חלקה כמו שהיא הייתה והיא מחוספסת, יש דרך לגרום לה להיות חלקה?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  5. חשבתי שאפשר להתארגן ויום אחד בשעה מסוימת יתחברו כמה שיותר משתמשים כדי לעקוף את שיא המשתמשים המחוברים בHWZONE שעומד על - הכי הרבה מחוברים מעולם: 1263 (31.12.2006 בשעה 19:54:25) מה אתם אומרים יום ראשון(כדי לא לבאס את שומרי השבת) בשעה 18:00 בסוף חשבתי שבואו נעשה את זה ביום חמישי ה2.8.2007 בשמונה בערב לפי המלצה של אחד מהמשתמשים

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by slip,

    לכבוד היום הולדת של אמא שלי חשבתי לקנות לה דיונאה שזה הצמח הטורף היחיד שאני יודע את שמו ורציתי לשאול אם מישהו יודע איפה אפשר לקנות אחד כזה או צמח טורף אחר בתחומי ירושלים,ועוד שאלה איך מטפלים בו וכמה מאכילים אותו ובמה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. Started by genia,

    בקטע ב 1:18 כלומר שעה ו18 דקות בסרט איפה שאחת מהרוצחות השכירות יוצאות מהמעלית והשותפה שלה מחפה עליה עם רובה צלפים-מה הסוג של רובה הצלפים-דגם חברה משהו? בסרט מוזכר שזה קליבר 50

    • 11 תגובות
    • 848 צפיות
  8. אשמח לשמוע התנסויות לטובה ולרעה שהיו לכם עם החנות הנ"ל

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  9. Started by taimor,

    האתר הזה : http://www.awsurveys.com/ מישהו באמת קיבל כסף דרכו ?? מישהו בדק את זה ? כאילו סתם נרשמתי לזה ואני רוצה לדעת אם זה אמיתי שווה קצת לבזבז על זה זמן או לא. וד"א אם כבר אני מפרסם מי שרוצה להירשם ולבדוק בבקשה שיעשה את זה מלינק הזה : http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=Taimors תודה

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  10. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  11. אני לא רוצה להגיד את התקציב אבל כמה שיותר זול כך יותר טוב.

    • 33 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by DimaX,

    המלצה לעוד סידרה, הפעם מתח\אקשן: The Kill Point קצת הייתי עצלן כדי לצפות בפרק הראשון והשני שבאים ביחד, כי זה שעה וחצי ביחד. היום היה לי זמן וקצת משעמם אז החלטתי לראות. אני ממש לא מצטער על כך. סידרה ממש טובה ויש לה עתיד! תזכרו מי המליץ לכם לראשונה על יריחו וגיבורים אחרי הפרק הראשון והשני שלהן לפני שנה. כדאי לכם לראות את The Kill Point. הסידרה היא "מיני סידרה" - 9 פרקים בלבד. http://www.imdb.com/title/tt0862593/ http://tv.yahoo.com/the-kill-point/show/39302 5/5 כוכבים, ע"פ 102 מדרגים. A group of Iraq war veterans conduct a bank robbery where everything goes terribly wrong, leading to a hostage crisis that plays out over the course of the series.

    • 23 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. הזמנתי טלויזיה מאתר P1000. הספק של הטלויזיה זה ניופאן. ההתחייבות לספק את המוצר היא כעבור 21 יום, לא כולל שישי שבת. נכון לרגע זה עברו כבר 16 יום ולא נראה לי שהמוצר יגיע בזמן.. כל יומיים אני מתקשר לניופאן ואומרים לי שהמוצר בדרכו לארץ ועדיין לא במחסנים בכלל. מה אני יכול לעשות? :nixweiss: אני לא מעוניין לבטל את ההזמנה אך אני רוצה את המוצר בזמן ושלא ימשכו אותו סתם בבקשה תגיבו , אני לא ממש יודע מה לעשות בעניין חוץ מלצעוק בטלפון :s05:

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  14. מישהו יודע או מכיר מישהו שיודע לשחזר סיסמא מ SafeGaurd....?!?!?

