כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
גיל דרור היקר, מטורף לינוקס חסר מעצורים שכמותך, יום הולדת 17 שמח :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: ועוד אחד לגיל 18 : O0 O0 O0 :DJsmile: :DJsmile: :DJsmile: :ylsuper: :ylsuper: :ylsuper:
-
- 29 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 906 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=oFoM0Y2DqL4&NR=1
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
שלום, אחרי הרבה שנים שאני ואחי בחדר הריצפה לא כבר חלקה כמו שהיא הייתה והיא מחוספסת, יש דרך לגרום לה להיות חלקה?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חשבתי שאפשר להתארגן ויום אחד בשעה מסוימת יתחברו כמה שיותר משתמשים כדי לעקוף את שיא המשתמשים המחוברים בHWZONE שעומד על - הכי הרבה מחוברים מעולם: 1263 (31.12.2006 בשעה 19:54:25) מה אתם אומרים יום ראשון(כדי לא לבאס את שומרי השבת) בשעה 18:00 בסוף חשבתי שבואו נעשה את זה ביום חמישי ה2.8.2007 בשמונה בערב לפי המלצה של אחד מהמשתמשים
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לכבוד היום הולדת של אמא שלי חשבתי לקנות לה דיונאה שזה הצמח הטורף היחיד שאני יודע את שמו ורציתי לשאול אם מישהו יודע איפה אפשר לקנות אחד כזה או צמח טורף אחר בתחומי ירושלים,ועוד שאלה איך מטפלים בו וכמה מאכילים אותו ובמה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
בקטע ב 1:18 כלומר שעה ו18 דקות בסרט איפה שאחת מהרוצחות השכירות יוצאות מהמעלית והשותפה שלה מחפה עליה עם רובה צלפים-מה הסוג של רובה הצלפים-דגם חברה משהו? בסרט מוזכר שזה קליבר 50
-
- 11 תגובות
- 848 צפיות
-
-
אשמח לשמוע התנסויות לטובה ולרעה שהיו לכם עם החנות הנ"ל
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
-
האתר הזה : http://www.awsurveys.com/ מישהו באמת קיבל כסף דרכו ?? מישהו בדק את זה ? כאילו סתם נרשמתי לזה ואני רוצה לדעת אם זה אמיתי שווה קצת לבזבז על זה זמן או לא. וד"א אם כבר אני מפרסם מי שרוצה להירשם ולבדוק בבקשה שיעשה את זה מלינק הזה : http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=Taimors תודה
-
- 0 תגובות
- 561 צפיות
-
-
-
-
המלצה לעוד סידרה, הפעם מתח\אקשן: The Kill Point קצת הייתי עצלן כדי לצפות בפרק הראשון והשני שבאים ביחד, כי זה שעה וחצי ביחד. היום היה לי זמן וקצת משעמם אז החלטתי לראות. אני ממש לא מצטער על כך. סידרה ממש טובה ויש לה עתיד! תזכרו מי המליץ לכם לראשונה על יריחו וגיבורים אחרי הפרק הראשון והשני שלהן לפני שנה. כדאי לכם לראות את The Kill Point. הסידרה היא "מיני סידרה" - 9 פרקים בלבד. http://www.imdb.com/title/tt0862593/ http://tv.yahoo.com/the-kill-point/show/39302 5/5 כוכבים, ע"פ 102 מדרגים. A group of Iraq war veterans conduct a bank robbery where everything goes terribly wrong, leading to a hostage crisis that plays out over the course of the series.
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הזמנתי טלויזיה מאתר P1000. הספק של הטלויזיה זה ניופאן. ההתחייבות לספק את המוצר היא כעבור 21 יום, לא כולל שישי שבת. נכון לרגע זה עברו כבר 16 יום ולא נראה לי שהמוצר יגיע בזמן.. כל יומיים אני מתקשר לניופאן ואומרים לי שהמוצר בדרכו לארץ ועדיין לא במחסנים בכלל. מה אני יכול לעשות? :nixweiss: אני לא מעוניין לבטל את ההזמנה אך אני רוצה את המוצר בזמן ושלא ימשכו אותו סתם בבקשה תגיבו , אני לא ממש יודע מה לעשות בעניין חוץ מלצעוק בטלפון :s05:
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
מישהו יודע או מכיר מישהו שיודע לשחזר סיסמא מ SafeGaurd....?!?!?
-
- 0 תגובות
- 506 צפיות
-
-
מתי יש את הציונים לבגרויות בהיסטוריה, פיזיקה וכל זה?
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
טוב, אני לא ידוע איך בדיוק להתחיל, אז כעיקרון, אני רוצה לעשות תואר בהנדסה\מדעים\הנדסת תוכנה, וגם על הדרך לשלב את זה עם הצבא, עכשיו הבעיה היא, שיש לי תעודת בגרות מלאה, אבל 3 מטמיקה, 4 אנגלית, 5 כימיה, 5 ביולוגיה, פסיכומטרי עדיין לא עשיתי. בשביל תואר אני יצטרך אחרי הצבא להשלים ל4\5 מטמטיקה על ציון גבוהה, ולקוות להפציץ בפסיכומטרי ככה 670+, שאר התעודות בגרות בסדר+ אין ציונים מתחת ל85, אבל עדיין הממטמטיקה הארורה. עכשיו ראיתי, שאני יכול להמשיך ליג'-יד', ואז לקבל תעודת הנדאסי, שזה פחות ממהנדס, וגם בפחות זמן, וגם בצבא מוצבים בתפקיד, שמיישם את מה שלמדתה, עכשיו השאלה היא מה יותר כדאי לי? האם כדאי להתגייס, לעשות 3 שנים, אז לצאת לעשות פסיכו+השלמה ל5 מטמטיקה, מה שהיה מעיק ומציק אחרי צ…
-
- 25 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן. מחפש לקנות OAKLY שישמשו אותי כל היום לעבודה (טרקטוריסט) וגם לנהיגה באוטו. חבר שלי "השאיל" לי את שלו לשבוע וממש נהנתי איתן. מחפש לקנות אוקלי כאלה (או rudy project ששמעתי גם עליהן רק דברים טובים, או כל משקפיים איכותיות אחרות- תמליצו!) בארץ ובמחיר סביר. מה ומאיפה?! תודה לעוזרים. נדב
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
http://www.freecalls.co.il/ לא יודע אם זה הפורום המתאים .. הורדתי תתוכנה הזאת אני לא יודע אם אפשר לסמוך על זה.. נשמע די מסריח לפחות לי מישהו יודע על זה משהו ?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש סדרה טובה ליראות ראיתי כבר קוראים לי ארל, איש משפחה, "פלישה", סמולוויל 6 וגיבורים. יש לכם המלצות לסדרת מתח משהו ? אני מעדיף שהפרקים יהיו כן קשורים אחד לשני ושהיא תיהיה חדשה יחסית... אני לא רוצה משהו כבד כמו הסופרנוס עם 20 עונות.. משהו שגם לא תיהיה לי בעיה להשיג...
-
- 67 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
לא מעויניין לדעת על החנות שלא ממולצות... מחפש חנות זולה + אמינה+רספונסיבית במקרה של תקלות וכ'ו... תודה.
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
מה קורה חבר'ה ? יום שישי הלכתי עם כמה חברים למועדון הVoice בהרצליה, היה שם גרסאת האוס ענקית של השיר שמתנגן פה ברקע : http://4room.surgut.info/pictures/goez/tuma/ אז אני פונה אליכם בבקשת עזרה, אם אתם יודעים את שם השיר או על איזה גרסא אני מדבר אני אשמח מאוד אם תשתפו אותי. אם יש לכם האוסים בסגנון כמו E for electro, No more fucking electro ועוד כאלה אז אני אשמח לשמוע עליהם. אז שיהיה אחלה יום, מתן
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
מישהו אולי מכיר חנות מחשבים בקנדה במונטריאול ?
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
איפה אפשר למצוא חנויות של חלקי מחשבים הכי בזול (מקומות שניתן לאסוף את הסחורה)
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-


