כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
תקופת הדרקונים-עין הדרקון לקרוא לכנס לאתר הרשמי לקרוא עד פרקים לתגובת רק באתר פרק 1-הלימודים מתחילים השעה הייתה כבר מאוד מאוחרת עבורי, 9 וחצי. קמתי מהר מהמיטה, לבשתי את הבגדים, ירדתי למטבח, אכלתי פרוסת לחם עם חמאה , לקחתי בקבוק מים ויצאתי מהר מהבית.רצתי מהר לאוטובוס והגעתי מספר שניות לאחר שהאוטובוס יצא.ישבתי וחשבתי אני שוב אאחר לבית הספר. לאחר שעתיים - שלוש עליתי על האוטובוס ונסעתי להתחיל את השנה השנייה. הגעתי מספר שניות לפני הקראת שמות התלמידים. ישבתי על הכיס שבצד, היחיד שנותר ריק, לאחר מספר דקות של שקט נכנסו לחדר מספר מורים ופקיד. הם החלו להקריא שמות. שם, שם עד הרגע שקראו בשמי, דני ברק. היה מספר דקות של שקט ולא הבנתי למה. לאחר מכן הפקיד אמר: אתה, גש למורה שעומד בפינת…
-
- 3 תגובות
- 665 צפיות
-
-
אחי נמצא כרגע בבוסטון , ואני רוצה שהוא יקנה לי מחשב נייד ואני מחפש חנות גדולה (עם דגש על גדולה ) של מחשבים בבוסטון אז אם יש מבינכם אחד שמתמצא בחיפושים בגוגל , אשמח שהוא ימצא לי חנות גדולה של מחשבים בבוסטון . תודה .
-
- 9 תגובות
- 988 צפיות
-
-
עכשיו היה דיון בנושא לפני כמה זמן, ואני רוצה תשובה פשוטה! אם איזה ראיה ניתן להכנס לקורס טיס? לא טייס קרב, אלא איזשהו תפקיד שהוא. למאן הדיון אני די עיוור:יש לי 82 על סעיף ראיה, האם אני יכול להגיע לאנשהו? זה -4.5 -5 וצילינדר 1.5 אני יודע שזה פטתי אבל מאך1..... או פשוט לעוף... אני לא במקש לשמוע על בן דוד שלכם או אח שלכם או על fuckinggoogleit.com אלא תשובה בנוסח: כדי להיות ***** דרוש ראיה של לפחות ****** כדי להיות ###### דרוש ראיה של לפחות ## תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
מי שלא רואה\אוהב WWE נא לא להגיב בכלל!!!! הייתי רוצה להמליץ מאוד על SUMMERSLAM 2007, אחד מהחוויות הכי טובות ומהקרבות הטובים ביותר שנראו!!!! אבל הדבר הכי משמח זה לא מה שקרה שם, אלא מה שעתיד לקרות ב16 ספטמבר 2007!!!! ספוילר אלוהים חוזר!!!!!!! UNDERTAKER THE PHENOM חוזר!!!!!! לUNFORGIVEN לעשות צדק עם מארק הנרי, ואני מתפלל לכך שהוא יביס אותו תבוסה קשה קשה קשה קשה מאוד, תשתחוו לאלוהים היחידי שקיים בעולם זה UNDERTAKER!!!!!
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הסרטים שברשימה וכמובן ביס פלנט. התנפצות- הדיט שתקע אותי- אהבה בתפריט- 1408- -הנעלם- מה עדיף, מה כדאי? כמובן שעם החברה. מה מומלץ? תודה
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אחרי שעות של סידור כל הכבלים הכל מסודר... [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות קינג קליפורניה או כרכן תירס בתור נחש ראשון, וכבר הבנתי את כל מה שצריך בשביל טיפול מתאים. הבעיה היא, שאני לא מוצא חנות שמוכרת טרריום נורמלי, או אחת שמבצעת מידות בהזמנה. מישהו מגדל בבית נחש או זוחל אחר, ויכול להמליץ על כל חנות שעושה טרריום בהזמנות אישיות או אחת עם מבחר גדול? חיפוש בגוגל העלה רק שתי חנויות עם מבחר של שני מוצרים או בנייה לבד של טרריום (שכבר יש לי מושג איך עושים, אבל ממש אין כוח).
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
אני מחפש אנשים שמתכוונים להזמין מEbay בזמן הקרוב מוצר כלשהוא. אם כן שירשמו פה ואני אצור איתם קשר\ או להפך. תודה
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
-
-
שלום... איפה אני יכול לקנות פוסטרים של מחשקים - NVIDIA - ATI כל מה שקשור למחשבים ?? תודהההה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה לגבי אבודים והירוס? מישהו יודע מתי יוצאות העונות החדשות לכל אחד מהסדרות?
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
@ ואני אומר - אכן מצויין, אני מציע שתנסו : http://www.seeqpod.com/
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אהלן, אני בטוח שכולכם, כמוני, חלמתם באיזשהו שלב בחייכם על הבית שתקנו כשתזכו בלוטו, ועל המכוניות, וכו וכו וכו... עכשיו רציתי לדעת אם יש איזה אתר/פורום/קהילה, שאפשר לראות שם את המוצרים הכי יוקרתיים, משוכללים, חדשים וחדישים. אבל אני לא מדבר רק על פורשה או טלוויזיה 103 אינץ', אלא על הכל, מקרר, מדיח, מקלחת, דלת, ספות, שולחנות, צבעים לקירות, ארונות, וכל מה שרק אפשר לחשוב עליו. (דברים שאנשים עשירים קונים) מישהו מכיר אתר כזה?
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
הדרכון שלה ישן וצריך לחדש אותו. אבל האם הופך אותי אוטומטית לזכאי לדרכון בריטי? ניסיתי להתקשר לשגרירות הבריטית אבל הם סגורים היום. ובאתר שלהם לא היה כתוב שום דבר על מקרה כזה. יש פה מישהו שמכיר את החוקים\יש לו ניסיון בזה ויכול לענות לי? או להפנות אותי לאתר עם מידע? אם אני באמת יכול להוציא דרכון בריטי - זה משנה לי את הטיול באוסטרליה :-) כי אני אוכל להוציא ויזת-עבודה תודה לעונים\ות, אוהד
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שוב אני פותח את זה למי שלא ראה אז כולם ליכנס כול יום 10 פעמים לקישור הזה! http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=tapuz4life ולזה רק פעם אחת http://blackstray.blogli.co.il/ ולמי שלא מאמין היה על זה כתבה בWALLA רק שאני לא מוצא אותה.... מי שימצא תודה גדולה לו
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אז ככה, אני התגייסתי בראשון לנובמבר לנ"מ, הגעתי עם מוטיבציה ורצון לתרום למדינה וכו' וכו', במהלך שלוש השבועות האחרונים הגעתי למסקנה שאני עוד מעט משתגע שם, ושקרבי לא בשבילי. נתתי צ'אנס, אני רואה שזה לא הולך. אז האשכול הבא לא מיועד לשיכנועים של "תישאר, אתה עוד תאהב את זה" וכאלה, אלא רק דרכים לעוף משם, ובהקדם האפשרי. (אם אפשר, אז בלי קב"ן, כי אני מעדיף שסעיף נפשי יהווה אופציה אחרונה) תודה
-
- 77 תגובות
- 8.2k צפיות
-
-
עוד מישהו רואה או שאני היחיד? לדעתי סדרה מוצלחת ומצחיקה ביותר. ראיתי את שלושת העונות הראשונות ועונות 4-5 לא מסודרות אצלי, יש לי איזה 3 פרקים לכל עונה.
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
http://www.technospot.net/blogs/15-smart-ads-you-just-cant-miss/
-
- 2 תגובות
- 767 צפיות
-
-
-
בדר"כ אני לא נוהג לקשקש על השירות שאני מקבל, אבל השירות של אנטק (Antec) היה יוצא דופן וגורר תגובה יוצאת דופן. הסיפור - לפני שנה קניתי בארץ מארז של אנטק (P180 ליתר דיוק). במשך הזמן, בעיקר משום שאני מזיז אותו יותר מדי, שתיים מ-4 רגלי הסיליקון שלו נפלו, הדבק שלהן נחלש והן סירבו להיצמד בחזרה. ניסיתי סתם לשים את המארז עליהן, והן פשוט זזו שוב, ופחדתי להדביק אותן עם סופר-גלו כי חששתי שזה יפגע בחומר איכשהו. הפתרון שלי היה לשלוח אימייל (בעצם Trouble Ticket ממרכז התמיכה האינטרנטי שלהם) לאנטק, בו שאלתי אותם האם אפשר להשתמש בדבק מגע עם רגלי הסיליקון שלהם. התשובה שקיבלתי: תן לנו את הכתובת שלך, ואנחנו נשלח לך רגליים חדשות. חשוב להדגיש שזו תשובה של אנטק הגלובלית, בלי כל קשר לחנות שק…
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
חברה ב- 31.8.07 אמור להסתיים לי המלווה עכשיו שמעתי משהו כזה שאני חייב לנהוג בלי מלווה רק יום אחרי מה שכתוב לי על הטופס שזה 1.9 אז תגידו לי אם זה נכון או שאני יכול לנהוג כבר ב- 31.8 בלי מלווה ושאלה נוספת איך ומתי מקבלים את הרישיון ככרטיס מגנטי? תודה~
-
- 10 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
יש אפשרות להביא לי כרטיס מסך\מעבד. האם כדאי? זול שם? פריז ומינכן. מישהו מכיר חנות טובה שם? מומלצת? עזרה!
-
- 7 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שמעו סיפור חביב. לפני כשבוע וקצת הזמנתי מהחנות BIGPC את הכרטיס 1950XT, קיצור אמרו לי שהוא יגיע עוד 3 ימים. לאחר 3 ימים נסעתי עם אימי לשם, בסופו של דבר מצאנו את כתובת החנות אך לא מצאנו את החנות עצמה, התקשרתי אלייה והמוכר אמר לי שהוא ישלח אליי את אח שלו, לאחר כמה דקות ראינו ילד בן 8-10 שואל אותנו אתם באתם לחנות ? ענינו בחיוב הוא הוביל אותנו לחנות, שהייתה בכלל חדר קטן בבניין ! ועוד המכור בכלל היה ביבנה ! (ה"חנות" עצמה באשדוד) ואמר שניתן לילד הזה ת 1200 שקל וניקח תכרטיס ! ועוד לא היגענו לחלק הכי הגרוע ! לבסוף לא קנינו את הכרטיס אלא נסענו ל IQPC שלא רחוקה בכלל משם והזמנו משם את הכרטיס ואני נוסע מחרותיים לקחת אותו משם ! ד"א מישהו פעם ביקר ב IQPC ? למה היא נמצאת בסוף העולם ? למ…
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, מישהוא יודע איפה אפשר לקנות בארץ את הקלפים של הסרט החדש של james bond (http://cgi.ebay.com/James-Bond-007-Casino-Royale-Playing-Cards_W0QQitemZ290152176967QQihZ019QQcategoryZ1438QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem) ואיפה אפשר למצוא את הקלפים האלו -http://www.piatnik.com/deutsch/playcards/unique.htm בארץ?
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-