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  15. מתי יש את הציונים לבגרויות בהיסטוריה, פיזיקה וכל זה?

    • 3 תגובות
    • 637 צפיות
  16. טוב, אני לא ידוע איך בדיוק להתחיל, אז כעיקרון, אני רוצה לעשות תואר בהנדסה\מדעים\הנדסת תוכנה, וגם על הדרך לשלב את זה עם הצבא, עכשיו הבעיה היא, שיש לי תעודת בגרות מלאה, אבל 3 מטמיקה, 4 אנגלית, 5 כימיה, 5 ביולוגיה, פסיכומטרי עדיין לא עשיתי. בשביל תואר אני יצטרך אחרי הצבא להשלים ל4\5 מטמטיקה על ציון גבוהה, ולקוות להפציץ בפסיכומטרי ככה 670+, שאר התעודות בגרות בסדר+ אין ציונים מתחת ל85, אבל עדיין הממטמטיקה הארורה. עכשיו ראיתי, שאני יכול להמשיך ליג'-יד', ואז לקבל תעודת הנדאסי, שזה פחות ממהנדס, וגם בפחות זמן, וגם בצבא מוצבים בתפקיד, שמיישם את מה שלמדתה, עכשיו השאלה היא מה יותר כדאי לי? האם כדאי להתגייס, לעשות 3 שנים, אז לצאת לעשות פסיכו+השלמה ל5 מטמטיקה, מה שהיה מעיק ומציק אחרי צ…

    • 25 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. Started by nadav275,

    אהלן. מחפש לקנות OAKLY שישמשו אותי כל היום לעבודה (טרקטוריסט) וגם לנהיגה באוטו. חבר שלי "השאיל" לי את שלו לשבוע וממש נהנתי איתן. מחפש לקנות אוקלי כאלה (או rudy project ששמעתי גם עליהן רק דברים טובים, או כל משקפיים איכותיות אחרות- תמליצו!) בארץ ובמחיר סביר. מה ומאיפה?! תודה לעוזרים. נדב

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by sevenX,

    אפשר לשלם דרכו עם ויזה רגילה של הארץ?

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  19. Started by achiya1,

    http://www.freecalls.co.il/ לא יודע אם זה הפורום המתאים .. הורדתי תתוכנה הזאת אני לא יודע אם אפשר לסמוך על זה.. נשמע די מסריח לפחות לי מישהו יודע על זה משהו ?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by navk2,

    אני מחפש סדרה טובה ליראות ראיתי כבר קוראים לי ארל, איש משפחה, "פלישה", סמולוויל 6 וגיבורים. יש לכם המלצות לסדרת מתח משהו ? אני מעדיף שהפרקים יהיו כן קשורים אחד לשני ושהיא תיהיה חדשה יחסית... אני לא רוצה משהו כבד כמו הסופרנוס עם 20 עונות.. משהו שגם לא תיהיה לי בעיה להשיג...

    • 67 תגובות
    • 4.4k צפיות
  21. Started by benjo_s,

    לא מעויניין לדעת על החנות שלא ממולצות... מחפש חנות זולה + אמינה+רספונסיבית במקרה של תקלות וכ'ו... תודה.

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  22. Started by SD Project,

    מה קורה חבר'ה ? יום שישי הלכתי עם כמה חברים למועדון הVoice בהרצליה, היה שם גרסאת האוס ענקית של השיר שמתנגן פה ברקע : http://4room.surgut.info/pictures/goez/tuma/ אז אני פונה אליכם בבקשת עזרה, אם אתם יודעים את שם השיר או על איזה גרסא אני מדבר אני אשמח מאוד אם תשתפו אותי. אם יש לכם האוסים בסגנון כמו E for electro, No more fucking electro ועוד כאלה אז אני אשמח לשמוע עליהם. אז שיהיה אחלה יום, מתן

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  23. Started by Palsar,

    מישהו אולי מכיר חנות מחשבים בקנדה במונטריאול ?

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  24. Started by LIOR42,

    איפה אפשר למצוא חנויות של חלקי מחשבים הכי בזול (מקומות שניתן לאסוף את הסחורה)

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים